tovbe tovbeee, estagfirullaaaahquote:
HAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
ben je gek in je hoofd? gaquote:
https://www.google.nl/sea(...)bJ2G0w0_1BAXURU24kXAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:27 schreef Santello het volgende:
Wie kent haar? Hoe heet ze?
[ afbeelding ]
Heb jij eigenlijk een vrouw?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:29 schreef Slayage het volgende:
ik neem mijn woorden terug
http://www.fanpop.com/clu(...)milla-jovovich-photo
Ag-res-sief.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je gek in je hoofd? gazo'n ouwe kop heb ik toch niet? pls
en mn wenkbrauwen zijn anders
en mn neus helemaal
wow jij
andere lippen
andere kaaklijn
alles anders
wow
Marokkaanse temperament.quote:
nopequote:
Ze is Paki, laat haar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahhaa. Gast , ik ben geen Marokkaanse.
aka agressiefquote:
Fuck. Je zei het net. Pakistaans?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahhaa. Gast , ik ben geen Marokkaanse.
kan het ook onbewust?quote:
Heb ook App sessie met een meisje die veel praat. Kan niet alles bijhouden. Sorry.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker geïnteresseerd weer.
[..]
You tell me.
high 5quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook App sessie met een meisje die veel praat. Kan niet alles bijhouden. Sorry.
i dunno...quote:
Wat voor meisje?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook App sessie met een meisje die veel praat. Kan niet alles bijhouden. Sorry.
ja jeetje, wie wel dan?quote:
Er is maar een echte Bonsai natuurlijk:quote:
Homosapien. 23. 22. Weet niet. Wat kan ik mee vertellen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor meisje?Hoe oud? Hoe oud ben jij? Relatiemateriaal? Vertel me meer.
[..]
ja jeetje, wie wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |