Ik vind het ook zo jammer!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu opeens dat nepgebit van Chrissy, zijn ze allemaal uitgevallen door de hero?
Zit in de familie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef hollander87 het volgende:
Pffff, wat is dit kind vermoeiend...
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is er weer op.
Cristina Curry heeft wel iets aandoenlijks maar is echt nog behoorlijk kinderlijk.
Maar ze houdt van Death Note en dat is tof.
Hij mag hier wel komen uithuilen hoorquote:
Ja dat schreef ik ook alquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze legde bij Milika de klemtoon al verkeerd.
Alle alarmbellen gaan hier ook af. Over een paar jaar hoor ik het welquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef waxmask het volgende:
Toch gaat mijn gay-radar wel af bij Tim, wat hij ook zegt.
Jamai moest van de platenbazen ook nog een jaar of 2 in de kast blijven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Alle alarmbellen gaan hier ook af. Over een paar jaar hoor ik het wel
Nope zijn facials, soort porseleinen tanden die over de echte tanden worden gezet,quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu opeens dat nepgebit van Chrissy, zijn ze allemaal uitgevallen door de hero?
Facings? Facial is een gezichtsbehandeling dacht ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Nope zijn facials, soort porseleinen tanden die over de echte tanden worden gezet,
Dit was het eerst [ afbeelding ]
Patricia heeft tegenwoordig vaak gewoon een volle pruik op, niet eens meer een haarstuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Patricia is net iets te blond. En dat panterprintje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |