Ik spreek voor mezelf maar ik zeg zoiets niet, tenzij ik een gegronde hekel aan iemand heb. Dan brand ik die ook af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:17 schreef zeefje het volgende:
compli heeft een tr gemacht.
Ze vond het zielig voor me hartsikke leuk en aardig natuurlijk. maar ik heb/had er geen last van. Ik weet van haters, ik weet van mijn verleden en reputatie. En het zei zo. Als nou complicatie, ELthijs of faxie zoiets zou zeggn kan ik het veel minder hebben. Om zomaar maar wat namen te noemen
het was ook geen verwijt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf maar ik zeg zoiets niet, tenzij ik een gegronde hekel aan iemand heb. Dan brand ik die ook af.
Ik vind het ergens wel jammer, maarja, that's the way the fquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
Jeh Versiertopic is geslotenDat is de kracht van een TR
![]()
Mensen afbranden doe ik eigenlijk niet meer. Dat is sowieso zinloos. Wel geef ik gewoon mijn mening. Jammer alleen dat er zoveel gezwets omheen is altijd maar das hoe het standaard menselijk brein werkt blijkbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf maar ik zeg zoiets niet, tenzij ik een gegronde hekel aan iemand heb. Dan brand ik die ook af.
Wees blij dat het de weekendkrant niet isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Morgen voor het eerst krantenlopen ben beniewd
In het nauw gedreven worden mensen agressiefquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen afbranden doe ik eigenlijk niet meer. Dat is sowieso zinloos. Wel geef ik gewoon mijn mening. Jammer alleen dat er zoveel gezwets omheen is altijd maar das hoe het standaard menselijk brein werkt blijkbaar
Nou dan hoop ik voor je dat het droog blijftquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Veel plezier, en zorg wel dat mijn krant voor zeven uur morgenochtend in de bus ligt jonge damequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Mensen worden vaak "agressief" als hun schoenveter verkeerdom is vastgeknoopt (en zeker hier op fok).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In het nauw gedreven worden mensen agressief
Weekend krant doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat het de weekendkrant niet is
[..]
In het nauw gedreven worden mensen agressief
Ochtendkrant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
Wat had ik daar altijd een hekel aan. Mijn fiets viel bij de eerste paar adressen achterover van al het gewicht. En dan moest ik zelfs nog terug naar het distributiepunt om de 2de lading op te halen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat het de weekendkrant niet is
nat is ook niet altijd goed neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik voor je dat het droog blijft
hi popquote:
ik doe jouw wijk niet. en ik ga pas vanaf september ochtendkrant doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier, en zorg wel dat mijn krant voor zeven uur morgenochtend in de bus ligt jonge dame
Dat is de Nederlandse mentaliteit. Toen ik in Schotland was met een vriend van me heb ik me verbaasd over de vriendelijkheid daar. Echt niet normaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen worden vaak "agressief" als hun schoenveter verkeerdom is vastgeknoopt (en zeker hier op fok).
Je schiet er niks mee op, irrelevant of je gelijk hebt of niet
Welcome back!quote:
Welk topic?quote:
Jammerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
nat is ook niet altijd goed nee
[..]
hi pop
[..]
ik doe jouw wijk niet. en ik ga pas vanaf september ochtendkrant doen
Maar dan ben je tourist/buitenlander, das iets heel anders weerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de Nederlandse mentaliteit. Toen ik in Schotland was met een vriend van me heb ik me verbaasd over de vriendelijkheid daar. Echt niet normaal.
Nou neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan ben je tourist/buitenlander, das iets heel anders weer
* Crazy-M prikt zichzelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
nat is ook niet altijd goed nee
[..]
hi pop
[..]
ik doe jouw wijk niet. en ik ga pas vanaf september ochtendkrant doen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef zeefje het volgende:
Als jullie ideen hebben voor een nieuwe op, kom erin.
Ik heb geen in om te zoeken
ik noem veel mensen pop of mopquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M prikt zichzelf.
hmm er komt bloed uit me, dus ben geen pop
oh dus niks bijzondersquote:
Mag ik jou een vergietje noemenquote:
Liefquote:
Ziet er goed uitquote:
Je hebt gewoon een vertekend beeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nee
Ze waren oprecht vriendelijk en boden zelfs hun hulp aan als er iets was. Echt bizar, dat zie je hier in NL gewoon niet of zelden.
als jouw dat gelukkig maakt, waarom ook nietquote:
En hoe ga jij Thijsje noemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
als jouw dat gelukkig maakt, waarom ook niet
Lastig maar niet onmogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is wel lastig hoor, met een broek aan
Ook niet origineelquote:
ThijsJE?!quote:
Dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ThijsJE?!
Gast, ik ben zo lang dat ik jou onder mijn hak kan vertrappen
niet weten dat martijn 2meter is. toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ThijsJE?!
Gast, ik ben zo lang dat ik jou onder mijn hak kan vertrappen
En ik ben een watje, daten?quote:
Hey, die scene ken ik uit dat filmpje van jou en complicate...quote:
quote:
Vergietje, goed bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |