in jou?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef zeefje het volgende:
Als jullie ideen hebben voor een nieuwe op, kom erin.
Ik heb geen in om te zoeken
hihi je zei, kom erin. hihiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef zeefje het volgende:
hihiihquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi je zei, kom erin. hihi
#Thijsgaathatenwantikzeghihi
was een insteekertjequote:
Oh nee geen kinderen.quote:
Ja, jij mekkert dadelijk wel anders!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi je zei, kom erin. hihi
#Thijsgaathatenwantikzeghihi
Kinderen van anderen zijn wel leuk. Die gaan ook weer weg.quote:
krijg je gele tanden van, ik bedankquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, jij mekkert dadelijk wel anders!
[..]
Kinderen van anderen zijn wel leuk. Die gaan ook weer weg.
een man mag bij jou ook nie veelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
krijg je gele tanden van, ik bedank
[..]
Dat is van roken toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
krijg je gele tanden van, ik bedank
[..]
Jij wil het liefste door 4 grote negers onder geplamuurd wordenquote:
hehehequote:
quote:
dat dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is van roken toch?
Nog nooit gehoord dat je van zaad slikken gele tanden krijgt
ben je eigenlijk ookquote:
jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil het liefste door 4 grote negers onder geplamuurd worden
jij bent mijn hihipartnerquote:
Ze is wel serieus over jouw naam.quote:
Dat magquote:
Jawel jawelquote:
ik zet jouw video wel weer opquote:
Misschien maar goed ookquote:
nice try om terug te pakken ;-)quote:
stel me gewoon ook op straat voortaan voor als Crazy-Mquote:
Gekjequote:
o ja klopt ...quote:
klinkt zo lekker sexyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind die video van comp toch leuker. Dat Vlaams is zo
Niks mis met kinderen.quote:
WAAR IS MIJN VIDEO?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind die video van comp toch leuker. Dat Vlaams is zo
Zekerquote:
SOrryquote:
AMAI warme zaad. lolque.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker
"Amai, wat ziet uwe staaf er mooi uit!"
Ahjaaa gaat u dat echt doen ?quote:
Dit topic kan net zo goed in SEX geplaatst wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef complicate het volgende:
[..]
AMAI warme zaad. lolque.![]()
Sowieso, mensen die niet kunnen lachen.
Ik lach soms teveel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef complicate het volgende:
[..]
AMAI warme zaad. lolque.![]()
Sowieso, mensen die niet kunnen lachen.
tja met sommige mensen hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit topic kan net zo goed in SEX geplaatst worden
Omg mensen in de Sex SC, nee dank.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Liever niet, ik vond daar geen bal meer aanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
hihi je zei hier hihiquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg mensen in de Sex SC, nee dank.
Amen.quote:
Hey!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg mensen in de Sex SC, nee dank.
Zal ik dan ook maar overlopen naar hierquote:
jahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi je zei hier hihi
#thijsgaathaten #hihi
Euh je en zeefje zijn een uitzondering. Ok en Faxie.quote:
Nee hoor, gewoon daar blijven posten als het er naar je zin isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar overlopen naar hier
alleen als je de video van complicate en zeefje hebt gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey Tijn, doe waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MI maakt overuren hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als je de video van complicate en zeefje hebt gezien
Man man man wat een hilarische dag vandaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar sommige mensen daar zijn echt non-stop verzuurdquote:
Neee, ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en nog eens niet op volle toerenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Man man man wat een hilarische dag vandaag.![]()
yep, DE video die de hele industrie over hoop haalt, hier kan niemand meer aan tippenquote:
Ja zo van "OMGquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, maar sommige mensen daar zijn echt non-stop verzuurd
Voor mij is dat niks, vandaar dat ik er ook zowat niet meer kom (eigenlijk alleen maar als ik me -echt- verveel![]()
)
Welke industrie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep, DE video die de hele industrie over hoop haalt, hier kan niemand meer aan tippen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en nog eens niet op volle toeren
ja jij weer wel dan op die video, je rijdt er bijna alles af
Nee hij is gewoon gek aan het doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke industrie?
Hebben ze een eeuwig brandende gloeilamp uitgevonden ofzo?
is bloedserieus hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zo van "OMG,EEN D/T FOUT DE WERELD STOPT MET DRAAIEN"
![]()
![]()
![]()
De pron industriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke industrie?
Hebben ze een eeuwig brandende gloeilamp uitgevonden ofzo?
Faalnazi'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zo van "OMG,EEN D/T FOUT DE WERELD STOPT MET DRAAIEN"
![]()
![]()
![]()
Wie? Ik ? altijdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Nee hij is gewoon gek aan het doen.
Zielig is dat , ja.quote:
Sommigen daar nemen het ook te serieus, tis vaak net een soap daar...een hele slechtequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is bloedserieus hoorkunnen mensen levens van af hangen
Owzoquote:[..]
De pron industrie
Salutoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wie? Ik ? altijd
maar ik ben effkes weg![]()
hallekes en de ballen
Ach als je zelf geen leven hebt moet je toch watquote:
Precies!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als je zelf geen leven hebt moet je toch wat
Eigenlijk loopt het allemaal wel in mn leventjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als je zelf geen leven hebt moet je toch wat
Hey het is gewoon de waarheid. Feiten zijn feiten, maar ok, we gaan stoppen met roddelen, anders zijn we zoals hen. oh God.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, geen zin om mensen af te zeiken
Ja precies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey het is gewoon de waarheid. Feiten zijn feiten, maar ok, we gaan stoppen met roddelen, anders zijn we zoals hen. oh God.
OK waar heb je dan wel zin in?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar ik heb eerlijk waar gewoon geen zin om iemand af te gaan zitten zeiken nu
Wat een liefdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh je en zeefje zijn een uitzondering. Ok en Faxie.
hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ach sommige mensen houden van een goldenshower
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Gouden regen letterlijk vertaald. Verder mag je het zelf uitzoekenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
hahaGeniaal gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Eten, niks mis met pasta.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eten
Maar ik moet eerst boodschappen halen, anders wordt het weer pasta en melbatoast![]()
!!!
quote:
Ik heb niks fatsoenlijks meer in huisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Eten, niks mis met pasta.heb je geen spek?
Ok dan toch boodschappen doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niks fatsoenlijks meer in huis
Nee joh laat hem jouw boodschappen doenquote:
Geen zin in... Ik wil wat gezelligs doen met mensen.quote:
Dat doe ik liever zelfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh laat hem jouw boodschappen doen
WoWquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen zin in... Ik wil wat gezelligs doen met mensen.
Ga,jij zijn boodschappen doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh laat hem jouw boodschappen doen
Ja zo is Aeque wel.quote:
Ga wandelen .quote:
Neequote:
Doen eens niet zo, Aeque.quote:
Doe je zelf uw boodschappen?quote:
Haha wandelen is niet perse sporten. Maar dat soort zaken heb ik dus ook geen zin in. Rare ik...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga wandelen .Of sporten
euh wandelen is ook sporten, oh God, sorry
O ik ben zelf ook weer aan het gamen, mocht ook wel na een half jaartje alleen maar met modden bezig geweest te zijnquote:
Ja wat het is toch zoquote:
Fietsen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha wandelen is niet perse sporten. Maar dat soort zaken heb ik dus ook geen zin in. Rare ik...
Ja ik heb mijn vriendin nog niet afgericht om het te doen voor mijquote:
Afgericht?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn vriendin nog niet afgericht om het te doen voor mij
Ik fiets altijd met een omweg naar huis en soms 's avonds nog een extra rondje. Maar ook daar geen behoefte aan vandaag.quote:
Niks gaat boven een leuke gezelschap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben zelf ook weer aan het gamen, mocht ook wel na een half jaartje alleen maar met modden bezig geweest te zijn
Maar het gamen gaat alweer vervelen, met z'n meerderen is het veel leuker
Heropgevoed ook goedquote:
Oh oh moet je dringend eens doen. Je bent de baas.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh moet je dringend eens doen. Je bent de baas.OK grapje. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik fiets altijd met een omweg naar huis en soms 's avonds nog een extra rondje. Maar ook daar geen behoefte aan vandaag.
Zoals je weet mis ik gewoon mijn maatje om even wat afleiding te hebben en mee weg te gaan.
Byequote:
haha Tijn doet weer stoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptzolang ze doet wat ik zeg is er geen probleem toch
Eigenlijk ben ik een watje IRLquote:
Jaquote:
* tijnbrein haalt een biertje voor zichzelfquote:
Rebelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein haalt een biertje voor zichzelf
Jammerquote:
quote:
Wat?quote:
Waarom is het gesloten? Werd er niet meer versierd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
Jeh Versiertopic is geslotenDat is de kracht van een TR
![]()
Je zei dat je een watje wasquote:
Nee zielige users offtopic gegaan over zeefje etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom is het gesloten? Werd er niet meer versierd?
Is daar iets mis mee?quote:
Ach ja .......quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee zielige users offtopic gegaan over zeefje etc.
Ja een man hoort geen watje te zijnquote:
Tegenwoordig ben je al een watje als je een traantje laat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja een man hoort geen watje te zijn
Nee dat is menselijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je al een watje als je een traantje laat.
Ik ben mijzelf, waarom zou ik iets anders moeten zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja een man hoort geen watje te zijn
Je moet jezelf blijven , maar niks mis met jezelf te beteren toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben mijzelf, waarom zou ik iets anders moeten zijn?
Ik schaam me er niet voor als ik een keer moet janken. Maar blijkbaar is dat dan meteen een reden om als man als mietje bestempeld te worden.quote:
Dat zijn mensen die het hard roepen ,die zelf mietjes zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor als ik een keer moet janken. Maar blijkbaar is dat dan meteen een reden om als man als mietje bestempeld te worden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet jezelf blijven , maar niks mis met jezelf te beteren toch?
Ik spreek voor mezelf maar ik zeg zoiets niet, tenzij ik een gegronde hekel aan iemand heb. Dan brand ik die ook af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef zeefje het volgende:
compli heeft een tr gemacht.
Ze vond het zielig voor me hartsikke leuk en aardig natuurlijk. maar ik heb/had er geen last van. Ik weet van haters, ik weet van mijn verleden en reputatie. En het zei zo. Als nou complicatie, ELthijs of faxie zoiets zou zeggn kan ik het veel minder hebben. Om zomaar maar wat namen te noemen
het was ook geen verwijt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf maar ik zeg zoiets niet, tenzij ik een gegronde hekel aan iemand heb. Dan brand ik die ook af.
Ik vind het ergens wel jammer, maarja, that's the way the fquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
Jeh Versiertopic is geslotenDat is de kracht van een TR
![]()
Mensen afbranden doe ik eigenlijk niet meer. Dat is sowieso zinloos. Wel geef ik gewoon mijn mening. Jammer alleen dat er zoveel gezwets omheen is altijd maar das hoe het standaard menselijk brein werkt blijkbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf maar ik zeg zoiets niet, tenzij ik een gegronde hekel aan iemand heb. Dan brand ik die ook af.
Wees blij dat het de weekendkrant niet isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Morgen voor het eerst krantenlopen ben beniewd
In het nauw gedreven worden mensen agressiefquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen afbranden doe ik eigenlijk niet meer. Dat is sowieso zinloos. Wel geef ik gewoon mijn mening. Jammer alleen dat er zoveel gezwets omheen is altijd maar das hoe het standaard menselijk brein werkt blijkbaar
Nou dan hoop ik voor je dat het droog blijftquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Veel plezier, en zorg wel dat mijn krant voor zeven uur morgenochtend in de bus ligt jonge damequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Mensen worden vaak "agressief" als hun schoenveter verkeerdom is vastgeknoopt (en zeker hier op fok).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In het nauw gedreven worden mensen agressief
Weekend krant doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat het de weekendkrant niet is
[..]
In het nauw gedreven worden mensen agressief
Ochtendkrant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Wat had ik daar altijd een hekel aan. Mijn fiets viel bij de eerste paar adressen achterover van al het gewicht. En dan moest ik zelfs nog terug naar het distributiepunt om de 2de lading op te halen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat het de weekendkrant niet is
nat is ook niet altijd goed neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik voor je dat het droog blijft
hi popquote:
ik doe jouw wijk niet. en ik ga pas vanaf september ochtendkrant doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier, en zorg wel dat mijn krant voor zeven uur morgenochtend in de bus ligt jonge dame
Dat is de Nederlandse mentaliteit. Toen ik in Schotland was met een vriend van me heb ik me verbaasd over de vriendelijkheid daar. Echt niet normaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen worden vaak "agressief" als hun schoenveter verkeerdom is vastgeknoopt (en zeker hier op fok).
Je schiet er niks mee op, irrelevant of je gelijk hebt of niet
Welcome back!quote:
Welk topic?quote:
Jammerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
nat is ook niet altijd goed nee
[..]
hi pop
[..]
ik doe jouw wijk niet. en ik ga pas vanaf september ochtendkrant doen
Maar dan ben je tourist/buitenlander, das iets heel anders weerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de Nederlandse mentaliteit. Toen ik in Schotland was met een vriend van me heb ik me verbaasd over de vriendelijkheid daar. Echt niet normaal.
Nou neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan ben je tourist/buitenlander, das iets heel anders weer
* Crazy-M prikt zichzelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
nat is ook niet altijd goed nee
[..]
hi pop
[..]
ik doe jouw wijk niet. en ik ga pas vanaf september ochtendkrant doen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef zeefje het volgende:
ik noem veel mensen pop of mopquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M prikt zichzelf.
hmm er komt bloed uit me, dus ben geen pop
oh dus niks bijzondersquote:
Mag ik jou een vergietje noemenquote:
Liefquote:
Ziet er goed uitquote:
Je hebt gewoon een vertekend beeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nee
Ze waren oprecht vriendelijk en boden zelfs hun hulp aan als er iets was. Echt bizar, dat zie je hier in NL gewoon niet of zelden.
als jouw dat gelukkig maakt, waarom ook nietquote:
En hoe ga jij Thijsje noemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
als jouw dat gelukkig maakt, waarom ook niet
Lastig maar niet onmogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is wel lastig hoor, met een broek aan
Ook niet origineelquote:
ThijsJE?!quote:
Dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ThijsJE?!
Gast, ik ben zo lang dat ik jou onder mijn hak kan vertrappen
niet weten dat martijn 2meter is. toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ThijsJE?!
Gast, ik ben zo lang dat ik jou onder mijn hak kan vertrappen
En ik ben een watje, daten?quote:
Hey, die scene ken ik uit dat filmpje van jou en complicate...quote:
quote:
Vergietje, goed bezig.quote:
Ja, maar die was toch gespiegeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey, die scene ken ik uit dat filmpje van jou en complicate...
En jij komt mij niet eens een handje helpen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij komt mij niet eens een handje helpen?
dat heb je zelf in het handjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij komt mij niet eens een handje helpen?
Ik help jou en jij helpt mij. Deal?quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Je vriendin helpt jou en jij helpt je vriendin. Deal?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik help jou en jij helpt mij. Deal?
Jij wil zeefje voor jezelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee.
[..]
Je vriendin helpt jou en jij helpt je vriendin. Deal?
quote:
quote:
Na het zien van dit... wat denk je zelf? Jij bent bezet, ik nietquote:
nee hoor, naar die scenes uit je film is dit maar kinderspelquote:
Ik ga gewoon mijn eigen porno maken met mijn vriendinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na het zien van dit... wat denk je zelf? Jij bent bezet, ik niet
IK BEN BEZET?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na het zien van dit... wat denk je zelf? Jij bent bezet, ik niet
Precies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, naar die scenes uit je film is dit maar kinderspel
Ik ben bezetquote:
Ik doelde op Tijntje lieverdquote:
oh ik dacht al wat weten jullie wat ik nog niet weetquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies.
"Zeef doet Zeven Zweden."
Topper!
We zitten vol verrassingenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh ik dacht al wat weten jullie wat ik nog niet weet
Ja, je verstond er niks van maar ze gingen flink tekeerquote:
nooit eerder bukkakefest meegemaakt, het was kostelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, je verstond er niks van maar ze gingen flink tekeer
Nogal, we hadden een tuinslang nodig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
nooit eerder bukkakefest meegemaakt, het was kostelijk
Heel speciaal je eerste keer toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
nooit eerder bukkakefest meegemaakt, het was kostelijk
om al het zaad van je toetsenbord en scherm te verwijderen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal, we hadden een tuinslang nodig.
zooo speciaal.quote:
Nee, van jou. Maar jij lag daar buiten westen, dus dat weet je niet meer. Of vond je het niet vreemd dat je ineens weer in je eigen bed lag?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
om al het zaad van je toetsenbord en scherm te verwijderen?
Ligt eraan welke eerste keer? Eerste keer wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef zeefje het volgende:
zoo
[..]
zooo speciaal.
was jouw eerste keer speciaal?
ja ik dacht dat het een droom wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, van jou. Maar jij lag daar buiten westen, dus dat weet je niet meer. Of vond je het niet vreemd dat je ineens weer in je eigen bed lag?
seks. ontmaagding dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan welke eerste keer? Eerste keer wat?
We have the movie to prove it...quote:
Die van mij was niet zo speciaalquote:
Ja dat was speciaal en fijnquote:
Good te hearquote:
Ik moet nog hard trainen voor zo'n lijfquote:
Daarna wel beter geworden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We have the movie to prove it...
[..]
Die van mij was niet zo speciaal
Tel hem ook niet meer mee
Zeker welquote:
Wat zou ik tekort moeten komen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
Je bent een teaser, dat weet je he?
Of kom je gewoon wat te kort?
Geen idee, een vleesstaaf in je poesje?quote:
quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
ZEEFJE JE GAAT TE VER DOE , AL DIE BLOTE GIFJE NU WEG NU NU NU NU!![]()
Dit is verboden en dat weet je.
Jawel je ziet tepels en das ook verboden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee hoor
tiet en pik mogen niet, en dat zie je niet. wel veel huid maar weinig blote tiet en pik
ja da klopt,das maar hij eentjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel je ziet tepels en das ook verboden.
Nice.quote:
Alsof jij nu ook niet met je broekje op je enkels zit en je vingers in een ritmisch gebaar in en uit je grotje gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef complicate het volgende:
ZEEFJE JE GAAT TE VER DOE , AL DIE BLOTE GIFJES NU WEG NU NU NU NU!![]()
Dit is verboden en dat weet je.
Pics or we don't believe.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef zeefje het volgende:
Dit krijg je nou als je een avondje broekloos doormaakt.
omdat warm
Tepels verbodenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel je ziet tepels en das ook verboden.
Ik keur het goedquote:
R&P feedback-topic.quote:
Amerikaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tepels verbodenhet is geen Amerika hier
Voor een derde wereldland is Amerika nog redelijk beschaafd te noemenquote:
Grootste porno-industrie maar zo preuts als watquote:
Nee ook niet tenzij onder spoiler.quote:
Zal wel zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een derde wereldland is Amerika nog redelijk beschaafd te noemen
link?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ook niet tenzij onder spoiler.
Ga dan naar KPD;quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grootste porno-industrie maar zo preuts als wat
Even zoeken, second.quote:
Niet dan?quote:
Ik wil die blote gifjes eerst weg, nadien kunnen we terug over Amerika en derde werld land een discussie voeren. Even link zoeken voor Zeefje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Alsof jij nu ook niet met je broekje op je enkels zit en je vingers in een ritmisch gebaar in en uit je grotje gaan.
[..]
Pics or we don't believe.
Van mij mogen ze blijven staanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil die blote gifjes eerst weg, nadien kunnen we terug over Amerika en derde werld land een discussie voeren. Even link zoeken voor Zeefje.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij mogen ze blijven staandie gifjes
Nagels gelakt?quote:
Approved vanuit het Zuiden.quote:
gij wilt het topic niet dicht hebben ?quote:
Reeshof hierquote:
Jij durftquote:
Nee hoor, totaal niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gij wilt het topic niet dicht hebben ?
Van me ook hoor, maar tepels enzo is wel verboden, zet het dan tenminste onder een spoiler. Het is geen KPD.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij mogen ze blijven staandie gifjes
daar woonde ik eerst tegen aan, maar nu iets meer naar ringbaan westquote:
Was ook niet een verwijtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet.
[..]
Van me ook hoor, maar tepels enzo is wel verboden, zet het dan tenminste onder een spoiler. Het is geen KPD.
Maar bon soit, ik kan de link naar de regels niet vinden, dus ga maar zo verder allemaal.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
Was ook niet een verwijt
Ik snap wat je bedoelde
is een wijkquote:
Wat is er met de Reeshof?quote:
Woon ik al bijna mijn hele levenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar woonde ik eerst tegen aan, maar nu iets meer naar ringbaan west
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |