Gewoon altijd strapped zijn en de rollen omdraaienquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
gemiddelde taxi chauffeur is gevaarlijker
dat 1e sowieso maar bedoelde qua rijskillsquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon altijd strapped zijn en de rollen omdraaien
ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat 1e sowieso maar bedoelde qua rijskills
Baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, dat ook, controle over alles houden
New York
Behalve Polen dan natuurlijk. In Polen rijdt iedereen zeer veilig wat ook niet lastig is met die geweldige wegenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat 1e sowieso maar bedoelde qua rijskills
Nee eerste keer, bazenstad lijkt me wel hoorquote:
Godenlandquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve Polen dan natuurlijk. In Polen rijdt iedereen zeer veilig wat ook niet lastig is met die geweldige wegen
Godver, moest deze zin echt 5 keer lezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik altijd toen ik 14-16 was alleen vloog altijd stewardesses mij voorkeurbehandeling geven echt baas
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GodenlandHun rijvaardigheid is zo hoog dat ze nog haarscherp zijn met ene fles wodka op
Moet je zeker Smithsonian checken en kano huren over C & O Canal peddelen, toffe stad wel beter dan NYCquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eerste keer, bazenstad lijkt me wel hoor
Misschien nog dagje Washington
Ben jij er al geweest ja?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je zeker Smithsonian checken en kano huren over C & O Canal peddelen, toffe stad wel beter dan NYC
Het jezusbeeld in een willekeurig dorp gebouwd met geld van de gemeente.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dat ze het hoogste Jezus beeld hebben en daarom toch wel in de hemel terecht komen
Puur en alleen om die in Rio te overtreffenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het jezusbeeld in een willekeurig dorp gebouwd met geld van de gemeente.
Wat een bazen
Allebei ja ben sowieso in alle grote steden geweest behalve Detroit dat staat volgend jaar op de agenda.quote:
En qua homos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
Seatle is ook tof soort Amstrerdam qua blowen
Miami lijkt me leuk voor dagje maar meer ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Allebei ja ben sowieso in alle grote steden geweest behalve Detroit dat staat volgend jaar op de agenda.
Miami is ook supercool, die jetset en boulevards, strandleven en konkolekkere wijven overal
Beter San Francisco voor homosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |