Hoe weet jij dit?quote:
Ik 2 boterhammen, Morta ging in Utrecht nog een croissantje halen en daar werd ik zelfs misselijk vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoewel ik helemaal geen honger heb verder. Alleen nog een bakje yoghurt met fruit op.
Srsly, MOrtaxx?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 2 boterhammen, Morta ging in Utrecht nog een croissantje halen en daar werd ik zelfs misselijk van![]()
Ik kan echt niet eten als ik brak ben
Verkapte "ik ben een stalker".quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik 2 boterhammen, Morta ging in Utrecht nog een croissantje halen en daar werd ik zelfs misselijk van![]()
Ik kan echt niet eten als ik brak ben
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een stalker".![]()
![]()
[..]
M'n moeder maakt nu avondeten, maar ik weet niet hoeveel zin ik daar in heb. Is wel kip hawaii uit de oven, met rijst en sla. Dus gelukkig niet zo zwaar op de maag. Preischotel met ham en kaas zou ik bijvoorbeeld echt niet naar binnen krijgen nu.
quote:
Inderdaad. Ik hoef eigelijk niksquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een stalker".![]()
![]()
[..]
M'n moeder maakt nu avondeten, maar ik weet niet hoeveel zin ik daar in heb. Is wel kip hawaii uit de oven, met rijst en sla. Dus gelukkig niet zo zwaar op de maag. Preischotel met ham en kaas zou ik bijvoorbeeld echt niet naar binnen krijgen nu.
Oké. Dan niet hoor.quote:
Fruit en yoghurt. Eet lekker weg en is ook fris.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoef eigelijk niksbeetje fruit misschien ofzo
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Dan niet hoor.
[..]
Fruit en yoghurt. Eet lekker weg en is ook fris.
Ik heb acht uur geslapen, dus geen wallen. Ik had wel last van m'n buik. Maar dat schijnt normaal te zijn. Mensen die nachtdiensten draaien hebben dat vaak ook. Ik was ruim 22 uur wakker voordat ik ging slapen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb helemaal nergens last van, ja beetje wallen maar daarvoor heb ik een zonnebril
De gedachte aan salami alleen al.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef supersof het volgende:
Ik heb in Nijmegen broodje zalm gehaald, super lekker
En toen ik wakker werd boterhammen met salami
quote:
Ben je ook brak?quote:
De gedachte aan mijn salami ook?quote:
zou nu echt wel boterham daarmee willenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |