Ze worden wel steeds dommer...quote:Een ingewijde zegt tegen TMZ dat het niet Rihanna's bedoeling was om de tweet te versturen. "Ze realiseerde zich helemaal niet dat het een tweet was."
Nee. De reactie impliceert dat Rihanna niet snapte dat ze een tweet plaatste...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Want Palestina hoeft niet bevrijd te worden?
Waarom niet? Er zijn genoeg joden tegen het beleid van Israël.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef KingRadler het volgende:
Het blijkt ook dat haar ex vriend (Drake) Joods is.
Niet echt slim.
Wat de neuk maakt het uit of haar ex-vriend Joods is?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef KingRadler het volgende:
Niet echt slim.
Wat maakt het niet uit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt het uit of haar ex-vriend Joods is?
BNW is een paar deuren verder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef KingRadler het volgende:
De media word toch beheerst door Joden. Bedoel ik niks negatiefs mee, zij hebben veel grote dingen gebracht in de entertainment industrie + media.
Alsof dat van belang is. De (Duitse) joden hebben dankzij hun generaties aan zelfverrijking veel technische/wetenschappelijke vooruitgang gebracht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef KingRadler het volgende:
De media word toch beheerst door Joden. Bedoel ik niks negatiefs mee, zij hebben veel grote dingen gebracht in de entertainment industrie + media.
The fuck boeit dat nou weer?😂quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef KingRadler het volgende:
Niet echt slim.
Selbsttötungquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn exbuurman is Joods, een exgeliefdes moeder is Joods, mijn ex claimt dat ie Joods is ook al is zijn moeder nietJoods en ik vind dat Israel fout is. Wat nu?
True.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1. Het gaat om Israël.
2. Het is haar ex.
Wat is het punt?
Om haar Ex pijn te doen net of ze niet wist dat hij een Jood is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1. Het gaat om Israël.
2. Het is haar ex.
Wat is het punt?
De situatie heeft niets van doen met het hedendaags Jodendom. Tegenwoordig is het gewoon landjepik vanuit de Arabische landen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:32 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Om haar Ex pijn te doen net of ze niet wist dat hij een Jood is.
nu heb je een superoninteressant verhaal verteld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn exbuurman is Joods, een exgeliefdes moeder is Joods, mijn ex claimt dat ie Joods is ook al is zijn moeder nietJoods en ik vind dat Israel fout is. Wat nu?
Datbuhdoelick. En wat is er dan interessant aan Rihanna;s exneukertjes geloof?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu heb je een superoninteressant verhaal verteld?
weet ik veel, het topic gaat eigenlijk over die tweet maar das ook niet echt boeiendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Datbuhdoelick. En wat is er dan interessant aan Rihanna;s exneukertjes geloof?
Ben je een booslim?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee. De reactie impliceert dat Rihanna niet snapte dat ze een tweet plaatste...
Wat mij betreft wordt Israël van de kaart geveegd...
Wat mij betreft wordt palestina van de kaart geveegdquote:
No shit. Supersterren (beter gezegd: hun PR-assistenten) mogen alleen inhoudsloze statements tweeten, anders zouden ze wel eens een klant kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef mrspoeZ het volgende:
De reactie impliceert dat de PRfabriek rondom Rihanna niet wil dat ze politieke statements verstuurt.
Apart als ik die foto wil zien krijg ik:twitter:rihanna twitterde op woensdag 16-07-2014 om 00:32:28Let's pray for peace and a swift end to the Israeli-Palestinian conflict! Is there any hope?.... http://t.co/jHD56KXkcu reageer retweet
Echt schokkend inderdaad, twee kids.quote:De volgende media kan gevoelig materiaal bevatten
Och het gros van de supersterren heeft een mening even achterlijk als die van de gemiddelde internetter, dus veel gaat er niet verloren wanneer ze hun mening niet uiten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
No shit. Supersterren (beter gezegd: hun PR-assistenten) mogen alleen inhoudsloze statements tweeten, anders zouden ze wel eens een klant kunnen verliezen.
De Palestijnen beschermen zich zelf voor het duivelse zionnazi,s terreur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:16 schreef ShevaJB het volgende:
Ze zijn allemaal fout, een pot nat. Dat hele gebied daar, afgeschreven.
Veel te weinig. Veeeel te weinig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn genoeg joden tegen het beleid van Israël.
Gelukkig heb jij nog helemaal niets te vertellen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt palestina van de kaart geveegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |