Waar komt ze vandaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Homosapien. 23. 22. Weet niet. Wat kan ik mee vertellen?
Waar ken je haar van? Waarom praat je met haar? Wanneer word jij 23?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Homosapien. 23. 22. Weet niet. Wat kan ik mee vertellen?
Ze is Marokkaans. Ken haar van school. Maar weet niet echt. Ze heeft totaal geen humor. Of niet mijn humor. Alles wat ik als grap zeg, neemt de letterlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar komt ze vandaan
Hoe ken je der
Vind je der leuk
Typisch hahahahahahahahaahahahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is Marokkaans. Ken haar van school. Maar weet niet echt. Ze heeft totaal geen humor. Of niet mijn humor. Alles wat ik als grap zeg, neemt de letterlijk.
Omg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is Marokkaans. Ken haar van school. Maar weet niet echt. Ze heeft totaal geen humor. Of niet mijn humor. Alles wat ik als grap zeg, neemt de letterlijk.
Over 8 maanden pas. Dus nog tijdje. Maar leeftijd boeit niet echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar ken je haar van? Waarom praat je met haar? Wanneer word jij 23?
lesbo gespotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg.
Cynische chicks![]()
Sarcastische chicks![]()
Droge humor chicks
Dat is serieus mijn droom. Waar vind je ze.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg.
Cynische chicks![]()
Sarcastische chicks![]()
Droge humor chicks
-roept KB-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn droom. Waar vind je ze.
ik presenteer u: JFM de grootste droogkloot en sarcast die ik ken, en daarnaast nomineer ik mezelf: KB, geen uitleg nodig.quote:
Nee leeftijd zegt niks GELOOF MIJ IK WEET ER ALLES VAN!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 8 maanden pas. Dus nog tijdje. Maar leeftijd boeit niet echt.
Hoe droog? Zou je hier om kunne lachen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik presenteer u: JFM de grootste droogkloot en sarcast die ik ken, en daarnaast nomineer ik mezelf: KB, geen uitleg nodig.
[..]
Nee leeftijd zegt niks GELOOF MIJ IK WEET ER ALLES VAN!!!
je vindt ze op fokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn droom. Waar vind je ze.
wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe droog? Zou je hier om kunne lachen?
[ afbeelding ]
wat een slechte mopquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe droog? Zou je hier om kunne lachen?
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?
Er zijn FOK!huwelijken en -baby's he!
Laatste voor vandaag:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtfik moest eerst het woord iblees googlen en daarna moest ik wel grinniken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |