SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoiets denk.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is de transfer balans nu?
3 in en 2 out, iets van 5 miljoen winst?![]()
4 in: Milik, Viergever, ZIvkovic en Muric.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is de transfer balans nu?
3 in en 2 out, iets van 5 miljoen winst?
5 uit: Poulsen, De Jong, Siggy, Hoesen, Bojan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zo'n lijstje maakt mij vrolijk ondanks dat het natuurlijk afwachten is hoe de nieuwe spitsen het gaan doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
4 in: Milik, Viergever, ZIvkovic en Muric.
5 uit: Poulsen, De Jong, Siggy, Hoesen, Bojan.![]()
Mag wel een spits bij imo. Zivkovic is nog erg jong en dan hebben wel alleen Milik die hier ook pas net is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo'n lijstje maakt mij vrolijk ondanks dat het natuurlijk afwachten is hoe de nieuwe spitsen het gaan doen.![]()
Om hem na 3 wedstrijden weer af te branden dat hij er niets van kan en dat er een nieuwe spits moet komen? Ik heb liever dat we hem een seizoen in de spits laten draaien, samen met Richairo dan dat we een derde spits halen die de ontwikkeling van de jongere spelers belemmert. Frank is namelijk zeer te spreken over Milik voorlopig en ook over Zivko.quote:![]()
Muric is er officieel nog niet, zolang Zagreb niet tekent.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Godzijdank zijn Luuk de Jong en Bas Dost al ondergebracht.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel een spits bij imo. Zivkovic is nog erg jong en dan hebben wel alleen Milik die hier ook pas net is.Oh.![]()
Ajax heeft hem wel al officieel vastgelegd. Is alleen nog niet speelgerechtigdquote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Muric is er officieel nog niet, zolang Zagreb niet tekent..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om hem na 3 wedstrijden weer af te branden dat hij er niets van kan en dat er een nieuwe spits moet komen? Ik heb liever dat we hem een seizoen in de spits laten draaien, samen met Richairo dan dat we een derde spits halen die de ontwikkeling van de jongere spelers belemmert. Frank is namelijk zeer te spreken over Milik voorlopig en ook over Zivko.Oh.![]()
Hij is nog niet overgeschreven volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft hem wel al officieel vastgelegd. Is alleen nog niet speelgerechtigd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
En dat. Nog eens geld neertellen voor een 'extra' spits is dan kapitaalvernietiging imo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.![]()
Hij is dan ook niet vrijgegeven door Zagrebquote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is nog niet overgeschreven volgens mij![]()
Marc mag nu eerst ook de Sa en Lukoki proberen weg te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat. Nog eens geld neertellen voor een 'extra' spits is dan kapitaalvernietiging imo.
Alleen voor het middenveld zou er misschien nog een topper mogen komen.Oh.![]()
Klopt, omdat hij nog niet vrijgegeven is. Maar Ajax.nl heeft wel gewoon melding van zijn komst gemaakt. Dus ik zie hem gewoon als nieuwe speler.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is nog niet overgeschreven volgens mijWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die moeten echt zo snel mogelijk vertrekken want ze zitten alleen maar spelers in de weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc mag nu eerst ook de Sa en Lukoki proberen weg te doen.
Alleen voor het middenveld zou er misschien nog een topper mogen komen.![]()
Kishna vooruit maar de rest moet je niet in de spits willen mijn god zegquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.![]()
![]()
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Saquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die moeten echt zo snel mogelijk vertrekken want ze zitten alleen maar spelers in de weg.
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna vooruit maar de rest moet je niet in de spits willen mijn god zeg
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.Oh.![]()
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa
[..]
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?![]()
De Sa is niveautje Feyenoord. Weg ermee dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vaart mag best op de bank gaan zitten hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?![]()
Urzaizgodquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?Oh.![]()
quote:![]()
![]()
Ik ging helemaal door het lint van genot toen hij speeltijd kreg en daarna ook nog een assit gaf via Stam of andersom![]()
![]()
Lekker verkopen aan Cambuur of Go Ahead.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Sa is niveautje Feyenoord. Weg ermee dus.
Ajax moet alleen met talenten werken die de potentie hebben om bij een grotere club dan Ajax te komen daarna.Oh.![]()
Over Go Ahead gesproken. Het ziet er naar uit dat die afgedankte houthakkertjes daar gewoon in de basis starten komend jaar. De Bondt als linksbuiten en Nieuwpoort rechtsback.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker verkopen aan Cambuur of Go Ahead.
Ajax moet alleen met talenten werken die de potentie hebben om bij een grotere club dan Ajax te komen daarna.![]()
Wordt weer een flinke degradatiestrijd volgend jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Go Ahead gesproken. Het ziet er naar uit dat die afgedankte houthakkertjes daar gewoon in de basis starten komend jaar. De Bondt als linksbuiten en Nieuwpoort rechtsback.Oh.![]()
Ik had vroeger nog de Urzaiz doelpuntenmeter in mijn sigquote:. Nooit aan hoeven passen.
Hehequote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had vroeger nog de Urzaiz doelpuntenmeter in mijn sig. Nooit aan hoeven passen.
-----------------------------Heijblok --------------------------------
Colin ---------- Kuffour ----------- Atouba ---------- JuanFran
--------Krohn Dehli-------Lindenbergh------Delorge------------
--------Bakırcıoğlu-----------Urzaiz-----------Luque--------------
Best goed elftal wel.'Wish I was old and a little sentimental'
Van Gaal zou hiermee wereldkampioen kunnen worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe
Best goed elftal wel.Oh.![]()
VBL / Het grote Ismael Urzaiz-topic: Ideaal breekijzer!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe
Best goed elftal wel.
Die wint hiermee met 7-1 van Duitsland in de finale.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal zou hiermee wereldkampioen kunnen worden.'Wish I was old and a little sentimental'
Weet ik veel ik ben geen scout. Maar het seizoen in gaan met 1 spits lijkt me niet verstandig. Is toch al ooit gezegd dat Zivko niet meteen bij het eerste zal aansluiten?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa
[..]
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.![]()
Zivkovic sluit wel aan bij het eerste hoor. Maar ze willen hem wel rustig brengen en zal dus waarschijnlijk het meeste spelen in de Jupiler League.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik veel ik ben geen scout. Maar het seizoen in gaan met 1 spits lijkt me niet verstandig. Is toch al ooit gezegd dat Zivko niet meteen bij het eerste zal aansluiten?
Maar ik vind misschien een aankoop voor het middenveld wel belangrijker.Oh.![]()
Ziyech maar die zal wel naar de kakkies gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zivkovic sluit wel aan bij het eerste hoor. Maar ze willen hem wel rustig brengen en zal dus waarschijnlijk het meeste spelen in de Jupiler League.
Maar ik vind misschien een aankoop voor het middenveld wel belangrijker.![]()
En als Blind weggaat (wat niet onwaarschijnlijk is) moet er wel echt een nieuwe VM bij. Want een seizoen met Viergever op VM wordt helemaal niks.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech maar die zal wel naar de kakkies gaan.Oh.![]()
Blind gaat niet daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Blind weggaat (wat niet onwaarschijnlijk is) moet er wel echt een nieuwe VM bij. Want een seizoen met Viergever op VM wordt helemaal niks.![]()
Zal na dit WK de nodige aanbiedingen krijgen en dan moet je sterk in je schoenen staan om niet in te gaan op een aanbieding.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind gaat niet daar heb ik alle vertrouwen inOh.![]()
AL die users in dat topic die je hier niet meer zietquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
VBL / Het grote Ismael Urzaiz-topic: Ideaal breekijzer!![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
Die zitten bijna allemaal op het andere forum of hebben een leven gekregen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
AL die users in dat topic die je hier niet meer ziet
Ik weet het , heb alleen niet zoveel met dat forum ondanks dat ik daar wel een account hebquote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zitten bijna allemaal op het andere forum of hebben een leven gekregen.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Er gaat niets boven FOK!.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het , heb alleen niet zoveel met dat forum ondanks dat ik daar wel een account heb
Yvonne vindt dit leuk.Oh.![]()
Eens. Ik was wel de grootste El tanque fan hoor.quote:.
quote:Ajax hoeft niet te vrezen voor een knieblessure bij Daley Blind. De defensieve middenvelder annex linksback viel zaterdagavond na zeventig minuten uit in de troostfinale Brazilië-Nederland. Er is echter niets ernstigs met hem aan de hand, communiceert Ajax.
De medici van Ajax constateerden dat het om een verrekking van de buitenste knieband gaat. Blind heeft geen verdere schade opgelopen aan het gewricht. Hij wordt op 4 augustus weer terug verwacht in Amsterdam, net als collega-internationals Jasper Cillessen en Joël Veltman.![]()
Daleygaat gewoon blijven..
Lukoki en De Sa nog weg, dan ben ik een tevreden man.. Al zal dat met laatstgenoemde niet gebeuren..
Ik zie toch liever nog een ervaren speler komen, een middenvelder het liefst.. Maar ja, die gaat dan Thuligod of Davy in weg zitten. Andersen is op Ajax.nl nu geregistreerd als middenvelder.. Dus zal ook niet gebeuren.. Schone en Duarte hebben we ook nog.
Verder is spoeling in aanval toch wel dun..
LV: Fischer, Kishna
SP: Milik, Zivko (, Siggi)
RV: De Sa, Sana, Schone evt.
Muric duurt nog wel even..![]()
voor Van Rhijn lijkt me wel een goed idee . Godver die is slechtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Schöne als rechtsback. Nog een jaar De Sa kan ik niet aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Rechtsbuiten dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
voor Van Rhijn lijkt me wel een goed idee . Godver die is slecht![]()
Gewoon zonder SPITS spelen,
------------------------------------------
X ----------- X------------X
-----X--------------X-----------
-------------X--------------------
X-------X--------X--------X
-------------X-------------------![]()
Dat klopt helaas, ben benieuwd of Ligeon het veel slechter kan doen als hij een aantal wedstrijden speeltquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
voor Van Rhijn lijkt me wel een goed idee . Godver die is slecht![]()
Helaas kan je in het echte leven niet gamey spelenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon zonder SPITS spelen,
X ----------- X------------X
-----X--------------X-----------
-------------X--------------------
X-------X--------X--------X
-------------X-------------------RED ONS HENNIEGOD![]()
Tete moet het helemaal worden ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt helaas, ben benieuwd of Ligeon het veel slechter kan doen als hij een aantal wedstrijden speeltRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat ze Meleg verhuren en de Sa behouden.. Meleg heeft vooral op het einde van de competitie lekker meegedaan terwijl de Sa eigenlijk altijd tegenviel in het eerste. Ben wel erg benieuwd naar die Milik, jammer dat die geen goede voorzetten zal krijgen![]()
De Sa voert altijd braaf uit wat de trainer zegtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Jammer dat ze Meleg verhuren en de Sa behouden.. Meleg heeft vooral op het einde van de competitie lekker meegedaan terwijl de Sa eigenlijk altijd tegenviel in het eerste. Ben wel erg benieuwd naar die Milik, jammer dat die geen goede voorzetten zal krijgenRED ONS HENNIEGOD![]()
Meleg moet veel spelen, De Sa mag af en toe meehuppelen lijkt me. Niet eens zo gek dus eigenlijk, en anders zou Meleg alleen maar in Jong spelen, lekker minuten maken in de eredivisiequote:Op maandag 14 juli 2014 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Jammer dat ze Meleg verhuren en de Sa behouden.. Meleg heeft vooral op het einde van de competitie lekker meegedaan terwijl de Sa eigenlijk altijd tegenviel in het eerste. Ben wel erg benieuwd naar die Milik, jammer dat die geen goede voorzetten zal krijgen![]()
Ben wel blij dat Meleg naar Cambuur is gegaan. Spelen wel met een mooie opvatting, toffe en goeie trainer Henk, gaat ongetwijfeld een veel betere indruk maken dan Lukoki.![]()
Ik zie liever een echte vleugelspeler op rechtsbuiten dan Schöne.
Maar met echte vleugelspeler bedoel ik geen de Sa
Oh.![]()
Becker en El-Ghazi.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daleygaat gewoon blijven..
Lukoki en De Sa nog weg, dan ben ik een tevreden man.. Al zal dat met laatstgenoemde niet gebeuren..
Ik zie toch liever nog een ervaren speler komen, een middenvelder het liefst.. Maar ja, die gaat dan Thuligod of Davy in weg zitten. Andersen is op Ajax.nl nu geregistreerd als middenvelder.. Dus zal ook niet gebeuren.. Schone en Duarte hebben we ook nog.
Verder is spoeling in aanval toch wel dun..
LV: Fischer, Kishna
SP: Milik, Zivko (, Siggi)
RV: De Sa, Sana, Schone evt.
Muric duurt nog wel even..![]()
Als die een beetje goed naar links en rechts kan kijken moet dat enkel probleem zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die Becker beter is dan de Sa en Lukoki.
In El-Ghazi heb ik wel vertrouwen.RED ONS HENNIEGOD![]()
El-Ghazi kan zo maar eens de verrassing van het seizoen worden lijkt mequote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In El-Ghazi heb ik wel vertrouwen.![]()
Kishna-Zivkovic-El Ghaziquote:Op maandag 14 juli 2014 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
El-Ghazi kan zo maar eens de verrassing van het seizoen worden lijkt me
Jajaja![]()
![]()
Oh.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever schone op de plek van die serero
Oh.![]()
Liever nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever schone op de plek van die serero![]()
Die becker is toch alleen fysiek heel sterk maar verder is het ook geen wonderkind ala Ebecilio toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In El-Ghazi heb ik wel vertrouwen.![]()
Volgens mij is Becker ook vooral veel snelheid maar weinig techniek ja. Zal dus ook wel jarenlang de kans krijgen om er dan achter te komen dat het niks is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die becker is toch alleen fysiek heel sterk maar verder is het ook geen wonderkind ala Ebecilio toch?Oh.![]()
Hoeveel buitenspelers hebben jullie nou eigenlijk ondertussen en hoeveel daarvan volstaan er daadwerkelijk? Volgens mij hebben jullie er een stuk of 9 lopen, maar is er nog vrijwel geen een van het gewenste niveau? Wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar ik krijg het idee dat de selectie wat dat betreft een beetje uit balans is?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
We hebben veel jonge talenten voor op de vleugels en een ervaren middenvelder die er uit de voeten kan. Maar voor de rest zijn er ook weinig 26-jarige vleugelspelers die haalbaar zijn voor Ajax en ook duidelijk het team versterken. Dan maar vertrouwen op de jeugd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:32 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel buitenspelers hebben jullie nou eigenlijk ondertussen en hoeveel daarvan volstaan er daadwerkelijk? Volgens mij hebben jullie er een stuk of 9 lopen, maar is er nog vrijwel geen een van het gewenste niveau? Wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar ik krijg het idee dat de selectie wat dat betreft een beetje uit balans is?Oh.![]()
Schaken kopen? 2 ballonnen en een lolly.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben veel jonge talenten voor op de vleugels en een ervaren middenvelder die er uit de voeten kan. Maar voor de rest zijn er ook weinig 26-jarige vleugelspelers die haalbaar zijn voor Ajax en ook duidelijk het team versterken. Dan maar vertrouwen op de jeugd.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Die is toch al op weg naar Turkije?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken kopen? 2 ballonnen en een lolly.Oh.![]()
Nee manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch al op weg naar Turkije?
Die bewaren die lolly toch ook liever om een geitje voor te rekken.
En terecht wel.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Schakenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man
Die bewaren die lolly toch ook liever om een geitje voor te rekken.
En terecht wel.
Oh.![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Of veertig miljoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk blijft blind gewoon.![]()
![]()
Heb liever blind nog bij Ajax dan 40 miljoen. Met dat geld doen we toch vrij weinig..quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat geld wat we binnenkrijgen is vrij weinig, Henkie.,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten jullie al wat je met dat geld van Suarez gaat doen eigenlijk?![]()
Oh echt?!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geld wat we binnenkrijgen is vrij weinig, Henkie.,![]()
Gratis bierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten jullie al wat je met dat geld van Suarez gaat doen eigenlijk?![]()
![]()
Het is de schuld van die sukkel Rik van den Boog. Die had teveel haast dus hebben we geen doorverkooppercentage en nu hebben we een bedrag gekregen waar een gezin in de bijstand niet rond van kan komenquote:.
![]()
Gelukkig hebben we nog 100 miljoen op de bank staan waar we niks mee doen, gewoon, omdat het te makkelijk is om kampioen te worden in Nederland. Aankomend jaar gaat weer een makkie wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de schuld van die sukkel Rik van den Boog. Die had teveel haast dus hebben we geen doorverkooppercentage en nu hebben we een bedrag gekregen waar een gezin in de bijstand niet rond van kan komen.
![]()
![]()
6 miljoen voor hun beste rechtsback en maar 10 miljoen voor hun spitsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Minstens, voor koopjes gaan ze maar naar RotterdamW
![]()
![]()
In Rotterdam denken ze dat hun spelers minstens 100 miljoen waard zijn. Walgelijke arrogantie daar, de successen zijn naar hun hoofd gestegen. Om te kotsen gewoon, walgelijk, triest. Het valt met geen zinnig woord te beschrijven. Hopelijk verliezen ze weer in de CL zodat wij de zilvervloot binnen kunnen halen en Feyenoord op niveau kan ballen in de ELquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
6 miljoen voor hun beste rechtsback en maar 10 miljoen voor hun spits.
![]()
Cillessen;
Tete, Veltman, Moisander, Boilesen;
Klaassen, Blind, Schone;
El-Ghazi, Zivkovic, Kishna
Hopelijk spelen we gaandeweg het seizoen met dit elftal.![]()
Serero ipv Schöne en Milik ipv Zivkovic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:30 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen;
Tete, Veltman, Moisander, Boilesen;
Klaassen, Blind, Schone;
El-Ghazi, Zivkovic, Kishna
Hopelijk spelen we gaandeweg het seizoen met dit elftal.![]()
Probleem met Serero is dat hij amper een schot in de benen heeft. Met Schone hebben we dat wel en bovendien zijn zijn vrije trappen een geweldig wapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Serero ipv Schöne en Milik ipv Zivkovic.
Milik heb ik nooit zien spelen, maar hij en Zivko mogen het uitvechten.![]()
Klopt, maar Serero is weer beter in andere dingen. Maar kan hij niet een beetje werken aan zijn schot? Kan hij niet elke dag na de training nog even een half uurtje voor zichzelf op schoten van de rond de 16 trainen? Je bent toch een prof en wilt toch een zo goed mogelijke carrière? Of zal hij dit al doen maar zit het er gewoon niet in?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Probleem met Serero is dat hij amper een schot in de benen heeft. Met Schone hebben we dat wel en bovendien zijn zijn vrije trappen een geweldig wapen.
Milik heb ik nooit zien spelen, maar hij en Zivko mogen het uitvechten.![]()
Alsof die ooit de CL gaan halenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam denken ze dat hun spelers minstens 100 miljoen waard zijn. Walgelijke arrogantie daar, de successen zijn naar hun hoofd gestegen. Om te kotsen gewoon, walgelijk, triest. Het valt met geen zinnig woord te beschrijven. Hopelijk verliezen ze weer in de CL zodat wij de zilvervloot binnen kunnen halen en Feyenoord op niveau kan ballen in de EL.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zit er gewoon niet inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar Serero is weer beter in andere dingen. Maar kan hij niet een beetje werken aan zijn schot? Kan hij niet elke dag na de training nog even een half uurtje voor zichzelf op schoten van de rond de 16 trainen? Je bent toch een prof en wilt toch een zo goed mogelijke carrière? Of zal hij dit al doen maar zit het er gewoon niet in?![]()
Lekker belangrijk. Je kan je ook gewoon met je eigen club bezighouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam denken ze dat hun spelers minstens 100 miljoen waard zijn. Walgelijke arrogantie daar, de successen zijn naar hun hoofd gestegen. Om te kotsen gewoon, walgelijk, triest. Het valt met geen zinnig woord te beschrijven. Hopelijk verliezen ze weer in de CL zodat wij de zilvervloot binnen kunnen halen en Feyenoord op niveau kan ballen in de EL.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja, of gewoon met de grootste rivaal, wat een raar idee zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je kan je ook gewoon met je eigen club bezighouden..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fathank is nu eenmaal een bijzondere user."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
"Ja maar zij in rotterdam ditdatzuszo"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of gewoon met de grootste rivaal, wat een raar idee zeg.
Who caresEens.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
I care, ik vind het wel leuk om te lezen zo af en toe tussendoor, ik ga niet het hele fnoordtopic lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
"Ja maar zij in rotterdam ditdatzuszo"
Who cares
[..]
Eens.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ben ik het wel mee eens in dit topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je kan je ook gewoon met je eigen club bezighouden.![]()
Dit seizoen gaat het dan eindelijk gebeurenquote:Het wordt mijn derde seizoen bij Ajax en het moet mijn seizoen worden
Dinsdag, 15 juli 2014 om 08:50
Lucas Andersen wordt gezien als een van de grootste talenten van Ajax, maar wie dacht dat de vleugelspeler vorig seizoen al zijn grote doorbraak zou kennen kwam bedrogen uit. De negentienjarige Deen speelde in competitieverband elf keer in de hoofdmacht (vier keer als basisspeler) en hij had er meer van verwacht.
/
“Vorig seizoen was niet bepaald een droomseizoen voor mij, maar je leert het meeste van tegenslagen”, laat de jongeling weten aan Nordjyske. “Ik ben een veel betere speler geworden en ik ben beter voorbereid op het nieuwe seizoen.”
Voor Andersen, die vorig seizoen achttien wedstrijden bij Jong Ajax in de Jupiler League speelde, gaat zijn derde seizoen in Amsterdam in. “Ik kan alleen maar zeggen dat dit het moment is. Het wordt mijn derde seizoen bij Ajax en dit moet mijn seizoen worden.” Ajax nam Andersen, jeugdinternational van Denemarken, in de zomer van 2012 over van Aalborg BK.![]()
![]()
Is ook niet nodig maar dat snap je niet gok ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]. Dat gaat me een spierbonk worden amai
![]()
Valt nog mee dus.quote:Het bedrag dat Ajax in januari 2011 ontving bij het verkopen van Suarez bedroeg 22 miljoen euro en dit kon nadien nog oplopen tot 26,5 miljoen euro. Dat is ook gebeurd, laat Ajax desgevraagd aan Ajax Life weten.
“Ajax ontvangt het volledige variabele bedrag van Liverpool. Bij de variabelen moet gedacht worden aan zaken als het aantal wedstrijden dat Suarez heeft gespeeld en de prestaties van Liverpool. Aan die voorwaarden is voldaan,” aldus een woordvoerder.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Oud-voetballer Quido Lanzaat van Ajax vermist
Oud-profvoetballer Quido Lanzaat wordt vermist. Hij vertrok afgelopen donderdagnacht vanuit Nederland naar Zwitserland, maar is daar nooit aangekomen. Zjn familie maakt zich ernstig zorgen over zijn lot.
De 34-jarige Lanzaat speelde in het verleden voor onder meer Ajax. Ook kwam hij uit voor diverse Duitse clubs, waaronder Borussia Mönchengladbach en MSV Duisburg.
Zijn broer Tycho doet op Facebook een wanhopige oproep om uit te kijken naar de oud-voetballer, die vertrok in een geleende Zwarte Volkswagen Golf 7 met Nederlands kenteken 9-TGL-24.
Bron: TelegraafNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wow. Ziet er intens uit, zo'n training.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Houdt de bar ook uitstekend vast met die kromme polsjes.
[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 15-07-2014 18:43:14 ]![]()
Speelde in seizoen 1999/2000 nog wat wedstrijdjes in 1ste . weggestuurd omdat die drugs gebruiktequote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik was even vergeten dat we Viergever hadden gekocht, maar wat moeten we nu met die van de Hoorn? Is die al weg? Ik ben ook niet echt enthousiast over de aankoop Viergever als je ziet wat Ajax al in huis heeft en verhuurd heeft.Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
Ik deel dat ze erop tekenen dat moisander nog weg gaatHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Vd Hoorn mag nog 1 seizoen prutsen bij Ajax 2 en dan is die ook wegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef Joeri. het volgende:
Ik was even vergeten dat we Viergever hadden gekocht, maar wat moeten we nu met die van de Hoorn? Is die al weg? Ik ben ook niet echt enthousiast over de aankoop Viergever als je ziet wat Ajax al in huis heeft en verhuurd heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vd Hoorn gaat dit seizoen doorbreken.
Stam en De Boer hebben er vertrouwen in dus dan zal het wel goedkomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 20:46:12Siem de Jong, aanvoerder, scoort binnen 14 minuten mooi doelpunt bij zijn debuut voor Newcastle United #baas reageer retweet
twitter:wwetnamufcLAD twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 21:12:09De Jong is quality, will really light up the #bpl for #nufc, siem is better than luuk, that's for sure reageer retweet
![]()
Goeie benen ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wow. Ziet er intens uit, zo'n training.
Houdt de bar ook uitstekend vast met die kromme polsjes.
May wel een paar kg bij.kom maar op met die hghBehulpzaam als een waterkraan.
Moisander zal nog wel weggaan inderdaadOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wie is dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Leuk voor hemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:12 schreef Syntix het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 20:46:12Siem de Jong, aanvoerder, scoort binnen 14 minuten mooi doelpunt bij zijn debuut voor Newcastle United #baas reageer retweet
twitter:wwetnamufcLAD twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 21:12:09De Jong is quality, will really light up the #bpl for #nufc, siem is better than luuk, that's for sure reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het ligt dus niet aan Feijenoord dat we ook met de lelijke Adidastemplates rondlopen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 16-07-2014 02:12:40 ]![]()
Ach, bij ons zijn het alleen de trainingsshirtsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ah, het ligt dus niet aan Feijenoord dat we ook met de lelijke Adidastemplates rondlopen.![]()
![]()
Ja, ook bij ons. Ben alleen die lelijkheid niet gewend van Adidas. Normaliter hadden ze altijd van die kekke templates. Jullie hebben naar mijn mening ook stijlvolle uitshirts de afgelopen jaren gehad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, bij ons zijn het alleen de trainingsshirts![]()
Het is maar wat je stijlvol noemt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja, ook bij ons. Ben alleen die lelijkheid niet gewend van Adidas. Normaliter hadden ze altijd van die kekke templates. Jullie hebben naar mijn mening ook stijlvolle uitshirts de afgelopen jaren gehad.Oh.![]()
Ik weet niet of Feyenoord de keuze heeft die Ajax wel heeft qua templates? Adidas staat er bij Ajax heel anders in dan bij Feyenoord qua sponsor ( Feyenoord alleen de shirts? waar bij Ajax die samenwerking veel verder gaat, denk aan het MiCoach centrum bijvoorbeeld ).quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja, ook bij ons. Ben alleen die lelijkheid niet gewend van Adidas. Normaliter hadden ze altijd van die kekke templates. Jullie hebben naar mijn mening ook stijlvolle uitshirts de afgelopen jaren gehad.
Maar stijlvolle uitshirts? Nee![]()
![]()
nee, daar wordt hij traag vanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie benen ook.
May wel een paar kg bij.kom maar op met die hgh
voetballers hebben niks aan kracht![]()
wat te kort door de bochtquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee, daar wordt hij traag van
voetballers hebben niks aan kracht![]()
gewoon lange snelle spieren zoals CR7quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee, daar wordt hij traag van
voetballers hebben niks aan krachtBehulpzaam als een waterkraan.
Ik hoop voor hem dat hij zo belangrijk blijft... ik ben een beetje bang dat hij na een paar potjes op de bank komt... verbaast me dat hij aanvoerder is gemaakt maar dat komt wellicht omdat de helft nog op vakantie is.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
die is veel te lompquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
gewoon lange snelle spieren zoals CR7
zou veel beter zijn als hij niet zo'n lompe bodybuilder was maarja lekker showen he
beter zoals di maria, licht, snel, wendbaar, soepel![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
die is veel te lomp
zou veel beter zijn als hij niet zo'n lompe bodybuilder was maarja lekker showen he
beter zoals di maria, licht, snel, wendbaar, soepel
Nog een user die we niet meer serieus hoeven te nemen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vraag maar aan litmanenafca die heeft er veel kijk op
kracht is onzin voor voetballers
spiermassa zit alleen maar in de weg![]()
Zeg dat maar tegen Bonyquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:33 schreef 16meter het volgende:
Dat is wel een ander soort speler he.quote:
Ik ben er persoonlijk geen voorstander van omdat er veel nadelen aan kleven en de voordelen miniem zijn voor een voetballer.![]()
Litmanenafcaquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:33 schreef 16meter het volgende:
![]()
![]()
ja preciesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een ander soort speler he.
Ik ben er persoonlijk geen voorstander van omdat er veel nadelen aan kleven en de voordelen miniem zijn voor een voetballer.
als topsporter kun je beter dun en slap zijn ipv atletisch
sprongkracht, sprintkracht, duelkracht allemaal waardeloos
tevens beter een zwak gestel hebben, dat snel geblesseerd raakt, dan een lichaam dat wat klappen kan opvangen
is alleen maar toeval dat moderne voetballers sterker zijn dan die van 30 jaar geleden
echt voordeel heeft t niet![]()
not sure ifquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
is alleen maar toeval dat moderne voetballers sterker zijn dan die van 30 jaar geleden
Dat zeg ik niet knul.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja precies
als topsporter kun je beter dun en slap zijn ipv atletisch
sprongkracht, sprintkracht, duelkracht allemaal waardeloos
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:41 schreef Arcee het volgende:
Oud-voetballer Quido Lanzaat van Ajax vermistquote:Oud-profvoetballer Quido Lanzaat (34)
is weer terecht.Zijn broer schrijft op
Facebook dat hij contact heeft gehad
met Quido.De oud-Ajacied werd vermist
sinds vrijdag.Hij was met een geleende
auto naar Zwitserland vertrokken,maar
kwam daar niet aan.Zijn broer zegt niet
waar Quido is en wat er gebeurd is.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Leuk gedicht.Behulpzaam als een waterkraan.
Grote kans dat Frank volgend jaar dus wel vertrektquote:'Als Tottenham mij wilde hebben, dan was ik gegaan'
Woensdag, 16 juli 2014 om 17:12
Frank de Boer maakte Ajax vier keer op rij kampioen van Nederland en gaf na het behalen van de laatste titel aan dat hij het gevoel had dat hij klaar was voor een overstap naar het buitenland. Tottenham Hotspur toonde interesse en informeerde naar de contractsituatie van De Boer, maar werd uiteindelijk niet concreet. De Londenaren gingen in zee met Mauricio Pochettino.
/
Daar mogen de supporters van Ajax blij mee zijn, want als Tottenham voor De Boer was gegaan, dan was de coach waarschijnlijk op het aanbod ingegaan. Dat vertelt hij aan AT5. "Het werkt bij een club net als een bij een bedrijf: er wordt over gestemd en uiteindelijk zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze Pochettino wilden hebben", zegt De Boer. "Als ze mij wilden hebben, dan denk ik wel dat ik 'ja' had gezegd. Het was vrij close."
De Boer had bij Tottenham weer kunnen samenwerken met Jan Vertonghen en Christian Eriksen, die eerder van Amsterdam naar Noord-Londen gingen, maar het contact liep dus op niets uit. De Boer richt zich nu op een nieuw seizoen met Ajax en heeft beloofd dat hij zeker niet meer zal vertrekken. "Ik heb mijn manager gezegd dat hij de telefoon niet hoeft op te nemen", zei de oefenmeester aan het begin van deze maand al tegen Aja![]()
Na vijf kampioenschappen zou het raar zijn als hij blijftHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat zelfde voor spelers overigensquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop wel dat als hij gaat het naar een grotere club is dan Tottenham.![]()
![]()
Ligt eraan welke spelers natuurlijk. Stel dat een Moisander ofzo een kans zou krijgen om bij Tottenham te spelen zou ik het een prima transfer vinden. Maar onze beste spelers zoals Eriksen en Vertonghen toen moeten gewoon naar een grotere club gaan dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zelfde voor spelers overigensOh.![]()
Mee eens, net als FdBquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spelers natuurlijk. Stel dat een Moisander ofzo een kans zou krijgen om bij Tottenham te spelen zou ik het een prima transfer vinden. Maar onze beste spelers zoals Eriksen en Vertonghen toen moeten gewoon naar een grotere club gaan dan.![]()
Jaap als opvolger straks.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Grote kans dat Frank volgend jaar dus wel vertrekt![]()
Zou eerder gek zijn als die weggaat na 5 kampioenschappen. Dan is Frankie pas op de helft, of wil hij Ajax weer een mes in de rug steken?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft, de spoeling is voor hem dun, moet wel een bepaald beleid zijn bij een clubquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die wel een CL-rondje overleven of ver komen in de EL![]()
Ik hoop wel dat Ajax daar nu dit seizoen intern dus vol mee aan de slag gaat..als hij dit jaar was vertrokken was het toch wel 'ineens' ipv dat iedereen het zag aankomen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Grote kans dat Frank volgend jaar dus wel vertrekt
Stam?
Seedorf?
Basten?![]()
Fons Groenendijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Ajax daar nu dit seizoen intern dus vol mee aan de slag gaat..als hij dit jaar was vertrokken was het toch wel 'ineens' ipv dat iedereen het zag aankomen.
Stam?
Seedorf?
Basten?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Vanzelfsprekend. Zelfs in de herfst van zijn carrière kon die nog goed rekenen en heeft hij carrières van oa Strootman en Emnes gelanceerd. Zijn verdienste.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad de Mos is mijn droomkandidaat.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Heb de indruk dat Jaap het goed doet bij Ajax en in het pulletje valt bij het TH van Ajax.
Zou me verbazen als hij niet de opvolger gaat worden van Frank, denk ook dat het al in kannen en kruiken is en Stam het zo kan overnemen mocht Frank vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik betwijfel of Jaap Stam als trainer ooit de veters mag strikken van Frank eerlijk gezegd
Maar goed, dat is ook maar een gevoel![]()
dat wordt voor bijna iedere trainer moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
Ik betwijfel of Jaap Stam als trainer ooit de veters mag strikken van Frank eerlijk gezegd
Maar goed, dat is ook maar een gevoel![]()
Qua resultaat wel, maar qua voetbal niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wordt voor bijna iedere trainer moeilijkOh.![]()
Nog altijd de succesvolste Ajax trainerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad de Mos is mijn droomkandidaat.![]()
![]()
Wie zou je erbij willen zien dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef AjaxS het volgende:
Ik zeg dit elke jaar, maar wordt het niet tijd om meer te investeren in de selectie.Oh.![]()
Nee er moet grof gesneden wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef AjaxS het volgende:
Ik zeg dit elke jaar, maar wordt het niet tijd om meer te investeren in de selectie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet zo emo doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee er moet grof gesneden wordenOh.![]()
Stam die de mannen toespreekt in de rust bij een achterstand, dat zullen prachtige beelden zijn denk ik![]()
![]()
Gewoon wegsturen naar Cambuur o.i.d.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het hoofd van De Sa eraf hakkenOh.![]()
Cambuur wil geen spelers van Top Oss niveauquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon wegsturen naar Cambuur o.i.d.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben benieuwd wie de sterkhouders worden als Moisander ook nog vertrekt.
Denk dat Serero de kar wel kan trekken. Samen met Andersen.![]()
Cillessen, Blind, Veltmanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef 16meter het volgende:
Denk dat Serero de kar wel kan trekken. Samen met Andersen.Oh.![]()
de spreekwoordelijke handkar misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef 16meter het volgende:
Denk dat Serero de kar wel kan trekken. Samen met Andersen.Behulpzaam als een waterkraan.
watquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef 16meter het volgende:
Ik denk dat Serero en Andersen samen nog niet eens een bolderkar kunnen trekken met twee kinderen erin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef 16meter het volgende:
Denk dat Serero de kar wel kan trekken. Samen met Andersen.Oh.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zou je erbij willen zien dan?tuurlijk heb ik een lijstje in mijn hoofd, of het haalbaar is met dit huidige beleid
begrijp me niet verkeerd, Ajax is eindelijk af van financiële wanbeleid, maar je gaat mij toch niet vertellen met deze selectie iets kunnen betekenen in Europa, de 5de kom eraan, maar Europa geeft mij een kater.
Maar je hebt gelijk, het is geen makkelijk job, scouten voor Ajax.van der Hoorn, Duarte, Serero(leuk, maar niet genoeg), de Sa, siggie gaat al?, Sana en Fischer is overhyped. We houden niks meer overquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee er moet grof gesneden worden
Opgezegd![]()
Spelers halen die direct van waarde kunnen zijn in dit Ajax is ook niet echt haalbaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:28 schreef AjaxS het volgende:
[..]tuurlijk heb ik een lijstje in mijn hoofd, of het haalbaar is met dit huidige beleid
begrijp me niet verkeerd, Ajax is eindelijk af van financiële wanbeleid, maar je gaat mij toch niet vertellen met deze selectie iets kunnen betekenen in Europa, de 5de kom eraan, maar Europa geeft mij een kater.
Maar je hebt gelijk, het is geen makkelijk job, scouten voor Ajax.Oh.![]()
Meer op de nadruk 'niet echt' het is wel haalbaar, je kan op korte termijn denken en elke topspeler in de eredivisie halen en talenten uit het buitenland (Bayern Munchen), maar als je geen succes behaalt, wat geen zekerheid is, ben je zo door je eigen vermogen heen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers halen die direct van waarde kunnen zijn in dit Ajax is ook niet echt haalbaar.Opgezegd![]()
Hoe bedoelje door het eigen vermogen heen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef AjaxS het volgende:
[..]
Meer op de nadruk 'niet echt' het is wel haalbaar, je kan op korte termijn denken en elke topspeler in de eredivisie halen en talenten uit het buitenland (Bayern Munchen), maar als je geen succes behaalt, wat geen zekerheid is, ben je zo door je eigen vermogen heen.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef 16meter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.catenaccio.nl/(...)-miljoenen-van-ajax/, ben je soms vergeten? hoeveel geld er verspilt was, eigen vermogen is 'maar' 95 miljoen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoe bedoelje door het eigen vermogen heen?Opgezegd![]()
Oh jawel , maar dan moeten ze eens buiten NL kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers halen die direct van waarde kunnen zijn in dit Ajax is ook niet echt haalbaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Muric, Milik...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh jawel , maar dan moeten ze eens buiten NL kijkenOh.![]()
Waar moeten ze dan naar kijken volgens jou?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of minder naar Sportschau kijken..Oh.![]()
een goede scoutingquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan naar kijken volgens jou?RED ONS HENNIEGOD![]()
Daar zijn ze mee bezig, maar dat gaat ook niet van de ene op de andere dag.quote:
En je moet nu afwachten hoe Milik en Muric het gaan doen. Twee gescoute jongens.Oh.![]()
Muric is wel een goeie alleen al omdat die uit de Dinamo opleiding komt .quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig, maar dat gaat ook niet van de ene op de andere dag.
En je moet nu afwachten hoe Milik en Muric het gaan doen. Twee gescoute jongens.
Of ze Milik gescout hebben betwijfel ik .RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze volgden Milik al toen hij nog in Polen zat. Dus hoezo denk je niet dat hij gescout is dan? Jij denkt dat zijn zaakwaarnemer hem aanbood en Overmars zei "Ooh geef die gozer maar een contract omdat hij zo'n leuk kapsel heeft"?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Muric is wel een goeie alleen al omdat die uit de Dinamo opleiding komt .
Of ze Milik gescout hebben betwijfel ik .Oh.![]()
Tja Overmars en zijn pareltjes .. oh al in Polen ? ik wist niet dat ze daar ook zenders van haddenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze volgden Milik al toen hij nog in Polen zat. Dus hoezo denk je niet dat hij gescout is dan? Jij denkt dat zijn zaakwaarnemer hem aanbood en Overmars zei "Ooh geef die gozer maar een contract omdat hij zo'n leuk kapsel heeft"?RED ONS HENNIEGOD![]()
Zo ging het bij Sana wel denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze volgden Milik al toen hij nog in Polen zat. Dus hoezo denk je niet dat hij gescout is dan? Jij denkt dat zijn zaakwaarnemer hem aanbood en Overmars zei "Ooh geef die gozer maar een contract omdat hij zo'n leuk kapsel heeft"?![]()
![]()
Overmars is tot nu toe echt totale crap geweest met zijn aankopen. Van Geel heeft zonder geld betere transfers gedaan (Janmaat, Pelle en Guidetti gehuurd). Hoeveel krediet heeft die Marc bij jullie?![]()
Wat geven wij om de aankopen van Feyenoordquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars is tot nu toe echt totale crap geweest met zijn aankopen. Van Geel heeft zonder geld betere transfers gedaan (Janmaat, Pelle en Guidetti gehuurd). Hoeveel krediet heeft die Marc bij jullie?
Marc doet het gewoon prima Moisander is een succes, Schöne ook en er zijn er vast nog wel meer. Voor Duarte en Hoorn geld aan haken of haken dit seizoen.![]()
Je noemt ook net de drie aankopen die geslaagd zijn bij Feyenoord. Laat nu eens dat lijstje miskopen zien die hij ook gehaald heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars is tot nu toe echt totale crap geweest met zijn aankopen. Van Geel heeft zonder geld betere transfers gedaan (Janmaat, Pelle en Guidetti gehuurd). Hoeveel krediet heeft die Marc bij jullie?Oh.![]()
Zonder geld kun je weinig kopen he.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je noemt ook net de drie aankopen die geslaagd zijn bij Feyenoord. Laat nu eens dat lijstje miskopen zien die hij ook gehaald heeft.![]()
Vooral ook weinig miskopen doen. Een speler die nauwelijks iets kost wordt veel minder snel als miskoop gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zonder geld kun je weinig kopen he.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vraag me af hoe al die financiële indicatoren er nu voor staanquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef AjaxS het volgende:
[..]
http://www.catenaccio.nl/(...)-miljoenen-van-ajax/, ben je soms vergeten? hoeveel geld er verspilt was, eigen vermogen is 'maar' 95 miljoen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:De komst van Judy Lukoki is echter uitgesloten. De vleugelspeler van Ajax deed het vorig jaar uitstekend. "Maar we hebben de indruk dat hij te duur is", klinkt het bij Cambuur![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:08 schreef fathank het volgende:
[..]
de spreekwoordelijke handkar misschienquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Serero en Andersen samen nog niet eens een bolderkar kunnen trekken met twee kinderen erin.![]()
![]()
Over dat artikel trouwens. Er wordt in gesteld dat er voor 2011 om financiële redenen telkens een top speler verkocht moest worden om de in/uit cashflows goed te houden. Echter ajax zit nu in goed weer en nog steeds worden alle spelers meteen opgekocht door het buitenland/willen de spelers niet in Nederland blijven.
In hoeverre zal het realistisch zijn om te hopen op een toekomst waar dit niet meer (zo enorm snel) gebeurd? Ook al krijg je een enorm salaris en goede opleiding... de eredivisie zal nog steeds kut zijn om in te voetballen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nog altijd meer eigen vermogen dan alle Eredivisie-clubs bij elkaar...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef AjaxS het volgende:
[..]
http://www.catenaccio.nl/(...)-miljoenen-van-ajax/, ben je soms vergeten? hoeveel geld er verspilt was, eigen vermogen is 'maar' 95 miljoen.![]()
lul dan ook niet zo slapquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zonder geld kun je weinig kopen he.![]()
Bakkal is het met je eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars is tot nu toe echt totale crap geweest met zijn aankopen. Van Geel heeft zonder geld betere transfers gedaan (Janmaat, Pelle en Guidetti gehuurd). Hoeveel krediet heeft die Marc bij jullie?![]()
Wat lul je dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zonder geld kun je weinig kopen he.![]()
![]()
De hel van Heeinzquote:Ajax en Ricardo van Rhijn hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2015. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 juli 2014 en loopt tot en met 30 juni 2018.![]()
![]()
Prima contractnieuws! Kunnen we weer lekker jaartjes mee vooruit.. Alleen Denswil nog, die gozer moet niet zoveel zeuren maar het laten zien op veld... En bijtekenen tot 2018 gaarne..![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Sunri5e het volgende:
Overmars is tot nu toe echt totale crap geweest met zijn aankopen. Van Geel heeft zonder geld betere transfers gedaan (Janmaat, Pelle en Guidetti gehuurd). Hoeveel krediet heeft die Marc bij jullie?
Beter een vaste basis vormen voor de toekomst door jeugd te scouten en op te leiden in plaats van enkele keer een topper regelen, maar daarbij even grote kans dat het mislukt.
Ik zie liever talenten doorstromen vanuit de jeugd en als ze niet goed genoeg zijn zonder enige kosten door verkopen aan jupiterleaugue/ rechter rijtje.hardcoholic![]()
Ongeveer 120 miljoen, zoveel geld zit er namelijk bij ons in kas sinds hij bij Ajax zit. En bij jullie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Sunri5e het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2014 14:49:03 ]![]()
Ligeonquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:55 schreef superniger het volgende:
Heeft Ajax echt niks beters dan van Rhijn?
Oh nee wacht![]()
![]()
Ik ben zowat de enige die nog geloof in deze jongen heeft, was al aardig op de weg terug einde vorig seizoen, komt wel weer.quote:![]()
Ik vond hem de tweede seizoenshelft ook wel goed. Is gewoon de nieuwe zondebok van dit topic joh moet je niet te veel op lettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige die nog geloof in deze jongen heeft, was al aardig op de weg terug einde vorig seizoen, komt wel weer.![]()
Dat denk ik wel vaker dat hij weer wat wedstrijden op de weg terug is, maar daarna zakt het vrij snel als een pudding in elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige die nog geloof in deze jongen heeft, was al aardig op de weg terug einde vorig seizoen, komt wel weer.Oh.![]()
Eerst maar weer afwachten hoe terug komt van die blessure maar Ligeon is echt niet beterquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel vaker dat hij weer wat wedstrijden op de weg terug is, maar daarna zakt het vrij snel als een pudding in elkaar.![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar weer afwachten hoe terug komt van die blessure maar Ligeon is echt niet beter
Al komt Tete eraan waar ik wel veel vertrouwen in heb.Oh.![]()
Bram van der Ploeg @BvdPloegg 1 min.
Zeer openhartig interview van De Boer met AT5. #Ajax op zoek naar nieuwe spits én doelman bij vertrek Sigthórsson en Vermeer.
Zoek de spits. Gok de spits. Wie is het.![]()
Dat heeft Frankie toch weer goed gezien dat er een spits bij moetquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeer openhartig interview van De Boer met AT5. #Ajax op zoek naar nieuwe spits én doelman bij vertrek Sigthórsson en Vermeer.
Zoek de spits. Gok de spits. Wie is het.![]()
![]()
Je zou bijna denken dat hij een documentje op zijn bureaublad in het werkkantoor heeft met al jouw briljante ingevingen. Alleen is hij daar iets te laat mee begonnen, anders hadden we nog kunnen genieten van Boerrigter (die trouwens alweer wordt uitgekotst bij Celtic wegens zijn baggerkwaliteiten, een + voor marc netto).quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft Frankie toch weer goed gezien dat er een spits bij moet![]()
Ik denk een goede.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoek de spits. Gok de spits. Wie is het.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wss niet nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw maatstaven zullen niet bereikt worden.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
3 spitsen dus, primaquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoek de spits. Gok de spits. Wie is het.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met mij zou Ajax er een stuk beter voor staan zonder twijfel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij een documentje op zijn bureaublad in het werkkantoor heeft met al jouw briljante ingevingen. Alleen is hij daar iets te laat mee begonnen, anders hadden we nog kunnen genieten van Boerrigter (die trouwens alweer wordt uitgekotst bij Celtic wegens zijn baggerkwaliteiten, een + voor marc netto).![]()
Ooh dan winnen we opeens wel de CL.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met mij zou Ajax er een stuk beter voor staan zonder twijfel.
Met Boerrigter in de Messi-rol
Oh.![]()
Dat wordt lastig maar overwinteren in de CL moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan winnen we opeens wel de CL.
Met Boerrigter in de Messi-rol![]()
Hebben we eigenlijk kans om in pot 2 te komen bij de loting?
Wiki zegt pot 2 of 3, en dan zijn er nog 2 voor ons.. zal wel pot 3 worden.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Theoretisch gezien, ja. Praktisch onmogelijk, denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:19 schreef franklop het volgende:
Hebben we eigenlijk kans om in pot 2 te komen bij de loting?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23Group Stage (32 teams)
Pot 1 coef. Pot 2 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Real Madrid Esp 161.542 Schalke 04 Ger 95.328
FC Barcelona Esp 157.542 Borussia Dortmund Ger 82.328
Bayern München Ger 154.328 Juventus Ita 80.387
Chelsea Eng 140.949 Paris Saint-Germain Fra 80.300
Benfica Por 129.459 Shakhtar Donetsk Ukr 78.193
Atlético Madrid Esp 119.542 FC Basel Sui 75.645
Arsenal *4 Eng 112.949 Zenit St. Petersburg *3 Rus 73.899
FC Porto *4 Por 105.459 Manchester City Eng 72.949
Pot 3 coef. Pot 4 coef.
------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ----------------
Bayer Leverkusen *4 Ger 70.328 Anderlecht Bel 50.260
Olympiakos Piraeus Gre 67.720 FC Salzburg *3 Aut 46.185
CSKA Moscow Rus 66.899 AS Roma Ita 39.887
Ajax Ned 61.862 Steaua Bucuresti ** Rom 39.451
Napoli *4 Ita 61.387 APOEL Nicosia *3 Cyp 37.650
Liverpool Eng 58.949 Celtic ** Sco 36.813
Sporting CP Lisbon Por 58.459 BATE Borisov ** Bls 33.725
Galatasaray Tur 55.340 AS Monaco Fra 11.300![]()
Wordt weer een lastig verhaal dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien, ja. Praktisch onmogelijk, denk ik.
[ code verwijderd ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Maar pot 2 is ook niet verdiend, zwaar onverdiend gezien de laatste jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt weer een lastig verhaal dus.![]()
Moet Ajax maar een keer goed presteren Europees, en er niet standaard in februari al uitgaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Wordt weer een lastig verhaal dus.Oh.![]()
Is ook geen speld tussen te krijgen dat systeem, behalve dat het geen Champions League meer isquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar pot 2 is ook niet verdiend, zwaar onverdiend gezien de laatste jaren.![]()
Toch raar dat Luuk de Jong zou kiezen voor PSV.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Alsof Ajax 5,5 miljoen gaat uitgeven aan zo'n matige spitsquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Toch raar dat Luuk de Jong zou kiezen voor PSV.![]()
Dat bedoelde ik eerderquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof Ajax 5,5 miljoen gaat uitgeven aan zo'n matige spits. Ik geloof niet dat Ajax echt geprobeerd hem te halen eigenlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die moet nu idd wel ff vd Wiel achterna qua opleving anders maggie lekker naar NEC ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik mag hopen dat Van Rhijn eens wat gaat laten zien danA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Waarschijnlijk een transfervrije spelerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Geen Dost, geen L. de Jong, wie staat er op het lijstje van Marc&Frank?RED ONS HENNIEGOD![]()
Niks mis mee als dat een ervaren spits is die als aanspeelpunt kan fungeren. Zoals Pantelicgod.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een transfervrije spelerOh.![]()
Maar die was van zeldzame klasse , zowel op als buiten het veldquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee als dat een ervaren spits is die als aanspeelpunt kan fungeren. Zoals Pantelicgod.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk zijn we vier keer op rij kampioen geworden door het voorbereidende werk van de Pant.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die was van zeldzame klasse , zowel op als buiten het veldOh.![]()
Die ging de club wel even veranderen . Siem speelde zelfs de sterren van de hemel met hemquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we vier keer op rij kampioen geworden door het voorbereidende werk van de Pant.RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet je nagaan wat voor God het is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die ging de club wel even veranderen . Siem speelde zelfs de sterren van de hemel met hem
Siem zei vandaag nog dat hij het spel in Engeland zoveel sneller vond, terwijl hij het tempo in de Eredivisie niet eens kon bijbenen.Oh.![]()
Arme Siem heeft een beetje een verkeerde keuze gemaakt vrees ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor God het is.
Siem zei vandaag nog dat hij het spel in Engeland zoveel sneller vond, terwijl hij het tempo in de Eredivisie niet eens kon bijbenen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij is zijn bankrekening het daarmee oneens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arme Siem heeft een beetje een verkeerde keuze gemaakt vrees ikOh.![]()
Had die beter naar Dubai kunnen gaan , kon die wel het tempo aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn bankrekening het daarmee oneens.RED ONS HENNIEGOD![]()
In Dubai halen ze liever uitgerangeerde sterren van 35 jaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had die beter naar Dubai kunnen gaan , kon die wel het tempo aanOh.![]()
Zo voetbalt Siem soms ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Dubai halen ze liever uitgerangeerde sterren van 35 jaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
je moet eens wat meer naar rendement kijken ipv hoe het oogt maar laten we die discussie maar niet weer hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Is voetballend veel beter.![]()
Eerste volledige seizoen van Serero in de Eredivisie, ik heb er vertrouwen in dat het rendement omhoog gaat. Zeker met betere aanvallers die hem snappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet eens wat meer naar rendement kijken ipv hoe het oogt maar laten we die discussie maar niet weer hebbenOh.![]()
OK, ik hoop met je meequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste volledige seizoen van Serero in de Eredivisie, ik heb er vertrouwen in dat het rendement omhoog gaat. Zeker met betere aanvallers die hem snappen.![]()
ach ja, sowieso een zinloze discussie. Heb je ooit een voetballer horen zeggen dat zijn nieuwe club of competitie geen fluit voorstelt en het tempo lachwekkend is?![]()
Waar baseer je dat op? Ben ik erg benieuwd naar of je het kan onder bouwenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste volledige seizoen van Serero in de Eredivisie, ik heb er vertrouwen in dat het rendement omhoog gaat. Zeker met betere aanvallers die hem snappen.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor God het is.
Siem zei vandaag nog dat hij het spel in Engeland zoveel sneller vond, terwijl hij het tempo in de Eredivisie niet eens kon bijbenen.
Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe omtrent de Jong.
Scoort gewoon bij zijn debuut![]()
![]()
Meleg ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe omtrent de Jong.
Scoort gewoon bij zijn debuut![]()
Van Rhijn dus bijgetekend tot 2018, Moisander blijft waarschijnlijk ook gewoon aangezien hij de aanvoerdersband van Siem heeft overgenomen.![]()
Eto'o, Bendtner... dat soort spelers inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een transfervrije speler![]()
Met Eto'o heeft Ajax al dat geld wat op de bank staat wel nodig om aan salaris uit te geven ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eto'o, Bendtner... dat soort spelers inderdaad.Oh.![]()
Omdat hij vorig seizoen al vaker passjes gaf die de aanvallers gewoon moesten afmaken. En ik ga er vanuit dat hij met betere aanvallers ook betere kansen zal krijgen voor het doel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ben ik erg benieuwd naar of je het kan onder bouwenOh.![]()
watquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij vorig seizoen al vaker passjes gaf die de aanvallers gewoon moesten afmaken. En ik ga er vanuit dat hij met betere aanvallers ook betere kansen zal krijgen voor het doel.
serero staat (bij mij iig) niet echt bekend om zijn splijtende steekpasses zoals een eriksen ze gaf![]()
Zo goed als Eriksen is hij ook niet, maar aan het einde van het vorige seizoen gaf hij wel steeds meer de steekpass. Het inzicht heeft hij wel hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat
serero staat (bij mij iig) niet echt bekend om zijn splijtende steekpasses zoals een eriksen ze gafOh.![]()
aan het einde van vorige seizoen speelde heel ajax bekakt omdat we eigenlijk al kampioen warenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo goed als Eriksen is hij ook niet, maar aan het einde van het vorige seizoen gaf hij wel steeds meer de steekpass. Het inzicht heeft hij wel hoor.![]()
Ooh sorry dan tellen die steekpasses inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
aan het einde van vorige seizoen speelde heel ajax bekakt omdat we eigenlijk al kampioen warenOh.![]()
Hoesenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij vorig seizoen al vaker passjes gaf die de aanvallers gewoon moesten afmaken. En ik ga er vanuit dat hij met betere aanvallers ook betere kansen zal krijgen voor het doel.![]()
daarmee bedoel ik dat ook hij er niks van bakte en ik geen moment van mezelf kan herinneren waarbij ik dacht van "wat een steekpass van serero zeg"quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh sorry dan tellen die steekpasses inderdaad niet meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: