Ah, ik heb er in ieder geval niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet ca. 7000kcal verbranden om 1kg te verliezen: 7000*5=35.000kcal in totaal verloren in 21 dagen. 35.000/21=1666.6... kcal per dag. Dat is erg veel.
Zal wel voor de helft vocht zijn, dan is het niet zo bijzonder meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet ca. 7000kcal verbranden om 1kg te verliezen: 7000*5=35.000kcal in totaal verloren in 21 dagen. 35.000/21=1666.6... kcal per dag. Dat is erg veel.
Behouden: Niet boven je onderhoud eten (denk in calorien, niet "gezond" of "ongezond"). Van een hele berg "gezond" eten ga je nog steeds aankomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
hoe ga ik dan verder om dat te behouden en fit te blijven. Voor krachttraining heb je extra gewicht nodig toch?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:55 schreef Sapstengel het volgende:
Klokov de kettlebell Jehovah
[ afbeelding ]
Hoe belangrijk is het om een vast schema te hebben? Ik begin altijd met cardio 35 min. en daarna liften en alle soorten krachttraining ook 35 min. Ben na 3 weken 3,5 kg afgevallen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 02:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zal wel voor de helft vocht zijn, dan is het niet zo bijzonder meer.
[..]
Behouden: Niet boven je onderhoud eten (denk in calorien, niet "gezond" of "ongezond"). Van een hele berg "gezond" eten ga je nog steeds aankomen.
Fit blijven: Zwaar liften is goed voor je, dat bereik je met een simpel full body schema zoals Starting Strength o.i.d.
wat wil je? uithoudingsvermogen of kracht/spiermassa? als je het tweede wilt kun je beter beginnen met je krachttraining en daarna pas je cardio.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het om een vast schema te hebben? Ik begin altijd met cardio 35 min. en daarna liften en alle soorten krachttraining ook 35 min. Ben na 3 weken 3,5 kg afgevallen.
Twijfelachtige trainingsmethoden. En al die onzinnige supplementen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:54 schreef Nadine26 het volgende:
Voor het geval jullie deze VPRO-documentaire hebben gemist (over een Belg die in 8 maanden een echte bodybuilder wil worden) heb ik ook nog een leuk linkje:
http://www.npo.nl/tomtesterom/26-09-2014/VPWON_1232178
(Spoiler: hij moet af en toe wel een beetje huilen![]()
)
Ik kan hem niet kijken..?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Twijfelachtige trainingsmethoden. En al die onzinnige supplementen.Met goede begeleiding had er veel meer in gezeten.
Wel leuk programma.
staat ook op YTquote:
Eerste doelstelling is afvallen van 80 naar 70kg. Zit nu op 76,5kg. Dus ook om af te vallen, eerst KT en afsluiten met Cardio?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat wil je? uithoudingsvermogen of kracht/spiermassa? als je het tweede wilt kun je beter beginnen met je krachttraining en daarna pas je cardio.
edit: nu ik me zo inlees kan je beter sowieso de cardio na de KT doen.
ja, dat is beter volgens http://www.ergogenics.org/gezondheid126.html (en random topics op dbb.com)quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Eerste doelstelling is afvallen van 80 naar 70kg. Zit nu op 76,5kg. Dus ook om af te vallen, eerst KT en afsluiten met Cardio?
"30KG aangebouwd in 3 maanden"quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Twijfelachtige trainingsmethoden. En al die onzinnige supplementen.Met goede begeleiding had er veel meer in gezeten.
Wel leuk programma.
Seems legitquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"30KG aangebouwd in 3 maanden"
Ooit de verpakking gelezen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:17 schreef Planga het volgende:
Nu een maand of 10 minstens 3x per week in de sportschool te vinden. Waar ik mij eerst op cardio en toestellen ging richtte ga ik nu meer aan spieropbouw doen met losse gewichten. Om dit kracht bij te zetten wil ik starten met creatine. Hoe leng je dit aan? Water, Melk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |