Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
tja welke technisch directeur wel?
Mij ook hoor, maar we moeten niet eens weer miljoenenaankopen gaan zitten doen. Dan zijn we binnen no-time terug bij af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar de uit noodzaak geboren handelswijze bevalt wel volgens mij
Hij haalde nog wel meer toppertjes binnen hoor, amai. Gill Swerts bijvoorbeeld, koekoek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.
pff wat was Beenhakker slecht zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij haalde nog wel meer toppertjes binnen hoor, amai. Gill Swerts bijvoorbeeld, koekoek.
Hard genaaid door de KNJB in de Arena.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
al was die Babovic nog wel een jongen met potentie, maar dat mag ik hier niet zeggen geloof ik
quote:Van Aanholt zet samenwerking met Chelsea stop: ‘Ik ben klaar hier’
Patrick van Aanholt wacht niet nog een seizoen af of Chelsea hem wel of niet nodig heeft bij de A-selectie. De 23-jarige linkervleugelverdediger verliet PSV als tiener voor de opleiding van Chelsea, maar heeft in Londen nauwelijks kansen gekregen. Hij vindt het nu welletjes geweest en wil naar een andere club. Die zal dan wel zijn contract tot medio 2015 moeten afkopen bij Chelsea.
Van Aanholt laat dinsdag aan Voetbal International weten dat hij weggaat van Stamford Bridge. Vorige week keerde hij terug na een periode van vakantie: samen met zijn zaakwaarnemer ging hij in gesprek met Chelsea en nu is hij er voor zichzelf uit. “Waar ik volgend jaar speel? Dat weet ik nog niet. In ieder geval niet bij Chelsea. Ik ben klaar hier”, geeft Van Aanholt aan.
Nadat hij op zijn zestiende naar Chelsea ging, duurde het een paar jaar voordat hij bij de A-selectie kwam. In het seizoen 2009/10 verhuurde zijn club hem aan Coventry City en Newcastle United; toen hij weer terug was mocht hij twee keer invallen in een Premier League-wedstrijd en daar bleef het sindsdien bij. Van Aanholt liet zich vervolgens nog uitlenen aan Leicester City, Wigan Athletic en tweeënhalf jaar achtereen aan Vitesse. Een terugkeer naar Nederland ziet hij op dit moment niet als een optie.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
pff wat was Beenhakker slecht zeg
Smolov, Burgerking, Lumb, Babovic etc.
#IgnjatovicGodquote:
Jij leest niet het hele bericht. VOLGENS VOETBAL INTERNATIONALquote:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)jaar-met-chelsea.htmquote:Van Aanholt imponeerde en groeide onder bondscoach Louis van Gaal zelfs uit tot international. Waar zijn toekomst ligt is onduidelijk, al laat de verdediger weten dat een terugkeer naar de Eredivisie op dit moment geen optie is.
Dat vond ik eigenlijk vooral van Smolov, maar werd aardig verkracht in de spits. En raakte daarna ook geblesseerd toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
al was die Babovic nog wel een jongen met potentie, maar dat mag ik hier niet zeggen geloof ik
Smolov heeft geloof ik nog gewoon CL gespeeld bij een (aantal) Russische club(s).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk vooral van Smolov, maar werd aardig verkracht in de spits. En raakte daarna ook geblesseerd toch?
http://www.feyenoord.nl/n(...)s-indi-naar-fc-portoquote:Bruno Martins Indi maakt per direct de overstap van Feyenoord naar FC Porto. Feyenoord en de 22-jarige verdediger hebben een overeenkomst bereikt met de Portugese topclub, waar Martins Indi een contract voor vier jaar zal tekenen. Martins Indi, die werd geboren in Portugal, speelde vanaf de C-junioren voor Feyenoord en maakte sinds 2010 deel uit van de eerste selectie. Bij Feyenoord had hij nog een contract tot medio 2016.
Martins Indi nam afgelopen weken met het Nederlands elftal deel aan het WK in Brazilië, waar Oranje de derde plaats bereikte. ‘Deze stap komt voor Bruno op een mooi moment in zijn carrière’, zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel. ‘Hij heeft een groot deel van zijn opleiding bij Feyenoord doorlopen, heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke speler in ons eerste elftal en is uitgegroeid tot volwaardig international. Nu is hij klaar voor de stap naar het buitenland. Hij is daarmee een schoolvoorbeeld van hoe we het voor ogen hebben met onze talenten. We wensen Bruno heel veel succes met deze nieuwe uitdaging in zijn carrière.’
‘Voor mij voelt dit als het juiste moment om te vertrekken’, reageert Martins Indi, die in augustus 2010 debuteerde voor Feyenoord. ‘Inmiddels heb ik meer dan honderd wedstrijden voor de club gespeeld en een WK achter mijn naam staan. Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hoopte dat als ik ooit de volgende stap in mijn carrière zou maken, dat zowel ik als de club daarvan beter van zou worden. Voor Feyenoord is mijn vertrek in financieel opzicht goed, terwijl ik in Portugal een nieuwe uitdaging aan ga.’
‘Naast een bijzonder dankwoord voor mijn teamgenoten wil ik ook het legioen bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun’, vervolgt de international. ‘Zeker voor een Rotterdamse jongen als ik hebben de supporters met hun steun altijd een positieve invloed gehad op mijn prestaties. Ik ben er zeker van dat er in de toekomst nog veel meer spelers, en dan vooral de jongens uit de eigen jeugdopleiding, kunnen profiteren van de unieke wisselwerking tussen het elftal en de supporters.’
Bruno Martins Indi begon als F-pupil met voetballen bij Spartaan’20 en maakte als C-junior de overstap naar Feyenoord. De afgelopen vier seizoenen kwam hij in totaal in 102 competitiewedstrijden in actie voor Feyenoord en maakte vijf doelpunten. In 2012 debuteert Martins Indi in het Nederlands elftal, waarvoor hij tot dusver 22 interlands speelde.
Jammer dat hij maar voor 4 jaar tekent.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/n(...)s-indi-naar-fc-porto
Ik denk dat je iedereen wel makkelijk kan vervangen. Zeker wat betreft verdedigers en aanvallers. Het wordt denk ik wat lastiger als Clasie ook vertrekt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef Lastpost het volgende:
Bruno weg.
Voetballend natuurlijk wel degene die je het makkelijkst kunt vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |