Jonge meisjes in zijn kelder opsluiten?quote:
Behalve DeLuna inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
het is een beetje als de Paralympics...je moet het uitzenden, maar niemand interesseert het wat.
Bijna alle vrouwensporten vind ik niet zoveel aan eigenlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
het is een beetje als de Paralympics...je moet het uitzenden, maar niemand interesseert het wat.
Nederland in Beweging met Olga Commandeur.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer ga jij eens gymmen Mart, ontzettende vleeshomp.
Hockey, Atletiek, Zwemmen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwensporten vind ik niet zoveel aan eigenlijk.
Vrouwenhockey heeft nog wel wat, voor de rest is het idd dieptriest.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Karl Noten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland in Beweging met Olga Commandeur.
Sommige turnelementen zien er nog wel beter uit bij vrouwen, en dames-curling uiteraard.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
nee. Dat is halbe zeilstraquote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft die Thijs al een week niet geslapen of zo? Wat ziet die gast er verlept uit
En dezelfde omzet en belangstelling genereren,quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat. En dan Marianne zeggen "de vrouwen moeten hetzelfde betaald krijgen als de mannen".
Ja, als ze hetzelfde doen.
Echt hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft die Thijs al een week niet geslapen of zo? Wat ziet die gast er verlept uit
Alleen atletiek en zwemmen misschien, hockey vind ik geen reet aan. Ook bij de mannen niet trouwens.quote:
Ja OK turnen gaat ook nog wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sommige turnelementen zien er nog wel beter uit bij vrouwen, en dames-curling uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |