Gewoon hamburgertje met colaquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Fastfood. Ik kan mij enkel na het uitgaan niet inhouden voor een Turkse Pizza op zijn tijd
Dat heb je wel vaak volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Fastfood. Ik kan mij enkel na het uitgaan niet inhouden voor een Turkse Pizza op zijn tijd
He. Mijn SC liep een heel stuk achter. Laat maar
Ik twijfelde nog, zal ik menuutje nemen met drinken, maar toch maar niet gedaan, voel ik me weer fattyquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
Iedereen had dorst gisteravond en ik had als enige drinken gehaald want ik zag de bui al hangen
heb geen koptelefoon meer kom toch nooit meer buitenquote:
Geintje man Beats is kut.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb geen koptelefoon meer kom toch nooit meer buiten
Misschien ook beter menu kunnen nemen. Maar ik vind die friet bij de Mcd niet lekker en heb liever een tweede broodje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, zal ik menuutje nemen met drinken, maar toch maar niet gedaan, voel ik me weer fatty
hoezo nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan ook niet slapen in vliegtuig hoor![]()
vlucht van 13 uur, geen oog dichtgedaan
menuutje + extra burgertje + kipnuggets sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook beter menu kunnen nemen. Maar ik vind die friet bij de Mcd niet lekker en heb liever een tweede broodje.
20 toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
menuutje + extra burgertje + kipnuggets sowieso
Spanning toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
ik ga zitten
doe ogen dicht
slaap voor het opstijgen
Vind vliegen niet eng gelukkigquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Spanning toch.
Maar jij vliegt denk veel meer dan ons
Ben er ook geen fan vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Spanning toch.
Maar jij vliegt denk veel meer dan ons
Oh vind het niet eng maar ben snel afgeleid door de omgeving en geluiden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van![]()
eind augustus weer, 1x 3 uur en 1x 5 uur achter elkaar.
Valt mee hoor, iets van 45 procent overleeft een crashquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk dan van
als het neerstort
grote kans dat je toch gelijk dood bent
no spang.
ohquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee hoor, iets van 45 procent overleeft een crash
ja, dat ook, controle over alles houdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vind het niet eng maar ben snel afgeleid door de omgeving en geluiden.
Waar ga je naar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |