abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142353061
quote:
De synthese tussen criminaliteit, straatleven en de islamitische religie is een uniek Europees probleem, schrijft psycholoog Timon Dias. .

Islamisten verheerlijken religieus gemotiveerd geweld, terwijl islamitische criminele jongeren gang- en criminaliteit-gerelateerd geweld verheerlijken.

Het is voldoende bekend dat West-Europa tegen problemen aanloopt waar het de integratie betreft van tweede- en derde-generatie-immigranten met een islamitische achtergrond. Deze problemen manifesteren zich op twee domeinen: criminaliteit en ontvankelijkheid voor het gedachtengoed van islamistische organisaties die in binnen- en buitenland opereren.

Sterk onderbelicht
Een saillant detail is dat criminelen met een islamitische achtergrond allesbehalve vroom te noemen zijn, terwijl vrome moslims zelden crimineel zijn. Ondanks dit fundamentele verschil is de relatie tussen de twee groepen significant en verre van onschuldig, maar sterk onderbelicht.

Criminelen met een islamitische achtergrond gedragen zich wellicht allesbehalve vroom, maar niettemin zien ze zichzelf als onderdeel van de wereldwijde islamitische gemeenschap. Ze zijn vaak schaamteloos in hun minachting voor autoriteiten, maar als zij een autoriteit wel respecteren, dan is deze religieus van aard: een imam of islamitisch organisatie.

Ongeacht hoe subversief en ontwrichtend hun criminele activiteiten zijn, zij zullen zich nooit minachtend over de islam uitlaten of de 'islamitische zaak' tegenwerken. .

© YouTube.

'Ik haat die fucking Joden nog veel meer dan de nazi's.'

'Flikkers geef ik geen hand'
Het is om die reden dan ook niet ongebruikelijk dat de culturele uitdrukkingen van criminele en straatjongeren met een islamitische achtergrond doortrokken zijn van islamitische thema's en symbolen. De Bredase rapper Ismo bijvoorbeeld - een rolmodel voor de lokale Marokkaanse straatjeugd - bracht onlangs een clip uit waarin de nodige islamitische thema's de revue passeerden: 'Ik geloof niets blind behalve de Koran.' 'De duivel roept maar geef hem geen kans.' 'Flikkers geef ik geen hand.' En: 'Ik haat die fucking Joden nog veel meer dan de nazi's.' Verder rapt Ismo over zijn aardse succes als artiest, de hoeveelheid geld en fans die hij hiermee genereert en zijn solide en spijkerharde straatreputatie.

Aan het eind van de clip, die bijna 1,4 miljoen keer bekeken is, is een van zijn compagnons te zien die trots en uitdagend een karakteristieke, jihadistisch aandoende sjaal om zijn gezicht draagt, terwijl hij zowel zijn Marokkaanse als Nederlandse paspoort laat zien. In een later interview probeerde Ismo uit te leggen dat hij met flikkers geen homo's, maar gewoon vieze mensen bedoelde. Direct hierna neemt zijn vriend het woord: 'Ik haat wel homo's', om in het Marokkaans-Arabisch te vervolgen: 'Moge Allah de religies van jullie moeders vervloeken, kankerhomo's!' .

Uitingen door moslimjongeren waarin wordt gezegd 'als ik ze zie, wil ik ze gelijk steken' en het maken van nazi-groeten richting Joden, zijn niet ongebruikelijk.

Subversieve intenties
Europese islamisten en hun onvrome, criminele islamitische 'tegenhangers' hebben, behalve dat ze zich als moslim identificeren, drie dingen gemeen. Ten eerste koesteren zij subversieve intenties jegens de maatschappijen waarin zij wonen. Islamisten hebben een historisch geworteld en gedetailleerd geloofssysteem dat hun voorschrijft niet in gastsamenlevingen te integreren, en deze zo mogelijk middels zending te bekeren. Islamitische criminele jongeren voelen een meer diffuse, areligieuze en onhistorische antipathie jegens hun samenlevingen.

Ten tweede verheerlijken beide groepen geweld. Islamisten verheerlijken religieus gemotiveerd geweld, terwijl islamitische criminele jongeren gang- en criminaliteit-gerelateerd geweld verheerlijken. Toch is het niet ongewoon dat islamitische straatjongeren ook religieus gemotiveerd geweld, meestal gericht tegen de VS, Israël of sjiieten, verheerlijken.

Ten derde hebben beide groepen een zeer sterke neiging tot het minachten of haten van Joden. Studies van socioloog Mark Elchardus toonden aan dat de helft van alle islamitische studenten in Brussel, Gent en Antwerpen antisemitisch zijn; waarschijnlijk ligt dit percentage onder islamitische criminelen veel hoger. Uitingen door moslimjongeren waarin wordt gezegd 'als ik ze zie, wil ik ze gelijk steken' en het maken van nazi-groeten richting Joden, zijn niet ongebruikelijk. .

Het valt op dat islamisten criminele islamitische jongeren zelden of nooit aanspreken op of veroordelen om op hun subversieve gedrag, ook als hun criminaliteit niet dient ter financiering van de jihad. Waarom niet?

Gangsterislam
Het is dan ook geen toeval dat Ibrahim Wijbenga, voormalig CDA-raadslid en ontvanger van meerdere jihadistische doodsbedreigingen, onlangs de term 'gangsterislam' poneerde. Bijgevallen door Edwin Bakker, hoogleraar terrorisme en contraterrorisme, belicht Wijbenga de waarschijnlijkheid dat terugkerende Syrië-veteranen hier in plaats van aanslagen overvallen zullen plegen om de jihad te financieren. Ook deze dynamiek werkt de verdere vervlechting van criminaliteit en religie in de hand.

Het valt op dat islamisten criminele islamitische jongeren zelden of nooit aanspreken op of veroordelen om op hun subversieve gedrag, ook als hun criminaliteit niet dient ter financiering van de jihad. Waarom is dit het geval, het stelt moslims toch in een kwaad daglicht? Vanuit een islamistisch oogpunt is het logisch. Terwijl islamisten hun gastsamenlevingen op hun religieus geïnspireerde manier ondermijnen, doen criminelen en straatjongeren met een islamitische achtergrond het op hun eigen areligieuze en 'aardse' manier door intimidatie van wijkbewoners, overvallen, drugshandel, enzovoort. Vanuit islamistisch perspectief, dat uiteindelijke annexatie beoogt, is dit zeer gunstig.

Sympathie
Daarbij: waarom zouden islamisten het riskeren een groep van zich te vervreemden die in tijden van nood zo makkelijk voor de islamistische zaak te winnen lijkt? Een significant segment van Europese moslims heeft sympathie voor aan Al Qaida gelieerd verzet in Syrië en ISIS in Irak, en een deel van hen is bereid zich bij deze groepen te voegen.

De integratieproblematiek van jongeren van islamitische komaf is tweeledig: het aanhangen van extremistische vormen van de islam en de buitenproportionele vertegenwoordiging in de criminaliteit. Beide problemen raken steeds nauwer vervlochten en de ontkenning hiervan zal integratiebeleidsmakers op een substantiële achterstand zetten.

Timon Dias is psycholoog.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)ng-voor-Europa.dhtml

Genieten!
pi_142353170
quote:
Het is voldoende bekend dat West-Europa tegen problemen aanloopt waar het de integratie betreft van tweede- en derde-generatie-immigranten met een islamitische achtergrond. Deze problemen manifesteren zich op twee domeinen: criminaliteit en ontvankelijkheid voor het gedachtengoed van islamistische organisaties die in binnen- en buitenland opereren.
Ohh, is dit de Volkskrant? Waar is Marcel van Dam. Kan hij nu een krant uitmaken voor Eichmann.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:46:37 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142353202
quote:
'Ik haat wel homo's', om in het Marokkaans-Arabisch te vervolgen: 'Moge Allah de religies van jullie moeders vervloeken, kankerhomo's!' .
Ik doe het wel weer *zucht*:

Islam is vrede!

Zo, hebben we die gehad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142353231
Geef deze jongens de keuze hoe ze willen leven; islamitisch of europees en ze dan ook daarnaar behandelen want de sharia is niet mild met dieven en verkrachters.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_142353409
Timon Dias haat Palestijnen.
pi_142353426
Zoals Pechtold zal zeggen, dit is een incident, niks aan de hand.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:59:25 #8
141854 John5
Coujonjeur
pi_142353430
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:58 schreef Xa1pt het volgende:
Timon Dias haat Palestijnen.
En vlinders.

En slecht gestreken roze overhemden met witte boord.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:59:57 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142353441
Ik ben zeer benieuwd of dit over gaat waaien, a la het Molukkersprobleem, of dat we hier echt last van gaan krijgen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:02:37 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353494
Hoe harder men schopt tegen de Islam, hoe conservatiever de moslims gaan worden.

We are Legion
We do not Forgive
We do not Forget
Expect Us.

_O_
pi_142353509
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe harder men schopt tegen de Islam, hoe conservatiever de moslims gaan worden.

We are Legion
We do not Forgive
We do not Forget
Expect Us.

_O_
Het zijn dus een soort robotjes met input > output.
pi_142353517
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:59 schreef Twiitch het volgende:
Ik ben zeer benieuwd of dit over gaat waaien, a la het Molukkersprobleem, of dat we hier echt last van gaan krijgen.
Ik gok dat het vooral bangmakerij is.
pi_142353523
quote:

We are Legion
We do not Forgive
We do not Forget
Expect Us.

_O_
Niemand neemt jou meer serieus. Denken dat jij representatief bent voor die groep :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:04:53 #14
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:03 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Actie, reactie.
pi_142353539
quote:
Nouja, niet dus. Wat het artikel zegt is dat je 2 groepjes hebt: de fundis en de ongelovige kutcrimineeltjes; die echter wel de fundis respecteren.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:05:38 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142353558
quote:

We are Legion
We do not Forgive
We do not Forget
Expect Us.

_O_
_O_ idd.

Meer polarisatie, meer irritatie, meer agressie.

Lijkt me idd precies wat de islam voor ogen heeft. Ik zou er idd ook _O_ voor doen.
Get woke, go broke!
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:05:42 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142353560
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte. Er zijn iig nog geen treinen gekaapt.
pi_142353575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:03 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Mail die Dias even met deze treffende analogie. _O_
pi_142353576
quote:

[..]

Deels wel, maar je moet de problemen van de sociale onderklasse, waar veel 2e, 3e, en 4e generatie allochtonen toe behoren, niet onderschatten.
Er zal altijd een onderklasse zijn die zich niet wenst te conformeren aan de geldende wetten en regels, of dat nou autochtonen of allochtonen zijn doet er niet zoveel toen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:07:02 #20
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:

Meer polarisatie, meer irritatie, meer agressie.
Dat zou sowieso wel plaatsvinden. Het is goed nieuws om te lezen dan men zichzelf in bescherming neemt tegen de vijandige houding van steeds meer Nederlanders.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:07:38 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142353606
Het kennen van je vijand en je zelf. En vervolgens besluiten of je die vijand aankan en verslaan. Is denk ik de juiste strategie. Los van afkomst of religie. En daar is Europa sq de EU al een jaar of 200 zwak in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:08:09 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142353621
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat zou sowieso wel plaatsvinden. Het is goed nieuws om te lezen dan men zichzelf in bescherming neemt tegen de vijandige houding van steeds meer Nederlanders.
Uhuh, de steeds vijandigere houding van de Nederlanders, laat me raden, dat is bij de kaaskoppen begonnen en allemaal hun schuld?
Get woke, go broke!
pi_142353638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Actie, reactie.
Gewoon gratis geld geven toch? Lost alles op.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:09:29 #24
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uhuh, de steeds vijandigere houding van de Nederlanders, laat me raden, dat is bij de kaaskoppen begonnen en allemaal hun schuld?
Het zal mij een worst wezen wie er "begon". Dat is voor historici, ik kijk naar hoe men zich aanpast tegen bedreigingen van buitenaf.
pi_142353661
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:06 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Deels wel, maar je moet de problemen van de sociale onderklasse, waar veel 2e, 3e, en 4e generatie allochtonen toe behoren, niet onderschatten.
Er zal altijd een onderklasse zijn die zich niet wenst te conformeren aan de geldende wetten en regels, of dat nou autochtonen of allochtonen zijn doet er niet zoveel toen.
Tuurlijk, maar die problemen zijn van alle eeuwen en hebben weinig van doen met de jihad-strijders.
pi_142353687
quote:

[..]

2001 belde, ze willen hun schuldvraag terug.
pi_142353700
quote:

[..]

Ik hoop het wel, maar verwacht het niet. ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:11:24 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142353708
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar die problemen zijn van alle eeuwen en hebben weinig van doen met de jihad-strijders.
Alleen had de onderlaag van vroeger geen toegang tot de social media.
Denk dat men dit nog weleens onderschat. Er is nu meer sprake van een eenheid. Wij tegen hun.
Had Facebook al bestaan dan was er geen jood meer overgebleven binnen Europa.
pi_142353760
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Denk dat men dit nog weleens onderschat. Er is nu meer sprake van een eenheid. Wij tegen hun.
Mja, wellicht dat het tegenstellingen uitvergroot, maar dat is niet alleen de schuld van 'de media'. Deze meneer doet daar ook zijn uiterste best voor.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:13:55 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353764
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wil je nu beweren dat technologie een kritische factor is in oorlog?

Ongehoord dit.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:14:07 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142353772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

quote:

[..]

Het is allemaal de schuld van het westen inderdaad. :') En Nederland in het bijzonder. :') Wat ik me dan wel afvraag waarom regeringen in het midden oosten en Afrika toch geld investeren in wapens. En de corruptie daar hoogtij viert en of dat dan wel de schuld is van het westen. En criminelen hebben los van hun afkomst ook een keuze gemaakt voor hun beroep. Dat heeft niks met afkomst of geloof te maken. En vervolgens is het aan de staat of er voldoende middelen worden vrijgemaakt om dit zacht of hard aan te pakken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:14:50 #32
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142353793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ongehoord dit.
Is het al oorlog? Bel de krant.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:14:57 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142353794
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

ik kijk naar hoe men zich aanpast tegen bedreigingen van buitenaf.
_O- Vaak pas als het te laat is. Leert de historie ons.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:15:20 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142353804
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

2001 belde, ze willen hun schuldvraag terug.
2014 belt nu, we willen onze opgebouwde beschaving terug.
Get woke, go broke!
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:16:16 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142353828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat is het zeker. De eerste computer is gebouwd vanwege oorlog.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:16:44 #36
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353842
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat is het zeker. De eerste computer is gebouwd vanwege oorlog.
http://www.encyclo.nl/begrip/SARCASME
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:17:50 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142353871
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Is het al oorlog? Bel de krant.
Oorlog is het altijd wellicht niet tussen legers. Maar dan wel op de beursvloer en in de economie.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:18:15 #38
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142353880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Oorlog is het altijd wellicht niet tussen legers. Maar dan wel op de beursvloer en in de economie.
Je bent wel lekker bezig vandaag :')
pi_142353886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ik kijk naar hoe men zich aanpast tegen bedreigingen van buitenaf.
Dan kunnen ze zich wel aanpassen? :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:18:55 #40
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353903
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niemand heeft gezegd dat men zich niet kan aanpassen. Men wilt zich alleen niet aanpassen aan de eisen van de Nederlanders.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:19:40 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142353920
quote:

[..]

Oorlog, revolutie en rampen zijn de motor om poltici en staten te dwingen tot aanpassingen.
pi_142353928
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Niemand heeft gezegd dat men zich niet kan aanpassen. Men wilt zich alleen niet aanpassen aan de eisen van de Nederlanders.
'De Nederlanders' :D Waarom blijven ze hier als ze zich niet willen aanpassen?
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:20:04 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142353933
quote:

[..]

Idd :').

Vertikken je aan te passen aan een maatschappij die dat best wel, waarin alles netjes en goed geregeld is. Maar aanpassen aan oorlog, sja, dat zit er nou eenmaal in he?

Man moslims, maak het jezelf en ons toch niet altijd zo fucking moeilijk :').
Get woke, go broke!
pi_142353944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

2014 belt nu, we willen onze opgebouwde beschaving terug.
Contacteer meneer Dias even. Die heeft in ieder geval strategieën om dat af te breken dus wellicht ook om e.e.a. weer op te bouwen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:21:14 #45
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142353962
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het gaat je geen bal aan waarom ze hier wel willen blijven. Ergo niet relevante vraag.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:21:26 #46
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142353967
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Actie, reactie.
Tijd voor een nieuwe kruistocht dus. _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:21:59 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142353983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het gaat je geen bal aan waarom ze hier wel willen blijven. Ergo niet relevante vraag.
En zo mensen komen we er wel O+.
Get woke, go broke!
pi_142354009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wel een relevante vraag. Als wij hier allemaal zo slecht zijn, en wij stellen onredelijke eisen waar ze zich niet aan mogen aanpassen, waarom dan niet naar een land gaan waar ze elkaar afslachten omdat ze van de verkeerde stroming zijn? O+
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:22:52 #49
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142354011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En zo mensen komen we er wel O+.
Het is geen relevante vraag en voegt niks toe aan de discussie.
pi_142354020
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:')
pi_142354026
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En zie hier het grootste probleem en tegelijk het grootste gevaar.
pi_142354028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd :').

Vertikken je aan te passen aan een maatschappij die dat best wel, waarin alles netjes en goed geregeld is. Maar aanpassen aan oorlog, sja, dat zit er nou eenmaal in he?

Man moslims, maak het jezelf en ons toch niet altijd zo fucking moeilijk :').
Soms, ja soms, vraag ik me af in hoeverre dit goed kan blijven gaan, wanneer de spreekwoordelijke bom een echte wordt. ;(
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:23:30 #53
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142354030
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel een relevante vraag. Als wij hier allemaal zo slecht zijn, en wij stellen onredelijke eisen waar ze zich niet aan mogen aanpassen, waarom dan niet naar een land gaan waar ze elkaar afslachten omdat ze van de verkeerde stroming zijn? O+
Als men elke keer zou verhuizen als er iets niet beviel zouden heel veel landen er anders uitzien.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:23:46 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142354039
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Alle christenen naar Jeruzalem idd.
pi_142354050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als men elke keer zou verhuizen als er iets niet beviel zouden heel veel landen er anders uitzien.
Ja, veel beter zelfs.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:24:07 #56
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142354051
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Alle christenen naar Jeruzalem idd.
Ik gok dat je dan ruzie krijgt met de joden daar
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:24:16 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_142354056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is redelijk onbeslist gebleven. Ik denk dat er nog een oorlog nodig is met een winnaar of alleen maar verliezers tot we op een andere manier van conflict management overgaan. Als er dan nog mensen leven. :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:24:27 #58
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142354059
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, veel beter zelfs.
Je hebt een glazen bol thuis staan? :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:24:29 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142354061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik gok dat je dan ruzie krijgt met de joden daar
dan keren ze lekker de andere wang toe
pi_142354067
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je hebt een glazen bol thuis staan? :')
Niet relevant voor de discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')