SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
20 kilo op een goede dagquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nadat ik weet hoeveel lmi deadlift kan ik m niet meer serieus nemen
quote:
Overdreven gedoe ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zei een willekeurig getal. Ik weet geeneens wat een deadlift precies inhoudt
Ja.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zei een willekeurig getal. Ik weet geeneens wat een deadlift precies inhoudt
Losse gewichten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven gedoe ook.
Gewoon beetje aan de apparaten hangen en ik vind het wel prima.
quote:
Ah. Denk niet dat ik daar zo goed in zou zijn. Nog nooit een fitnesszaal van binnen gezien ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is deadliften als ik google moet geloven
als je dat maar met 20kg kan ben je wat mij betreft niet serieus te nemen, tenzij jonger dan 8
Ik wel, maar is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Denk niet dat ik daar zo goed in zou zijn. Nog nooit een fitnesszaal van binnen gezien ook
Idd. Houding is echt heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wel, maar is niet zo moeilijk
gewoon weten hoe je moet staan enzo
Mijn onderrug is behoorlijk kut. Met voetbal had ik daar ook vaak last van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wel, maar is niet zo moeilijk
gewoon weten hoe je moet staan enzo
20 kg zal heus niet het lichtste zijn wat je kunt tillenquote:
Moet ik je masseren?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn onderrug is behoorlijk kut. Met voetbal had ik daar ook vaak last van.
Gezien de spieren die je gebruikt is het echt niet veel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20 kg zal heus niet het lichtste zijn wat je kunt tillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |