Mooi, is weer eens een nieuwe kaart.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Het kan uiteraard niet ontkend worden dat het op racistische beginselen gegrondveste Israel Lebensraum zoekt in de Palestijnse gebieden...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als joden deze vlag confronterend vinden, kan ik dat goed begrijpen.
Tijd dus dat ze hun stem tegen de juiste partij verheffen; tegen de Staat Israel en niet tegen wat bebaarde (in dit geval nuttige) idioten.
Alleen bij reeksen. En het reeksen van iets gebeurt nog handmatig.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:04 schreef Kees22 het volgende:
Ik mis nou de #2 bij de TT. Heb aangenomen dat het starten van een nieuw draadje geautomatiseerd was.
Om 8 uur haar reet afvegen met een keppeltje denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:21 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Fatima Elatik op 4 mei doet.
Frappant dat men vol blijft houden dat die hakenkruizen waren bedoeld om de nazi's te verheerlijken.quote:'Tijdens de demonstratie werd veelvuldig de Hitlergroet gebracht en de demonstranten zwaaiden met hakenkruizen en jihadvlaggen', aldus FJN.
Waar waren ze dan voor bedoeld volgens jou?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
Aangifte tegen anti-Israel betoging
[..]
Frappant dat men vol blijft houden dat die hakenkruizen waren bedoeld om de nazi's te verheerlijken.
Volgens mij is dat hier al iets van duizend keer uitgelegd.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waar waren ze dan voor bedoeld volgens jou?
Zoals ik het nu zie is het om de beleid van het huidige Israel te vergelijken met dat van Nazi Duitsland.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat mensen volledig ontoerekeningsvatbaar maakt, die met zulke borden lopen?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef DustPuppy het volgende:
Maar: "Wat Israel nu met de Palestijnen doet is gelijk aan wat de Nazi's met de Joden deden."
Is er een journalist die dat aan ze gevraagd heeft?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie is het om de beleid van het huidige Israel te vergelijken met dat van Nazi Duitsland.
Dus niet: "De Nazi's zijn awesome want ze hebben heel veel Joden vermoord."
Maar: "Wat Israel nu met de Palestijnen doet is gelijk aan wat de Nazi's met de Joden deden."
Met het bord Israël = hakenkruis, bedoelen ze stiekem dat de nazi's keihard kont schoppen?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Is er een journalist die dat aan ze gevraagd heeft?
Dat stond ook op het bord, spuit 11.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als iemand met een bord loopt op een demonstratie moet je zo'n omweg maken qua interpretatie? Waarom staat er dan niet Israël=hakenkruis oid?
Dat is echt precies wat er op het bord staat!quote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als iemand met een bord loopt op een demonstratie moet je zo'n omweg maken qua interpretatie? Waarom staat er dan niet Israël=hakenkruis oid?
Oké. Dus het slachtoffer van de nazi's zijn nu de nazi's.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is echt precies wat er op het bord staat!
Dat is iets wat je wel vaker ziet bij 'misbruik'. Het slachtoffer wordt de dader.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oké. Dus het slachtoffer van de nazi's zijn nu de nazi's.
Dat is het idee achter het bord ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En zo kun je toch lekker dat hakenkruis gebruiken.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is het idee achter het bord ja.
Het is wel zorgwekkend, omdat de mensen die met die borden rondlopen ze niet allemaal op een rijtje hebben, maar je zou hopen dat er nog een vrijheid van meningsuiting is.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Roceco het volgende:
Weet niet wat er verder rondliep/geroepen werd, maar wat ik lees en in het fotootje van de OP zie vind ik niet erg zorgwekkend.
Stiekem betuigen ze hun onvoorwaardelijke steun aan Hitler, inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En zo kun je toch lekker dat hakenkruis gebruiken.
Zoveel gebrek aan historisch besef bij zo'n grote groep vind ik toch wel behoorlijk zorgwekkend.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Roceco het volgende:
Weet niet wat er verder rondliep/geroepen werd, maar wat ik lees en in het fotootje van de OP zie vind ik niet erg zorgwekkend.
Idd, ik zeg niet dat ik het netjes/terecht vind, maar enkel dat ik vervolging hiervoor te ver vindt gaan. Enkel een vergelijking maken moet nog (net) kunnen vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Zoveel gebrek aan historisch besef bij zo'n grote groep vind ik toch wel behoorlijk zorgwekkend.
Waarom niet?quote:
Waarom vraag je je dat af? Heeft iemand verklaard dat een dergelijke vergelijking ongehoord is?quote:
Vraag het ze maar, ik denk dat je dat antwoord krijgt.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat af? Heeft iemand verklaard dat een dergelijke vergelijking ongehoord is?
Dus jij wilt een discussie voeren op basis van wat jij denkt dat een groep demonstranten gaat zeggen over een dergelijke vergelijking?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vraag het ze maar, ik denk dat je dat antwoord krijgt.
Isis zijn ze toch niet zelf?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij wilt een discussie voeren op basis van wat jij denkt dat een groep demonstranten gaat zeggen over een dergelijke vergelijking?
Ik denk dat niemand echt warm loopt voor nazi-vergelijkingen als hij zelf het doelwit is daarvan. Zie de PVV.
Wat een vermoeiende en nutteloze discussie is dit.quote:
Dit noem je een stroman argument.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier al iets van duizend keer uitgelegd.
Israël = hakenkruis. Met die borden liepen de demonstranten rond.
Ze vinden de Israëli's dus nazi's. En ze protesteren tegen Israël. Hoe kun je dat in godsnaam de nazi's verheerlijken? Of wat het stiekem toch een pro-Israël betoging?
quote:Volgens een woordvoerder van de gemeente was dat niet nodig. Ze zegt dat de politie de vlaggen direct heeft laten weghalen en dat de burgemeester niet eens aan bod is gekomen.
Wat is Zionisme, en waarom zou dat hetzelfde zijn als Nazisme?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:07 schreef DustPuppy het volgende:
Voor Zionisme = Nazisme daarentegen valt wel wat te zeggen.
Ik heb geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef Loekie1 het volgende:
Ik geloof dat ik je begrijp: moslims mogen misdaden plegen jegens moslims omdat het nu moslims zijn en in geen geval worden moslims beschuldigd door andere moslims. Dat is 'not done'.
Van de wiki:quote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat is Zionisme, en waarom zou dat hetzelfde zijn als Nazisme?
quote:Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroegere tijden de Israëlitische koninkrijken Israël en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birnbaum. Het heimwee naar Zion stamt uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven. De huidige vorm ontstond na de Joodse verstrooiing ten gevolge van de opstand van Sjimon bar Kochba. Het heimwee naar Zion en verlangen naar een eigen Joods vaderland komt in het lied Hatikwa tot uitdrukking.
Je hebt het me net uitgelegd en nu is jouw naam 'haas'!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.
Op dat vlak zeker ja.quote:
http://www.pvv.nl/index.p(...)el-demonstratie.htmlquote:Bent u bereid alsnog via videobeelden te achterhalen welke demonstranten de genoemde symbolen toonden en de Hitlergroet maakten, en hen alsnog op te pakken, vast te zetten en in geval van een dubbel paspoort het Nederlandse exemplaar af te nemen, tot persona non grata te verklaren en Nederland voor altijd uit te zetten? Zo neen, waarom niet?
Daarom gewoon honden op dit soort lui loslaten.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef DrMabuse het volgende:
De debilisering van dit land gaat vrolijk voort.
Een vertoning met volop openlijk haat in de ogen en mond , in mijn stad en in mijn land.
De sfeer behoorlijk intimiderend en dreigend zoals te verwachten is van dit soort fijne groeperingen.
Ons land wederom met de billen omhoog om politiek correct te dienen en te plezieren.
Ranzig.
Inderdaad, demonstraties als deze moeten gewoon keihard worden beëindigd met charges, waterkanonnen, honden en de aloude wapenstok.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef DrMabuse het volgende:
De debilisering van dit land gaat vrolijk voort.
Een vertoning met volop openlijk haat in de ogen en mond , in mijn stad en in mijn land.
De sfeer behoorlijk intimiderend en dreigend zoals te verwachten is van dit soort fijne groeperingen.
Ons land wederom met de billen omhoog om politiek correct te dienen en te plezieren.
Ranzig.
Zomaar een mogelijkheid?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef raptorix het volgende:
Waarom hebben ze geen honden lostgelaten?
Heb je ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting ?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Inderdaad, demonstraties als deze moeten gewoon keihard worden beëindigd met charges, waterkanonnen, honden en de aloude wapenstok.
Aldus onze vrijheidsminnende libertarier.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom gewoon honden op dit soort lui loslaten.
Vrijheid stopt wanneer je andermans vrijheid aantast.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus onze vrijheidsminnende libertarier.
