Tennis is wel leuk, alleen wel een beetje zoetjes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef Moody het volgende:
ranja, ken je Tennis al?
niet-ranjaërs mogen ook wat zeggen
Zoetjes it is. Maar het heeft wel "iets" dat ik kan waarderen. Weet nog niet precies watquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tennis is wel leuk, alleen wel een beetje zoetjes.
Ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
Er is ook een nieuwe Modeselektion. Op de vorige twee stonden pareltjes en deze bevat nieuwe muziek van onder andere Nosaj Thing, Brandt Brauer Frick, Modeselektor en Illum Sphere. Ik ben erg benieuwd!
[ afbeelding ]
2 weken geleden was-ie op pitchfork te streamenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh
Ik kom 'm eerst niet vinden, nu wel
Zet 'm zo op
Streamen doe ik amper. Ben zo'n persoon die zich gaat ergeren aan de kwaliteit. Ik pluk 'm liever op 320kb of FLAC van internet en koop 'm als-ie bevaltquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef ranja het volgende:
[..]
2 weken geleden was-ie op pitchfork te streamenmaar daar kijk je zeker nooit
(ik ook niet maar via facebook melden de dames dat netjes)
ranja was eerst. Hij krijgt de credits. Ook als je het waardeloos vindt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:44 schreef DO2 het volgende:
Ik zal 'm zo eens proberen. Omdat jij het bent.
Heb hem nu op 3 staan voor plaat van het jaar. Achter Boris en Freddie Gibbs, ik sluit niet uit dat die nog verder kan stijgen. Moet hem even bestellen, want ik ga geen dl meer kunnen vinden ben ik bang.quote:
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
Ik zat 3 jaar geleden in hetzelfde vliegtuig op dezelfde route...richting Kuala Lumpur. Komt wel erg dichtbij op deze manier
Die gedachte schoot een paar minuten toevallig nog door mijn hoofd. Apart idee wel, ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
Ik zat 3 jaar geleden in hetzelfde vliegtuig op dezelfde route...richting Kuala Lumpur. Komt wel erg dichtbij op deze manier
154 geïdentificeerde Nederlanders tot nu toe. Totaal aantal doden minstens 295. Zwarte dag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef DO2 het volgende:
Oh, ik ken nu pas de context.
Ik volg het nieuws niet op de voet,.
Die mensen zijn ingestapt omdat ze niet wisten dat het misschien ging om een aanval. Kort na het voorval was dat nog niet duidelijk. Ik was ook ingestapt denk ik. Als je niet instapt, zitten er financiële gevolgen aan vast....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef kciR het volgende:
Zoveel Nederlanders![]()
In de eerste berichten waar het er dertig. Al is het niet heel gek natuurlijk, als het vliegtuig uit Nederland vertrekt.
Dat ene beeld dat ze een Lonely Planet van Bali & Lombok in beeld hebben op een verkoold stuk grond is echt confronterend. (De rest natuurlijk ook, maar dit laat gelijk zien dat het om onschuldige slachtoffers gaat). Die mensen zullen daar nooit aankomen.
Kijkt mij trouwens verschrikkelijk om de eerst volgende vlucht van Amsterdam - Kuala Lumpur te nemen (die inmiddels al vliegt). Had met mn vriendin net de discussie of je dan in zou stappen..
En ook gelijk (nog meer) oorlog op de Gazastrook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Bizar nieuws. Echt verschrikkelijk. Dit gaat ook een diplomatieke hellstorm worden.
Ik weet niet of ik toen was ingestapt. Later werd duidelijk dat er geen enkel vluchtverkeer meer is boven Oost-Oekraïne, dan is er natuurlijk niets aan de hand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef kciR het volgende:
Zoveel Nederlanders![]()
In de eerste berichten waar het er dertig. Al is het niet heel gek natuurlijk, als het vliegtuig uit Nederland vertrekt.
Dat ene beeld dat ze een Lonely Planet van Bali & Lombok in beeld hebben op een verkoold stuk grond is echt confronterend. (De rest natuurlijk ook, maar dit laat gelijk zien dat het om onschuldige slachtoffers gaat). Die mensen zullen daar nooit aankomen.
Kijkt mij trouwens verschrikkelijk om de eerst volgende vlucht van Amsterdam - Kuala Lumpur te nemen (die inmiddels al vliegt). Had met mn vriendin net de discussie of je dan in zou stappen..
Precies. Dat vliegtuig weet ook wel dat het het niet kan maken neer te storten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:21 schreef BoerBert het volgende:
De kans dat het ook daarmee fout gaat is natuurlijk wel heel klein.
Ik denk dat ze vooral blij zijn dat ze niet een vlucht eerder geboekt hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef kciR het volgende:
Natuurlijk is de kans dat de volgende vlucht crasht erg klein. En ik denk dat ze hun route onderweg wel hebben aangepast.
Maar ik denk dat je blij bent als je weer veilig geland bent in Kuala Lumpur.
Ja, ik zag hem langs komen in het NWS topic. Ik ga hem maar niet kijken..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:11 schreef Moody het volgende:
Dat filmpje op Liveleak is echt vreselijk. Ik durf geen link te plaatsen.
Het is nog niet bewezen dat het opzet was, dus we moeten oppassen met die uitspraken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan zulke dingen echt niet begrijpen hoor, waarom dit soort dingen gebeuren. Heb het filmpje gekeken omdat ik redelijk goed tegen zulke dingen kan, maar zelfs bij mij treden nu onderbuikgevoelens op, die ik normaal echt totaal niet heb. Ik snap het gewoon niet, waarom doen mensen dit?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is nog niet bewezen dat het opzet was, dus we moeten oppassen met die uitspraken.
Als het opzet was, is dit ziek en moet Nederland echt zijn ballen tonen. Anders zijn we niet meer geloofwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |