SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Bijna het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Is dat hakuna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Echt een van de meest wazige personen ooit.quote:
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Is dat een FOK!ker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:
Ik spot hem regelmatigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt een van de meest wazige personen ooit.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Wie de neuk is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
![]()
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:NeeeeejjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder persoon.... Erg bijzonder👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Is deze persoon een transgender ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
-Hakuna-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is deze persoon een transgender ofzo?
Kijk eens wie ik tegenkwam op die site:Kwam me al zo bekend voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je beantwoordt mijn vraag niet.quote:
Voor zover ik weet is hij geen transgender.quote:
Hij zal wel buiten het binaire geslachtsstelsel vallen dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Bijna het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is hij geen transgender.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zal wel buiten het binaire geslachtsstelsel vallen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hij zal wel buiten het binaire geslachtsstelsel vallen dan.
Lachen joh, met je blanke heteroseksuele cisman privilige.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lachen joh, met je blanke heteroseksuele cisman privilige.
Check je privilege!quote:
Typisch ook, dat kortharige rode kapsel.quote:
watquote:
Waar anders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
dolphin hugging whale.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |