Zelfs mannen vallen in bosjes voor hem?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas je wel op. Rodawa schijnt op mannen te vallen :s
hoe valt men een man tho.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas je wel op. Rodawa schijnt op mannen te vallen :s
Verkapte snow is een manwijfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas je wel op. Rodawa schijnt mannen te vallen :s
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs mannen vallen in bosjes voor hem?
huh?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Snow is zo klein die glipt overal ongezien tussendoor.
Sorry. Dit was voordat we haartips uitwisselde en onze onderlinge band weer tot glorieuze hoogtes steeg. WP doet gewoon rare dingen met mij, verliefdheid is niet altijd iets moois.quote:
wow... deze handreiking kwam iets te vroeg.quote:
Grapje bby haat en liefde liggen dicht bij elkaar (L) (F)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Dit was voordat we haartips uitwisselde en onze onderlinge band weer tot glorieuze hoogtes steeg. WP doet gewoon rare dingen met mij, verliefdheid is niet altijd iets moois.
[..]
wow... deze handreiking kwam iets te vroeg.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niceeeeee, ik ben 1x in Barcelona geweest en in oktober in de Melkweg weer.
Wacht laat me filmpje uploaden, fucking slechte kwaliteit maar kan ik niks aan doen.Barcelona?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je toevallig in Barcelona of ben je speciaal voor hem daarheen gegaan? En melkweg is wel toffe locatie.
En ik zal later je filmpje bekijken , zit nu in de woonkamer zonder koptelefoonMits je geen plannen hebt om te gaan slapen, zal ik je de waarschuwingen niet onthoudenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is leuker. Ik mis de lokquotes alleen standaard. Waarschuw mij anders persoonlijk in het vervolg
En gelijk heb je. De muren zijn genadeloos. Van concurrenten kon ik je nog beschermen maar die muren waren zelfs mij de baasJe hebt je best gedaan.
Ik was in de buurt op vakantie, maar 150km gereden om hem te zien daar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Barcelona?
Was je toevallig in Barcelona of ben je speciaal voor hem daarheen gegaan? En melkweg is wel toffe locatie.
En ik zal later je filmpje bekijken , zit nu in de woonkamer zonder koptelefoon
[..]
Mits je geen plannen hebt om te gaan slapen, zal ik je de waarschuwingen niet onthoudenJe hebt je best gedaan.
'Maar'. Kwam wel goed uit dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik was in de buurt op vakantie, maar 150km gereden om hem te zien daar.Filmpje mis je niet zoveel aan btw.
Nope, nog nooit geweest. Maar daar zit ook een beetje meer het mainstreammuziek enzo, niet allemaal evengoed mijn ding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Maar'. Kwam wel goed uit dan.Ga je wel eens naar ADE?
Mwa... ik ben ook niet van steen. Een kleine nuance van je vorige post zou ik toch wel op prijs stellenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Grapje bby haat en liefde liggen dicht bij elkaar (L) (F)
Mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
Mits je geen plannen hebt om te gaan slapen, zal ik je de waarschuwingen niet onthoudenJe hebt je best gedaan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niceeeeee, ik ben 1x in Barcelona geweest en in oktober in de Melkweg weer.
Wacht laat me filmpje uploaden, fucking slechte kwaliteit maar kan ik niks aan doen.Coole zolderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mainstream? Als je awakenings, Tiktak, loveland, AMF en de 'grote' namen zoals Hardwell en Chuckie even vergeet, dan wordt er echt veel ruimte geboden voor de onbekendere artiesten. Of wel met een naam, maar niet zo enorm populair.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nope, nog nooit geweest. Maar daar zit ook een beetje meer het mainstreammuziek enzo, niet allemaal evengoed mijn ding.
Geen goden verzoeken pls.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiHopelijk denkt je internet er ook zo over
Jij bent zeer gevoelig volgens mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... ik ben ook niet van steen. Een kleine nuance van je vorige post zou ik toch wel op prijs stellen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeer gevoelig volgens mijEen hele mooie eigenschap.
Oeh met die ene knapperd, hoe heet die nog maar weer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Omg. Net5 had net a Cinderella story en nu another Cinderella story.Wat een geluk.
Chad Michael Murrayquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh met die ene knapperd, hoe heet die nog maar weer?
Jij gaat alleen op uiterlijk af, ook goed hoor.quote:
IK ZAT OOK TE KIJKEN! OMGquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Omg. Net5 had net a Cinderella story en nu another Cinderella story.Wat een geluk.
Wat is dit nou weer?quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeer gevoelig volgens mijEen hele mooie eigenschap.
Wat een nare beschuldiging.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij gaat alleen op uiterlijk af, ook goed hoor.
Maar ik sta iets anders in het leven. LR ook merk ik.
OMG OMG OMGquote:
Ware woorden dit. Wat uiteraard niet inhoudt dat de mensen die wij adoreren en liefhebben geen absolute schoonheden zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij gaat alleen op uiterlijk af, ook goed hoor.
Maar ik sta iets anders in het leven. LR ook merk ik.
Ik ben blij dat je ondanks het gebrek aan een meet een fantastische avond beleefdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Kijk, een Jessica is bijvoorbeeld zowel knap van buiten als van binnenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ware woorden dit. Wat uiteraard niet inhoudt dat de mensen die wij adoreren en liefhebben geen absolute schoonheden zijn natuurlijk
Daar ben ik ook zeer blij om. Beetje jeugdsentiment, en happy endigs zijn wel fijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ondanks het gebrek aan een meet een fantastische avond beleefd
Ik wil ook niet ontkennen dat schoonheid een factor is die onderschat moet worden. Maar vaak gaat uiterlijke schoonheid gepaard met een innerlijk dat getuigt van een grote mate van verdraagzaamheid, doorzettingsvermogen, zelfredzaamheid en onzelfzuchtigheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ware woorden dit. Wat uiteraard niet inhoudt dat de mensen die wij adoreren en liefhebben geen absolute schoonheden zijn natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
quote:
Wow. Dit moeten wel goede films zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ik leef nu pas mee met alle stukjes van die vriend van Hilary. Dat zijn auto geplet wordt, hij nat raakt van het zwemwater en alles.
Euhm. Ik vind de film geen tip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow. Dit moeten wel goede films zijn.
Arme jongen inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ik leef nu pas mee met alle stukjes van die vriend van Hilary. Dat zijn auto geplet wordt, hij nat raakt van het zwemwater en alles.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zou je dit dragen
[ afbeelding ]
Ik heb haxball gespeeld, ik heb een brochure van de onderzoekscolleges van geschiedenis gelezen en ik ga nu een beetje tv kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeer blij om. Beetje jeugdsentiment, en happy endigs zijn wel fijn.
Hoe is jouw avond zonder de meet?
Ga je nog strippen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb haxball gespeeld, ik heb een brochure van de onderzoekscolleges van geschiedenis gelezen en ik ga nu een beetje tv kijken.
Echt een topshow dus.
Jammer dat het voor jou een act isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
help. ik kan vandaag geen lulverhaaltjes schrijven
Je zou mij nog tips geven over Riga.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
help. ik kan vandaag geen lulverhaaltjes schrijven
Ik begrijp je toch? Dat weet je toch wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat het voor jou een act isIk voelde me eindelijk begrepen.
Nou weet niet. Hoe ouder je wordt hoe meer dingen je eigenlijk opvallen. Het is net als met Disneyfilms. Zaterdag nog monsters inc gezien en dan snap je bepaalde grappen ook gewoon beter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen inderdaad
So sad.
Vorige keer leefde je niet mee> Wat? Waarom niet?
Wat een genot allemaal. Hopelijk kan een TV dit alleen maar vergroten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb haxball gespeeld, ik heb een brochure van de onderzoekscolleges van geschiedenis gelezen en ik ga nu een beetje tv kijken.
Echt een topshow dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |