abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142271460
DEN HAAG -
Op het Spuiplein in Den Haag doen zaterdagmiddag duizenden mensen mee aan een manifestatie tegen het Palestijnenbeleid van Israël. De protestbijeenkomst is georganiseerd door het Nederlands Palestina Komitee en enkele andere organisaties. De actievoerders lopen naar het Vredespaleis. De tocht eindigt bij het Centraal Station.

De demonstratie is vooral gericht tegen de Israëlische aanvallen op de Gazastrook. Bij bombardementen zijn al meer dan 100 doden gevallen. De Palestijnse ambassadeur in Nederland zei in een toespraak dat de bezetting door Israël nu echt snel moet stoppen. „Bedankt dat jullie opstaan tegen de bezetting. Het zijn moeilijke weken voor de Palestijnen. Er liggen kinderen onder het puin.”

Hij richtte zich direct tot de Israëlische premier Benjamin Netanyahu. „We doen deze oproep vanuit de internationale hoofdstad van het recht. Meneer Netanyahu, u kunt deze oorlog beëindigen. Geef ons onze waardigheid en onafhankelijkheid terug. Vrede komt door gerechtigheid, niet door onderdrukking.”

Sprekers op het podium uitten veel kritiek op de Nederlandse media. Die zouden te veel de Israëlische kant en het Israëlische lijden benadrukken en te weinig oog hebben voor het lot van de Palestijnen. Rond half 5 verlieten de mensen het Spuiplein en begonnen ze aan de demonstratieve optocht door de stad, langs het Vredespaleis. De organisatie riep hen op „om zich niet te laten provoceren” door raddraaiers.

Sommige demonstranten in Den Haag dragen borden met een hakenkruis. Op die borden staan de Israëlische vlag en een hakenkruis naast elkaar afgebeeld, met het teken = ertussen. De organisatie doet een dringend beroep op betogers om die vlaggen weg te halen, omdat verder demonstreren anders mogelijk wordt verboden.

PVV-leider Geert Wilders vindt het „ongelooflijk” dat de politie en burgemeester van de stad dit tot nu toe toestaan. „Is Nederland gek geworden?”, liet Wilders weten. Hij vindt dat de demonstratie moet worden verboden en dat „het tuig met die jihadvlaggen en vlaggen met hakenkruis“ moet worden gearresteerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)demonstratie___.html

Zwak Nederland. Go Israël!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142271481
Ik mis nou de #2 bij de TT. Heb aangenomen dat het starten van een nieuw draadje geautomatiseerd was.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142271500
quote:
16s.gif Op zondag 13 juli 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Het kan uiteraard niet ontkend worden dat het op racistische beginselen gegrondveste Israel Lebensraum zoekt in de Palestijnse gebieden...

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Als joden deze vlag confronterend vinden, kan ik dat goed begrijpen.

Tijd dus dat ze hun stem tegen de juiste partij verheffen; tegen de Staat Israel en niet tegen wat bebaarde (in dit geval nuttige) idioten.
Mooi, is weer eens een nieuwe kaart.
Confronterend voor joden? Welnee, hoogstens omdat ze nog niet de hele bezette westoever in handen hebben.
pi_142271602
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 02:04 schreef Kees22 het volgende:
Ik mis nou de #2 bij de TT. Heb aangenomen dat het starten van een nieuw draadje geautomatiseerd was.
Alleen bij reeksen. En het reeksen van iets gebeurt nog handmatig.

"Zwak Nederland. Go Israël!" kan trouwens wel uit de OP me dunkt.
pi_142272116
De demonstranten hier hebben zich tenminste nog gedragen, in tegenstelling tot dat gespuis in Frankrijk en Duitsland. En het dan gek vinden dat er zo weinig sympathie is voor de Palestijnse zaak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142274508
Fatima Elatik liep ook mee.
pi_142274673
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:03 schreef Loekie1 het volgende:
Fatima Elatik liep ook mee.
Pak de hooivorken en steek de fakkels alvast maar aan!
pi_142274837
Ik ben wel benieuwd wat Fatima Elatik op 4 mei doet.

Even wat gegoogled en tja, het verbaast me niet, dit bericht:
De premier heeft ons allen op 4 mei benoemd tot wachters van de vrijheid. Maar minister Pechtold en de Amsterdamse stadsdeel-wethouder Fatima Elatik hebben een dag later duidelijk gemaakt dat voor hen, en trouwens ook voor de organisatoren van de Bevrijdingsfestivals in Wageningen en Assen, AEL-leider Abou Jahjah geen brug te ver is. Daar gaat een minister of een wethouder gewoon mee in gesprek.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)van-ja-van-wat.dhtml
pi_142274921
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:21 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Fatima Elatik op 4 mei doet.
Om 8 uur haar reet afvegen met een keppeltje denk ik.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142274943
Aangifte tegen anti-Israel betoging
quote:
'Tijdens de demonstratie werd veelvuldig de Hitlergroet gebracht en de demonstranten zwaaiden met hakenkruizen en jihadvlaggen', aldus FJN.
Frappant dat men vol blijft houden dat die hakenkruizen waren bedoeld om de nazi's te verheerlijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142275043
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
Aangifte tegen anti-Israel betoging

[..]

Frappant dat men vol blijft houden dat die hakenkruizen waren bedoeld om de nazi's te verheerlijken.
Waar waren ze dan voor bedoeld volgens jou?
pi_142275106
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat hier al iets van duizend keer uitgelegd.

Israël = hakenkruis. Met die borden liepen de demonstranten rond.

Ze vinden de Israëli's dus nazi's. En ze protesteren tegen Israël. Hoe kun je dat in godsnaam de nazi's verheerlijken? Of wat het stiekem toch een pro-Israël betoging?
  maandag 14 juli 2014 @ 10:31:49 #13
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142275114
quote:

[..]

Zoals ik het nu zie is het om de beleid van het huidige Israel te vergelijken met dat van Nazi Duitsland.

Dus niet: "De Nazi's zijn awesome want ze hebben heel veel Joden vermoord."
Maar: "Wat Israel nu met de Palestijnen doet is gelijk aan wat de Nazi's met de Joden deden."
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_142275144
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef DustPuppy het volgende:
Maar: "Wat Israel nu met de Palestijnen doet is gelijk aan wat de Nazi's met de Joden deden."
Wat mensen volledig ontoerekeningsvatbaar maakt, die met zulke borden lopen?

Infantiel volk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_142275201
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zoals ik het nu zie is het om de beleid van het huidige Israel te vergelijken met dat van Nazi Duitsland.

Dus niet: "De Nazi's zijn awesome want ze hebben heel veel Joden vermoord."
Is er een journalist die dat aan ze gevraagd heeft?
Als iemand met een bord loopt op een demonstratie moet je zo'n omweg maken qua interpretatie? Waarom staat er dan niet Israël=hakenkruis oid?
pi_142275239
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Met het bord Israël = hakenkruis, bedoelen ze stiekem dat de nazi's keihard kont schoppen?
pi_142275253
quote:

[..]

Als iemand met een bord loopt op een demonstratie moet je zo'n omweg maken qua interpretatie? Waarom staat er dan niet Israël=hakenkruis oid?
Dat stond ook op het bord, spuit 11.
  maandag 14 juli 2014 @ 10:39:58 #18
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142275289
quote:

[..]

Dat is echt precies wat er op het bord staat!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_142275309
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is echt precies wat er op het bord staat!
Oké. Dus het slachtoffer van de nazi's zijn nu de nazi's.
  maandag 14 juli 2014 @ 10:41:53 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142275333
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat is iets wat je wel vaker ziet bij 'misbruik'. Het slachtoffer wordt de dader.
pi_142275336
quote:

[..]

Dat is het idee achter het bord ja.
pi_142275374
Weet niet wat er verder rondliep/geroepen werd, maar wat ik lees en in het fotootje van de OP zie vind ik niet erg zorgwekkend.
pi_142275380
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het idee achter het bord ja.
En zo kun je toch lekker dat hakenkruis gebruiken.
pi_142275410
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Roceco het volgende:
Weet niet wat er verder rondliep/geroepen werd, maar wat ik lees en in het fotootje van de OP zie vind ik niet erg zorgwekkend.
Het is wel zorgwekkend, omdat de mensen die met die borden rondlopen ze niet allemaal op een rijtje hebben, maar je zou hopen dat er nog een vrijheid van meningsuiting is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_142275418
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En zo kun je toch lekker dat hakenkruis gebruiken.
Stiekem betuigen ze hun onvoorwaardelijke steun aan Hitler, inderdaad.

Zucht.
pi_142275438
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Roceco het volgende:
Zoveel gebrek aan historisch besef bij zo'n grote groep vind ik toch wel behoorlijk zorgwekkend.
pi_142275501
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Zoveel gebrek aan historisch besef bij zo'n grote groep vind ik toch wel behoorlijk zorgwekkend.
Idd, ik zeg niet dat ik het netjes/terecht vind, maar enkel dat ik vervolging hiervoor te ver vindt gaan. Enkel een vergelijking maken moet nog (net) kunnen vind ik persoonlijk.
Hadden ze geroepen 'Hitler had zijn karwei af moeten maken' of zo, had ik het wat anders gevonden. (daarom zeg ik er ook bij 'weet niet wat er verder geroepen werd')
  maandag 14 juli 2014 @ 10:50:02 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142275532
Het aantal nazi-sympathisanten in die groep is aardig hoog. Valt me nog mee dat ze niet door Den Haag zijn gaan marcheren eigenlijk.
pi_142275625
Isis= hakenkruis, kan dat ook?
pi_142275634
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
Isis= hakenkruis, kan dat ook?
Waarom niet?
pi_142275645
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ja, dat vraag ik me ook af.
pi_142275661
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me ook af.
Waarom vraag je je dat af? Heeft iemand verklaard dat een dergelijke vergelijking ongehoord is?
pi_142275677
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom vraag je je dat af? Heeft iemand verklaard dat een dergelijke vergelijking ongehoord is?
Vraag het ze maar, ik denk dat je dat antwoord krijgt.
pi_142275735
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dus jij wilt een discussie voeren op basis van wat jij denkt dat een groep demonstranten gaat zeggen over een dergelijke vergelijking?

Ik denk dat niemand echt warm loopt voor nazi-vergelijkingen als hij zelf het doelwit is daarvan. Zie de PVV.
pi_142275786
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij wilt een discussie voeren op basis van wat jij denkt dat een groep demonstranten gaat zeggen over een dergelijke vergelijking?

Ik denk dat niemand echt warm loopt voor nazi-vergelijkingen als hij zelf het doelwit is daarvan. Zie de PVV.
Isis zijn ze toch niet zelf?
pi_142275819
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:01 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Isis zijn ze toch niet zelf?
Wat een vermoeiende en nutteloze discussie is dit.

Wanneer iemand met een ISIS-vlag zwaait, en een ander vergelijking ISIS met de nazi's, dan zal de vlaggenzwaaier dat niet kunnen waarderen. Want, nogmaals, niemand houdt van die vergelijking.

In hoeverre de betogers sympathie koesteren voor ISIS weet ik niet.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:04:21 #37
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142275850
quote:

[..]

Dit noem je een stroman argument.
pi_142275895
Ik geloof dat ik je begrijp: moslims mogen misdaden plegen jegens moslims omdat het nu moslims zijn en in geen geval worden moslims beschuldigd door andere moslims. Dat is 'not done'.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:07:55 #39
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142275918
Israël = Nazi Duitsland is ook een vergelijking die niet opgaat.

Voor Zionisme = Nazisme daarentegen valt wel wat te zeggen.

In ieder geval op het gebied van het herstel van een groot Joods/Germaans rijk zoals men dat ooit dacht te hebben gehad.
pi_142275975
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij is dat hier al iets van duizend keer uitgelegd.

Israël = hakenkruis. Met die borden liepen de demonstranten rond.

Ze vinden de Israëli's dus nazi's. En ze protesteren tegen Israël. Hoe kun je dat in godsnaam de nazi's verheerlijken? Of wat het stiekem toch een pro-Israël betoging?

Dit bord werd door de organisatie uit de demonstratie gehaald. kennelijk op last van de politie
Men mag er schande van spreken maar de burgemeester verwijten dat die niet ingreep is overkill. De organisatie loste het al op.

http://www.elsevier.nl/Ne(...)azaprotest-1559180W/
quote:
Volgens een woordvoerder van de gemeente was dat niet nodig. Ze zegt dat de politie de vlaggen direct heeft laten weghalen en dat de burgemeester niet eens aan bod is gekomen.
pi_142275989
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:07 schreef DustPuppy het volgende:
Voor Zionisme = Nazisme daarentegen valt wel wat te zeggen.
Wat is Zionisme, en waarom zou dat hetzelfde zijn als Nazisme?
pi_142275999
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef Loekie1 het volgende:
Ik geloof dat ik je begrijp: moslims mogen misdaden plegen jegens moslims omdat het nu moslims zijn en in geen geval worden moslims beschuldigd door andere moslims. Dat is 'not done'.
Ik heb geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:12:42 #43
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142276024
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat is Zionisme, en waarom zou dat hetzelfde zijn als Nazisme?
Van de wiki:
quote:
Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroegere tijden de Israëlitische koninkrijken Israël en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birnbaum. Het heimwee naar Zion stamt uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven. De huidige vorm ontstond na de Joodse verstrooiing ten gevolge van de opstand van Sjimon bar Kochba. Het heimwee naar Zion en verlangen naar een eigen Joods vaderland komt in het lied Hatikwa tot uitdrukking.
pi_142276047
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.
Je hebt het me net uitgelegd en nu is jouw naam 'haas'!
pi_142276172
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:12 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Van de wiki:

[..]

Wow, poeh, een en al gelijkenis.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:20:54 #46
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142276194
quote:
11s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:19 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Wow, poeh, een en al gelijkenis.
Op dat vlak zeker ja.
pi_142276236
de deportatiegeilheid van de PVV:
quote:
Bent u bereid alsnog via videobeelden te achterhalen welke demonstranten de genoemde symbolen toonden en de Hitlergroet maakten, en hen alsnog op te pakken, vast te zetten en in geval van een dubbel paspoort het Nederlandse exemplaar af te nemen, tot persona non grata te verklaren en Nederland voor altijd uit te zetten? Zo neen, waarom niet?
http://www.pvv.nl/index.p(...)el-demonstratie.html
pi_142276255
Waarom hebben ze geen honden lostgelaten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_142276266
De debilisering van dit land gaat vrolijk voort.

Een vertoning met volop openlijk haat in de ogen en mond , in mijn stad en in mijn land.

De sfeer behoorlijk intimiderend en dreigend zoals te verwachten is van dit soort fijne groeperingen.

Ons land wederom met de billen omhoog om politiek correct te dienen en te plezieren.

Ranzig.
pi_142276304
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef DrMabuse het volgende:

Een vertoning met volop openlijk haat in de ogen en mond , in mijn stad en in mijn land.

De sfeer behoorlijk intimiderend en dreigend zoals te verwachten is van dit soort fijne groeperingen.

Ons land wederom met de billen omhoog om politiek correct te dienen en te plezieren.

Ranzig.
Daarom gewoon honden op dit soort lui loslaten.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:25:12 #51
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142276308
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef DrMabuse het volgende:

Ranzig.
Inderdaad, demonstraties als deze moeten gewoon keihard worden beëindigd met charges, waterkanonnen, honden en de aloude wapenstok.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142276321
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef raptorix het volgende:
Waarom hebben ze geen honden lostgelaten?
Zomaar een mogelijkheid?
Omdat de burgemeester geen fascist is?
Andere mogelijkheid .... omdat men geen honden gewelddadig wilt maken om ze te sparen... ?
Ik zeg maar wat .
pi_142276334
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Inderdaad, demonstraties als deze moeten gewoon keihard worden beëindigd met charges, waterkanonnen, honden en de aloude wapenstok.
Heb je ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting ?
pi_142276337
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daarom gewoon honden op dit soort lui loslaten.
Aldus onze vrijheidsminnende libertarier.

Vrijheid, maar niet voor iedereen.
pi_142276346
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:20 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Op dat vlak zeker ja.
Wow, ja.
pi_142276349
quote:
17s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus onze vrijheidsminnende libertarier.

Vrijheid, maar niet voor iedereen.
Vrijheid stopt wanneer je andermans vrijheid aantast.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:27:00 #57
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142276353
quote:

[..]

Is onze democratie zo zwak dat we niet bestand zijn tegen minderheden met afwijkende meningen?
  maandag 14 juli 2014 @ 11:27:20 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276363
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Bluesdude het volgende:
de deportatiegeilheid van de PVV:

[..]

http://www.pvv.nl/index.p(...)el-demonstratie.html
Zo gek lijkt het me in dit geval echt niet. Deze mensen voegen hier niets toe.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142276365
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

precies.... stopt dan met je hondengeweld
pi_142276370
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Is onze democratie zo zwak dat we niet bestand zijn tegen minderheden met afwijkende meningen?
Als je een debiel bent die hakenkruizen naast een israelische vlag zet ben je niet goed in je hoofd.
pi_142276377
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

precies.... stopt dan met je hondengeweld
Traangas mag ook.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:28:12 #62
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142276383
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je een debiel bent die hakenkruizen naast een israelische vlag zet ben je niet goed in je hoofd.
Niet goed bij je hoofd zijn is voor zo ver ik weet niet strafbaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142276385
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

En hoe is demonstreren precies een aantasting van andermans vrijheid?
pi_142276400
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo gek lijkt het me in dit geval echt niet. Deze mensen voegen hier niets toe.
jij ook niet met zo'n discriminerend antwoord .
Ken je het idee van gelijke burgers die gelijke behandeling krijgen ?
Democratie enzo...... nooit meer mensen deporteren
pi_142276427
Makkelijker en beter is dit soort demonstraties gewoon niet toe te staan.

Of in ieder geval meteen en hard in te grijpen als er afspraken worden geschonden.

Dat voorkomt dit soort te verwachten taferelen.

Begrijp me goed , ik heb zeker sympathie voor de Palestijnse zaak maar deze vertoning was ranzig en volop een gelegenheid voor zieke geesten om hun haat te ventileren en te uiten.
pi_142276442
JDL = Jewish Defense League = Nazi's

-
pi_142276445
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Traangas mag ook.
lul dan niet over vrijheid... je bent zelf zo'n vrijheidssaboteur
  maandag 14 juli 2014 @ 11:30:30 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276455
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jij ook niet met zo'n discriminerend antwoord .
Ken je het idee van gelijke burgers die gelijke behandeling krijgen ?
Democratie enzo...... nooit meer mensen deporteren
Nee, dat ken ik niet voor tuig als dit dat terroristen verheerlijkt.
Get woke, go broke!
pi_142276456
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef Charismatisch het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik vragen hoe dit in godsnaam relevant is?
pi_142276477
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef Charismatisch het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Oh maar zij doen het ook hoor!."

Krijgen we die versleten Calimero tactiek weer.

Alsjeblieft zeg.
pi_142276487
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een paar malloten zwaaien met ISIS-vlaggen en plots zijn alle demonstranten tuig? Naar mijn weten heeft men zich prima gedragen tijdens de demonstratie.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:32:18 #72
346939 Janneke141
pi_142276493
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef DrMabuse het volgende:
Goed plan. Een paar mensen aanstellen om te bepalen welke meningen wel en niet zijn toegestaan.
pi_142276500
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef DrMabuse het volgende:
Kritiek op Israel in een demonstratie wilt je verbieden?

quote:
Of in ieder geval meteen en hard in te grijpen als er afspraken worden geschonden.
waarom 'keihard' ? dom idee dat het de enigste ware oplossing is.
De politie had de organisatie al aangezegd de borden te verwijderen. Dat gebeurde ook.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:34:43 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142276554
quote:

[..]

Elke revolutie is begonnen door minderheden met een afwijkende mening.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:35:05 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276566
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een paar malloten zwaaien met ISIS-vlaggen en plots zijn alle demonstranten tuig? Naar mijn weten heeft men zich prima gedragen tijdens de demonstratie.
Uhuh, het kleine groepje, we kennen ze :W.
Get woke, go broke!
pi_142276568
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eerst bewijzen dat die bordendragers terroristen verheerlijken.... en dan nog eens goed nadenken over democratie, vrije meningsuiting en de vervolging van etnische minderheden.... Klassiek voorbeeld schuilt achter die nazivlag, maar je mag ook denken aan andere historische vervolgingen.
pi_142276602
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uhuh, het kleine groepje, we kennen ze :W.
Ik acht de kans niet heel groot dat het rondreizende groepje aanwezig was bij deze demonstratie.

Op de foto's zag ik vooral een mix tussen hoofddoeken, studentikoze moslims en linkshippies.
pi_142276607
quote:

[..]

Zeer zeker niet... !!!
Maar sommigen mensen zijn niet zo pro-democratie.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:36:46 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276613
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Eerst bewijzen dat die bordendragers terroristen verheerlijkt.... en dan nog eens goed nadenken over democratie, vrije meningsuiting en de vervolging van etnische minderheden.... Klassiek voorbeeld schuilt achter die nazivlag, maar je mag ook denken aan andere historische vervolgingen.
Etnische minderheden, lekker bangmaakwoord weer, want oe, dan moet je je politiek correcte bek houden.

Fuck it, mensen die openlijk Palestina en ISIS etc aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld. Natuurlijk kan je ze niet 123 oppakken, maar dit is wel een gegronde reden voor een goed onderzoek iig.
Get woke, go broke!
pi_142276660
Er wordt hier niets verheerlijkt, enkel vergeleken en het nazisme wordt neergezet als iets negatiefs. Misleidende TT en domme reacties hier.
pi_142276698
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Etnische minderheden, lekker bangmaakwoord weer, want oe, dan moet je je politiek correcte bek houden.
Jij bent bang voor etnische minderheden? Relativeer die angst eens...

quote:
Fuck it, mensen die openlijk Palestina en ISIS etc aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld. Natuurlijk kan je ze niet 123 oppakken, maar dit is wel een gegronde reden voor een goed onderzoek iig.
Jij bent eng. Pro een Palestijnse staat zijn is niet hetzelfde al terrorisme aanhangen.
Maar , als wel. dan is de democratie belangrijker dan haat naar die mensen.
Dit soort meningen leiden soms zelf tot terreur.

ps.... Ik ben vóór een Palestijnse staat . Moet de AIVD mij nu onderzoeken?
pi_142276700
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef Dastan het volgende:
Er wordt hier niets verheerlijkt, enkel vergeleken en het nazisme wordt neergezet als iets negatiefs. Misleidende TT en domme reacties hier.
Dat is ongeveer drie pagina's geleden al vastgesteld.
pi_142276728
quote:
Fuck it, mensen die openlijk Palestina [...] aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
-
  maandag 14 juli 2014 @ 11:42:05 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276742
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent bang voor etnische minderheden? Relativeer die angst eens...

[..]

Jij bent eng. Pro een Palestijnse staat zijn is niet hetzelfde al terrorisme aanhangen.
Maar , als wel. dan is de democratie belangrijker dan haat naar die mensen.
Dit soort meningen leiden soms zelf tot terreur.
Ik ben helemaal niet bang voor etnische minderheden, ik doel juist op het feit als jij mensen zo noemt dat je opeens op eieren moet lopen omdat je anders weer een nazi bent.

Fijn dat jij mij eng vindt, ik vind palestijnen een vrij naar en onguur volk en geef Israel op elk vlak gelijk in dit kansloze conflict.
Get woke, go broke!
pi_142276765
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef Dastan het volgende:
anti-democratische reacties...
pi_142276779
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat is ongeveer drie pagina's geleden al vastgesteld.
Waarom is de TT dan nog steeds een geciteerde Telegraafkop?

O ja, omdat Heatwave die opruiende titel wel best vindt zo.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:44:13 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276792
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:43 schreef Dastan het volgende:

[..]

Waarom ben ik degene die iets van de TT moet vinden precies oh verlichtte Guru?
Get woke, go broke!
pi_142276794
Grappig dat niemand hier over de Jihad vlaggen valt. Die werden ook nog even geshowed. Dat soort vlaggen zouden met harde hand neergehaald moeten worden, maar ja.... alles moet maar kunnen hier.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:44:21 #89
346939 Janneke141
pi_142276795
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:43 schreef Dastan het volgende:

[..]

Wat is er opruiend aan, het is toch gewoon een feitelijke constatering?
pi_142276811
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom ben ik degene die iets van de TT moet vinden precies oh verlichtte Guru?
Je kunt 'm toch veranderen?
  maandag 14 juli 2014 @ 11:45:36 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276824
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef Dastan het volgende:

[..]

Je kunt 'm toch veranderen?
ja, dat kan idd, ik zat te denken aan : "Go Isreal, nuke die terrorsten terug het stenentijdperk in" :).
Get woke, go broke!
pi_142276829
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet bang voor etnische minderheden, ik doel juist op het feit als jij mensen zo noemt dat je opeens op eieren moet lopen omdat je anders weer een nazi bent.
De term etnische minderheden is een normale aanduiding van groepen mensen die zich onderscheiden van de etnische meerderheid . Niks mis mee.
Dat deze term verkapt jou voor een nazi uitmaakt is jouw probleem.
Je overdrijft

quote:
Fijn dat jij mij eng vindt, ik vind palestijnen een vrij naar en onguur volk en geef Israel op elk vlak gelijk in dit kansloze conflict.
Vroeger waren er mensen die joden naar en onguur vonden. Je maakt diezelfde fout .
pi_142276863
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat kan idd, ik zat te denken aan : "Go Isreal, nuke die terrorsten terug het stenentijdperk in" :).
Isreal :')

Dan gaan ze zelf ook dood door fallout.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 11:47:30 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276864
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De term etnische minderheden is een normale aanduiding van groepen mensen die zich onderscheiden van de etnische meerderheid . Niks mis mee.
Dat deze term verkapt jou voor een nazi uitmaakt is jouw probleem.
Je overdrijft

[..]

Vroeger waren er mensen die joden naar en onguur vonden. Je maakt diezelfde fout .
Neuh, de joden deden ook echt niets en mensen konden dat niet weten want geen internet oid.

Palestijnen schieten raketten af, krijgen een waarschuwing waar de vergelding komt en zetten daar vrouwen en kinderen neer voor propaganda tegen israel. Dat zijn de echte monsters.
Get woke, go broke!
pi_142276867
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

wat zeg je nou? atoombom op Den Haag gooien ?
pi_142276876
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat is er opruiend aan, het is toch gewoon een feitelijke constatering?
Het is een selectieve constatering. Het hakenkruis was niet het enige op die vlaggen.

Als ik op een doek verf 'Stop dierenmoord' is een mededeling als 'Vlaggen met dierenmoord bij demonstratie' ook belachelijk.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:48:14 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276882
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wat zeg je nou? atoombom op Den Haag gooien ?
Wat ben je? 12?
Get woke, go broke!
pi_142276893
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Grappig dat niemand hier over de Jihad vlaggen valt. Die werden ook nog even geshowed. Dat soort vlaggen zouden met harde hand neergehaald moeten worden, maar ja.... alles moet maar kunnen hier.
Ik zag deze vlag, is een vlag van het oude Kalifaat, geen IS-vlag.

-
  maandag 14 juli 2014 @ 11:48:54 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276898
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef Dastan het volgende:

[..]

Het is een selectieve constatering. Het hakenkruis was niet het enige op die vlaggen.

Als ik op een doek verf 'Stop dierenmoord' is een mededeling als 'Vlaggen met dierenmoord bij demonstratie' ook belachelijk.
Nee idd er waren ook Jihadvlaggen en ISIS vlaggen, dat maakt het wel beter idd :').
Get woke, go broke!
  maandag 14 juli 2014 @ 11:49:08 #100
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142276904
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heb je ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting ?
quote:

[..]

Mijn sarcasme kwam niet door, excuus voor mijn falen.
pi_142276915
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, de joden deden ook echt niets en mensen konden dat niet weten want geen internet oid.

Palestijnen schieten raketten af, krijgen een waarschuwing waar de vergelding komt en zetten daar vrouwen en kinderen neer voor propaganda tegen isreal. Dat zijn de echte monsters.
hummmmmm ik vind jou ook best wel een echt monster....
Terecht mag je boos zijn over die raketten op Joden.
Maar je bent niet boos over die bommen op Palestijnen.
Je bent niet boos dat in deze opgelaaide geweldsorgie vooral Palestijnen vermoord worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 14-07-2014 11:54:51 ]
pi_142276931
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee idd er waren ook Jihadvlaggen en ISIS vlaggen, dat maakt het wel beter idd :').
Laat maar zien dan.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:50:47 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276934
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

hummmmmm ik vind jou ook best wel een echt monster....
Terecht mag je boos zijn over die raketten op Joden.
Maar je bent niet boos over die bommen op Palestijnen.
Je bent niet boos dat in deze opgelaaide geweldsorgie.. vooral. Palestijnen vermoord worden.
Mag hoor, alleen doe ik verder niets eraan, ik heb alleen een mening.

En nee ik ben niet boos dat er voornamelijk Palestijnen vermoord worden, dat is namelijk vrij eenvoudig te voorkomen, nokken met raketten afschieten en klaar.
Get woke, go broke!
pi_142276954
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik zag deze vlag, is een vlag van het oude Kalifaat, geen IS-vlag.

[ afbeelding ]
Jawel, maar die vlag wordt vaak door jihadsympathisanten gevoerd. Niet alle jihadsympathisanten staan achter IS.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:51:42 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276955
quote:
99s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:50 schreef Dastan het volgende:

[..]

Laat maar zien dan.
Get woke, go broke!
pi_142276956
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:

En nee ik ben niet boos dat er voornamelijk Palestijnen vermoord worden, dat is namelijk vrij eenvoudig te voorkomen, nokken met raketten afschieten en klaar.
Nokken met je verzetten tegen verkrachters, dan word je ook niet meer verkracht.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 11:52:00 #107
346939 Janneke141
pi_142276962
quote:
ik heb alleen een mening.
Fijn hè, dat je die mag uiten.
pi_142276979
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jawel, maar die vlag wordt vaak door jihadsympathisanten gevoerd. Niet alle jihadsympathisanten staan achter IS.
Niet verboden in dit land volgens Opstelten.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 11:53:31 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142276996
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Fijn hè, dat je die mag uiten.
Zij mogen hem opzich ook uiten, maar ik vind het niet meer dan terecht dat er even goed naar gekeken wordt als het om dit soort zaken gaat.

Of denk je dat het prima gaat als ik morgen met een "I love Breivik, morgen is jouw kind next" bord ga lopen?
Get woke, go broke!
pi_142277007
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat ben je? 12?
nee 13... stelde ik een domme vraag?
Beter dom dan moordzuchtig toch ?
Maar ik neem genoegen met je damagecontrolverklaring dat je het niet echt meende
De TT is wel onjuist. Er waren geen vlaggen met hakenkruis
  maandag 14 juli 2014 @ 11:54:09 #111
346939 Janneke141
pi_142277017
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zij mogen hem opzich ook uiten, maar ik vind het niet meer dan terecht dat er even goed naar gekeken wordt als het om dit soort zaken gaat.

Of denk je dat het prima gaat als ik morgen met een "I love Breivik, morgen is jouw kind next" bord ga lopen?
Zo lang je je dreigement niet uitvoert moet je dat vooral doen.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:54:12 #112
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142277018
quote:

[..]

Inderdaad. Aan beide zijden.
pi_142277024
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is een bedreiging. Heel wat anders dan een ISIS-vlag.

Als iemand publiekelijk zijn liefde voor Breivik wil verklaren, dan heb ik daar geen moeite mee.
  maandag 14 juli 2014 @ 11:54:35 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142277026
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

nee 13... stelde ik een domme vraag?
Beter dom dan moordzuchtig toch ?
Maar ik neem genoegen met je damagecontrolverklaring dat je het niet echt meende
De TT is wel onjuist. Er waren geen vlaggen met hakenkruis
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet meen. En de hakenkruisfoto's staan in de OP.
Get woke, go broke!
pi_142277066
quote:

[..]

Met zo'n visie ondersteunt men het geweld. Al bijna 70 jaar. Vooral vijandsdenken en Israel steunen
pi_142277097
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik het niet meen. En de hakenkruisfoto's staan in de OP.
Ojee.... je meent het dus wel ?
Of...
Je wilt graag roepen dat men Palestijnen moet vermoorden met atoombommen ?

ps... ik zie geen hakenkruis op een VLAG.
pi_142277139
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:52 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet verboden in dit land volgens Opstelten.
En daar mag best weleens goed naar gekeken gaan worden. Jihad houdt onder andere de strijd tegen ongelovigen in, en ds ben je feitelijk gewoon een vijand van onze staat, indien je dergelijke vlaggen voert.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:00:03 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142277159
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ojee.... je meent het dus wel ?
Of...
Je wilt graag roepen dat men Palestijnen moet vermoorden met atoombommen ?

ps... ik zie geen hakenkruis op een VLAG.
Oh, ze staan niet op een vlag, dus ze zijn er niet :').

Nevermind.
Get woke, go broke!
pi_142277167
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
En daar mag best weleens goed naar gekeken gaan worden. Jihad houdt onder andere de strijd tegen ongelovigen in, en ds ben je feitelijk gewoon een vijand van onze staat, indien je dergelijke vlaggen voert.
Onzin. Dan kun je de vlag van Saoedi-Arabië ook gaan verbieden. Nederland heeft in het verleden samengewerkt met het Ottomaans Kalifaat tegen de Spanjaarden. Ken je geschiedenis.
-
pi_142277185
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Naar wat ik heb begrepen betekent jihad niet per se gewapende strijd. Maar los daarvan ben ik geen fan van het verbieden van symbolen. Als mensen met een hakenkruis willen marcheren en de Hitlergroet willen brengen, dan zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik.
pi_142277220
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Onzin. Dan kun je de vlag van Saoedi-Arabië ook gaan verbieden. Nederland heeft in het verleden samengewerkt met het Ottomaans Kalifaat tegen de Spanjaarden. Ken je geschiedenis.
Lekker boeiend. We leven nu.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:02:11 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142277223
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar wat ik heb begrepen betekent jihad niet per se gewapende strijd. Maar los daarvan ben ik geen fan van het verbieden van symbolen. Als mensen met een hakenkruis willen marcheren en de Hitlergroet willen brengen, dan zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik.
OK, daar kan ik me dan nog wel in vinden. Maar hoe ga je dan Zwarte Piet is racisme verdedigen? Als je met een symbool voor massamoord en heilige oorlog mag rondlopen in Nederland dan zou ZP echt geen enkel probleem moeten zijn.
Get woke, go broke!
pi_142277238
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oké, daar heb je dan gelijk in (die witte is trouwens geen jihadvlag). Echter geen ISIS-vlag en de jihad is niet per se gewelddadig.
pi_142277246
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, daar kan ik me dan nog wel in vinden. Maar hoe ga je dan Zwarte Piet is racisme verdedigen? Als je met een symbool voor massamoord en heilige oorlog mag rondlopen in Nederland dan zou ZP echt geen enkel probleem moeten zijn.
Ik heb dan ook geen problemen met Zwarte Piet.
pi_142277248
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker boeiend. We leven nu.
Klopt, je moet dan ook rekening houden met de 2 miljard moslims in de wereld en hen niet teveel schofferen. Die vlag wordt dan ook nooit verboden.
-
pi_142277322
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mogen ze ook op die manier marcheren tijdens bijvoorbeeld dodenherdenking?
pi_142277339
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mogen ze ook op die manier marcheren tijdens bijvoorbeeld dodenherdenking?
Wat mij betreft wel.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:07:52 #128
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142277368
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel.
En op een Joodse begrafenis?
pi_142277432
Gaan jullie mij nou vragen blijven stellen over elk denkbaar scenario?

Mag je een betoging tegen Indie-veteranen houden in een bejaardenhuis?
Of een anti-Amerikaanse optocht op een militaire begraafplaats waar voornamelijk Amerikanen liggen?

Natuurlijk kan niet alles. Maar in principe vind ik dat je voor elk standpunt zou mogen demonstreren. Hoe walgelijk dat standpunt ook is.
pi_142277474
Tijdens een begrafenis:

Het is dus wel mogelijk.
-
pi_142277628
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hoe is demonstreren precies een aantasting van andermans vrijheid?
Demonstreren door bewust mensen te beledigen?
pi_142277646
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef raptorix het volgende:
Jij kiest ervoor om je beledigd te voelen... (een veelgehoord argument tijdens de Mohammed-cartoons).
-
pi_142277651
quote:

[..]

Anderen beledigen zou niet moeten mogen? En jij bent libertarier?
  maandag 14 juli 2014 @ 12:18:25 #134
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142277653
quote:

[..]

Ach ja, het enige dat bij een Jood langer is dan zijn neus, zijn zijn tenen.
pi_142277662
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Anderen beledigen zou niet moeten mogen? En jij bent libertarier?
Er zijn grensgevallen waarin een mening kwetsend voor een ander kan zijn, echter het zetten van hakenkruizen heeft geen enkele zin.
pi_142277710
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er zijn grensgevallen waarin een mening kwetsend voor een ander kan zijn, echter het zetten van hakenkruizen heeft geen enkele zin.
Mensen beledigen valt naar mijn idee onder de vrijheid van meningsuiting. Of beledigen altijd verstandig of wenselijk is, is een tweede. Dat is echter geen reden om er paal en perk aan te stellen.

Wilders proberen te veroordelen vond ik bijvoorbeeld grote onzin. Ondanks dat ik Wilders een grote lul vind.
pi_142277715
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ach ja, het enige dat bij een Jood langer is dan zijn neus, zijn zijn tenen.
Als er 1 volk is wat goed om kan gaan met kritiek dan zijn het de joden, ooit wel eens van islamitische humor gehoord?
pi_142277727
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mensen beledigen valt naar mijn idee onder de vrijheid van meningsuiting. Of beledigen altijd verstandig of wenselijk is, is een tweede. Dat is echter geen reden om er paal en perk aan te stellen.

Wilders proberen te veroordelen vond ik bijvoorbeeld grote onzin. Ondanks dat ik Wilders een grote lul vind.
Een belediging moet kunnen als het een doel heeft, dit is het bewust shoqueren zonder dat daar een doel achter zit, behalve het zaaien van haat.
pi_142277755
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een belediging moet kunnen als het een doel heeft, dit is het bewust shoqueren zonder dat daar een doel achter zit, behalve het zaaien van haat.
Jaja, maar waarom zou dat niet mogen?
  maandag 14 juli 2014 @ 12:23:04 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142277791
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jij kiest ervoor om je beledigd te voelen... (een veelgehoord argument tijdens de Mohammed-cartoons).
Ik ben nooit beledigd, men mag van mij alles vinden van alles.

Nederland is een kil koud kutland, mag van mij prima geroepen worden. Maar dit zijn geen beledigingen, dit zijn steunbetuigingen tegen ons eigen land. Steunbetuigingingen voor terrorisme en voor organisaties die dit land verwerpen, want niet islamitisch.

Dan nog kan je dus zeggen dat zolang ze het alleen roepen er niets aan de hand is. en dat is deels ook zo, maar ik snap best dat er heel veel mensen met een scheef oog kijken naar dit soort dingen. Oproepen tot terrorisme moet allemaal kunnen, maar een kindertraditie moet worden afgeschaft.
Get woke, go broke!
pi_142277794
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef raptorix het volgende:
Als er 1 volk is wat goed om kan gaan met kritiek dan zijn het de joden, ooit wel eens van islamitische humor gehoord?
Wat is islamitische humor? Grappen maken gebaseerd op de islam? Of een comedian die een moslim is?
-
pi_142277795
quote:

[..]

Hoezo zit er geen doel achter? De demonstranten maken de vergelijking tussen Israël en de nazi's met als doel de aanvallen te laten stoppen.

Overigens is het onzin dat een belediging een doel moet hebben. Als je dat gaat verbieden, kom je echt op een hellend vlak terecht.

Een heel rare mening voor iemand die naar eigen zeggen vrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Of dat gaat vrijheid alleen op voor meningen die jou niet onwelgevallig zijn?
pi_142277801
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jaja, maar waarom zou dat niet mogen?
Dezelfde reden als dat ik geen varkenskop voor een moskee leg.
pi_142277826
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, ik zie geen enkele reden waarom dat niet zou mogen.

De moslims worden boos ja, so?
pi_142277828
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat heeft alles met fatsoen te maken. Maar je kunt mensen niet verbieden om onfatsoenlijk te handelen. Althans, dat moet je niet willen.
pi_142277844
quote:

Volgens Wilders was de bedoeling niet om te kwetsen, maar om te choqueren.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)er-Wilders-1524662W/
-
pi_142277882
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoezo zit er geen doel achter? De demonstranten maken de vergelijking tussen Israël en de nazi's met als doel de aanvallen te laten stoppen.

Overigens is het onzin dat een belediging een doel moet hebben. Als je dat gaat verbieden, kom je echt op een hellend vlak terecht.

Een heel rare mening voor iemand die naar eigen zeggen vrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Of dat gaat vrijheid alleen op voor meningen die jou niet onwelgevallig zijn?
In Nederland hebben we gewoon in de wet staan dat je geen hakenkruizen mag gebruiken, alleen daar om is de discussie zinloos.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:25:57 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142277892
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heeft alles met fatsoen te maken. Maar je kunt mensen niet verbieden om onfatsoenlijk te handelen. Althans, dat moet je niet willen.
Onfatsoenlijk is als ik ga roepen dat ik met een Aubergine in mijn reet wil worden geneukt op het binnenhof.

Dit is oproepen en steunbetuigen voor terrorisme, massamoord en jodenhaat, dat is net ff iets anders dan "onfatsoenlijk" ;).
Get woke, go broke!
pi_142277916
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

In Nederland hebben we gewoon in de wet staan dat je geen hakenkruizen mag gebruiken, alleen daar om is de discussie zinloos.
Ah, dus nu ga je plots op die toer.

Bovendien voeren we nu geen discussie over wat wel en niet mag volgens de Nederlandse wet, maar wat wij persoonlijk wenselijk en toelaatbaar achten.

In een andere discussies laat je je immers ook niet tegenhouden door de Nederlandse wet.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:27:09 #150
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142277921
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Niet echt een cultuur waar ik me qua cabaret in heb verdiept. Feit is wel dat er diverse Joodse belangengroepen zijn die zich regelmatig beledigd of gekrenkt voelen.
pi_142277936
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onfatsoenlijk is als ik ga roepen dat ik met een Aubergine in mijn reet wil worden geneukt op het binnenhof.

Dit is oproepen en steunbetuigen voor terrorisme, massamoord en jodenhaat, dat is net ff iets anders dan "onfatsoenlijk" ;).
Waar wordt er precies opgeroepen tot massamoord en jodenhaat?
pi_142277950
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit zijn geen beledigingen, dit zijn steunbetuigingen tegen ons eigen land.
Wat is een steunbetuiging tegen Nederland? Als je voor Palestina bent?

quote:
Steunbetuigingingen voor terrorisme en voor organisaties die dit land verwerpen, want niet islamitisch.
Hamas verwerpt Nederland? Of is Palestina=terrorisme? De niet-bestaande IS-vlaggen? Wees eens specifieker.

quote:
Oproepen tot terrorisme moet allemaal kunnen, maar een kindertraditie moet worden afgeschaft.
Oproepen tot terrorisme is verboden.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:29:29 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142277981
quote:
5s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar wordt er precies opgeroepen tot massamoord en jodenhaat?

Door dit soort leuzen te verkondigen oa.
Get woke, go broke!
pi_142278001
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En wie heeft die leuzen precies geuit tijdens deze demonstratie? En waarom zou je een complete demonstratie verbieden wanneer een handvol figuren zich misdraagt?
pi_142278025
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Sovjet-Unie bestaat niet meer, zijn de inwoners uitgemoord?
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:31:00 #156
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142278026
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wie heeft die leuzen precies geuit tijdens deze demonstratie? En waarom zou je een complete demonstratie verbieden wanneer een handvol figuren zich misdraagt?
Waarom zou je Ajaxsupporters verbieden om naar Rotterdam te komen wanneer slechts een klein deel van hen zich misdraagt?
pi_142278035
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:27 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niet echt een cultuur waar ik me qua cabaret in heb verdiept. Feit is wel dat er diverse Joodse belangengroepen zijn die zich regelmatig beledigd of gekrenkt voelen.
Je doelt waarschijnlijk op het CIDI, het CIDI is geen joodse belangenvereniging maar een direct door Israel betaalde organisatie die inderdaad altijd huilie huilie doet.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:31:35 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278040
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verbieden heb ik nooit gezegd, alleen goed in de gaten blijven houden dit soort dingen.

Laten we wel wezen, het hoeft niet meteen een drama te worden, maar er komt zeker weten nooit iets goeds en positiefs voor Nederland uit dit soort dingen.
Get woke, go broke!
pi_142278077
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
er komt zeker weten nooit iets goeds en positiefs voor Nederland uit dit soort dingen.
Het is juist in het belang van Nederland om niet mee te werken aan de onderdrukking van de Palestijnen.
-
pi_142278086
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als het conflict kansloos is moet je je er ook niet mee bemoeien en ze het lekker zelf laten uit zoeken. Dat betekent ook dat de Nederlandse staat zich neutraal in het conflict op moet stellen en niet Israel voor moet trekken.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:33:14 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278100
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Het is juist in het belang van Nederland om niet mee te werken aan de onderdrukking van de Palestijnen.
Neuh, Israel is een stuk beter om te vriend te houden.
Get woke, go broke!
pi_142278113
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, Israel is een stuk beter om te vriend te houden.
Je moet je goede vriend niet gaan aanmoedigen wanneer ie fout bezig is, dan ben je een slechte vriend.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:34:21 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278121
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je moet je goede vriend niet gaan aanmoedigen wanneer ie fout bezig is, dan ben je een slechte vriend.
Klopt, wel als ie prima bezig is zoals nu.
Get woke, go broke!
pi_142278137
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, wel als ie prima bezig is zoals nu.
Ze zijn alleen maar prima bezig volgens de VS en Micronesië, voor de rest keurt de internationale gemeenschap de Israëlische bezetting af.
-
pi_142278153
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Waar en hoe wordt dat precies gedaan?
  maandag 14 juli 2014 @ 12:35:56 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278160
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ze zijn alleen maar prima bezig volgens de VS en Micronesië, voor de rest keurt de internationale gemeenschap de Israëlische bezetting af.
De VS is voor mij reden genoeg :7.
Get woke, go broke!
pi_142278172
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
De VS is voor mij reden genoeg :7.
Ik vat dit op als een steunbetuiging tegen Nederland.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:37:05 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278183
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:36 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik vat dit op als een steunbetuiging tegen Nederland.
Ja, maar jouw gedachtengang is redelijk verknipt zoals al gebleken, dus dat geeft niet hoor :).
Get woke, go broke!
pi_142278210
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar jouw gedachtengang is redelijk verknipt zoals al gebleken, dus dat geeft niet hoor :).
Pleiten voor het droppen van een kernbom op Palestina (en tegelijkertijd Israël onleefbaar maken en jezelf een vriend van Israël noemen) is behoorlijk verknipt.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:38:42 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278224
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Pleiten voor het droppen van een kernbom op Palestina (en tegelijkertijd Israël onleefbaar maken en jezelf een vriend van Israël noemen) is behoorlijk verknipt.
Ja, want dat was ook echt serieus de optie :').

Beeldspraak, leer het.
Get woke, go broke!
pi_142278261
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want dat was ook echt serieus de optie :').

Beeldspraak, leer het.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet meen.
:')
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:40:54 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278299
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:39 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Nuken is gewoon een term, een uitdrukking voor wegvagen, van de planeet verwijderen, het afval wegmieteren.

Nogal wiedes dat je niet op je eigen grond een letterlijk een nuke afsteekt, maar goed, het moest weer even ge-teletubbied worden voor sommige mensen.
Get woke, go broke!
pi_142278350
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nuken is gewoon een term, een uitdrukking voor wegvagen, van de planeet verwijderen, het afval wegmieteren.

Nogal wiedes dat je niet op je eigen grond een letterlijk een nuke afsteekt, maar goed, het moest weer even ge-teletubbied worden voor sommige mensen.
Maar natuurlijk wel moord en brand schreeuwen als figuren dat over Israël roepen. Als beeldspraak dan hè.
pi_142278364
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:

In Feyenoord-hooligan-kringen zeker? Het is mijn schuld. Ik had mezelf ook niet moeten verlagen naar jouw tokkie-niveau.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 12:43:53 #175
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142278383
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar natuurlijk wel moord en brand schreeuwen als figuren dat over Israël roepen. Als beeldspraak dan hè.
Nee, dat is heel anders.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:44:22 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278401
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:43 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

In Feyenoord-hooligan-kringen zeker? Het is mijn schuld. Ik had mezelf ook niet moeten verlagen naar jouw tokkie-niveau.
Ah, je komt er niet meer uit qua argumenten, is allemaal net ff te ingewikkeld en te snel, dus maak je snel ff iemand uit voor tokkie en heb je in je eigen wereldje gewonnen O+.
Get woke, go broke!
pi_142278424
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:31 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Waarom zou je Ajaxsupporters verbieden om naar Rotterdam te komen wanneer slechts een klein deel van hen zich misdraagt?
Goede vraag. Ik vind die maatregel dan ook onzin.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:45:14 #178
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142278425
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah, je komt er niet meer uit qua argumenten, is allemaal net ff te ingewikkeld en te snel, dus maak je snel ff iemand uit voor tokkie en heb je in je eigen wereldje gewonnen O+.
Gewoon nuken dat soort mensen.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:46:38 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278460
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee hoor, je roept maar een eind weg, wel het liefst daar, met een steen in je hand.
Get woke, go broke!
pi_142278521
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, je roept maar een eind weg, wel het liefst daar, met een steen in je hand.
Het heeft er veel van weg dat jij daar beter op je plek bent.
  maandag 14 juli 2014 @ 12:50:55 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142278591
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het heeft er veel van weg dat jij daar beter op je plek bent.
Nee hoor, ik blijf liever lekker hier, ik ga hier ook niet een ME peloton aanvallen en daarna klagen dat ze me geslagen hebben.
Get woke, go broke!
pi_142278642
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, ik blijf liever lekker hier, ik ga hier ook niet een ME peloton aanvallen en daarna klagen dat ze me geslagen hebben.
Heb je het nu over Israël en Palestina?
  maandag 14 juli 2014 @ 14:09:32 #183
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142281766
quote:
Fuck it, mensen die openlijk Palestina aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld.
Waarom? Waarom mogen joden wel een land en de Palestijnen niet terwijl in Israël vooral importjoden wonen?
Anti-Turkije
pi_142282637
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Infantiel volk.
En deze post is het bewijs dat wetenschappers ook niet alwetend zijn, of per se een goed beoordelingsvermogen hebben ^O^
  maandag 14 juli 2014 @ 14:39:08 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142283017
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Infantiel volk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142283049
quote:

[..]

quote:

[..]

Het bewijs dat men niet eerst leest voordat ze gaan schreeuwen, en maar automatisch de kant kiezen van dat "och arme, wat zijn het toch een stel zielige lui die door iedereen worden gehaat"-volk :N

Als je het artikel leest, en de foto's erbij haalt, dan kun je duidelijk zien in welke context dit allemaal is bedoeld en hoef je je niet zulke kromme redeneringen te maken.

Of zou het pure onwetendheid zijn?

quote:

[..]

Oké, waarschijnlijk toch onwetend dus. Uitgelegd, ze lijkt het te snappen nu. Zit nu vast goed, ze lopen dus niet zomaar met hakenkruizen te zwaaien. Er is een context, een kader waarbinnen dit moet kunnen ^O^

quote:

[..]

:|W FML. En dan toch tot deze conclusie komen. Dit is gewoon echt haten om het haten dit, walgelijk gewoon :r

Als zelfs mensen in Nederland zo'n verkleurd beeld hebben, en het dat volk daar gewoon niet gunnen, hoe in hemelsnaam kan er dan ooit vrede komen in het gebied zelf? Waar de emoties nota bene het miljoenvoudige zijn vergeleken met hier ;(
pi_142284633
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Drxx het volgende:

[..]

En deze post is het bewijs dat wetenschappers ook niet alwetend zijn, of per se een goed beoordelingsvermogen hebben ^O^
Matige trol.
pi_142284708
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Matige trol.
Bedankt voor deze, zeer waardevolle, mening ^O^
pi_142284861
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Drxx het volgende:

[..]

Als je in die veronderstelling verkeerde is dat wel enigszins naïef.
pi_142285112
Lyrebird is ook zo'n zelfverklaarde liberaal die niets moet hebben van andere meningen.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:32:42 #191
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142285344
Vraag me wel af hoeveel Israëli's daadwerkelijk de "Dood hen allen. God herkent de zijnen." mentaliteit aanhangen.
pi_142285438
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef Drxx het volgende:

[..]

Bedankt voor deze, zeer waardevolle, mening ^O^
Hypocriet ventje ben je ook hé.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:36:12 #193
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142285507
Ik ben voor weinig mensen zo allergisch als voor Fatima Elatik-van-de-molen. Maar dit terzijde.
Ik vind die hakenkruizen en de context waarin ze gebruikt worden eigenlijk minder erg dan die terrorismeverheerlijkende jihadvlaggen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142285628
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef DustPuppy het volgende:
Vraag me wel af hoeveel Israëli's daadwerkelijk de "Dood hen allen. God herkent de zijnen." mentaliteit aanhangen.
Christenen zijn heel schaars in Israel.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:39:48 #195
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142285670
Ik vind het jammer dat er altijd zo'n religieuze motivering uit die demonstranten komt.
Hierdoor gaan rationele mensen dus nooit mee met zoiets.

Kijk, ik vind ook dat Israel zijn boekje te buiten gaat, maar je zult mij nooit bij zo'n demonstratie treffen puur vanwege het feit dat daar zoveel van de wannabe mujahideen rondlopen die Allah er maar constant bij moeten halen.

Ik denk dat ze daarmee ook hun eigen doelen saboteren.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:42:50 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142285769
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Christenen zijn heel schaars in Israel.
Je hoeft niet Arnaud Almaric te heten om zulke denkbeelden te hebben.

Daarbij hebben we al eerder vastgesteld dat de Israeli's ook geen probleem met erfzonde hebben.
("Jouw pappa een boef, wij jouw huis opblazen")
pi_142285823
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hypocriet ventje ben je ook hé.
Want... Waarom precies? Vreemde conclusie trek jij uit mijn post zeg.
pi_142287483
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:42 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je hoeft niet Arnaud Almaric te heten om zulke denkbeelden te hebben.
Maar wel het Israëlisch staatsburgerschap hebben, toch?
quote:
Daarbij hebben we al eerder vastgesteld dat de Israeli's ook geen probleem met erfzonde hebben.
("Jouw pappa een boef, wij jouw huis opblazen")
Jij bent bekend met de motivering van de IDF? Of hoor jij dat een huis is opgeblazen en neem jij dan je eigen conclusies als waarheid aan?

Kan ik nu trouwens ook vaststellen dat de Palestijnen geen enkel probleem hebben met de dood van Israëlische burgers d.m.v. zelfmoordaanslagen, kidnappings en raketten?

quote:
15s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Drxx het volgende:

[..]

Want... Waarom precies? Vreemde conclusie trek jij uit mijn post zeg.
Enkel met een verkapte ad hominem op Lyrebird reageren en hem vervolgens op zijn reactie verwijten geen (inhoudelijke) mening te hebben. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door jamesdeen op 14-07-2014 16:34:26 ]
pi_142287519
Over de hele wereld zitten moslims dood en verderf te zaaien maar als Israel zich verdedigt tegen raketgooiende Palestijnen, gaat men de straat op.
pi_142287704
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef Loekie1 het volgende:
Over de hele wereld zitten moslims dood en verderf te zaaien maar als Israel zich verdedigt tegen raketgooiende Palestijnen, gaat men de straat op.
Omdat de Palestijnen en sympathisanten goed georganiseerd zijn in tegenstelling tot de Rohingya-moslims die in Myanmar worden afgeslacht door de boeddhistische terroristen.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 16:34:28 #201
165802 Reki
no comment.
pi_142288081
quote:
Tja, niemand die er iets aan kan doen dat er nauwelijks pro-israel demonstraties zijn in de wereld...
Misschien een idee om de de volgende keer met de pvv mee te lopen en als er een anti-moslim demonstratie is?
zie ondertitel :)
pi_142288489
Vinden moslims het niet erg dat moslims elders hun broeders en zusters afslachten?
pi_142288603
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef Loekie1 het volgende:
Vinden moslims het niet erg dat moslims elders hun broeders en zusters afslachten?
Totaal niet. Dit is gebleken uit onderzoek van de universiteit van Tel Aviv. Sterker nog, 96% juicht het toe.
-
  maandag 14 juli 2014 @ 16:53:40 #204
421524 SadPanda
pi_142288778
quote:
En waarom gooien ze raketten? Denk daar maar eens over na.
Anti-Turkije
pi_142288827
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:53 schreef SadPanda het volgende:

[..]

En waarom gooien ze raketten? Denk daar maar eens over na.
Omdat ze weten dat iedereen dan de straat opgaat.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:55:35 #206
421524 SadPanda
pi_142288838
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat iedereen dan de straat opgaat.
Nee, vanwege de Israëlische onderdrukking en bezetting.
Anti-Turkije
pi_142288861
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Totaal niet. Dit is gebleken uit onderzoek van de universiteit van Tel Aviv. Sterker nog, 96% juicht het toe.
Misschien kun je proberen serieus te antwoorden?
pi_142288883
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, vanwege de Israëlische onderdrukking en bezetting.
Dat is helaas niet de waarheid.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:57:10 #209
421524 SadPanda
pi_142288894
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat is helaas niet de waarheid.
Wat klopt er niet aan?
Anti-Turkije
pi_142288904
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan?
Het is niet de waarheid.
  maandag 14 juli 2014 @ 16:58:02 #211
421524 SadPanda
pi_142288920
quote:

[..]

Anti-ISIS:
Anti-Turkije
  maandag 14 juli 2014 @ 16:58:24 #212
421524 SadPanda
pi_142288934
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het is niet de waarheid.
Anti-Turkije
pi_142288993
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Omdat de Palestijnen en sympathisanten goed georganiseerd zijn in tegenstelling tot de Rohingya-moslims die in Myanmar worden afgeslacht door de boeddhistische terroristen.
Als bij elke onderdrukking van niet-moslims in moslimlanden een demonstratie zou worden georganiseerd, zouden er bijna elke dag in Den Haag demonstraties zijn.
pi_142289059
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Zienswijze het volgende:
Als bij elke onderdrukking van niet-moslims in moslimlanden een demonstratie zou worden georganiseerd, zouden er bijna elke dag in Den Haag demonstraties zijn.
Die niet-moslims zijn gewoon niet goed georganiseerd, net als de Rohingya's. Als ze de macht hadden, hadden ze de moslims uitgeroeid.
-
pi_142289223
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Die niet-moslims zijn gewoon niet goed georganiseerd, net als de Rohingya's. Als ze de macht hadden, hadden ze de moslims uitgeroeid.
Volgens mij zijn de niet-moslimlanden militair de sterkste landen ter wereld. Misschien wilt niet een ieder dood en verderf zaaien? Ik noem maar iets hoor.
pi_142289271
quote:

[..]

Misschien kun je proberen serieuze vragen te stellen?
pi_142289326
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:07 schreef Zienswijze het volgende:
Volgens mij zijn de niet-moslimlanden militair de sterkste landen ter wereld. Misschien wilt niet een ieder dood en verderf zaaien? Ik noem maar iets hoor.
Geldt ook voor moslimlanden, bijvoorbeeld Pakistan. Als ze genieten van dood er verderf, dan hoeven ze alleen maar 111 kernbommen op India te droppen, daarmee zullen ze meer hindoes doden dan er moslims zullen omkomen, want India telt meer inwoners.
-
pi_142289930
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:10 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Geldt ook voor moslimlanden, bijvoorbeeld Pakistan. Als ze genieten van dood er verderf, dan hoeven ze alleen maar 111 kernbommen op India te droppen, daarmee zullen ze meer hindoes doden dan er moslims zullen omkomen, want India telt meer inwoners.
Dat zullen radicalen binnen dergelijke landen wellicht al te graag willen. Vind je het daarom gek dat landen als Israel willen dat moslimlanden zo zwak mogelijk blijven?
pi_142290126
quote:
2s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:26 schreef Zienswijze het volgende:
Dat zullen radicalen binnen dergelijke landen wellicht al te graag willen. Vind je het daarom gek dat landen als Israel willen dat moslimlanden zo zwak mogelijk blijven?
Radicale joden willen de al-Aqsa vernietigen en radicale hindoes willen de moslims dood hebben. Vind je het daarom gek..........................
-
  maandag 14 juli 2014 @ 17:40:26 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_142290360
quote:

[..]

Oh, eigenlijk alle moslims die ik ken of heb zien spreken over isis vinden ze een moordbende die ze afschuwelijk vinden.
Denk dus dat het antwoord weleens heel anders kan zijn dan jij verwacht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142290362
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Radicale joden willen de al-Aqsa vernietigen en radicale hindoes willen de moslims dood hebben. Vind je het daarom gek..........................
Welke godsdienst kon zich niet in haar eigen regio houden waar zij is ontstaan (namelijk het Arabische schiereiland) maar moest per se, al dan niet met geweld, uitdijen, waardoor met in botsing met andere culturen komt? Sterker nog, de islam wilt zich nog steeds verder uitbreiden en dat levert conflicten op. Net zoals het christendom dat wil. Het jodendom daarentegen hoeft niet de hele wereld te overheersen maar is klein in eigen regio gebleven.

Vind je het gek dat er trammelant is overal waar de islam aan andere culturen grenst?
pi_142290454
quote:
5s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Zienswijze het volgende:
Welke godsdienst kon zich niet in haar eigen regio houden waar zij is ontstaan (namelijk het Arabische schiereiland) maar moest per se, al dan niet met geweld, uitdijen, waardoor met in botsing met andere culturen komt? Sterker nog, de islam wilt zich nog steeds verder uitbreiden en dat levert conflicten op. Net zoals het christendom dat wil. Het jodendom daarentegen hoeft niet de hele wereld te overheersen maar is klein in eigen regio gebleven.

Vind je het gek dat er trammelant is overal waar de islam aan andere culturen grenst?
De islam is een universele religie en geen racistische religie die gebonden is aan één plek voor één übermenschen-volk.
-
pi_142290527
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:43 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De islam is een universele religie en geen racistische religie die gebonden is aan één plek voor één übermenschen-volk.
En door dat eerste zullen de conflicten dus blijven.
pi_142290585
quote:
2s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Zienswijze het volgende:
En door dat eerste zullen de conflicten dus blijven.
Conflicten bestaan al sinds mensenheugenis.
-
pi_142291005
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:47 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Conflicten bestaan al sinds mensenheugenis.
Religieuze conflicten ontstaan als de leden van de ene club haar denkwijze op de leden van de andere club wil opleggen en die ene club wil dat zijn club vroeg of laat de wereld zal moeten overheersen. Oftewel; je houdt je religie niet binnenshuis en niet voor jezelf.

Dat gebeurt dus bij het christendom en de islam. Die godsdiensten zijn niet in eigen regio waar ze ontstaan zijn gebleven maar hebben zich continu, al dan niet met geweld, uitgebreid. En willen zich steeds verder uitbreiden. Tot en over de grenzen van andere culturen waar daar dus de botsingen ontstaan. Je ziet dat in de gebieden waar de islam met andere culturen grenst, waar het christendom en de islam samenkomen (vooral in Afrika) en waar de islam en het jodendom samenkomen.
  maandag 14 juli 2014 @ 17:57:07 #226
176916 Karrs
2007-2017
pi_142291020
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe dit in godsnaam relevant is?
Hunnie! Dus relevant! Hunnie doen het ook!
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142291678
quote:
2s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Zienswijze het volgende:
Religieuze conflicten ontstaan als de leden van de ene club haar denkwijze op de leden van de andere club wil opleggen en die ene club wil dat zijn club vroeg of laat de wereld zal moeten overheersen. Oftewel; je houdt je religie niet binnenshuis en niet voor jezelf.

Dat gebeurt dus bij het christendom en de islam. Die godsdiensten zijn niet in eigen regio waar ze ontstaan zijn gebleven maar hebben zich continu, al dan niet met geweld, uitgebreid. En willen zich steeds verder uitbreiden. Tot en over de grenzen van andere culturen waar daar dus de botsingen ontstaan. Je ziet dat in de gebieden waar de islam met andere culturen grenst, waar het christendom en de islam samenkomen (vooral in Afrika) en waar de islam en het jodendom samenkomen.
Conflicten horen bij de mensheid, ik zie niet in waarom ik religieuze conflicten erger moet vinden dan niet-religieuze conflicten. Conflicten verdwijnen niet als de islam en het christendom verdwijnen. Als het niet om een conflict tussen de aanhangers van de islam en het christendom gaat zoals in Soedan, dan gaat het wel om christenen die elkaar onderling afslachten in Zuid-Soedan tijdens "cattle raids".

Waarom zou je religie binnenshuis moeten houden. Dit is een vorm van atheïstische onderdrukking. Wie heeft hen het recht gegeven om te bepalen dat religie binnenshuis moet zijn.
-
pi_142293607
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien kun je proberen serieuze vragen te stellen?
Wat vind jij van Isis?
pi_142293645
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Conflicten horen bij de mensheid, ik zie niet in waarom ik religieuze conflicten erger moet vinden dan niet-religieuze conflicten. Conflicten verdwijnen niet als de islam en het christendom verdwijnen. Als het niet om een conflict tussen de aanhangers van de islam en het christendom gaat zoals in Soedan, dan gaat het wel om christenen die elkaar onderling afslachten in Zuid-Soedan tijdens "cattle raids".

Waarom zou je religie binnenshuis moeten houden. Dit is een vorm van atheïstische onderdrukking. Wie heeft hen het recht gegeven om te bepalen dat religie binnenshuis moet zijn.
Omdat sommige religies oproepen tot geweld en dat is per wet verboden.
pi_142293724
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat is een beetje als negers willen verbieden omdat sommige negers oproepen tot geweld natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 juli 2014 @ 19:18:44 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_142293919
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat vind jij van Isis?
Tjeempig zeg, heb je echt niet door dat je zelf een beeld schept om je eigen idee door te drammen?
Het is echt overduidelijk, zelfs dik in de media, dat de meeste moslims niets van isis willen weten, het onislamitisch noemen, een gruwel noemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142299036
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat vind jij van Isis?
pi_142299086
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn pedoseksueel, aan kinderen zitten is bij wet verboden. Mensen dan maar verbieden.
pi_142302161
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb je geen mening?
pi_142302173
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Heb je geen mening?
pi_142304171
Geert Wilders en vrijheid van meningsuiting.

Sjonge, sjonge, zijn zoveel mensen zo hersendood dat ze de vrijheid van meningsuiting zomaar overboord willen gooien?
pi_142305483
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tong verloren?
pi_142312051
quote:

[..]

Nee joh. Veel te lastig.
Gewoon tegen de muur en dan knallen.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 07:57:29 #239
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_142314337
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef jamesdeen het volgende:
Maar wel het Israëlisch staatsburgerschap hebben, toch?
Die opmerking snap ik niet. Leg uit?
quote:
Jij bent bekend met de motivering van de IDF? Of hoor jij dat een huis is opgeblazen en neem jij dan je eigen conclusies als waarheid aan?
Nee, ik constateer dat een zoon of dochter gestraft wordt voor de misdaden van zijn of haar vader.
quote:
Kan ik nu trouwens ook vaststellen dat de Palestijnen geen enkel probleem hebben met de dood van Israëlische burgers d.m.v. zelfmoordaanslagen, kidnappings en raketten?
Lijkt me niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')