quote:
Ik drink door de weeks weinig tot niets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]want dan drink je iedere dag
![]()
ik drink alleen maar op dagen met een a erin
is wel te hopenquote:
Maar goed dat je dan niet in frankrijk woont.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]want dan drink je iedere dag
![]()
ik drink alleen maar op dagen met een a erin
doordeweeks drink ik eigenlijk nooit als ik de dag erna moet werkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik drink door de weeks weinig tot niets.
Af en toe een pilsje als ik uit 't werk kom.
geeeen ideequote:
Precies dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doordeweeks drink ik eigenlijk nooit als ik de dag erna moet werken
maar nu heb ik vakantiequote:
of in Walloniequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan niet in frankrijk woont.
Nog twee daagjes.quote:
Ik meestal ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doordeweeks drink ik eigenlijk nooit als ik de dag erna moet werken
Awwwquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mwah.. ging net ff boodschappen doen.. toen ik thuiskwam weer helemaal draaierig en wazig zien enzofokking saai dat stilzitten
Gewoon in huis? Of op je werk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Airco![]()
ik zit daadwerkelijk met mn trui aan en heb koude vingers
Dab heb je hem wel goed aanstaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Airco![]()
ik zit daadwerkelijk met mn trui aan en heb koude vingers
Dat is wel beter om te werken dan ja. Al is het 9 uur, nog geen tijd om naar huis te gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef Barreltje het volgende:
op werk
en ik ben moe.. dus ik krijg mezelf niet warm
Alles potdicht hier, koelte in huis houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dab heb je hem wel goed aanstaan.
Ik heb juist alles ff losgegooid,.
Hier op kantoor is het een stuk warmer dan het buiten is hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles potdicht hier, koelte in huis houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |