Mijn rug is ook niet geweldig hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn onderrug is behoorlijk kut. Met voetbal had ik daar ook vaak last van.
Ik doe al jaren niet meer aan sporten dus niet nodig, maar een lekkere massage sla ik niet af hoorquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien de spieren die je gebruikt is het echt niet veel.
Nee misschien niet nee, ik heb geen idee, nooit gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien de spieren die je gebruikt is het echt niet veel.
Dan moet je juist deadliften. Sowieso moet je beetje ripped zijn voor wij danzig onveilig gaan makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn onderrug is behoorlijk kut. Met voetbal had ik daar ook vaak last van.
Gewoon ergens aan de kade gaan zittenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
Het is echt heerlijk weerzou wel naar strand willen of gewoon een meertje ofzo
Zwemmen zou wel lekker zijn nu, met m'n duffe kop.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
Scheveningenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
Ik doe zelf ook geen deadlifts, maar wil die wel in m'n volgende schema denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee misschien niet nee, ik heb geen idee, nooit gedaan
150 kapsalons?quote:
quote:
mijn vriendin van 55kg doet 60quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee misschien niet nee, ik heb geen idee, nooit gedaan
quote:
Heb je geld teveel ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Ik eigenlijk best naar Scheveningen. Zullen we daar een meet houden?
nee ben te moe om te zwemmenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwemmen zou wel lekker zijn nu, met m'n duffe kop.
Morgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
goed plan van lrquote:
Heb slechte verhalen gehoord over Scheveningenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Beter Katwijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb slechte verhalen gehoord over Scheveningen
Scheveningenquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb slechte verhalen gehoord over Scheveningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |