Oh ok, honderden burgers doodschieten is beter dus. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan het de IDF moeilijk kwalijk nemen dat ze beter schieten dan jouw vrienden.
Ik ben het met je eens dat wat Israel doet buitensporig is en onacceptabel, aan de andere kant krijg ik de indruk dat die vuurpijltjes allang zo onschuldig niet meer zijn, met een groter bereik, en wss ook meer accuraat, met dank aan Iran.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die veredelde vuurpijlen die ze afvuren doen totaal geen schade. Aan de andere kant schiet Israël met de nieuwste technologie Palestijnen uit elkaar.
Alleen veroorzaken ze totaal geen doden. Israël roeptoetert altijd dat Hamas raketten afschiet maar er lijken geen doden te vallen. Het is gewoon een zwak excuus van ze om Gaza kapot te schieten,quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat wat Israel doet buitensporig is en onacceptabel, aan de andere kant krijg ik de indruk dat die vuurpijltjes allang zo onschuldig niet meer zijn, met een groter bereik, en wss ook meer accuraat, met dank aan Iran.
Volgens mij zien ze die raketten ook niet direct als de grootste bedreiging, ik denk eerder aan die 1500+ tunnels die vanuit Gaza op random plaatsen direct in Israel uitkomen. Ik heb het idee dat ze niet eerder vertrekken voor die allemaal ingestort zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen veroorzaken ze totaal geen doden. Israël roeptoetert altijd dat Hamas raketten afschiet maar er lijken geen doden te vallen. Het is gewoon een zwak excuus van ze om Gaza kapot te schieten,
Als het kennelijk geen nut heeft, waarom blijven die mongols dan vuurpijlen afsteken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen veroorzaken ze totaal geen doden. Israël roeptoetert altijd dat Hamas raketten afschiet maar er lijken geen doden te vallen. Het is gewoon een zwak excuus van ze om Gaza kapot te schieten,
Hoe kun je nu verdedigen terwijl je een bezetter, agressor en kolonisator bent...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij vergelijkt het verdedigen van het IDF tov Hamas
Omdat men niet, zoals in Nederland, zich direct wil overgeven aan de vijand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als het kennelijk geen nut heeft, waarom blijven die mongols dan vuurpijlen afsteken?
Om vervolgens de zee ingeschoven te worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat men niet, zoals in Nederland, zich direct wil overgeven aan de vijand.
Zelfvernietiging.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Om vervolgens de zee ingeschoven te worden.
[ afbeelding ]
Dan kun je beter ophouden met het afschieten van raketten, lijkt mij zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan kun je beter ophouden met het afschieten van raketten, lijkt mij zo.
Ik wens je in de toekomst het vermogen om logisch te kunnen redeneren toe, want je posts zijn wat dat betreft echt te pijnlijk om te lezen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oké man, leuk voor je. Als je denkt dat die situaties hetzelfde zijn moet je het zelf uitzoeken
Omdat men liever als een bende stupide barbaren de eigen vrouwen en kinderen laat doodschieten, traumatiseren en martelen, dan een onmogelijk te winnen oorlog/verzet op te geven, want dat trekt die achterlijke "mannelijke" trots niet. Right!quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat men niet, zoals in Nederland, zich direct wil overgeven aan de vijand.
En de daarop volgende conclusie is, dat de vaders en echtgenoten het geen ene reet kan schelen dat hun vrouwen en kinderen worden kapotgeschoten, want anders hadden zij die allang via de tunnels laten vertrekken naar elders (bijv. westbank of buitenland).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
het heeft:
A) geen nut, ze schieten ze toch uit de lucht
B) zorgt voor meer doden bij jezelf.
De enige juiste en logische conclusie is dat Hamas de doden graag wil, maar dat wisten we al vanaf dag 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |