quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Foto onder spoiler:
dat is op de E25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
is denk ik van voor mijn tijdquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren toch die motoragenten uit california
Voor dr tijd I guessquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren toch die motoragenten uit california
Zelfs 2 maal gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Koen66 het volgende:
En Essie, blijft ook de grote onbekende, behalve voor Miniem
is in de walen daar flitsen ze zeldenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ken al die wegen niet, maar was in België ja
ik denk het ookquote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is denk ik van voor mijn tijdzo oud ben ik nog niet
Ok, mooiquote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is in de walen daar flitsen ze zelden
Niks mee te helpen dusquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenGordijnen erin, meubels erin en klaar. De hele boel is net opgeknapt en geschilderd enzo. Echt fijn voor tijdelijk!
Genoeg om mee te helpenquote:
of weinig tv gekekenquote:
Wanneer?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genoeg om mee te helpenSpulletjes verhuizen
Kom je?
Als ik het huisje krijgquote:
eerst je huisje regelenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genoeg om mee te helpenSpulletjes verhuizen
Kom je?
Jup en als het deze niet wordt dan vind ik vast een anderquote:
quote:
was helemaal niet saaiquote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Daar moet je goed je best voor doen, gezien hoe saai dat is
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
JJH kijkt naar bbq's van 1500 euro.
de kans dat hij blij gaat zijn met een bbq van 100 euro wordt zo wel steeds kleiner.quote:
Waar je ook nog je worstje op klaar kunt makenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kans dat hij blij gaat zijn met een bbq van 100 euro wordt zo wel steeds kleiner.
straks wil hij er 1 met knopjes en dingetjes en speciale ingenieuze dingen en bijzonder model en toestanden
gewoon een goede weber nemen, ik ben ook om sinds een tijdje. Ideaal dingquote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kans dat hij blij gaat zijn met een bbq van 100 euro wordt zo wel steeds kleiner.
straks wil hij er 1 met knopjes en dingetjes en speciale ingenieuze dingen en bijzonder model en toestanden
nou ik wil mijn worstje niet op de hete kolen leggen hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Waar je ook nog je worstje op klaar kunt maken
straks wil hij er 1 met ingebouwd lcd scherm zodat hij tijdens het bbq- en tv kan kijken of kan fokkenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon een goede weber nemen, ik ben ook om sinds een tijdje. Ideaal ding
quote:
uhm.. oke.. ieder zijn ding..quote:
Dat zou wel tof zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
straks wil hij er 1 met ingebouwd lcd scherm zodat hij tijdens het bbq- en tv kan kijken of kan fokken
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef JJH het volgende:
http://www.fonq.nl/product/big-green-egg-large-compleet/45456/
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon een goede weber nemen, ik ben ook om sinds een tijdje. Ideaal ding
Die arrestant bedoel je zekerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef crv het volgende:
[..]kijk maar anders anders stuur ik mijn pliesiehond op je af
En ieder haar ding ookquote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. oke.. ieder zijn ding..
quote:
Pliesiehond?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:56 schreef crv het volgende:
[..]kijk maar anders anders stuur ik mijn pliesiehond op je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |