kan het ook onbewust?quote:
Heb ook App sessie met een meisje die veel praat. Kan niet alles bijhouden. Sorry.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker geïnteresseerd weer.
[..]
You tell me.
high 5quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook App sessie met een meisje die veel praat. Kan niet alles bijhouden. Sorry.
i dunno...quote:
Wat voor meisje?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook App sessie met een meisje die veel praat. Kan niet alles bijhouden. Sorry.
ja jeetje, wie wel dan?quote:
Er is maar een echte Bonsai natuurlijk:quote:
Homosapien. 23. 22. Weet niet. Wat kan ik mee vertellen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor meisje?Hoe oud? Hoe oud ben jij? Relatiemateriaal? Vertel me meer.
[..]
ja jeetje, wie wel dan?
Waar komt ze vandaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Homosapien. 23. 22. Weet niet. Wat kan ik mee vertellen?
Waar ken je haar van? Waarom praat je met haar? Wanneer word jij 23?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Homosapien. 23. 22. Weet niet. Wat kan ik mee vertellen?
Ze is Marokkaans. Ken haar van school. Maar weet niet echt. Ze heeft totaal geen humor. Of niet mijn humor. Alles wat ik als grap zeg, neemt de letterlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar komt ze vandaan
Hoe ken je der
Vind je der leuk
Typisch hahahahahahahahaahahahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is Marokkaans. Ken haar van school. Maar weet niet echt. Ze heeft totaal geen humor. Of niet mijn humor. Alles wat ik als grap zeg, neemt de letterlijk.
Omg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is Marokkaans. Ken haar van school. Maar weet niet echt. Ze heeft totaal geen humor. Of niet mijn humor. Alles wat ik als grap zeg, neemt de letterlijk.
Over 8 maanden pas. Dus nog tijdje. Maar leeftijd boeit niet echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar ken je haar van? Waarom praat je met haar? Wanneer word jij 23?
lesbo gespotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg.
Cynische chicks![]()
Sarcastische chicks![]()
Droge humor chicks
Dat is serieus mijn droom. Waar vind je ze.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg.
Cynische chicks![]()
Sarcastische chicks![]()
Droge humor chicks
-roept KB-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn droom. Waar vind je ze.
ik presenteer u: JFM de grootste droogkloot en sarcast die ik ken, en daarnaast nomineer ik mezelf: KB, geen uitleg nodig.quote:
Nee leeftijd zegt niks GELOOF MIJ IK WEET ER ALLES VAN!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 8 maanden pas. Dus nog tijdje. Maar leeftijd boeit niet echt.
Hoe droog? Zou je hier om kunne lachen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik presenteer u: JFM de grootste droogkloot en sarcast die ik ken, en daarnaast nomineer ik mezelf: KB, geen uitleg nodig.
[..]
Nee leeftijd zegt niks GELOOF MIJ IK WEET ER ALLES VAN!!!
je vindt ze op fokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn droom. Waar vind je ze.
wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe droog? Zou je hier om kunne lachen?
[ afbeelding ]
wat een slechte mopquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe droog? Zou je hier om kunne lachen?
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo?
Er zijn FOK!huwelijken en -baby's he!
Laatste voor vandaag:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtfik moest eerst het woord iblees googlen en daarna moest ik wel grinniken
Waar vind je ze? Ik kreeg het niet via Appquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
stylo ik moest om allemaal lachen. Natuurlijk kende ik ze allemaal ver vantevoren al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tumblrquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar vind je ze? Ik kreeg het niet via App
Gewoon; je ziet een vrouwtje dingen plaatsen in topics waar jij vaak komt, bv een slowchat. Dan ga je dm'en of pm'en, instagram/facebook/whatever uitwisselen wanneer het klikt en dan plan je een minimeet tussen jou en de ander (je kan ook date noemen) endan kijken wat daar uit komt! niks moeilijks aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En een vrouw hoeft maar dat vrouwen teken te hebben en iedereen gaat er als hyena er achteraan.
quote:
was een grote tostiquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef Crip het volgende:
Ik moet echt lachen om andere dingen. Meestal dingen die op het randje van te ver gaan zitten.Ik ook. Zwarte humor, provocerende humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik moet echt lachen om andere dingen. Meestal dingen die op het randje van te ver gaan zitten.Hahahahahaha ik ga stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zal het het eens uitproberen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon; je ziet een vrouwtje dingen plaatsen in topics waar jij vaak komt, bv een slowchat. Dan ga je dm'en of pm'en, instagram/facebook/whatever uitwisselen wanneer het klikt en dan plan je een minimeet tussen jou en de ander (je kan ook date noemen) endan kijken wat daar uit komt! niks moeilijks aan.
[..]! Ew
Ik moet echt lachen om andere dingen. Meestal dingen die op het randje van te ver gaan zitten.Iedereen weet dat die mocro achter hem alles gestolen heeft. Ze hebben gewoon van bordje gewisseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |