Nog even tegen een taffes grote camper aanrijden daarna, krijg je met die skibrillen op je neus.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Begint Thijs met Talansky
Rot op johWelke teringdebiel kijkt er stilgevallen middenin een sprint naar rechts
Rode kaart voor zo'n rennerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Begint Thijs met Talansky
Rot op johWelke teringdebiel kijkt er stilgevallen middenin een sprint naar rechts
Vaughters weet altijd wel de schuld goed te verschuiven.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog even tegen een taffes grote camper aanrijden daarna, krijg je met die skibrillen op je neus.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog even tegen een taffes grote camper aanrijden daarna, krijg je met die skibrillen op je neus.
Toch denk ik dat Thijs baalt dat er dit jaar geen massaval is geweest. We hebben één dag gehad waar er veel individuen op de grond lagen, plus dus Froome en Contador die hard vielen, maar verder valt het dit jaar erg mee vind ik.quote:
Kieft deed dat omdat hij was gestopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef Nober het volgende:
Maar als Thijs aan de coke zit dan snuift hij wel weinig zijn neus, Kieft deed dat constant.
Dat niet alleen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Marianne heeft wel een beetje een rotstem.
Komt ook uit een enge christelijke sekte, ik heb niet zo veel met deze mens.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |