SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
20 kilo op een goede dagquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nadat ik weet hoeveel lmi deadlift kan ik m niet meer serieus nemen
quote:
Overdreven gedoe ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zei een willekeurig getal. Ik weet geeneens wat een deadlift precies inhoudt
Ja.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zei een willekeurig getal. Ik weet geeneens wat een deadlift precies inhoudt
Losse gewichten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven gedoe ook.
Gewoon beetje aan de apparaten hangen en ik vind het wel prima.
quote:
Ah. Denk niet dat ik daar zo goed in zou zijn. Nog nooit een fitnesszaal van binnen gezien ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is deadliften als ik google moet geloven
als je dat maar met 20kg kan ben je wat mij betreft niet serieus te nemen, tenzij jonger dan 8
Ik wel, maar is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Denk niet dat ik daar zo goed in zou zijn. Nog nooit een fitnesszaal van binnen gezien ook
Idd. Houding is echt heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wel, maar is niet zo moeilijk
gewoon weten hoe je moet staan enzo
Mijn onderrug is behoorlijk kut. Met voetbal had ik daar ook vaak last van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wel, maar is niet zo moeilijk
gewoon weten hoe je moet staan enzo
20 kg zal heus niet het lichtste zijn wat je kunt tillenquote:
Moet ik je masseren?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn onderrug is behoorlijk kut. Met voetbal had ik daar ook vaak last van.
Gezien de spieren die je gebruikt is het echt niet veel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20 kg zal heus niet het lichtste zijn wat je kunt tillen
Mijn rug is ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe al jaren niet meer aan sporten dus niet nodig, maar een lekkere massage sla ik niet af hoorquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien de spieren die je gebruikt is het echt niet veel.
Nee misschien niet nee, ik heb geen idee, nooit gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien de spieren die je gebruikt is het echt niet veel.
Dan moet je juist deadliften. Sowieso moet je beetje ripped zijn voor wij danzig onveilig gaan makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon ergens aan de kade gaan zittenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
Het is echt heerlijk weerzou wel naar strand willen of gewoon een meertje ofzo
Zwemmen zou wel lekker zijn nu, met m'n duffe kop.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
Scheveningenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
Ik doe zelf ook geen deadlifts, maar wil die wel in m'n volgende schema denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee misschien niet nee, ik heb geen idee, nooit gedaan
150 kapsalons?quote:
quote:
mijn vriendin van 55kg doet 60quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee misschien niet nee, ik heb geen idee, nooit gedaan
quote:
Heb je geld teveel ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Ik eigenlijk best naar Scheveningen. Zullen we daar een meet houden?
nee ben te moe om te zwemmenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwemmen zou wel lekker zijn nu, met m'n duffe kop.
Morgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
goed plan van lrquote:
Heb slechte verhalen gehoord over Scheveningenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Beter Katwijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb slechte verhalen gehoord over Scheveningen
Scheveningenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb slechte verhalen gehoord over Scheveningen
Niet nu meteen.quote:
Wauw.quote:
Volgende maand is wel goed idee ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet nu meteen.Volgende maand mag ook.
Gewoon in duindorp chillen tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ScheveningenKutvolk woont daar.
Ik heb het wel een beetje gezien in Katwijk.quote:
Gewoon je koevoet meenemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon in duindorp chillen toch
aanpassen of oprotten![]()
Heppie vindt dit niet leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gezien in Katwijk.
ik kan vandaag nietquote:
Heppie wil ook mee naar Scheveningen.quote:
Het is geen naaktstrandquote:
Awwww.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
mag ik dan ook mee?
zal beloven te wachten buiten de trein dan
Begrijpelijk.quote:
Weet ik. Ik heb zelf ook nog niet echt monies.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee was grapje. Is te warm voor me.
zomaarquote:
En ik durf ook mijn shirt niet uit in de hitte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Weet ik. Ik heb zelf ook nog niet echt monies.
Had je sof maar niet zwanger moeten makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Twee keer afgewezen in twee minuten. Rip
Wow wow wowquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
zomaar
Ik kom wel andere keer als je wil
Gewoon met shirt aan zwemmenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik durf ook mijn shirt niet uit in de hitte.
Niemand vraagt dit van je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik durf ook mijn shirt niet uit in de hitte.
moet je stoppen met rokenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De vorige keer dat ik naar Scheveningen ging stapte ik vol enthousiasme op de fiets. In geen jaar zo kapot geweest met volle wind tegen. RIP mijn conditie
Doei Insoquote:
Is goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
zomaar
Ik kom wel andere keer als je wil
Ik rook hooguit 3 sigaretten in een jaar. Dat zit wel goed.quote:
wist niet eens dat je überhaupt rooktequote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rook hooguit 3 sigaretten in een jaar. Dat zit wel goed.
Oké. 3x in een jaar dan en dan wel meer.
Oh, ik ben homo. oke.quote:
Niet dus. Slechts een enkele keer als ik echt teveel heb gedronken heb. Meestal wel deels uit stress.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wist niet eens dat je überhaupt rookte
Wat is er praktisch aan zwemmen met een shirt?quote:
Vandaag is het wel Roze Woensdag in Nijmegen.quote:
Ik denk niet altijd even praktisch met wat drank op.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Etsu het volgende:
Ik kom ook zodat ik Pieter-Jan in z'n halfnakie kan zienRawrrrr.
Ik denk alleen maar aan wiet en eten.quote:
Dit klopt welquote:
quote:
Hoe weet jij dit?quote:
Ik 2 boterhammen, Morta ging in Utrecht nog een croissantje halen en daar werd ik zelfs misselijk vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoewel ik helemaal geen honger heb verder. Alleen nog een bakje yoghurt met fruit op.
Srsly, MOrtaxx?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 2 boterhammen, Morta ging in Utrecht nog een croissantje halen en daar werd ik zelfs misselijk van![]()
Ik kan echt niet eten als ik brak ben
Verkapte "ik ben een stalker".quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 2 boterhammen, Morta ging in Utrecht nog een croissantje halen en daar werd ik zelfs misselijk van![]()
Ik kan echt niet eten als ik brak ben
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een stalker".![]()
![]()
[..]
M'n moeder maakt nu avondeten, maar ik weet niet hoeveel zin ik daar in heb. Is wel kip hawaii uit de oven, met rijst en sla. Dus gelukkig niet zo zwaar op de maag. Preischotel met ham en kaas zou ik bijvoorbeeld echt niet naar binnen krijgen nu.
quote:
Inderdaad. Ik hoef eigelijk niksquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een stalker".![]()
![]()
[..]
M'n moeder maakt nu avondeten, maar ik weet niet hoeveel zin ik daar in heb. Is wel kip hawaii uit de oven, met rijst en sla. Dus gelukkig niet zo zwaar op de maag. Preischotel met ham en kaas zou ik bijvoorbeeld echt niet naar binnen krijgen nu.
Oké. Dan niet hoor.quote:
Fruit en yoghurt. Eet lekker weg en is ook fris.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoef eigelijk niksbeetje fruit misschien ofzo
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan niet hoor.
[..]
Fruit en yoghurt. Eet lekker weg en is ook fris.
Ik heb acht uur geslapen, dus geen wallen. Ik had wel last van m'n buik. Maar dat schijnt normaal te zijn. Mensen die nachtdiensten draaien hebben dat vaak ook. Ik was ruim 22 uur wakker voordat ik ging slapen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb helemaal nergens last van, ja beetje wallen maar daarvoor heb ik een zonnebril
De gedachte aan salami alleen al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb in Nijmegen broodje zalm gehaald, super lekker
En toen ik wakker werd boterhammen met salami
quote:
Ben je ook brak?quote:
De gedachte aan mijn salami ook?quote:
zou nu echt wel boterham daarmee willenquote:
Godver.quote:
Ga dan eerder naar bed aap.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Brak ja.
Slaap elke nacht fucking laatslechte invloed
En mij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tuurlijk, die is de hele nacht opgebleven om een liveverslag te volgen van fokkie
Je hebt ook niet veel gedronken toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
Maar ik ben natuurlijk niet brakm alleen moe
Telefoon weg doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lig vaak wel voor half 2, maar slapen
Z'n trein reed vandoor met hem erin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
weepee waarom was je zo vroeg vertrokken?
jij wel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel gedronken toch?
neequote:
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De jouwe is rood met witte vlekken? :S
Hij vindt ons niet aardig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat begon al toen Sof haar biertje in mijn handen sloegquote:
Dit beeld bedoelde ik wel.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat begon al toen Sof haar biertje in mijn handen sloeg
1 mojito en half wijntjequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel gedronken toch?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
ik gaf fikkie ook broodje kroketquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
Sof was wel vrijgevig met drank. Fokkie extra bier, ik extra wijn.
Volgende keer maar meegaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
Sof was wel vrijgevig met drank. Fokkie extra bier, ik extra wijn.
Klopt. En mij ook.quote:
Ja. Dat moet.quote:
Fikkie*quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
Sof en Mort die handjes vasthouden, wp en Fokkie die handjes vasthouden. Ik had niemand.
Autocorrect voor Fokkie.quote:
ROmantisch, die Mort.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
Sof en Mort die handjes vasthouden, wp en Fokkie die handjes vasthouden. Ik had niemand.
Ik snap dat je me niet wilde buitensluiten, maar het viel best wel op. :Squote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
wacht wat, ik had helemaal geen handjes vast met fokkie
:$quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat je me niet wilde buitensluiten, maar het viel best wel op. :S
Fikkiequote:
Om een glimp op te vangen van zijn borsthaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
:$
Jij liep meer met fokkie dan ik geloof ik
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een glimp op te vangen van zijn borsthaar.
Ik ging borsthaar showen voor gratis drankquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een glimp op te vangen van zijn borsthaar.
echht een look-a-likequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echht een look-a-like
Hij liep ook als een idioot te dansen
En jij hem lekker betasten met je glowstick.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echht een look-a-like
Hij liep ook als een idioot te dansen
Nu heb ik echt spijt dat ik niet mee was.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij hem lekker betasten met je glowstick.
Ik werd zelf ook aardig betastquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij hem lekker betasten met je glowstick.
Vies wijfquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja door die leuke blondine achter je
Op blz 2 al een typefout in je boek.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]kom haten dan. typfouten maakt iedereen
In een uitgegeven boek nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Rustig maar. Had je geen editor? (aka iemand die het even na leest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie ook weleens spelfouten in studieboeken hoor.quote:
Was maar geouwehoer hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Rustig maar. Had je geen editor? (aka iemand die het even na leest.)
Doe ik altijd wel. Iedereen maakt fouten, maar zelf ben je op een gegeven moment 'blind' omdat je zoveel naar je eigen tekst hebt gekeken. Een ander die de tekst voor het eerst onder ogen krijgt, spot vaak meteen de fouten.
Maar typfouten hé, geen spelfouten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie ook weleens spelfouten in studieboeken hoor.En dat is dus geschreven door hoogleraren.
Maar dat noem ik geen meeten meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"he jesper zullen we de [insert datum] afspreken??"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |