Komt morgen of overmorgen wel. Voorlopig moet je het maar even met https://www.facebook.com/NVBSJongeren doenquote:
Ik dacht dat jij al te oud was voor de jongerenafdeling!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Komt morgen of overmorgen wel. Voorlopig moet je het maar even met https://www.facebook.com/NVBSJongeren doen
Officieel is het tot 30 (ik ben 25), maar iedereen die zich jong voelt mag mee. Eigenlijk is iedereen onder de 40 nog jong bij de NVBS (heel jammer eigenlijk).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al te oud was voor de jongerenafdeling!![]()
Ik voel me jong genoeg hoor, maar zelfs de 40 blijf ik niet onderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Officieel is het tot 30 (ik ben 25), maar iedereen die zich jong voelt mag mee. Eigenlijk is iedereen onder de 40 nog jong bij de NVBS (heel jammer eigenlijk).
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me jong genoeg hoor, maar zelfs de 40 blijf ik niet onder
komt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
imageshack is de kanker van het internet.
Tsja je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter plaatje dan die sneeuwscooter die er eerst stond
Open dag bij de inktpot of zo?? Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja je kan niet alles hebbenMorgen naar de Inktpot met jr. na al jullie lovende recencies moeten we dat niet missen imho
Niet dat u niet welkom bent hoor, maar gewoonquote:Het is niet meer mogelijk om u aan te melden voor de open dag. Zaterdag 19 juli tussen 10.00 en 15.00 uur kunt u zich melden bij de receptie van De Inktpot. Mogelijk kunt u dan nog mee met een van de (verplichte) rondleidingen. Het is mogelijk dat u even moet wachten tot er plek vrij is. Het is van belang dat u een identiteitsbewijs meeneemt.
"die moeten niet het keurslijf in,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:07 schreef James1988 het volgende:
Ik zat vanmiddag in de Arriva-boemel van Zwolle naar Emmen, waar ik zat te werken. Bij aankomst in Emmen vroeg de conducteur "Ga je ook mee terug?" wat ik bevestigde. "Wel even uit- en opnieuw inchecken dan hè", zei hij.
En jawel, tijdens de terugrit werd ik opnieuw gecontroleerd. Ook al had hij tijdens de heenrit al gezien dat ik met een Dal Vrij-abo reisde.
Zo kan het ook.
Nouja, die man doet ook gewoon z'n werk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"die moeten niet het keurslijf in,
die laat je in hun waarde"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |