Eigenlijk ben ik een watje IRLquote:
Jaquote:
* tijnbrein haalt een biertje voor zichzelfquote:
Rebelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein haalt een biertje voor zichzelf
Jammerquote:
quote:
Wat?quote:
Waarom is het gesloten? Werd er niet meer versierd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
Jeh Versiertopic is geslotenDat is de kracht van een TR
![]()
Je zei dat je een watje wasquote:
Nee zielige users offtopic gegaan over zeefje etc.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom is het gesloten? Werd er niet meer versierd?
Is daar iets mis mee?quote:
Ach ja .......quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee zielige users offtopic gegaan over zeefje etc.
Ja een man hoort geen watje te zijnquote:
Tegenwoordig ben je al een watje als je een traantje laat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja een man hoort geen watje te zijn
Nee dat is menselijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je al een watje als je een traantje laat.
Ik ben mijzelf, waarom zou ik iets anders moeten zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja een man hoort geen watje te zijn
Je moet jezelf blijven , maar niks mis met jezelf te beteren toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben mijzelf, waarom zou ik iets anders moeten zijn?
Ik schaam me er niet voor als ik een keer moet janken. Maar blijkbaar is dat dan meteen een reden om als man als mietje bestempeld te worden.quote:
Dat zijn mensen die het hard roepen ,die zelf mietjes zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor als ik een keer moet janken. Maar blijkbaar is dat dan meteen een reden om als man als mietje bestempeld te worden.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet jezelf blijven , maar niks mis met jezelf te beteren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |