Als die meets zo vrolijk zijn als zij kijkt, ben ik blij dat ik geen uitnodiging heb.quote:
Heb ik.quote:
Nonnekleid!quote:
Jamaar, dan is hij met de meet niet schoon meerquote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nonnekleid!![]()
Doe je je jurkje morgen voor mij aan.
quote:
Voor de karrenaval zeker.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nonnekleid!![]()
Doe je je jurkje morgen voor mij aan.
Jij vieslakje! Kun jij je jurkje niet één dag schoonhouden?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar, dan is hij met de meet niet schoon meer
En morgen is het nog fris
En....
* uitvluchten zoekt
Zou je denken he?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jurkjes
Het wordt sowieso heet in het weekend
Ze kan toch nog wel wassen voor zondag?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij vieslakje! Kun jij je jurkje niet één dag schoonhouden?![]()
Morgen is mijn enige kans.Woensdag andere locatie en donderdag vrij. Aaaahhhhhh.... toeoeoeoeo?
![]()
Hmm, extra laag decolletage voor de verticaal minder bedeelden zekerquote:
Ik vind het geen werkkledingquote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij vieslakje! Kun jij je jurkje niet één dag schoonhouden?![]()
Morgen is mijn enige kans.Woensdag andere locatie en donderdag vrij. Aaaahhhhhh.... toeoeoeoeo?
![]()
It's a habit.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee?
Ben jij stiekem in het weekend een non?
Dan ga je morgen maar mooi zitten wezen op kantoor.quote:
Krijg ik de tijd niet voor ben ik bangquote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je morgen maar mooi zitten wezen op kantoor.
Die hebben een andere baan dan ikquote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn dames die nog minder aanhebben tijdens het werk.
Die verrichten vast ook andere werkzaamhedenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn dames die nog minder aanhebben tijdens het werk.
kan hier geen pics plaatsen.. maar ja zit hier nog een maand duss...quote:
Texels pic shield raised?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kan hier geen pics plaatsen.. maar ja zit hier nog een maand duss...
The TeXel filesquote:
Ja, ze vroegen of ik een motorboatsmiley kon maken... dan krijgen ze die... bleek dat ze wat anders bedoelden. Tja, dan hadden ze maar duidelijker moeten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |