DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
ik donderdag.quote:
Ik was er vandaagquote:Op maandag 14 juli 2014 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik donderdag.
En ik wil voordat ik op vakantie ga (11/8) nog een dagje om naar de sauna af te taaien inplannen
getver, waarnaar?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er vandaag
Als iemand stinkt, zeg je er dan wat van?
Essje denk ikquote:Op maandag 14 juli 2014 17:01 schreef Koen66 het volgende:
van wie is die stukkende UI in de OP naast jou Bos?
nooit zodanig geroken dat het me ergerdequote:
Verdammt jaquote:
Ik had het vandaag dusquote:Op maandag 14 juli 2014 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit zodanig geroken dat het me ergerde
Gelukkig zitten mensen nooit echt lang naast je (alhoewel sommigen best langer mogen blihven zitten)
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:09 schreef D. het volgende:
Heb je honderden mensen gezien die je aan het filmen waren, kun je niets op YT vinden
Ff kijken waar straksquote:Op maandag 14 juli 2014 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verdammt ja![]()
Die mag Sol fixen als ie veilig thuis is![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Ff kijken waar straks
Gelijk mijzelf er bijzetten
Is er al een kleine op komst?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef Takaiki het volgende:
We hebben al 2 dagen samen gevroten, we zijn helemaal in sinq
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Een kleine tak, nu jullie zo 'in sinq' zijn
Neequote:
Ahhhhh, zoquote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee
Laat ik het dan zo zeggen: deze tak wil niet geent worden
Ik noem het avondetenquote:
Van twee dagen samen eten?quote:
Tegenwoordig gaat alles rapquote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Van twee dagen samen eten?
Gaat dat tegenwoordig zo rap![]()
?
Of zondag naar de BBQ komen,dan kun je ze in levende lijven aanschouwenquote:
Dit dusquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of zondag naar de BBQ komen,dan kun je ze in levende lijven aanschouwen
quote:1 Bos81 1130
2 DaMart 1100
3 Insomnia_ 1095
4 roos85 1005
5 JJH 910
6 Barreltje 880
7 gianni61 750
8 Takaiki 750
9 Koen66 740
10 Miniem 735
11 D. 730
12 Cat22 705
13 essnhills 680
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kan nietquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* MPG wacht op DaMart met de motorboatsmileyquote:
Dmquote:Op maandag 14 juli 2014 19:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar ik kan niet.
Pics in dm dus gaarne.
quote:
Bestaat die?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG wacht op DaMart met de motorboatsmiley.
DaMart heeft ooit een motorboatsmiley gemaakt ja.quote:
Aangekleedquote:Op maandag 14 juli 2014 19:44 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik verbaas me er alleen over dat ze op de BBQ schijnbaar getoond gaan worden als ik Bos mag geloven.
Omgquote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart heeft ooit een motorboatsmiley gemaakt ja.
Oooohhhh. Aangekleed.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aangekleed
Verder vallen ze niet zo goed te verbergen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had hem ook zelf van Forumsmileys kunnen halenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
DaMart heeft ooit een motorboatsmiley gemaakt ja.
En ik mag er morgen weer naast zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aangekleed
Ze gaan tussen de 80 en 130 kilometer per uurquote:Op maandag 14 juli 2014 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat zo'n feest ja?
*reserveert plekkie naast takke voor volgende weekend.
*voor inkijk zorgtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat zo'n feest ja?
*reserveert plekkie naast takke voor volgende weekend.
Want dan worden ze tentoongesteld?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze. Zijn. Op. Tijd. Wakker.quote:
Heeft JJH niet nodig, die is zelf periscoop.quote:
Ik heb een periscoop, ik zie er alleen een beetje slecht door.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft JJH niet nodig, die is zelf periscoop.
Ow, never mindquote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aangekleed
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Buurpoes veegt thee van telefoonquote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heel zedelijke kleding hoor, kun je nog zo lang zijn, dan is er geen inkijkquote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeeel slechtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een periscoop, ik zie er alleen een beetje slecht door.
Zo slecht.
Maar doe je die aan naar een meet?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb heel zedelijke kleding hoor, kun je nog zo lang zijn, dan is er geen inkijk
Die blijft uit mijn buurtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een periscoop, ik zie er alleen een beetje slecht door.
Zo slecht.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb heel zedelijke kleding hoor, kun je nog zo lang zijn, dan is er geen inkijk
Als die meets zo vrolijk zijn als zij kijkt, ben ik blij dat ik geen uitnodiging heb.quote:
Heb ik.quote:
Nonnekleid!quote:
Jamaar, dan is hij met de meet niet schoon meerquote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nonnekleid!![]()
Doe je je jurkje morgen voor mij aan.
quote:
Voor de karrenaval zeker.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nonnekleid!![]()
Doe je je jurkje morgen voor mij aan.
Jij vieslakje! Kun jij je jurkje niet één dag schoonhouden?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar, dan is hij met de meet niet schoon meer
En morgen is het nog fris
En....
* uitvluchten zoekt
Zou je denken he?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jurkjes
Het wordt sowieso heet in het weekend
Ze kan toch nog wel wassen voor zondag?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij vieslakje! Kun jij je jurkje niet één dag schoonhouden?![]()
Morgen is mijn enige kans.Woensdag andere locatie en donderdag vrij. Aaaahhhhhh.... toeoeoeoeo?
![]()
Hmm, extra laag decolletage voor de verticaal minder bedeelden zekerquote:
Ik vind het geen werkkledingquote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij vieslakje! Kun jij je jurkje niet één dag schoonhouden?![]()
Morgen is mijn enige kans.Woensdag andere locatie en donderdag vrij. Aaaahhhhhh.... toeoeoeoeo?
![]()
It's a habit.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee?
Ben jij stiekem in het weekend een non?
Dan ga je morgen maar mooi zitten wezen op kantoor.quote:
Krijg ik de tijd niet voor ben ik bangquote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je morgen maar mooi zitten wezen op kantoor.
Die hebben een andere baan dan ikquote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn dames die nog minder aanhebben tijdens het werk.
Die verrichten vast ook andere werkzaamhedenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn dames die nog minder aanhebben tijdens het werk.
kan hier geen pics plaatsen.. maar ja zit hier nog een maand duss...quote:
Texels pic shield raised?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kan hier geen pics plaatsen.. maar ja zit hier nog een maand duss...
The TeXel filesquote:
Ja, ze vroegen of ik een motorboatsmiley kon maken... dan krijgen ze die... bleek dat ze wat anders bedoelden. Tja, dan hadden ze maar duidelijker moeten zijnquote:
*pruil*quote:
Ik wil jurkjequote:
Aandoen danquote:
quote:
Het wordt er heet genoeg voor zoals het er nu naar uit zietquote:
Mezelf met jurk ken ik al jaren! Zonder jurk trouwens ook.quote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef JJH het volgende:
Takkie ik zit me opeens af te vragen, heb ik jou tijdens een f&f of esf dingetje al een keer gemeet?
Gutenabendquote:
Ik heb toek ook nog nooit gemeet, de rest wel volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Takkie, CAT en Knetter zijn voor mij de nieuwigheidjes zondag
Vergeet dat Lowlands-gedoe maar. Ik kom er net achter dat de deadline vandaag is en het komende uur ga ik geen 1.200 woorden meer schrijvenquote:
Zjips, en GF heb ik ook nooit gemeet nogquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb toek ook nog nooit gemeet, de rest wel volgens mij.
Ik al te vaak, mis je niets aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zjips, en GF heb ik ook nooit gemeet nog
mij ook nog nietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb toek ook nog nooit gemeet, de rest wel volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
mij ook nog niet
Sta jiij op het lijstje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had ik het over namelijk.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Sta jiij op het lijstje?
Daar had ik het over namelijk.
Ga jij regelmatig bij GF langs ?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
crvquote:
Ik heb ooit flash bijna gemeet, maar toen was ook net "vrouwlief" er dus niet geluktquote:Op maandag 14 juli 2014 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens wat gemeet eigenlijk?
Nopequote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
crvHoe is het met jou??
En wat lees ik nu, kom je snel een keertje meeten
Koenquote:
En dan roepen ze dat ik cynisch over m'n vrouw praatquote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb ooit flash bijna gemeet, maar toen was ook net "vrouwlief" er dus niet gelukt
Jammerquote:
Dat klinkt al tofquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoenJaaaaaaaaaaa woensdag huisje kijken!!!
Zo spannend
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb ooit flash bijna gemeet, maar toen was ook net "vrouwlief" er dus niet gelukt
volgens mij doen wij niet onder voor elkaarquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan roepen ze dat ik cynisch over m'n vrouw praat![]()
Ja, echt een super leuk huisje! Hoop zo dat ik er mag wonenquote:
quote:
Ik gebruik ook nooit CRV als 'excuus'quote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt minder redenen dan Crv om het niet te doen
Nope, iddquote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij doen wij niet onder voor elkaar
Doen!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerMag ik dan bij jou op vakantie komen?
ik niet danquote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Takkie, CAT en Knetter zijn voor mij de nieuwigheidjes zondag
Ik heb zomaar het vermoeden dat zijn "vrouwlief" dat niet leuk vindtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
't Is prima vertoeven daar bij crv in de buurt.
Huisje?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat zijn "vrouwlief" dat niet leuk vindt
Jaaaaa huisjequote:
wie is Zjipsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op de hoek daar?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaaa huisjeMisschien he, want nog 2 andere kandidaten en de eigenaar besluit... Maar het is in Windesheim, aan de dorpsstraat. Mooi licht appartement
gedaanquote:
van mij welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerMag ik dan bij jou op vakantie komen?
en daarna allemaalquote:
Ehm op de t-splitsing zeg maar. Het is deze: http://www.danwiljewonen.(...)straat/H01001834302/quote:
het is hier geweldigquote:Op maandag 14 juli 2014 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen!
't Is prima vertoeven daar bij crv in de buurt.
Ik vrees het ookquote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat zijn "vrouwlief" dat niet leuk vindt
Dan stuur je die een weekje op vakantie met d'r vriendinnenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Toen ik afgelopen zomer daar in de buurt was, heb ik crv ook niet gemeet.
Wie blijven er na zondag nog over die ik niet gemeet heb...quote:
als dat zou kunnen,quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan stuur je die een weekje op vakantie met d'r vriendinnenParty
Ik zeg doenquote:
Ik heb er al heel veel gemeet, maar ben erg benieuwd altijd naar de mensen die ik juist nog niet kenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vier mensen eerder gemeet. En technisch gesproken, voordat ik op de meet ben, zijn het er al vijf.![]()
Is wel tijden geleden dat ik zo weinig mensen vooraf heb gezien.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg doenMaar is ze nooit eens weg dan?
Inderdaad het huis wat ik bedoelde.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm op de t-splitsing zeg maar. Het is deze: http://www.danwiljewonen.(...)straat/H01001834302/
Duim je dat ik daar mag wonen?Hij is echt super!
Had stiekem al effe gekeken vrijdag
quote:
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenquote:
Ik ben diegene die stil in het hoekje zit en bij JJH, Takke en MPG klit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er al heel veel gemeet, maar ben erg benieuwd altijd naar de mensen die ik juist nog niet ken![]()
Klinkt fijn!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenGordijnen erin, meubels erin en klaar. De hele boel is net opgeknapt en geschilderd enzo. Echt fijn voor tijdelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt hoe dan ook goed lees ik al welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben diegene die stil in het hoekje zit en bij JJH, Takke en MPG klit.
Of die met die grote bek die zich overal mee bemoeit.![]()
das wel fijn iddquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenGordijnen erin, meubels erin en klaar. De hele boel is net opgeknapt en geschilderd enzo. Echt fijn voor tijdelijk!
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, is gewoon heerlijk makkelijk. Ik ben echt al helemaal zenuwachtig, ik hoop echt dat ik er mag wonenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef D. het volgende:
Ojee, gefotografeerd toen ik 220+ reed dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef D. het volgende:
Ojee, gefotografeerd toen ik 220+ reed dit weekendIk hoopte op de foto onder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ben je geweest dat je zo hard reed?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Deutschland natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoopte op de foto onder spoilerWaar ben je geweest dat je zo hard reed?
ach, wordt gewoon gezelligquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Just checkingquote:
wie is chips danquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foon maakte zjips van chips, geen idee waarom
quote:
Foto onder spoilerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoopte op de foto onder spoilerWaar ben je geweest dat je zo hard reed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Foto onder spoiler:
Die linksvoor reed nog harder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg![]()
[..]
Foto onder spoiler:
Niet geflitst, is overdag dan hoef je niet te flitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[..]
Foto onder spoiler:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Foto onder spoiler:
LuxemburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in LuxemburgMooie kar!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
een tv serie tochquote:
chips? de serie? op kindertv ofzo? en waarom kijk jij datquote:
dat waren toch die motoragenten uit californiaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
chips? de serie? op kindertv ofzo? en waarom kijk jij dat
En dan moet je natuurlijk wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die had de navi, dus die moesten we volgen
Ik zei ook niet geflitst, ik zei gefotografeerdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Niet geflitst, is overdag dan hoef je niet te flitsen
[..]
Foto onder spoiler:
dat is op de E25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
is denk ik van voor mijn tijdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren toch die motoragenten uit california
Voor dr tijd I guessquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren toch die motoragenten uit california
Zelfs 2 maal gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Koen66 het volgende:
En Essie, blijft ook de grote onbekende, behalve voor Miniem
is in de walen daar flitsen ze zeldenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ken al die wegen niet, maar was in België ja
ik denk het ookquote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is denk ik van voor mijn tijdzo oud ben ik nog niet
Ok, mooiquote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is in de walen daar flitsen ze zelden
Niks mee te helpen dusquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Genoeg om mee te helpenquote:
of weinig tv gekekenquote:
Wanneer?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genoeg om mee te helpenSpulletjes verhuizen
Kom je?
Als ik het huisje krijgquote:
eerst je huisje regelenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genoeg om mee te helpenSpulletjes verhuizen
Kom je?
Jup en als het deze niet wordt dan vind ik vast een anderquote:
quote:
was helemaal niet saaiquote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Daar moet je goed je best voor doen, gezien hoe saai dat is
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
JJH kijkt naar bbq's van 1500 euro.
de kans dat hij blij gaat zijn met een bbq van 100 euro wordt zo wel steeds kleiner.quote:
Waar je ook nog je worstje op klaar kunt makenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kans dat hij blij gaat zijn met een bbq van 100 euro wordt zo wel steeds kleiner.
straks wil hij er 1 met knopjes en dingetjes en speciale ingenieuze dingen en bijzonder model en toestanden
gewoon een goede weber nemen, ik ben ook om sinds een tijdje. Ideaal dingquote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kans dat hij blij gaat zijn met een bbq van 100 euro wordt zo wel steeds kleiner.
straks wil hij er 1 met knopjes en dingetjes en speciale ingenieuze dingen en bijzonder model en toestanden
nou ik wil mijn worstje niet op de hete kolen leggen hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Waar je ook nog je worstje op klaar kunt maken
straks wil hij er 1 met ingebouwd lcd scherm zodat hij tijdens het bbq- en tv kan kijken of kan fokkenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon een goede weber nemen, ik ben ook om sinds een tijdje. Ideaal ding
quote:
uhm.. oke.. ieder zijn ding..quote:
Dat zou wel tof zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straks wil hij er 1 met ingebouwd lcd scherm zodat hij tijdens het bbq- en tv kan kijken of kan fokken
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef JJH het volgende:
http://www.fonq.nl/product/big-green-egg-large-compleet/45456/
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon een goede weber nemen, ik ben ook om sinds een tijdje. Ideaal ding
Die arrestant bedoel je zekerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef crv het volgende:
[..]kijk maar anders anders stuur ik mijn pliesiehond op je af
En ieder haar ding ookquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. oke.. ieder zijn ding..
quote:
Pliesiehond?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef crv het volgende:
[..]kijk maar anders anders stuur ik mijn pliesiehond op je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |