Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)ik_haat_joden_a.htmlquote:Luistertip: 'Eenmans' van de Bredase rapper Ismo van Arabische komaf. De lyricist dropt rhymes over zijn jodenhaat, homohaat en geloof in de Koran. En over je moeder.
De clip, vermoedelijk geschoten in een authentieke sloppenwijk van de door God vergeten stad Breda, toont Ismo en zijn entourage bouncend en racend terwijl hij rapt over de volgende onderwerpen:
- Joden ('Ik haat die fokking joden nog veel meer dan de nazi's)
- Homo's ('Flikkers geef ik geen hand')
- Geloof ('Ik geloof niks blind behalve de Koran')
- Meer geloof ('De duivel roept maar geef hem geen kans')
- Nog meer geloof ('Niemand kan me breken broer behalve God')
- Geld ('Doekoes aahh doekoes aahh dat is wat ik zie/dat is wat ik wil showen aan mijn enemies')
- De toekomst ('Hopelijk zie ik tomorrow')
twitter:Ismo_Music twitterde op donderdag 01-05-2014 om 16:23:53Ze proberen me woorden tegen mij te gebruiken door ze te verdraaien #EENMANS http://t.co/DbWRShEMZm reageer retweet
Ah, ik snap al wat je probeert. Je probeert zijn afkomst te verbergen zodat het lijkt alsof zijn afkomst er niks mee te maken heeft, ahum.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders komen in maten en soorten en in allerlei kleuren. Vreemd he, de wereld?
Nee, die heeft er ook niets mee te maken. Hij doet uitspraken en die uitspraken binden hem, de Nederlander die hij is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, ik snap al wat je porbeert. Je probeert zijn afkomst te verbergen zodat het lijkt alsof dat afkomst er niks mee te maken heeft, ahum.
Hij is een Arabier tot en met in zijn graf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, die heeft er ook niets mee te maken. Hij doet uitspraken en die uitspraken binden hem, de Nederlander die hij is.
Want alleen arabieren kennen antisemitismequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, ik snap al wat je probeert. Je probeert zijn afkomst te verbergen zodat het lijkt alsof zijn afkomst er niks mee te maken heeft, ahum.
Nee, maar zij zijn wel de grootste Joden-haters van de laatste jaren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:07 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Want alleen arabieren kennen antisemitisme
Zijn afkomst heeft er ook niks mee te maken, zijn geloof des te meer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, ik snap al wat je probeert. Je probeert zijn afkomst te verbergen zodat het lijkt alsof zijn afkomst er niks mee te maken heeft, ahum.
denk eerder zijn opleidingquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Zijn afkomst heeft er ook niks mee te maken, zijn geloof des te meer.
Goed punt. Wilders werkt samen met antisemieten. Zal wel aan z'n religie/afkomst liggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:07 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Want alleen arabieren kennen antisemitisme
Nou, nee. Het zijn vooral Arabieren en Turken die een haat hebben naar Joden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Zijn afkomst heeft er ook niks mee te maken, zijn geloof des te meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |