WoWquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen zin in... Ik wil wat gezelligs doen met mensen.
Ga,jij zijn boodschappen doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh laat hem jouw boodschappen doen
Ja zo is Aeque wel.quote:
Ga wandelen .quote:
Neequote:
Doen eens niet zo, Aeque.quote:
Doe je zelf uw boodschappen?quote:
Haha wandelen is niet perse sporten. Maar dat soort zaken heb ik dus ook geen zin in. Rare ik...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga wandelen .Of sporten
euh wandelen is ook sporten, oh God, sorry
O ik ben zelf ook weer aan het gamen, mocht ook wel na een half jaartje alleen maar met modden bezig geweest te zijnquote:
Ja wat het is toch zoquote:
Fietsen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha wandelen is niet perse sporten. Maar dat soort zaken heb ik dus ook geen zin in. Rare ik...
Ja ik heb mijn vriendin nog niet afgericht om het te doen voor mijquote:
Afgericht?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn vriendin nog niet afgericht om het te doen voor mij
Ik fiets altijd met een omweg naar huis en soms 's avonds nog een extra rondje. Maar ook daar geen behoefte aan vandaag.quote:
Niks gaat boven een leuke gezelschap.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben zelf ook weer aan het gamen, mocht ook wel na een half jaartje alleen maar met modden bezig geweest te zijn
Maar het gamen gaat alweer vervelen, met z'n meerderen is het veel leuker
Heropgevoed ook goedquote:
Oh oh moet je dringend eens doen. Je bent de baas.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh moet je dringend eens doen. Je bent de baas.OK grapje. Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik fiets altijd met een omweg naar huis en soms 's avonds nog een extra rondje. Maar ook daar geen behoefte aan vandaag.
Zoals je weet mis ik gewoon mijn maatje om even wat afleiding te hebben en mee weg te gaan.
Byequote:
haha Tijn doet weer stoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptzolang ze doet wat ik zeg is er geen probleem toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |