Heel benieuwd wat dit ons op gaat leveren.quote:Aston Villa moet vrezen dat het Ron Vlaar deze zomer kwijtraakt. Het sensationele WK-optreden van de verdediger zorgt ervoor dat verschillende topclubs Vlaar op het wensenlijstje hebben gezet.
Volgens de Engelse tabloid The Daily Star is AS Roma zeer geïnteresseerd in Vlaar, die met Oranje als derde eindigde op het WK. Ook het Manchester United van Louis van Gaal zou Vlaar eventueel als versterking zien. Een vertrek naar Roma ligt volgens de tabloid echter meer voor de hand. De Romeinen zijn bereid om Ron Beton een driejarig contract aan te bieden.
Bij Aston Villa werd tijdens het WK al lovend gesproken over hun clubgenoot. "Ron is tijdens het toernooi enorm constant gebleven. Het is het hoogste internationale podium en Ron heeft uitstekend gepresteerd", zei trainer Paul Lambert. "Ik weet vrijwel zeker dat wanneer hij terugkomt hij enorm veel respect krijgt van iedereen."
Fijn om te weten welquote:Khalid Boulahrouz kan niet wachten om aan de slag te gaan bij Feyenoord. Na een avontuur in Denemarken keert de rechtsback bij de Rotterdammers terug in de Eredivisie. Bij Feyenoord is Boulahrouz de vervanger van Daryl Janmaat.
"Ik denk dat Feyenoord bij me past", legt de mandekker uit aan Helden Online. "De mentaliteit, het over-mijn-lijk-gevoel, sluit aan bij hoe ik voetbal beleef. Het publiek is heerlijk fanatiek en ik ben een publieksspeler, in die zin dat ik daar nog meer motivatie van krijg. Ik heb ongelooflijk veel zin in dit avontuur."
"Ik ga er vol tegenaan, ben over de dertig, maar heb altijd uitstekend voor mijn lichaam gezorgd. Ik kom hier niet om af te bouwen, ben je gek, ik kom om Feyenoord het beste van mezelf te geven. Ik help graag jonge spelers, dat vond ik geweldig om te doen bij Brøndby, maar mijn ambities liggen vooral op het veld."
13 wedstrijden man, 13!quote:
Binnenlandse transfers geven geen opleidingsvergoeding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat dit ons op gaat leveren.
Lerra ook even een mooie transfer pakken, opleidingsvergoedingen links rechts.
Wie zouden ze dan moeten halen als er geen geld is? Gill Swerts?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
13 wedstrijden man, 13!
Channant en al.
In het vorige topic had iemand uitgelegd dat dat alleen geld als dat land ook (deels) het opleidingsland is. Gezien Fer al 23 was toen hij naar Norwich verhuisde zou dit niet het geval zijn, waardoor wij alsnog doekoes vangen. Bijv. Van Persie verhuisde voor zijn 23e naar Arsenal, waardoor we die opleiding niet hebben gehad. Zelfde geld voor Fredsj.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Binnenlandse transfers geven geen opleidingsvergoeding.
[..]
Wie zouden ze dan moeten halen als er geen geld is? Gill Swerts?
Wel indien de binnenlandse transfers geen opleidingslanden zijn. Dus Leroy gaat ons geld opleveren bij een transfer binnen Engeland (ging er pas op z'n 23e heen, dus Engeland geld niet als opleidingsland).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Binnenlandse transfers geven geen opleidingsvergoeding.
Uiteraard, maar het blijft zuur dat je heel je selectie weg mag saneren en er niets tastbaars aan overhoudquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel indien de binnenlandse transfers geen opleidingslanden zijn. Dus Leroy gaat ons geld opleveren bij een transfer binnen Engeland (ging er pas op z'n 23e heen, dus Engeland geld niet als opleidingsland).
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:20 schreef Scrummie het volgende:
Het wrod wel mega interessant om volgend jaar al die spelers in de gaten te houden. Hoop zo dat ze het goed gaan doen, niet alleen voor hun maar ook voor Feyenoord. Het is nu aan hun om Feyenoord als talentenfabriek verder gezicht te geven in de wereld.
En hopen dat spelers als De Vrij en BMI dan inderdaad van land wisselen als ze gaan uitblinken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit.
Tevens, overal 10% transferrechten behouden.
De kassa blijft nog jaren narinkelen
We kunnen er alleen maar beter van worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het blijft zuur dat je heel je selectie weg mag saneren en er niets tastbaars aan overhoud
Boulah en Hahn uit de helicopter. Is al beter dan vorig jaar..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
We kunnen er alleen maar beter van worden.
Hoop ik
Van Geel heeft niet een heel goed trackrecord als het om aankopen gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zolang we Martin van Geel hebben hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.
Maar de uit noodzaak geboren handelswijze bevalt wel volgens mijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel heeft niet een heel goed trackrecord als het om aankopen gaat.
tja welke technisch directeur wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel heeft niet een heel goed trackrecord als het om aankopen gaat.
Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
tja welke technisch directeur wel?
Mij ook hoor, maar we moeten niet eens weer miljoenenaankopen gaan zitten doen. Dan zijn we binnen no-time terug bij af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar de uit noodzaak geboren handelswijze bevalt wel volgens mij
Hij haalde nog wel meer toppertjes binnen hoor, amai. Gill Swerts bijvoorbeeld, koekoek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.
pff wat was Beenhakker slecht zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij haalde nog wel meer toppertjes binnen hoor, amai. Gill Swerts bijvoorbeeld, koekoek.
Hard genaaid door de KNJB in de Arena.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
al was die Babovic nog wel een jongen met potentie, maar dat mag ik hier niet zeggen geloof ik
quote:Van Aanholt zet samenwerking met Chelsea stop: ‘Ik ben klaar hier’
Patrick van Aanholt wacht niet nog een seizoen af of Chelsea hem wel of niet nodig heeft bij de A-selectie. De 23-jarige linkervleugelverdediger verliet PSV als tiener voor de opleiding van Chelsea, maar heeft in Londen nauwelijks kansen gekregen. Hij vindt het nu welletjes geweest en wil naar een andere club. Die zal dan wel zijn contract tot medio 2015 moeten afkopen bij Chelsea.
Van Aanholt laat dinsdag aan Voetbal International weten dat hij weggaat van Stamford Bridge. Vorige week keerde hij terug na een periode van vakantie: samen met zijn zaakwaarnemer ging hij in gesprek met Chelsea en nu is hij er voor zichzelf uit. “Waar ik volgend jaar speel? Dat weet ik nog niet. In ieder geval niet bij Chelsea. Ik ben klaar hier”, geeft Van Aanholt aan.
Nadat hij op zijn zestiende naar Chelsea ging, duurde het een paar jaar voordat hij bij de A-selectie kwam. In het seizoen 2009/10 verhuurde zijn club hem aan Coventry City en Newcastle United; toen hij weer terug was mocht hij twee keer invallen in een Premier League-wedstrijd en daar bleef het sindsdien bij. Van Aanholt liet zich vervolgens nog uitlenen aan Leicester City, Wigan Athletic en tweeënhalf jaar achtereen aan Vitesse. Een terugkeer naar Nederland ziet hij op dit moment niet als een optie.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
pff wat was Beenhakker slecht zeg
Smolov, Burgerking, Lumb, Babovic etc.
#IgnjatovicGodquote:
Jij leest niet het hele bericht. VOLGENS VOETBAL INTERNATIONALquote:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)jaar-met-chelsea.htmquote:Van Aanholt imponeerde en groeide onder bondscoach Louis van Gaal zelfs uit tot international. Waar zijn toekomst ligt is onduidelijk, al laat de verdediger weten dat een terugkeer naar de Eredivisie op dit moment geen optie is.
Dat vond ik eigenlijk vooral van Smolov, maar werd aardig verkracht in de spits. En raakte daarna ook geblesseerd toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
al was die Babovic nog wel een jongen met potentie, maar dat mag ik hier niet zeggen geloof ik
Smolov heeft geloof ik nog gewoon CL gespeeld bij een (aantal) Russische club(s).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk vooral van Smolov, maar werd aardig verkracht in de spits. En raakte daarna ook geblesseerd toch?
http://www.feyenoord.nl/n(...)s-indi-naar-fc-portoquote:Bruno Martins Indi maakt per direct de overstap van Feyenoord naar FC Porto. Feyenoord en de 22-jarige verdediger hebben een overeenkomst bereikt met de Portugese topclub, waar Martins Indi een contract voor vier jaar zal tekenen. Martins Indi, die werd geboren in Portugal, speelde vanaf de C-junioren voor Feyenoord en maakte sinds 2010 deel uit van de eerste selectie. Bij Feyenoord had hij nog een contract tot medio 2016.
Martins Indi nam afgelopen weken met het Nederlands elftal deel aan het WK in Brazilië, waar Oranje de derde plaats bereikte. ‘Deze stap komt voor Bruno op een mooi moment in zijn carrière’, zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel. ‘Hij heeft een groot deel van zijn opleiding bij Feyenoord doorlopen, heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke speler in ons eerste elftal en is uitgegroeid tot volwaardig international. Nu is hij klaar voor de stap naar het buitenland. Hij is daarmee een schoolvoorbeeld van hoe we het voor ogen hebben met onze talenten. We wensen Bruno heel veel succes met deze nieuwe uitdaging in zijn carrière.’
‘Voor mij voelt dit als het juiste moment om te vertrekken’, reageert Martins Indi, die in augustus 2010 debuteerde voor Feyenoord. ‘Inmiddels heb ik meer dan honderd wedstrijden voor de club gespeeld en een WK achter mijn naam staan. Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hoopte dat als ik ooit de volgende stap in mijn carrière zou maken, dat zowel ik als de club daarvan beter van zou worden. Voor Feyenoord is mijn vertrek in financieel opzicht goed, terwijl ik in Portugal een nieuwe uitdaging aan ga.’
‘Naast een bijzonder dankwoord voor mijn teamgenoten wil ik ook het legioen bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun’, vervolgt de international. ‘Zeker voor een Rotterdamse jongen als ik hebben de supporters met hun steun altijd een positieve invloed gehad op mijn prestaties. Ik ben er zeker van dat er in de toekomst nog veel meer spelers, en dan vooral de jongens uit de eigen jeugdopleiding, kunnen profiteren van de unieke wisselwerking tussen het elftal en de supporters.’
Bruno Martins Indi begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan’20 en maakte als C-junior de overstap naar Feyenoord. De afgelopen vier seizoenen kwam hij in totaal in 102 competitiewedstrijden in actie voor Feyenoord en maakte vijf doelpunten. In 2012 debuteert Martins Indi in het Nederlands elftal, waarvoor hij tot dusver 22 interlands speelde.
Jammer dat hij maar voor 4 jaar tekent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/n(...)s-indi-naar-fc-porto
Ik denk dat je iedereen wel makkelijk kan vervangen. Zeker wat betreft verdedigers en aanvallers. Het wordt denk ik wat lastiger als Clasie ook vertrekt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef Lastpost het volgende:
Bruno weg.
Voetballend natuurlijk wel degene die je het makkelijkst kunt vervangen.
Die deal gaat dan ook nooit doorgang vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef De_Pel het volgende:
Wel channant overigens, als we inderdaad 7,5 vangen voor Jan Maat en 8,5 voor Indi, dat Lazio dan niet verder wil gaan dan 7 voor Stefan
Ach, ik zou zeggen. Haal een spits die 'garant' staat voor goals zoals Dost en haal voor de overige posities gewoon jonge gasten met potentie. Worden we vast geen kampioen mee op de korte termijn, maar dat zouden we ook niet worden met de selectie die we voor deze uitverkoop hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat je iedereen wel makkelijk kan vervangen. Zeker wat betreft verdedigers en aanvallers. Het wordt denk ik wat lastiger als Clasie ook vertrekt.
Die kon wel wat met een bal ja. Ging hij niet in de winterstop toen weer terug naar de club waar hij van gehuurd werd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk vooral van Smolov, maar werd aardig verkracht in de spits. En raakte daarna ook geblesseerd toch?
Johnny de supersprinter vergeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry, My bad. Maar ik heb zojuist wel even weer gelachen om de herinnering van Johnny die niet vooruit te branden was in die 'sprint'. Man man man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Beenhakker heeft natuurlijk louter prutswerk geleverd.
zoals door iedereen verwachtquote:
Ik word af en toe nog schreeuwen en happend naar adem wakker als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Sorry, My bad. Maar ik heb zojuist wel even weer gelachen om de herinnering van Johnny die niet vooruit te branden was in die 'sprint'. Man man man.
Voor BMI betaalt FC Porto 7,7 miljoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef De_Pel het volgende:
Wel channant overigens, als we inderdaad 7,5 vangen voor Jan Maat en 8,5 voor Indi, dat Lazio dan niet verder wil gaan dan 7 voor Stefan
Nou vooruit, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik word af en toe nog schreeuwen en happend naar adem wakker als ik er aan denk.
Heeft wel wat weg van de 5-1 van Robben.quote:
Het is inderdaad wel gunstig dat hij er nu al drie verkocht heeft, geeft je veel tijd voor vervanging.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef Bonkers. het volgende:
Bruno![]()
![]()
Maar tijdig gehandeld van Van Goud, misschien dat ie ook nog de aankopen op tijd fikst voor vCL. Dat zou echt geweldig zijn.
Nu nog even 10 voor de Vrij erbij en dan is het wel weer genoeg zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Merkie het volgende:
Al voor ¤25 miljoen aan spelers verkocht.
De Vrij gaat ook voor zo'n 8-10 miljoen weg neem ik aan? In ieder geval erg netjes. Hopelijk haalt v. Geel goede vervangers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Merkie het volgende:
Al voor ¤25 miljoen aan spelers verkocht.
Zuuuccchhhhhtttttt.....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
beenhakker mot zich eige dood schame!
Ik denk dat we dat nog nooit in 1 transferperiode verkocht hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De Vrij gaat ook voor zo'n 8-10 miljoen weg neem ik aan? In ieder geval erg netjes. Hopelijk haalt v. Geel goede vervangers.
Hoe veel jaar zou het trouwens geleden zijn dat we voor 30+ miljoen aan spelers hebben verkocht?
Boula - Van Beek- Mathijsen - Kongoloquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat je iedereen wel makkelijk kan vervangen. Zeker wat betreft verdedigers en aanvallers. Het wordt denk ik wat lastiger als Clasie ook vertrekt.
Linksback heb je Nelom en Woudenberg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boula - Van Beek- Mathijsen - Kongolo
als uitgangspunt is niet heel verkeerd denk ik. Al moet er eigenlijk wel een linksback bij om Kongolo gewoon naar het centrum te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |