zal ik eens gaan googlen op hersenschudding? ik weet zeker dat ik een paar gevallen vindt die eraan dood zijn gegaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss bel ik zo wel even... voel me beroerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Beter gebruik je je assertieve bui om een jonger exemplaar aan de haak te slaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef DaMart het volgende:
Asobejaarden.
Wilde auto even wassen ....
Toen reed ze boos weg... jammer eigenlijk, want ik was net in een assertieve bui en had al bedacht hoe ik haar verbaal wilde gaan vernederen.
Beterschapquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knap stom.. ik wil naar buiten en lekkerweer dingen doen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze om de hoek staan te wachten totdat jij belt?
Ik had een paar weken geleden eentje die de bocht eruit niet kon halen en maar even achteeruit ging steken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef DaMart het volgende:
Asobejaarden.
Wilde auto even wassen bij de pomp. Denkt een of ander oud lijk even eerst te gaan. Nou ja, omdat het me niet boeit als haar auto total-loss is, maar ik die van mij liever heel houd, toch maar afgeremd. Maar ondertussen zat die ouwe doos wel op haar voorhoofd te wijzen... had ze auto geparkeerd in wasmachine, komt de pompbediende aan lopen om haar erop te wijzen dat ze niet moet voordringen. Toen reed ze boos weg... jammer eigenlijk, want ik was net in een assertieve bui en had al bedacht hoe ik haar verbaal wilde gaan vernederen.
Ja maar dit was een goed moment om wat opgekropte frustraties eruit te gooienquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Beter gebruik je je assertieve bui om een jonger exemplaar aan de haak te slaan
kun je lang wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef DaMart het volgende:
Nu even wachten hoe voorspelbaar jullie zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik eens gaan googlen op hersenschudding? ik weet zeker dat ik een paar gevallen vindt die eraan dood zijn gegaandoe s niet zo eng johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb gewoon makkie an de hele nacht geslapen, niks aan de hand
De dokter belt me straks terug als ie tijd heeft
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
satpower 31 euro/mnd goedkoopste pakketquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt duur en nog noooit wat over gehoord.
2gb in de maand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:00 schreef crv het volgende:
[..]
satpower 31 euro/mnd goedkoopste pakket
https://satpower.eu/index(...)consumenten-internet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]op schepen
rete traag en sterfens duur
is ook als back-up bedacht voor wanneer mijn orange weer eens niet werktquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
2gb in de maand.
Dat heb ik al aan mobiele bundel, en je moet ook nog even 500,- aan hardware zelf ophoesten.
En snel is het ook al niet.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef DaMart het volgende:
Asobejaarden.
Wilde auto even wassen bij de pomp. Denkt een of ander oud lijk even eerst te gaan. Nou ja, omdat het me niet boeit als haar auto total-loss is, maar ik die van mij liever heel houd, toch maar afgeremd. Maar ondertussen zat die ouwe doos wel op haar voorhoofd te wijzen... had ze auto geparkeerd in wasmachine, komt de pompbediende aan lopen om haar erop te wijzen dat ze niet moet voordringen. Toen reed ze boos weg... jammer eigenlijk, want ik was net in een assertieve bui en had al bedacht hoe ik haar anaal wilde gaan vernederen.
Dus daar ook nog eens maandelijks voor betalen? Heb je zo vaak stroring dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
is ook als back-up bedacht voor wanneer mijn orange weer eens niet werkt
nee, dat ook weer nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus daar ook nog eens maandelijks voor betalen? Heb je zo vaak stroring dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |