Waar vind je ze? Ik kreeg het niet via Appquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
stylo ik moest om allemaal lachen. Natuurlijk kende ik ze allemaal ver vantevoren al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tumblrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar vind je ze? Ik kreeg het niet via App
Gewoon; je ziet een vrouwtje dingen plaatsen in topics waar jij vaak komt, bv een slowchat. Dan ga je dm'en of pm'en, instagram/facebook/whatever uitwisselen wanneer het klikt en dan plan je een minimeet tussen jou en de ander (je kan ook date noemen) endan kijken wat daar uit komt! niks moeilijks aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En een vrouw hoeft maar dat vrouwen teken te hebben en iedereen gaat er als hyena er achteraan.
quote:
was een grote tostiquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt lachen om andere dingen. Meestal dingen die op het randje van te ver gaan zitten.Ik ook. Zwarte humor, provocerende humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik moet echt lachen om andere dingen. Meestal dingen die op het randje van te ver gaan zitten.Hahahahahaha ik ga stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zal het het eens uitproberen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon; je ziet een vrouwtje dingen plaatsen in topics waar jij vaak komt, bv een slowchat. Dan ga je dm'en of pm'en, instagram/facebook/whatever uitwisselen wanneer het klikt en dan plan je een minimeet tussen jou en de ander (je kan ook date noemen) endan kijken wat daar uit komt! niks moeilijks aan.
[..]! Ew
Ik moet echt lachen om andere dingen. Meestal dingen die op het randje van te ver gaan zitten.Iedereen weet dat die mocro achter hem alles gestolen heeft. Ze hebben gewoon van bordje gewisseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rustig aan a mattiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen weet dat die mocro achter hem alles gestolen heeft. Ze hebben gewoon van bordje gewisseld.
Ik was eerlijk gezegd gewoon verbaasd dat dat meisje met hijab onschuldig was in de foto. Vooral voor 4channersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen weet dat die mocro achter hem alles gestolen heeft. Ze hebben gewoon van bordje gewisseld.
Op mobiel kan je niet zien of iemand vrouw is of niet, dus ik wacht wel ff.quote:
Ja dat doen jullie graag, he, dat provoceren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
was een grote tosti
[..]
provocerende humor.
Ik ben meer voor de bloods.quote:
Jawel man. Waz met jou, aan de rand van elke post (rechts) zie je een blauw of roze lijntjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op mobiel kan je niet zien of iemand vrouw is of niet, dus ik wacht wel ff.
Ik zie nu pas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel man. Waz met jou, aan de rand van elke post (rechts) zie je een blauw of roze lijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel man. Waz met jou, aan de rand van elke post (rechts) zie je een blauw of roze lijntje
De Bloods zijn een bende uit Los Angeles, Californië (Verenigde Staten).quote:
Kijk hem helemaal uitleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Bloods zijn een bende uit Los Angeles, Californië (Verenigde Staten).
De Bloods zijn rivalen van de Crips maar ook rivalen van Latino bendes zoals de Compton Varrio Tortilla Fl
Denk dat dit een afknapper is voor klinker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Bloods zijn rivalen van de Crips maar ook rivalen van Latino bendes zoals de Compton Varrio Tortilla Fl
Beetje kippig jullie.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ik nog überhaupt beschikbaar ben?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat dit een afknapper is voor klinker.
Ik zal nu nooit meer een DM van haar krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat dit een afknapper is voor klinker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |