SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoiets denk.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is de transfer balans nu?
3 in en 2 out, iets van 5 miljoen winst?![]()
4 in: Milik, Viergever, ZIvkovic en Muric.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is de transfer balans nu?
3 in en 2 out, iets van 5 miljoen winst?
5 uit: Poulsen, De Jong, Siggy, Hoesen, Bojan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zo'n lijstje maakt mij vrolijk ondanks dat het natuurlijk afwachten is hoe de nieuwe spitsen het gaan doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
4 in: Milik, Viergever, ZIvkovic en Muric.
5 uit: Poulsen, De Jong, Siggy, Hoesen, Bojan.![]()
Mag wel een spits bij imo. Zivkovic is nog erg jong en dan hebben wel alleen Milik die hier ook pas net is.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo'n lijstje maakt mij vrolijk ondanks dat het natuurlijk afwachten is hoe de nieuwe spitsen het gaan doen.![]()
Om hem na 3 wedstrijden weer af te branden dat hij er niets van kan en dat er een nieuwe spits moet komen? Ik heb liever dat we hem een seizoen in de spits laten draaien, samen met Richairo dan dat we een derde spits halen die de ontwikkeling van de jongere spelers belemmert. Frank is namelijk zeer te spreken over Milik voorlopig en ook over Zivko.quote:![]()
Muric is er officieel nog niet, zolang Zagreb niet tekent.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Godzijdank zijn Luuk de Jong en Bas Dost al ondergebracht.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel een spits bij imo. Zivkovic is nog erg jong en dan hebben wel alleen Milik die hier ook pas net is.Oh.![]()
Ajax heeft hem wel al officieel vastgelegd. Is alleen nog niet speelgerechtigdquote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef Catch22- het volgende:
Muric is er officieel nog niet, zolang Zagreb niet tekent..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om hem na 3 wedstrijden weer af te branden dat hij er niets van kan en dat er een nieuwe spits moet komen? Ik heb liever dat we hem een seizoen in de spits laten draaien, samen met Richairo dan dat we een derde spits halen die de ontwikkeling van de jongere spelers belemmert. Frank is namelijk zeer te spreken over Milik voorlopig en ook over Zivko.Oh.![]()
Hij is nog niet overgeschreven volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft hem wel al officieel vastgelegd. Is alleen nog niet speelgerechtigd.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En dat. Nog eens geld neertellen voor een 'extra' spits is dan kapitaalvernietiging imo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.![]()
Hij is dan ook niet vrijgegeven door Zagrebquote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is nog niet overgeschreven volgens mij![]()
Marc mag nu eerst ook de Sa en Lukoki proberen weg te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat. Nog eens geld neertellen voor een 'extra' spits is dan kapitaalvernietiging imo.
Alleen voor het middenveld zou er misschien nog een topper mogen komen.Oh.![]()
Klopt, omdat hij nog niet vrijgegeven is. Maar Ajax.nl heeft wel gewoon melding van zijn komst gemaakt. Dus ik zie hem gewoon als nieuwe speler.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij is nog niet overgeschreven volgens mijWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die moeten echt zo snel mogelijk vertrekken want ze zitten alleen maar spelers in de weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc mag nu eerst ook de Sa en Lukoki proberen weg te doen.
Alleen voor het middenveld zou er misschien nog een topper mogen komen.![]()
Kishna vooruit maar de rest moet je niet in de spits willen mijn god zegquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij kunnen Kishna, Fischer, Andersen, Klaassen ook wel in de spits bij uiterste nood.![]()
![]()
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Saquote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die moeten echt zo snel mogelijk vertrekken want ze zitten alleen maar spelers in de weg.
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna vooruit maar de rest moet je niet in de spits willen mijn god zeg
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.Oh.![]()
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa
[..]
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?![]()
De Sa is niveautje Feyenoord. Weg ermee dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vaart mag best op de bank gaan zitten hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?![]()
Urzaizgodquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daarbij, als ze (milik+zivko) het goed doen. Zit je met een ontevreden derde.
Sowieso, wie zou die 3e spits moeten worden dan?Oh.![]()
quote:![]()
![]()
Ik ging helemaal door het lint van genot toen hij speeltijd kreg en daarna ook nog een assit gaf via Stam of andersom![]()
![]()
Lekker verkopen aan Cambuur of Go Ahead.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Sa is niveautje Feyenoord. Weg ermee dus.
Ajax moet alleen met talenten werken die de potentie hebben om bij een grotere club dan Ajax te komen daarna.Oh.![]()
Over Go Ahead gesproken. Het ziet er naar uit dat die afgedankte houthakkertjes daar gewoon in de basis starten komend jaar. De Bondt als linksbuiten en Nieuwpoort rechtsback.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker verkopen aan Cambuur of Go Ahead.
Ajax moet alleen met talenten werken die de potentie hebben om bij een grotere club dan Ajax te komen daarna.![]()
Wordt weer een flinke degradatiestrijd volgend jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Go Ahead gesproken. Het ziet er naar uit dat die afgedankte houthakkertjes daar gewoon in de basis starten komend jaar. De Bondt als linksbuiten en Nieuwpoort rechtsback.Oh.![]()
Ik had vroeger nog de Urzaiz doelpuntenmeter in mijn sigquote:. Nooit aan hoeven passen.
Hehequote:Op maandag 14 juli 2014 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had vroeger nog de Urzaiz doelpuntenmeter in mijn sig. Nooit aan hoeven passen.
-----------------------------Heijblok --------------------------------
Colin ---------- Kuffour ----------- Atouba ---------- JuanFran
--------Krohn Dehli-------Lindenbergh------Delorge------------
--------Bakırcıoğlu-----------Urzaiz-----------Luque--------------
Best goed elftal wel.'Wish I was old and a little sentimental'
Van Gaal zou hiermee wereldkampioen kunnen worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe
Best goed elftal wel.Oh.![]()
VBL / Het grote Ismael Urzaiz-topic: Ideaal breekijzer!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe
Best goed elftal wel.
Die wint hiermee met 7-1 van Duitsland in de finale.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal zou hiermee wereldkampioen kunnen worden.'Wish I was old and a little sentimental'
Weet ik veel ik ben geen scout. Maar het seizoen in gaan met 1 spits lijkt me niet verstandig. Is toch al ooit gezegd dat Zivko niet meteen bij het eerste zal aansluiten?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas ziet Frank het blijkbaar toch nog zitten in de Sa
[..]
Alleen bij uiterste nood als Milik en Zivkovic geblesseerd/geschorst zijn.
Want wie zou jij dan als derde spits willen halen? Dan geef je ook niet veel vertrouwen aan de huidige spitsen.![]()
Zivkovic sluit wel aan bij het eerste hoor. Maar ze willen hem wel rustig brengen en zal dus waarschijnlijk het meeste spelen in de Jupiler League.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik veel ik ben geen scout. Maar het seizoen in gaan met 1 spits lijkt me niet verstandig. Is toch al ooit gezegd dat Zivko niet meteen bij het eerste zal aansluiten?
Maar ik vind misschien een aankoop voor het middenveld wel belangrijker.Oh.![]()
Ziyech maar die zal wel naar de kakkies gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zivkovic sluit wel aan bij het eerste hoor. Maar ze willen hem wel rustig brengen en zal dus waarschijnlijk het meeste spelen in de Jupiler League.
Maar ik vind misschien een aankoop voor het middenveld wel belangrijker.![]()
En als Blind weggaat (wat niet onwaarschijnlijk is) moet er wel echt een nieuwe VM bij. Want een seizoen met Viergever op VM wordt helemaal niks.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech maar die zal wel naar de kakkies gaan.Oh.![]()
Blind gaat niet daar heb ik alle vertrouwen inquote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als Blind weggaat (wat niet onwaarschijnlijk is) moet er wel echt een nieuwe VM bij. Want een seizoen met Viergever op VM wordt helemaal niks.![]()
Zal na dit WK de nodige aanbiedingen krijgen en dan moet je sterk in je schoenen staan om niet in te gaan op een aanbieding.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind gaat niet daar heb ik alle vertrouwen inOh.![]()
AL die users in dat topic die je hier niet meer zietquote:Op maandag 14 juli 2014 15:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
VBL / Het grote Ismael Urzaiz-topic: Ideaal breekijzer!![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
Die zitten bijna allemaal op het andere forum of hebben een leven gekregen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
AL die users in dat topic die je hier niet meer ziet
Ik weet het , heb alleen niet zoveel met dat forum ondanks dat ik daar wel een account hebquote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zitten bijna allemaal op het andere forum of hebben een leven gekregen.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Er gaat niets boven FOK!.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het , heb alleen niet zoveel met dat forum ondanks dat ik daar wel een account heb
Yvonne vindt dit leuk.Oh.![]()
Eens. Ik was wel de grootste El tanque fan hoor.quote:.
quote:Ajax hoeft niet te vrezen voor een knieblessure bij Daley Blind. De defensieve middenvelder annex linksback viel zaterdagavond na zeventig minuten uit in de troostfinale Brazilië-Nederland. Er is echter niets ernstigs met hem aan de hand, communiceert Ajax.
De medici van Ajax constateerden dat het om een verrekking van de buitenste knieband gaat. Blind heeft geen verdere schade opgelopen aan het gewricht. Hij wordt op 4 augustus weer terug verwacht in Amsterdam, net als collega-internationals Jasper Cillessen en Joël Veltman.![]()
Daleygaat gewoon blijven..
Lukoki en De Sa nog weg, dan ben ik een tevreden man.. Al zal dat met laatstgenoemde niet gebeuren..
Ik zie toch liever nog een ervaren speler komen, een middenvelder het liefst.. Maar ja, die gaat dan Thuligod of Davy in weg zitten. Andersen is op Ajax.nl nu geregistreerd als middenvelder.. Dus zal ook niet gebeuren.. Schone en Duarte hebben we ook nog.
Verder is spoeling in aanval toch wel dun..
LV: Fischer, Kishna
SP: Milik, Zivko (, Siggi)
RV: De Sa, Sana, Schone evt.
Muric duurt nog wel even..![]()
voor Van Rhijn lijkt me wel een goed idee . Godver die is slechtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Schöne als rechtsback. Nog een jaar De Sa kan ik niet aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Rechtsbuiten dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
voor Van Rhijn lijkt me wel een goed idee . Godver die is slecht![]()
Gewoon zonder SPITS spelen,
------------------------------------------
X ----------- X------------X
-----X--------------X-----------
-------------X--------------------
X-------X--------X--------X
-------------X-------------------![]()
Dat klopt helaas, ben benieuwd of Ligeon het veel slechter kan doen als hij een aantal wedstrijden speeltquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
voor Van Rhijn lijkt me wel een goed idee . Godver die is slecht![]()
Helaas kan je in het echte leven niet gamey spelenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon zonder SPITS spelen,
X ----------- X------------X
-----X--------------X-----------
-------------X--------------------
X-------X--------X--------X
-------------X-------------------RED ONS HENNIEGOD![]()
Tete moet het helemaal worden ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt helaas, ben benieuwd of Ligeon het veel slechter kan doen als hij een aantal wedstrijden speeltRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer dat ze Meleg verhuren en de Sa behouden.. Meleg heeft vooral op het einde van de competitie lekker meegedaan terwijl de Sa eigenlijk altijd tegenviel in het eerste. Ben wel erg benieuwd naar die Milik, jammer dat die geen goede voorzetten zal krijgen![]()
De Sa voert altijd braaf uit wat de trainer zegtquote:Op maandag 14 juli 2014 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Jammer dat ze Meleg verhuren en de Sa behouden.. Meleg heeft vooral op het einde van de competitie lekker meegedaan terwijl de Sa eigenlijk altijd tegenviel in het eerste. Ben wel erg benieuwd naar die Milik, jammer dat die geen goede voorzetten zal krijgenRED ONS HENNIEGOD![]()
Meleg moet veel spelen, De Sa mag af en toe meehuppelen lijkt me. Niet eens zo gek dus eigenlijk, en anders zou Meleg alleen maar in Jong spelen, lekker minuten maken in de eredivisiequote:Op maandag 14 juli 2014 19:51 schreef Gruisman het volgende:
Jammer dat ze Meleg verhuren en de Sa behouden.. Meleg heeft vooral op het einde van de competitie lekker meegedaan terwijl de Sa eigenlijk altijd tegenviel in het eerste. Ben wel erg benieuwd naar die Milik, jammer dat die geen goede voorzetten zal krijgen![]()
Ben wel blij dat Meleg naar Cambuur is gegaan. Spelen wel met een mooie opvatting, toffe en goeie trainer Henk, gaat ongetwijfeld een veel betere indruk maken dan Lukoki.![]()
Ik zie liever een echte vleugelspeler op rechtsbuiten dan Schöne.
Maar met echte vleugelspeler bedoel ik geen de Sa
Oh.![]()
Becker en El-Ghazi.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daleygaat gewoon blijven..
Lukoki en De Sa nog weg, dan ben ik een tevreden man.. Al zal dat met laatstgenoemde niet gebeuren..
Ik zie toch liever nog een ervaren speler komen, een middenvelder het liefst.. Maar ja, die gaat dan Thuligod of Davy in weg zitten. Andersen is op Ajax.nl nu geregistreerd als middenvelder.. Dus zal ook niet gebeuren.. Schone en Duarte hebben we ook nog.
Verder is spoeling in aanval toch wel dun..
LV: Fischer, Kishna
SP: Milik, Zivko (, Siggi)
RV: De Sa, Sana, Schone evt.
Muric duurt nog wel even..![]()
Als die een beetje goed naar links en rechts kan kijken moet dat enkel probleem zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die Becker beter is dan de Sa en Lukoki.
In El-Ghazi heb ik wel vertrouwen.RED ONS HENNIEGOD![]()
El-Ghazi kan zo maar eens de verrassing van het seizoen worden lijkt mequote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In El-Ghazi heb ik wel vertrouwen.![]()
Kishna-Zivkovic-El Ghaziquote:Op maandag 14 juli 2014 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
El-Ghazi kan zo maar eens de verrassing van het seizoen worden lijkt me
Jajaja![]()
![]()
Oh.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever schone op de plek van die serero
Oh.![]()
Liever nietquote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liever schone op de plek van die serero![]()
Die becker is toch alleen fysiek heel sterk maar verder is het ook geen wonderkind ala Ebecilio toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In El-Ghazi heb ik wel vertrouwen.![]()
Volgens mij is Becker ook vooral veel snelheid maar weinig techniek ja. Zal dus ook wel jarenlang de kans krijgen om er dan achter te komen dat het niks is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die becker is toch alleen fysiek heel sterk maar verder is het ook geen wonderkind ala Ebecilio toch?Oh.![]()
Hoeveel buitenspelers hebben jullie nou eigenlijk ondertussen en hoeveel daarvan volstaan er daadwerkelijk? Volgens mij hebben jullie er een stuk of 9 lopen, maar is er nog vrijwel geen een van het gewenste niveau? Wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar ik krijg het idee dat de selectie wat dat betreft een beetje uit balans is?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
We hebben veel jonge talenten voor op de vleugels en een ervaren middenvelder die er uit de voeten kan. Maar voor de rest zijn er ook weinig 26-jarige vleugelspelers die haalbaar zijn voor Ajax en ook duidelijk het team versterken. Dan maar vertrouwen op de jeugd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:32 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel buitenspelers hebben jullie nou eigenlijk ondertussen en hoeveel daarvan volstaan er daadwerkelijk? Volgens mij hebben jullie er een stuk of 9 lopen, maar is er nog vrijwel geen een van het gewenste niveau? Wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar ik krijg het idee dat de selectie wat dat betreft een beetje uit balans is?Oh.![]()
Schaken kopen? 2 ballonnen en een lolly.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben veel jonge talenten voor op de vleugels en een ervaren middenvelder die er uit de voeten kan. Maar voor de rest zijn er ook weinig 26-jarige vleugelspelers die haalbaar zijn voor Ajax en ook duidelijk het team versterken. Dan maar vertrouwen op de jeugd.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Forum Opties Forumhop: Hop naar: