knap stom.. ik wil naar buiten en lekkerweer dingen doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was te verwachten
verwondingen zijn de volgende dag altijd lastiger
lezen dan weer niet met een geschud bolletjequote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Barreltje het volgende:
je kan toch ook naar buiten??
kleedje, in het park en lezen??
is ook rustig aan doen!![]()
Lekker relaxen in de zon kost geen moeitequote:Op donderdag 17 juli 2014 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knap stom.. ik wil naar buiten en lekkerweer dingen doen
EN ALS ER WAT WAS MOEST JE HEM BELLENquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gisteren al geweest, die zei rust nemen en makkie an doen.
Heb er alleen bar weinig geduld voor
quote:
zon en lezen maken mn koppijn ergerquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Barreltje het volgende:
je kan toch ook naar buiten??
kleedje, in het park en lezen??
is ook rustig aan doen!![]()
dit lijkt me niks geksquote:
vragen Staat vrijquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit lijkt me niks gekszal er wel bij horen
wel gek hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit lijkt me niks gekszal er wel bij horen
useriousquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel gek hoor![]()
normaal zou het vandaag over moeten zijn met een lichte hersenschudding
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
En toen stond ik doodleuk na het douchen mijn bh over mn shirt aan te trekkengoedemorgen!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
En toen stond ik doodleuk na het douchen mijn bh over mn shirt aan te trekkengoedemorgen!
ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |