Ik vind het zo'n raar stel dat ik het wel weer schattig vind.
 Ik vind het zo'n raar stel dat ik het wel weer schattig vind.

Ik vind het ook zo jammer!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu opeens dat nepgebit van Chrissy, zijn ze allemaal uitgevallen door de hero?

Zit in de familie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef hollander87 het volgende:
Pffff, wat is dit kind vermoeiend...

quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is er weer op.
Cristina Curry heeft wel iets aandoenlijks maar is echt nog behoorlijk kinderlijk.
Maar ze houdt van Death Note en dat is tof.

Hij mag hier wel komen uithuilen hoorquote:

Ja dat schreef ik ook alquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze legde bij Milika de klemtoon al verkeerd.
 Teveel drank en lang leve the US.
 Teveel drank en lang leve the US.

Alle alarmbellen gaan hier ook af. Over een paar jaar hoor ik het welquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef waxmask het volgende:
Toch gaat mijn gay-radar wel af bij Tim, wat hij ook zegt.

Jamai moest van de platenbazen ook nog een jaar of 2 in de kast blijven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Alle alarmbellen gaan hier ook af. Over een paar jaar hoor ik het wel

Nope zijn facials, soort porseleinen tanden die over de echte tanden worden gezet,quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu opeens dat nepgebit van Chrissy, zijn ze allemaal uitgevallen door de hero?

Facings? Facial is een gezichtsbehandeling dacht ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Nope zijn facials, soort porseleinen tanden die over de echte tanden worden gezet,
Dit was het eerst [ afbeelding ]

Patricia heeft tegenwoordig vaak gewoon een volle pruik op, niet eens meer een haarstuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Patricia is net iets te blond. En dat panterprintje erbij.

Soms worden ze wel genomen vanwege vercrackte tanden. Had Lohan toen ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Nope zijn facials, soort porseleinen tanden die over de echte tanden worden gezet,
Dit was het eerst [ afbeelding ]

Ja, goeie vraag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Tem het volgende:
Waar is Mariska van Kolck? die werd toch flink afgezeken.

Er word weer gewisseld, volgens mij aankomende week.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag.
Waar is die gebleven?

Zit er nu!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef Tem het volgende:
Waar is Mariska van Kolck? die werd toch flink afgezeken.

Jawel.quote:

Patty is er volgende mij in de laatste 3 afleveringenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef eriksd het volgende:
Ze moeten Patty en Viola erin knallen en Mariska eruit.

Deze gastjes zitten er twee weken en patty en co dan de restquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Patty is er volgende mij in de laatste 3 afleveringen

quote:Tijdens de montage van Ranking the stars is flink geknipt en geplakt. Dat is natuurlijk niet zo gek, maar gisteravond was dit pijnlijk genoeg nog wel duidelijk te zien.
De bekende panelleden moesten hun medekandidaten beoordelen op de vraag 'Wie heeft de meeste vakantieliefdes gehad?'. Presentator Paul de Leeuw nam zoals gewoonlijk aan het einde van de rit alles nog even door zoals de honderd mensen de lijst hebben ingevuld inclusief grappig commentaar.
Bij de nummer vier, Sylvana Simons werd gisteravond opvallend genoeg niets gezegd. Voor de kijkers die de ondertiteling volgden via Teletekst pagina 888 was het bewuste commentaar wel te zien. "Haar zwarte doos is nog een stuk toegankelijker dan die van de Maleisische Boeing", zo viel te lezen.
BNN/VARA laat in een schriftelijke reactie aan RTL Boulevard weten: "Aflevering vier is opgenomen in juni, ver voor de ramp met het vliegtuig. We hebben meteen toen deze ramp gebeurde de betreffende uitspraak uit de uitzending verwijderd. Helaas is dit niet goed gegaan bij Teletekst, waardoor de tekst wel leesbaar is geweest via de 888-ondertiteling. We vinden het heel vervelend voor de kijker die deze ondertiteling heeft gezien. Dit is uiteraard nooit de bedoeling geweest. We hebben dit vandaag alsnog laten aanpassen voor de herhaling."
De herhaling is vanavond te zien op Nederland 3.

beetje vreemd dit, alsof t voor die nog immer vermiste vlucht minder erg is dat zo'n grap wordt gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Max23 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ampaign=Headliner.nl
[..]

Inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
beetje vreemd dit, alsof t voor die nog immer vermiste vlucht minder erg is dat zo'n grap wordt gemaakt

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:41 schreef kissaa het volgende:
Een dronken Hans van der Togt vs Fiool, dat was schitterend
(even terug in de tijd)

Eng wijfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:26 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was destijds wat minder schitterend om te zien.

En het feit dat Monique puur bekend is geworden door broer Jan... maar alles zogenaamd wel privé houden en dus geen fotootjes van zich zelf wil maken, ach kom op...quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Xan21 het volgende:
Monique Smit, Mariska van Kolck, Edsilia, Freek voegen naar mijn mening echt absoluut niks toe aan de line-up dit jaar. Ze hebben weinig tot geen zelfspot en zo'n nobody als Monique voelt zich te goed om een selfie op de bank thuis te laten zien? Verzin iets origineels als vervanging denk ik dan...nee mevrouw moet dan nog even 2 minuten verspillen aan het hoe en waarom...wat een over het paard getild kind. Aflevering van gisteren was ook een zooitje maar niet in de trend van die geweldige ongemonteerde versie van vorige week.

Mwah. I.v.g. met wat nu getoond wordt vind ik dit nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:26 schreef Pulzzar het volgende:
Dit was destijds wat minder schitterend om te zien.

Die gast ben ik juist zat aan het worden. De eerste keer dat hij erbij zat, vond ik hem wel leuk, maar hij maakt elke keer dezelfde soort opmerkingen en grappen en nu vind ik hem irritant.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:26 schreef Iwanius het volgende:
Enige die in deze afleveringen te pruimen is,is die Richard Groenendijk.

Ik ben het ook zat. Paul is de presentator die grappen maakt. Maar Richard denkt ook dat hij op theater staat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die gast ben ik juist zat aan het worden. De eerste keer dat hij erbij zat, vond ik hem wel leuk, maar hij maakt elke keer dezelfde soort opmerkingen en grappen en nu vind ik hem irritant.

Richard is een beetje overschat en ik denk dat ze daar bij RTL nu achter zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben het ook zat. Paul is de presentator die grappen maakt. Maar Richard denkt ook dat hij op theater staat.

Want hij is daar ontslagen ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Richard is een beetje overschat en ik denk dat ze daar bij RTL nu achter zijn gekomen.

Het is vooral irritant dat iedereen om al zijn slappe kutgrappen zit te lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die gast ben ik juist zat aan het worden. De eerste keer dat hij erbij zat, vond ik hem wel leuk, maar hij maakt elke keer dezelfde soort opmerkingen en grappen en nu vind ik hem irritant.

Die lafbek durfde zijn opmerking over de kinderen van Mariska niet te herhalen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Richard denkt ook dat hij op theater staat.

Ja die is deze serie erg matig inderdaad. Maar zoals Pulzzar ook al vroeg:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Richard is een beetje overschat en ik denk dat ze daar bij RTL nu achter zijn gekomen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Want hij is daar ontslagen ofzo?

Nee, maar vermoed als-ie op huidig niveau blijft presteren dat contract niet wordt verlengd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja die is deze serie erg matig inderdaad. Maar zoals Pulzzar ook al vroeg:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |