Die deal gaat dan ook nooit doorgang vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef De_Pel het volgende:
Wel channant overigens, als we inderdaad 7,5 vangen voor Jan Maat en 8,5 voor Indi, dat Lazio dan niet verder wil gaan dan 7 voor Stefan
Ach, ik zou zeggen. Haal een spits die 'garant' staat voor goals zoals Dost en haal voor de overige posities gewoon jonge gasten met potentie. Worden we vast geen kampioen mee op de korte termijn, maar dat zouden we ook niet worden met de selectie die we voor deze uitverkoop hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat je iedereen wel makkelijk kan vervangen. Zeker wat betreft verdedigers en aanvallers. Het wordt denk ik wat lastiger als Clasie ook vertrekt.
Die kon wel wat met een bal ja. Ging hij niet in de winterstop toen weer terug naar de club waar hij van gehuurd werd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk vooral van Smolov, maar werd aardig verkracht in de spits. En raakte daarna ook geblesseerd toch?
Johnny de supersprinter vergeten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beenhakker. Die kreeg het gewoon voor elkaar dat de vader van Babovic het salaris van zijn eigen zoon betaalde.
Sorry, My bad. Maar ik heb zojuist wel even weer gelachen om de herinnering van Johnny die niet vooruit te branden was in die 'sprint'. Man man man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. Beenhakker heeft natuurlijk louter prutswerk geleverd.
zoals door iedereen verwachtquote:
Ik word af en toe nog schreeuwen en happend naar adem wakker als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Sorry, My bad. Maar ik heb zojuist wel even weer gelachen om de herinnering van Johnny die niet vooruit te branden was in die 'sprint'. Man man man.
Voor BMI betaalt FC Porto 7,7 miljoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef De_Pel het volgende:
Wel channant overigens, als we inderdaad 7,5 vangen voor Jan Maat en 8,5 voor Indi, dat Lazio dan niet verder wil gaan dan 7 voor Stefan
Nou vooruit, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik word af en toe nog schreeuwen en happend naar adem wakker als ik er aan denk.
Heeft wel wat weg van de 5-1 van Robben.quote:
Het is inderdaad wel gunstig dat hij er nu al drie verkocht heeft, geeft je veel tijd voor vervanging.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef Bonkers. het volgende:
Bruno![]()
![]()
Maar tijdig gehandeld van Van Goud, misschien dat ie ook nog de aankopen op tijd fikst voor vCL. Dat zou echt geweldig zijn.
Nu nog even 10 voor de Vrij erbij en dan is het wel weer genoeg zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Merkie het volgende:
Al voor ¤25 miljoen aan spelers verkocht.
De Vrij gaat ook voor zo'n 8-10 miljoen weg neem ik aan? In ieder geval erg netjes. Hopelijk haalt v. Geel goede vervangers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Merkie het volgende:
Al voor ¤25 miljoen aan spelers verkocht.
Zuuuccchhhhhtttttt.....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
beenhakker mot zich eige dood schame!
Ik denk dat we dat nog nooit in 1 transferperiode verkocht hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De Vrij gaat ook voor zo'n 8-10 miljoen weg neem ik aan? In ieder geval erg netjes. Hopelijk haalt v. Geel goede vervangers.
Hoe veel jaar zou het trouwens geleden zijn dat we voor 30+ miljoen aan spelers hebben verkocht?
Boula - Van Beek- Mathijsen - Kongoloquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat je iedereen wel makkelijk kan vervangen. Zeker wat betreft verdedigers en aanvallers. Het wordt denk ik wat lastiger als Clasie ook vertrekt.
Linksback heb je Nelom en Woudenberg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boula - Van Beek- Mathijsen - Kongolo
als uitgangspunt is niet heel verkeerd denk ik. Al moet er eigenlijk wel een linksback bij om Kongolo gewoon naar het centrum te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |