rustig aan a mattiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen weet dat die mocro achter hem alles gestolen heeft. Ze hebben gewoon van bordje gewisseld.
Ik was eerlijk gezegd gewoon verbaasd dat dat meisje met hijab onschuldig was in de foto. Vooral voor 4channersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen weet dat die mocro achter hem alles gestolen heeft. Ze hebben gewoon van bordje gewisseld.
Op mobiel kan je niet zien of iemand vrouw is of niet, dus ik wacht wel ff.quote:
Ja dat doen jullie graag, he, dat provoceren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
was een grote tosti
[..]
provocerende humor.
Ik ben meer voor de bloods.quote:
Jawel man. Waz met jou, aan de rand van elke post (rechts) zie je een blauw of roze lijntjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op mobiel kan je niet zien of iemand vrouw is of niet, dus ik wacht wel ff.
Ik zie nu pas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel man. Waz met jou, aan de rand van elke post (rechts) zie je een blauw of roze lijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel man. Waz met jou, aan de rand van elke post (rechts) zie je een blauw of roze lijntje
De Bloods zijn een bende uit Los Angeles, Californië (Verenigde Staten).quote:
Kijk hem helemaal uitleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Bloods zijn een bende uit Los Angeles, Californië (Verenigde Staten).
De Bloods zijn rivalen van de Crips maar ook rivalen van Latino bendes zoals de Compton Varrio Tortilla Fl
Denk dat dit een afknapper is voor klinker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Bloods zijn rivalen van de Crips maar ook rivalen van Latino bendes zoals de Compton Varrio Tortilla Fl
Beetje kippig jullie.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ik nog überhaupt beschikbaar ben?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat dit een afknapper is voor klinker.
Ik zal nu nooit meer een DM van haar krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat dit een afknapper is voor klinker.
Daar hoef je toch niet beschikbaar voor te zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ik nog überhaupt beschikbaar ben?
gisteren en vanmorgen deed je wel anders bij mij bbyquote:
Ga mij niet zo on the spot zetten.tazzzzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gisteren en vanmorgen deed je wel anders bij mij bby![]()
wie hou je voor de gek
dikke kus en pootje van kobus
Liefde doet pijnquote:
Flirt je nou met me.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
moest gelijk aan jou denken Crip:
[ afbeelding ]
ewaaaaaaaa safffffffffffffquote:
Je typte gewoon skeeeeffff. ;]quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:18 schreef Santello het volgende:
[..]
ewaaaaaaaa safffffffffffff
goutlek ze3ma. Bullshit.
Ja zou je toch echt een memo moeten sturen. Dan weet je precies wat ik zei.
HAHA, wallah wist niet dat ik dat had gedaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
tamam, rustig aan. dubbele quote alles.
Ik heb mijn slechte grap goed gemaakt. ❤️quote:
noooooooooh man. Jij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Je typte gewoon skeeeeffff. ;]
Haa ze3ma.
de HHHHHHHHHHA.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef Santello het volgende:
[..]
noooooooooh man. Jij.
Weet je waar die 7 voor staat dan?
Door mij een emo.gif op mn gezicht te bezorgen ja?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn slechte grap goed gemaakt. ❤️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |