Vertel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Toto69.
Johannes wilde jou iets vragen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou mij nog tips geven over Riga.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou mij nog tips geven over Riga.
Verder dan dit kwam ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel. Al is de omgeving hier niet echt mooi of zo, Randstad
[..]
Black Balsam is de regionale alcoholistische trots. 60% alcohol geloof ik.
Het is geen actquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat het voor jou een act isIk voelde me eindelijk begrepen.
Hehe, oké.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou weet niet. Hoe ouder je wordt hoe meer dingen je eigenlijk opvallen. Het is net als met Disneyfilms. Zaterdag nog monsters inc gezien en dan snap je bepaalde grappen ook gewoon beter.
Broeken wel. Had er ooit een broek van 6 euro gekocht in de sale en hij kwam niet verder dan net iets over mijn kontquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar iets waar je niemand kent?
Dan durf ik er niks te bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Broeken wel. Had er ooit een broek van 6 euro gekocht in de sale en hij kwam niet verder dan net iets over mijn kontDus het stak zo in mijn reet leek net alsof ik 4 billen had
![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begrijp je toch? Dat weet je toch wel?
Tot ziens!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verder dan dit kwam ik ook niet.
[..]
Het is geen actjeetje.
Tot zover mijn FOK!-avond.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kende Paxje en mij perfect van haxball
Waarom moet ik nu denken aan adorabelle?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Broeken wel. Had er ooit een broek van 6 euro gekocht in de sale en hij kwam niet verder dan net iets over mijn kontDus het stak zo in mijn reet leek net alsof ik 4 billen had
![]()
Er kwam melk uit mijn neus. Dank je wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
Dag lrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is geen actjeetje.
Hahahahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan adorabelle?
Het is dat ik 100% zeker weet dat je snow bent.
Ik moest ook wel lachen terwijl ik het typtequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam melk uit mijn neus. Dank je wel.
w0tquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3DV%200235745%20001%2064%206436.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Weet ik toch babequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
HahahahIk draag strakke broeken, maar niet zo strak als AB
Oeh, kutjes spotten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3DV%200235745%20001%2064%206436.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
ben je wel xxquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Druk met andere zaakjes enzooo..
- Nee ben niet gay
- Hotelkamer voor mij en mijn beste maat want ik ga maandag interrailen
Interrailenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Druk met andere zaakjes enzooo..
- Nee ben niet gay
- Hotelkamer voor mij en mijn beste maat want ik ga maandag interrailen
Alles behalve het Noorden! Beginnen in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Vanaf daar nog compleet blankoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InterrailenWelk deel van Europa ga je bekijken?
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is geen actjeetje.
Nou ja, ik heb meer de stream aan, ik ging nog even haxball doen met wat sympathieke FOK!kers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou weet niet. Hoe ouder je wordt hoe meer dingen je eigenlijk opvallen. Het is net als met Disneyfilms. Zaterdag nog monsters inc gezien en dan snap je bepaalde grappen ook gewoon beter.
[..]
Wat een genot allemaal. Hopelijk kan een TV dit alleen maar vergroten.
Omdat jij er dan extra van geniet.quote:
Gay dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles behalve het Noorden! Beginnen in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Vanaf daar nog compleet blanko
Nice, ik zou ook ooit wel willen interrailen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles behalve het Noorden! Beginnen in Praag, dan Wenen en daarna Rome. Vanaf daar nog compleet blanko
Doen man. Is tofquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice, ik zou ook ooit wel willen interrailen.
Ik zal laten weten hoe het wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice, ik zou ook ooit wel willen interrailen.
Ah wat tof!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haxball is een spel wat ik nooit geheel heb begrepen helaas. En wat bekijk je met de steam dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb meer de stream aan, ik ging nog even haxball doen met wat sympathieke FOK!kers.
Morgen ga ik wel wat leuks doen, namelijk bij mijn beppe op bezoek.
Dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |