quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker weg? Stuk mongool.
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ga je puberale scheldpartijtjes elders voeren of gewoon via DM
Valt wel mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmatig getroll in het Feyenoordtopic.
Gr.
Oké, bedankt dat je zo snel kon reageren.quote:
Zo ver ik weet niet, nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, bedankt dat je zo snel kon reageren.
Zijn er al topics voor de Premier League 14/15 en Primera Division?
Walgelijke TTquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Voetbal International #949: Johan Boskamp, een echte levensgenieter
Namens een grote mensenmassa vraag ik hierbij een TT-change aan voor deze misleidende topictitel
Done.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Topicreeks: Premier League 2013-2014 #1 Blijft de mooiste competitie
Kan TT gewijzigd worden naar Premier League 2014/15?
Kickje gemacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / FC Dordrecht topic #3: Schapenkoppen!
Zouden we hier nog mogen/kunnen posten?
Gr gr,
Zonnestraaltje van de dag
Ok.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Premier League 2014-2015 #3 Arsenal kampioen
Mag het TT nummer aangepast worden aan het seizoen naar 3 denk ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:27 schreef tong80 het volgende:
Misschien een idee om de naam Martin Odegaart in de TT verwerken.
Is leuker als ie echt furore gaat maken.
VBL / 15 jarige Noor Martin Odegaart opgeroepen voor nationale elftal
quote:
Dergelijke oorlogsreferenties mogen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Ik ga echt naar de hel door Fok.
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dergelijke oorlogsreferenties mogen?.
Gewoon een depressieve trouwe supporterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De mods moeten zich verrot schamen dat dit soort trolls niet worden aangepakt.
Is een PSV supporter, please try againquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon een depressieve trouwe supporter
Oh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een PSV supporter, please try again
Nog mooier is dat hij naar iemand een doodsverwensing gooit, om er vervolgens één terug te krijgen en dan gaat hij daarover klagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat raar dat HMF, die net nog een nekschot toewenst, zit te klagen over het gedrag van andere
Dat deden kinderen vroeger op het schoolplein ook bij de juf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog mooier is dat hij naar iemand een doodsverwensing gooit, om er vervolgens één terug te krijgen en dan gaat hij daarover klagen.
Tjongejonge, klein NSB'ertje ben jij ook he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1455: IMMERS STERF
Moet deze TT?
[ afbeelding ]
Of dit?
Donder op man met je PSV supporter. Je bent 1 dag terug en wat doe je ? Gelijk weer doodsbedreigingen en mensen beschuldigen van wat je zelf doet. Kleuter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een PSV supporter, please try again
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tjongejonge, klein NSB'ertje ben jij ook he.
Niet doorhebben dat ik HMF nadoequote:
Ja, eens. Zie regelmatig groffere joodgrapjes voorbij komen in dat topic die ook biljven staan. Zolang het niet te veel gebeurt moet een harde grap af en toe kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op, als dat al niet mag gaan we zeker ook alle 40-45 grapjes verbieden, en het feit dat ik daar gelijk jood wordt genoemd.
Boehoe huil huil oorlog
Overdrijf niet zo. Leuk als je het meldt of een TR maakt maar dit soort bijdehante teksten mag je achterwege later.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De mods moeten zich verrot schamen dat dit soort trolls niet worden aangepakt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat raar dat HMF, die net nog iemand een nekschot toewenst, zit te klagen over het gedrag van andere.
Begint nogal storend te worden. Ik wil je best een 40-45ste kans geven, maar probeer je nou eens tot op zekere hoogte normaal te gedragen dan. TR's over je gedrag stromen weer binnen en dit soort gedrag is gewoon teringirritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog mooier is dat hij naar iemand een doodsverwensing gooit, om er vervolgens één terug te krijgen en dan gaat hij daarover klagen.
Mis het punt nog meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tjongejonge, klein NSB'ertje ben jij ook he.
Dat HMF weer eens mongool loopt te doen is niet zo verrassend, maar dat Davy dan dat post onder het mom van 'ja maar kijk juf, hij doet het ook' is nog sneuer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Zie regelmatig groffere joodgrapjes voorbij komen in dat topic die ook biljven staan. Zolang het niet te veel gebeurt moet een harde grap af en toe kunnen.
Wat je vooral niet als vrijbrief hoeft te zien om nu in elke post een oorlogsreferentie te plaatsen, HMF.
[..]
Overdrijf niet zo. Leuk als je het meldt of een TR maakt maar dit soort bijdehante teksten mag je achterwege later.
Verder, dit:
[..]
[..]
Begint nogal storend te worden. Ik wil je best een 40-45ste kans geven, maar probeer je nou eens tot op zekere hoogte normaal te gedragen dan. TR's over je gedrag stromen weer binnen en dit soort gedrag is gewoon teringirritant.
[..]
Mis het punt nog meer.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat HMF weer eens mongool loopt te doen is niet zo verrassend, maar dat Davy dan dat post onder het mom van 'ja maar kijk juf, hij doet het ook' is nog sneuer.
Maar doodsverwensingen zijn dus toegestaan ? Echt niet normaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1455: IMMERS STERF
Moet deze TT?
[ afbeelding ]
Of dit?
Nee, dat soort dingen zullen voortaan gewoon verwijderd worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar doodsverwensingen zijn dus toegestaan ? Echt niet normaal.
''voortaan''quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen zullen voortaan gewoon verwijderd worden.
Is er iets?quote:
Je bent echt dom héquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat HMF weer eens mongool loopt te doen is niet zo verrassend, maar dat Davy dan dat post onder het mom van 'ja maar kijk juf, hij doet het ook' is nog sneuer.
Had je al gemist.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
Zou de TT aangepast kunnen worden en 13/14 vervangen kunnen worden door 14/18 14/15?
VBL / Duitse Bundesliga 14/15 #1 Het nieuwe seizoen is begonnen!
Alvast bedankt.
Hebben genoeg mensen om gevraagd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:25 schreef Doublepain het volgende:
Ongevraagd OP en TT veranderen,
VBL / [Eredivisie] Ajax v PSV #1 De eerste kraker
Slotje op mijn topic aub
Waarom geef jij mij een waarschuwing?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet nijdig.
Ik geef je alleen een waarschuwing.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geef jij mij een waarschuwing?
Is je pm of dm stuk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geef jij mij een waarschuwing?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
HMF is de persoonlijke marketing manager van van Geel.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft ook hoogstpersoonlijk Kuyt en van Persie ontdekt
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
je vergeet Cruijff en Van Hanegem, die stonden ook al op zijn schauwlijstjes.
Complimenten in deze aan mensen als Tarado, die altijd op een leuke manier de discussie aan gaan. We kunnen het compleet oneens zijn met elkaar, desondanks is het nooit zuigerig wat die jongen doet. Chapeauquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boehoe oorlogsreferentie, zal ik nu ook in feedback gaan janken?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga hier niet eens woorden aan vuil maken. Kleuterschoolniveau.
Obvious trolls are obvious.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:32 schreef macca728 het volgende:
Kan dat gezeur van HMF niet ophouden ? Als je het niet eens bent met hem, ben je opeens een troll.
Volgens mij is het een discussieforum hier. Dat sarcasme vraagt hij zelf om met zijn lappen tekst en zijn verheerlijkingen.
Heb z'n posts even verwijderd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:23 schreef Albanus het volgende:
VBL / AFC AJAX #2354 Lesje in effectiviteit
Ik wil mijn beklag doen over Bianconeri. Zal best dat hij misschien zinnige dingen zegt, maar de manier waarop is mensonterend en neerbuigend. Het komt als zuigend en trollend over. Misschien kan iemand hem de benodigde corrigerende tik geven die hij al jaren nodig heeft.
Ik hou er niet van om mezelf een veer in de reet te steken, maar inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt.
Je bent een voorbeeld voor alle moderators op fok!.
Hij is weer bezig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mezelf een veer in de reet te steken, maar inderdaad.
Als hij dat deed in het Feyenoordtopic, dan zou je niets gedaan hebbenquote:
In het PSV-topic ook niet hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij dat deed in het Feyenoordtopic, dan zou je niets gedaan hebben
Om te kotsen ditquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand deze man vertellen waar het Ajax topic is? Begint een beetje zielig te worden namelijk
VBL / Johan Cruijff : 'Blind en Viergever zijn te traag.'
Wel beter ook gezien de nieuwe jaargang. Toch bedankt voor het vragen in plaats van blind een nieuw topic aan te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan iemand het Jupiler League topic kicken? Neem aan dat dat gebruikt moet worden voor de samenvattingen.
Er is een nieuw topic zie ik. Toch bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |