quote:
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenquote:
Ik ben diegene die stil in het hoekje zit en bij JJH, Takke en MPG klit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er al heel veel gemeet, maar ben erg benieuwd altijd naar de mensen die ik juist nog niet ken![]()
Klinkt fijn!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenGordijnen erin, meubels erin en klaar. De hele boel is net opgeknapt en geschilderd enzo. Echt fijn voor tijdelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt hoe dan ook goed lees ik al welquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben diegene die stil in het hoekje zit en bij JJH, Takke en MPG klit.
Of die met die grote bek die zich overal mee bemoeit.![]()
das wel fijn iddquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Het allerfijnste is vooral dat ik echt NIETS hoef te doenGordijnen erin, meubels erin en klaar. De hele boel is net opgeknapt en geschilderd enzo. Echt fijn voor tijdelijk!
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, is gewoon heerlijk makkelijk. Ik ben echt al helemaal zenuwachtig, ik hoop echt dat ik er mag wonenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef D. het volgende:
Ojee, gefotografeerd toen ik 220+ reed dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef D. het volgende:
Ojee, gefotografeerd toen ik 220+ reed dit weekendIk hoopte op de foto onder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ben je geweest dat je zo hard reed?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Deutschland natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoopte op de foto onder spoilerWaar ben je geweest dat je zo hard reed?
ach, wordt gewoon gezelligquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Just checkingquote:
wie is chips danquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foon maakte zjips van chips, geen idee waarom
quote:
Foto onder spoilerquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoopte op de foto onder spoilerWaar ben je geweest dat je zo hard reed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Foto onder spoiler:
Die linksvoor reed nog harder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg![]()
[..]
Foto onder spoiler:
Niet geflitst, is overdag dan hoef je niet te flitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
Foto onder spoiler:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in Luxemburg
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Foto onder spoiler:
LuxemburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekendje Valkenburg, en even wezen tanken in LuxemburgMooie kar!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
een tv serie tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |