SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Bijna het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Is dat hakuna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Echt een van de meest wazige personen ooit.quote:
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Is dat een FOK!ker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:
Ik spot hem regelmatigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt een van de meest wazige personen ooit.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Wie de neuk is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
![]()
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:NeeeeejjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder persoon.... Erg bijzonder👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Is deze persoon een transgender ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
-Hakuna-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is deze persoon een transgender ofzo?
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Kwam me al zo bekend voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:
Voor zover ik weet is hij geen transgender.quote:
Hij zal wel buiten het binaire geslachtsstelsel vallen dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Bijna het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij geen transgender.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zal wel buiten het binaire geslachtsstelsel vallen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zal wel buiten het binaire geslachtsstelsel vallen dan.
Lachen joh, met je blanke heteroseksuele cisman privilige.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lachen joh, met je blanke heteroseksuele cisman privilige.
Check je privilege!quote:
Typisch ook, dat kortharige rode kapsel.quote:
watquote:
Waar anders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
dolphin hugging whale.quote:
wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Doet mij aan iemand denken
Sex met beesten mag niet op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sex met beesten mag niet op FOK!![]()
Die dolfijn moet ook wel een fokker zijn. Anders ga je echt geen zeekoe neuken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heleen van Royen wannabe![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:22 schreef vinnieboy het volgende:
Doet me denken aan dat filmpje waar een meisje haar gebruikte tampon leegzuigt, met 212 in de achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heleen van Royen wannabe
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Dat is toch die dragqueen uit LIF? Waar iedereen altijd super aardig tegen doet? Terwijl het een freak van de bovenste plank is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij post hij idd altijd zijn outfits in het "Wat draag je nu" topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is toch die dragqueen uit LIF? Waar iedereen altijd super aardig tegen doet? Terwijl het een freak van de bovenste plank is?
Een dragqueen is het niet echt. Dat 'ie een behoorlijke tik van de molen heeft gehad, staat buiten kijfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is toch die dragqueen uit LIF? Waar iedereen altijd super aardig tegen doet? Terwijl het een freak van de bovenste plank is?
Als hij ook nog eens "Kanon" had gezegd zou ik zweren dat het haan33 in vermomming zou zijn geweest.quote:
Oh ja, die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Gewas het volgende:
[..]
Volgens mij post hij idd altijd zijn outfits in het "Wat draag je nu" topic.
Idd. Ben alleen zijn naam ff kwijt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Gewas het volgende:
[..]
Volgens mij post hij idd altijd zijn outfits in het "Wat draag je nu" topic.
Fusionfreak?quote:
Nou enquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
Racistische site trouwens
RACISME RACISME RACISME!!!!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:48 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Einde zwarte pieten discussie
Het kan mij weinig schelen, ik voel mij niet aangesproken noch associeer ik mij met deze types. Maar ik vind het wel frappant dat dit soort sites en dingen als tatta's be like nooit als racistisch worden bestempeld.quote:
skrillex?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Doet mij aan iemand denken
Is zij dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gothic Cynthiaaa![]()
Is nu in de Here en gaat in een ''woon groep'' (GGZ?) wonen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jahttps://www.facebook.com/CynthiaModel1992?fref=ts
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
I am a Dutch Christelijk model.
I do Photoshoots and Fashionshows.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Belsezar het volgende:
Een nieuwe de park checken?
[ afbeelding ]
Breezah checkt de park?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Belsezar het volgende:
Een nieuwe de park checken?
[ afbeelding ]
Klinkt goed, nu nog wat mensen met shop kunstenquote:
Die zijn er hier genoegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu nog wat mensen met shop kunsten
Met ONZ topics heb ik weinig tot geen ervaring. Misschien doe ik straks een poging, mocht een ander zich geroepen voelen vind ik het ook primaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die zijn er hier genoegvoel je vrij een topic te maken (in ONZ)
Jaaaaa, die ken ik ook nog!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie vergeten in dit topic
geniet van elke dag!quote:
Jouquote:
Als je die gast op je kinderen laat passen zie je ze ook nooit meer terug.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
wat is dit
.!!!!!!
Mensen die plezier hebben
Zo bijzonder dat het eigenlijk schandalig is dat daar belastinggeld naar toe gaat. Zo iemand moet je gewoon "kwijtmaken" zegmaar. Dat zou beter voor iedereen zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Neeeeejjjj
Bijzonder persoon.... Erg bijzonder
Tijdje terug? 15 jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
Nog een klassiekertje van een tijdje terug
[ afbeelding ]
Godquote:
De kop van die kat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://loldutchpeople.nl/quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef De_Dorstige het volgende:
Godverdomme, op wat voor shit hangen jullie rond?
De linker is wel leukquote:
Ja de linker is inderdaad een lekker ding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De linker is wel leuk
De rechter is om te kotsen. Ik ken zelfs een advocate die er in de zomer graag zo uitziet... Een universitaire graad is inderdaad geen 100% dat je geen tokkie bent
En alweer moest ik lachen! Naar mannetje jijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
BlauweTijger zou hier wel eens tussen kunnen lopen.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Goed figuurtje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geeft toch ook nog een hele tijd een account op fok gehad?quote:
zeg nou zelf, dit is eindelijk weer eens een pareltje in KLBquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb een ziekte opgelopen, dat kan niet anders.
Een mevrouw met een grote worst in een wijnglas tussen haar verlepte borsten.quote:
Zoiets dacht ik mij ook al te herinneren maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die geeft toch ook nog een hele tijd een account op fok gehad?
Het is toch een wortel? Daarom snapte ik het niet, ik dacht eerst zal wel iets vega zijn tot ik de vleeswaren zag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een mevrouw met een grote worst in een wijnglas tussen haar verlepte borsten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik mij ook al te herinneren maar ik weet het ook niet zeker.
[ afbeelding ]
Ja, de ene uitzaaiing is de andere niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zeg nou zelf, dit is eindelijk weer eens een pareltje in KLB
tussen alle mapima brummetje etc stront
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ja, de ene uitzaaiing is de ander niet.
Die zal zich wel hard hebben laten uitwonen.quote:
Wtf, man.quote:
Die is goed jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Topic doet me denken aan http://www.peopleofwalmart.com
Cancer!quote:
Yvonne toch!quote:
Die tweede zijn Vlaamse meisjes.quote:
quote:
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Kijk uit, die gast heeft een reputatie graag dingen in z'n reet te steken.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:17 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Kijk uit, die gast heeft een reputatie graag dingen in z'n reet te steken.
Ja, ik gooi m'n reactie weg.quote:
Hier kunnen we gewoon een reeks van maken hoor.quote:
Reeksen in KLB mogen niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hier kunnen we gewoon een reeks van maken hoor.
ONZ kan ook.quote:
Ik ben nu helaas bij het einde van de sitequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hier kunnen we gewoon een reeks van maken hoor.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:25 schreef Soor het volgende:
Dit wil ik eigenlijk helemaal niet zien, maar toch kan ik niet wegkijken..
daaamn die bovenste is eng!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Aerioz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |