DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
ik las sla konijnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nou is D. boosquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
alweer een koen topicJa ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik zit mobiel ookSame shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:
mwah.. ging net ff boodschappen doen.. toen ik thuiskwam weer helemaal draaierig en wazig zien enzoquote:
Zwabberrrrt!quote:
Hoe lang gaat het duren?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mwah.. ging net ff boodschappen doen.. toen ik thuiskwam weer helemaal draaierig en wazig zien enzofokking saai dat stilzitten
quote:
Ik drink door de weeks weinig tot niets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]want dan drink je iedere dag
![]()
ik drink alleen maar op dagen met een a erin
is wel te hopenquote:
Maar goed dat je dan niet in frankrijk woont.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]want dan drink je iedere dag
![]()
ik drink alleen maar op dagen met een a erin
doordeweeks drink ik eigenlijk nooit als ik de dag erna moet werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik drink door de weeks weinig tot niets.
Af en toe een pilsje als ik uit 't werk kom.
geeeen ideequote:
Precies dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doordeweeks drink ik eigenlijk nooit als ik de dag erna moet werken
maar nu heb ik vakantiequote:
of in Walloniequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan niet in frankrijk woont.
Nog twee daagjes.quote:
Ik meestal ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doordeweeks drink ik eigenlijk nooit als ik de dag erna moet werken
Awwwquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mwah.. ging net ff boodschappen doen.. toen ik thuiskwam weer helemaal draaierig en wazig zien enzofokking saai dat stilzitten
Gewoon in huis? Of op je werk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Airco![]()
ik zit daadwerkelijk met mn trui aan en heb koude vingers
Dab heb je hem wel goed aanstaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Airco![]()
Dat is wel beter om te werken dan ja. Al is het 9 uur, nog geen tijd om naar huis te gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Barreltje het volgende:
op werk
en ik ben moe.. dus ik krijg mezelf niet warm
Alles potdicht hier, koelte in huis houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dab heb je hem wel goed aanstaan.
Ik heb juist alles ff losgegooid,.
Hier op kantoor is het een stuk warmer dan het buiten is hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles potdicht hier, koelte in huis houden.
Ik was blij dat ik vandaag de winterjas aanhadquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Airco![]()
Slaaj heeft het dan ook niet graag werrum.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik vandaag de winterjas aanhad.
Dan ook voor jou tijd om naar huis te gaanquote:
Nope.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ook voor jou tijd om naar huis te gaan
Lekker uitgeslapen ja?quote:
Das wel weer iets minder danquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, half acht stond ik naast m'n bed.
Precies.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slaaj heeft het dan ook niet graag werrum.
Die staat serieus n paar graden kouder dan de andere groentjesquote:
Ik zat net Tacky te luisterenquote:
het is je vergevenquote:
Ik heb het album al op mijn computer staanquote:
Die is geniaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het album al op mijn computer staan.
Er is ook al een video voor Wordcrimes: MUZ / Weird Al Yankovic
onderweg richting vuilnisbak ?quote:
nopequote:
Biechten danquote:
wat is er anders dan ?quote:
ik had me voorgenomen doordeweeks niet meer te drinken en er zit al anderhalve fles wijn in nuquote:
SIG is toch Special Interest Groupquote:
je bedoelt mijn UI?quote:
ondertitel en sig zijn dan al heel lang hetzelfdequote:
is dat zijn nieuwe vlam ?quote:
als de donder betalenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
omg
ik krijg net een betaalverzoek van het cjib. En als ik niet per 18.06.2013 betaal word ik per 18.07.2014 geregistreerd bij het BKR. Wat moet ik nu
eenmaal geregistreerd bij BKR kom je er bijna niet vanafquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
omg
ik krijg net een betaalverzoek van het cjib. En als ik niet per 18.06.2013 betaal word ik per 18.07.2014 geregistreerd bij het BKR. Wat moet ik nu
Dus die email vol met spelvauten serieus nemen?quote:
laat maar gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
omg
Ik kan wel een paysafecardquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat maar gaan![]()
hoor je nooit meer iets van
email -> dan negerenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus die email vol met spelvauten serieus nemen?
het warm hebben waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Koen66 het volgende:
wat zalik morgen eens gaan doen, dagje vrij
de buuv een beurt geven ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Koen66 het volgende:
PM's beantwoordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Koen66 het volgende:
kloptquote:
andere heb ik geantwoord dat ze snel antwoord krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
ik heb het ook niet over mijn PM's
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere heb ik geantwoord dat ze snel antwoord krijgen(weet nog niet hoe laat ik exact ga rijden nl.)
Ben je morgen nu vrij of niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Koen66 het volgende:
quote:
ja, kids al vakantie en vrouw werken, ik had nog zat vakantiedagenquote:
* Koen66 pakt Engel snel vast om te zorgen dat ze niet weghuppeltquote:
Hi Koeniequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 pakt Engel snel vast om te zorgen dat ze niet weghuppelt
Dagje zwembad met je kinderen dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, kids al vakantie en vrouw werken, ik had nog zat vakantiedagen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Koenie
Nog ff heur... maar nog 2 daagjes werkenen dan WEEEEEKEND!!!
Je spam wissen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
omg
Geen idee hoe oud ze zijn, maar er zit in Berkel een grote speeltuin. Vinden wat jongere kinderen ook altijd leuk.quote:
Dus toch niet betalen?quote:
Trustequote:
het worden sowieso een paar hete dagenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Baas boven baas
Gelukkig nog genoeg te doen ondanks de grote vakantieuitloop
9 en 11 zijn zequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ze zijn, maar er zit in Berkel een grote speeltuin. Vinden wat jongere kinderen ook altijd leuk.
Ja... Werd vandaag al tegen mij gezegdquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het worden sowieso een paar hete dagen
Dan niet meer gok ik zomaar.quote:
speeltuin vinden ze ook nog tof hoor, maar als het warm is moet er water zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan niet meer gok ik zomaar.
Dan is zwembad of zelfs duinrel leuker
http://www.dagjeweg.nl/tip/145/Speeltuin-De-Kievitquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
speeltuin vinden ze ook nog tof hoor, maar als het warm is moet er water zijn
bewaardquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.dagjeweg.nl/tip/145/Speeltuin-De-Kievit
klopt, wist dat er iets zat in Berkel, maar nooit geweestquote:
zondag gaat het regenen, geheid net boven de BBQ van GFquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... Werd vandaag al tegen mij gezegd
ik ben er op voorbereidquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zondag gaat het regenen, geheid net boven de BBQ van GF
Ik kwam er vroeger al vaak, een jaar of 30 a 35 terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, wist dat er iets zat in Berkel, maar nooit geweest
Trustequote:
Prima plek om slaapontwijkendgedrag te vertonen jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook nog ff niet, wandel maar wat over Fok rond
Fleschquote:
hmmm slechte timing manquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mede-corpulentjes![]()
Ja ach nou wat zal ik zeggen. Ik mag niet klagen he![]()
Morgen functioneringsgesprek, vandaag fileserver van de klant 2 uur buitenspel gezet. Dus jah. Ik verwacht geen loonsverhoging in de duizenden
Nu niet meer neequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
extra geld is deze keer geen gespreksonderwerp
Vast niet, maar het gaat nu sowieso niet over geldquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm slechte timing man
maar ze laten dat toch niet afhangen van 1 akkefietje hoop ik
al een dik jaar geen meet gehad, was wel weer eens tijdquote:
Blijven zou wel handig zijn in deze tijd. Zomaar wat anders vinden doe je ook niet evenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet, maar het gaat nu sowieso niet over geld![]()
Sowieso kan ik er eigenlijk stiekem gewoon geen klote van en heb ik totaal geen ambitie dus ik hoop gewoon dat ik mag blijven en anders maak ik mijn spaargeld op en spring ik voor een trein of zo.
Nee, waar ik nu zit is gewoon de beste werkgever die er bestaat voor mijquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijven zou wel handig zijn in deze tijd. Zomaar wat anders vinden doe je ook niet even
Daarom gaan ze je gewoon houdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, waar ik nu zit is gewoon de beste werkgever die er bestaat voor mij![]()
En verder kan ik toch niks.
Mwoa, Jungfraujoch op, verder niet echtquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze je gewoon houden
Nog leuke treinritten gemaakt?
Ja maar alles zat potdicht dus je kon geen ene klote zienquote:
Das wel irritant ja. Zoveel last van de hoogte daar? Hoe hoog is het?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar alles zat potdicht dus je kon geen ene klote zienEn ik liep rond alsof ik anderhalf kratje in mn mik had
kut hoogte
3454 meter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel irritant ja. Zoveel last van de hoogte daar? Hoe hoog is het?
trustequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ga eens wat aan je conditie doen dan
Ik duik mijn bed in, morgne weer werken en sportschool
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-07-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 Koen66
02. 048 crv
03. 044 goldfinger1963
04. 033 isax
05. 033 Cat22
06. 030 MPG
07. 028 JJH
08. 023 Takaiki
09. 020 marcb1974
10. 019 Bos81
11. 017 D.
12. 017 essnhills
13. 016 wel.o.k
14. 014 DaMart
15. 010 Solique
16. 009 littledrummergirl
17. 008 Nikkie_86
18. 006 Joezi
19. 006 Barreltje
20. 005 DeZwabber
Reeks-statistieken!
catquote:
DMquote:
solquote:
gfquote:
Geen telefoon en Internet thuisquote:
in bed gepiest ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:02 schreef DaMart het volgende:
Zo maar eens ontbijten. En daarna even naar de meubelboulevard... nieuw matras nodig.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh![]()
Ik had verwacht dat mn hoofd zich vandaag wel beter zou voelen... maar nog meer koppijn en duizelingen dan gisteren![]()
*gaat werk maar weer bellen
gisteren al geweest, die zei rust nemen en makkie an doen.quote:
dat was te verwachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Mogguh![]()
Ik had verwacht dat mn hoofd zich vandaag wel beter zou voelen... maar nog meer koppijn en duizelingen dan gisteren![]()
*gaat werk maar weer bellen
knap stom.. ik wil naar buiten en lekkerweer dingen doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was te verwachten
verwondingen zijn de volgende dag altijd lastiger
lezen dan weer niet met een geschud bolletjequote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Barreltje het volgende:
je kan toch ook naar buiten??
kleedje, in het park en lezen??
is ook rustig aan doen!![]()
Lekker relaxen in de zon kost geen moeitequote:Op donderdag 17 juli 2014 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knap stom.. ik wil naar buiten en lekkerweer dingen doen
EN ALS ER WAT WAS MOEST JE HEM BELLENquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren al geweest, die zei rust nemen en makkie an doen.
Heb er alleen bar weinig geduld voor
quote:
zon en lezen maken mn koppijn ergerquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Barreltje het volgende:
je kan toch ook naar buiten??
kleedje, in het park en lezen??
is ook rustig aan doen!![]()
dit lijkt me niks geksquote:
vragen Staat vrijquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit lijkt me niks gekszal er wel bij horen
wel gek hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit lijkt me niks gekszal er wel bij horen
useriousquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel gek hoor![]()
normaal zou het vandaag over moeten zijn met een lichte hersenschudding
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
En toen stond ik doodleuk na het douchen mijn bh over mn shirt aan te trekkengoedemorgen!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
En toen stond ik doodleuk na het douchen mijn bh over mn shirt aan te trekkengoedemorgen!
ik nietquote:
miss bel ik zo wel even... voel me beroerdquote:
zal ik eens gaan googlen op hersenschudding? ik weet zeker dat ik een paar gevallen vindt die eraan dood zijn gegaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss bel ik zo wel even... voel me beroerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Beter gebruik je je assertieve bui om een jonger exemplaar aan de haak te slaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef DaMart het volgende:
Asobejaarden.
Wilde auto even wassen ....
Toen reed ze boos weg... jammer eigenlijk, want ik was net in een assertieve bui en had al bedacht hoe ik haar verbaal wilde gaan vernederen.
Beterschapquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knap stom.. ik wil naar buiten en lekkerweer dingen doen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze om de hoek staan te wachten totdat jij belt?
Ik had een paar weken geleden eentje die de bocht eruit niet kon halen en maar even achteeruit ging steken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef DaMart het volgende:
Asobejaarden.
Wilde auto even wassen bij de pomp. Denkt een of ander oud lijk even eerst te gaan. Nou ja, omdat het me niet boeit als haar auto total-loss is, maar ik die van mij liever heel houd, toch maar afgeremd. Maar ondertussen zat die ouwe doos wel op haar voorhoofd te wijzen... had ze auto geparkeerd in wasmachine, komt de pompbediende aan lopen om haar erop te wijzen dat ze niet moet voordringen. Toen reed ze boos weg... jammer eigenlijk, want ik was net in een assertieve bui en had al bedacht hoe ik haar verbaal wilde gaan vernederen.
Ja maar dit was een goed moment om wat opgekropte frustraties eruit te gooienquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Beter gebruik je je assertieve bui om een jonger exemplaar aan de haak te slaan
kun je lang wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef DaMart het volgende:
Nu even wachten hoe voorspelbaar jullie zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik eens gaan googlen op hersenschudding? ik weet zeker dat ik een paar gevallen vindt die eraan dood zijn gegaandoe s niet zo eng johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb gewoon makkie an de hele nacht geslapen, niks aan de hand
De dokter belt me straks terug als ie tijd heeft
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
satpower 31 euro/mnd goedkoopste pakketquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt duur en nog noooit wat over gehoord.
2gb in de maand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:00 schreef crv het volgende:
[..]
satpower 31 euro/mnd goedkoopste pakket
https://satpower.eu/index(...)consumenten-internet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]op schepen
rete traag en sterfens duur
is ook als back-up bedacht voor wanneer mijn orange weer eens niet werktquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
2gb in de maand.
Dat heb ik al aan mobiele bundel, en je moet ook nog even 500,- aan hardware zelf ophoesten.
En snel is het ook al niet.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef DaMart het volgende:
Asobejaarden.
Wilde auto even wassen bij de pomp. Denkt een of ander oud lijk even eerst te gaan. Nou ja, omdat het me niet boeit als haar auto total-loss is, maar ik die van mij liever heel houd, toch maar afgeremd. Maar ondertussen zat die ouwe doos wel op haar voorhoofd te wijzen... had ze auto geparkeerd in wasmachine, komt de pompbediende aan lopen om haar erop te wijzen dat ze niet moet voordringen. Toen reed ze boos weg... jammer eigenlijk, want ik was net in een assertieve bui en had al bedacht hoe ik haar anaal wilde gaan vernederen.
Dus daar ook nog eens maandelijks voor betalen? Heb je zo vaak stroring dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
is ook als back-up bedacht voor wanneer mijn orange weer eens niet werkt
nee, dat ook weer nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus daar ook nog eens maandelijks voor betalen? Heb je zo vaak stroring dan?
ok even stoppen met posten danquote:
nee, Maar zonder tel/net wat moet je dan ineens doen.....naar Buiten ?quote:
quote:
Heel voorspelbaar dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef DaMart het volgende:
Nu even wachten hoe voorspelbaar jullie zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
nee, Maar zonder tel/net wat moet je dan ineens doen.....naar Buiten ?
Dankjequote:
Met een boek naar het strandquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
nee, Maar zonder tel/net wat moet je dan ineens doen.....naar Buiten ?
Ik zou best willenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een boek naar het strand.
Wie gaat er morgen mee?.
Nein Mann, LUNSJEN!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen mee?.
quote:
ja en als "man" zijnde kun je niet 2 dingen tegelijk dus moet je stoppen met postenquote:
Een beetje maarquote:
ik ga nu naar het strandquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen mee?.
Werk zit in de wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen mee?.
Jij had toch n vrije dag?quote:
Even op en neer naar Texelquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou ook, want ik ben daar niet.
Vandaag moet mijn nuttige vrije dag worden. Straks eerst nog even fiets voor een onderhoudsbeurt naar de fietsenmaker brengenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij had toch n vrije dag?
Kun je best iets verder weg naar t strand...
Komende dagen BBQ weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
In ieder geval ook kappen met internettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag moet mijn nuttige vrije dag worden. Straks eerst nog even fiets voor een onderhoudsbeurt naar de fietsenmaker brengen.
vandaag weer BBQ weerquote:
niet als je een afsluitbare hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
26 graden en regen... alleen BBQ-weer als je onbeperkt vleessoep wil eten dus.
Ook jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In ieder geval ook kappen met internetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Komende dagen BBQ weerje kunt ook wat minder op de bbq gooien natuurlijk. wij koken gewoon op de BBQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
vanaaf flammenkuchen op de BBQquote:
Dat kanquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:19 schreef crv het volgende:
[..]
je kunt ook wat minder op de bbq gooien natuurlijk. wij koken gewoon op de BBQ
dag1:hamburgers en satequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan
Maar toch, afwisseling is goed.
Hoe laat kunnen we aanschuivenquote:
kloptquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou ook, want ik ben daar niet.
Waar?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dag1:hamburgers en sate
dag2:worstjes en speklappen
dag3:karbonades en spareribs
dag4:shaslic en frikandellen
dag5:kip en groentespies
enz![]()
Daarom gisteren spareribs en een hamburgetje met groentenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan
Maar toch, afwisseling is goed.
quote:
dat dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dag1:hamburgers en sate
dag2:worstjes en speklappen
dag3:karbonades en spareribs
dag4:shaslic en frikandellen
dag5:kip en groentespies
enz![]()