Vrijheid, maar niet voor iedereen.
Is onze democratie zo zwak dat we niet bestand zijn tegen minderheden met afwijkende meningen?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Inderdaad, demonstraties als deze moeten gewoon keihard worden beëindigd met charges, waterkanonnen, honden en de aloude wapenstok.
Zo gek lijkt het me in dit geval echt niet. Deze mensen voegen hier niets toe.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Bluesdude het volgende:
de deportatiegeilheid van de PVV:
[..]
http://www.pvv.nl/index.p(...)el-demonstratie.html
precies.... stopt dan met je hondengeweldquote:Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrijheid stopt wanneer je andermans vrijheid aantast.
Als je een debiel bent die hakenkruizen naast een israelische vlag zet ben je niet goed in je hoofd.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is onze democratie zo zwak dat we niet bestand zijn tegen minderheden met afwijkende meningen?
Traangas mag ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
precies.... stopt dan met je hondengeweld
Niet goed bij je hoofd zijn is voor zo ver ik weet niet strafbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je een debiel bent die hakenkruizen naast een israelische vlag zet ben je niet goed in je hoofd.
En hoe is demonstreren precies een aantasting van andermans vrijheid?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vrijheid stopt wanneer je andermans vrijheid aantast.
jij ook niet met zo'n discriminerend antwoord .quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gek lijkt het me in dit geval echt niet. Deze mensen voegen hier niets toe.
Nee, dat ken ik niet voor tuig als dit dat terroristen verheerlijkt.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij ook niet met zo'n discriminerend antwoord .
Ken je het idee van gelijke burgers die gelijke behandeling krijgen ?
Democratie enzo...... nooit meer mensen deporteren
Mag ik vragen hoe dit in godsnaam relevant is?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef Charismatisch het volgende:
JDL = Jewish Defense League = Nazi's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Oh maar zij doen het ook hoor!."quote:Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef Charismatisch het volgende:
JDL = Jewish Defense League = Nazi's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar malloten zwaaien met ISIS-vlaggen en plots zijn alle demonstranten tuig? Naar mijn weten heeft men zich prima gedragen tijdens de demonstratie.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet voor tuig als dit dat terroristen verheerlijkt.
Goed plan. Een paar mensen aanstellen om te bepalen welke meningen wel en niet zijn toegestaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef DrMabuse het volgende:
Makkelijker en beter is dit soort demonstraties gewoon niet toe te staan.
Kritiek op Israel in een demonstratie wilt je verbieden?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:29 schreef DrMabuse het volgende:
Makkelijker en beter is dit soort demonstraties gewoon niet toe te staan.
waarom 'keihard' ? dom idee dat het de enigste ware oplossing is.quote:Of in ieder geval meteen en hard in te grijpen als er afspraken worden geschonden.
Elke revolutie is begonnen door minderheden met een afwijkende mening.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is onze democratie zo zwak dat we niet bestand zijn tegen minderheden met afwijkende meningen?
Uhuh, het kleine groepje, we kennen zequote:Op maandag 14 juli 2014 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een paar malloten zwaaien met ISIS-vlaggen en plots zijn alle demonstranten tuig? Naar mijn weten heeft men zich prima gedragen tijdens de demonstratie.
Eerst bewijzen dat die bordendragers terroristen verheerlijken.... en dan nog eens goed nadenken over democratie, vrije meningsuiting en de vervolging van etnische minderheden.... Klassiek voorbeeld schuilt achter die nazivlag, maar je mag ook denken aan andere historische vervolgingen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet voor tuig als dit dat terroristen verheerlijkt.
Ik acht de kans niet heel groot dat het rondreizende groepje aanwezig was bij deze demonstratie.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, het kleine groepje, we kennen ze.
Zeer zeker niet... !!!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Etnische minderheden, lekker bangmaakwoord weer, want oe, dan moet je je politiek correcte bek houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Eerst bewijzen dat die bordendragers terroristen verheerlijkt.... en dan nog eens goed nadenken over democratie, vrije meningsuiting en de vervolging van etnische minderheden.... Klassiek voorbeeld schuilt achter die nazivlag, maar je mag ook denken aan andere historische vervolgingen.
Jij bent bang voor etnische minderheden? Relativeer die angst eens...quote:Op maandag 14 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Etnische minderheden, lekker bangmaakwoord weer, want oe, dan moet je je politiek correcte bek houden.
Jij bent eng. Pro een Palestijnse staat zijn is niet hetzelfde al terrorisme aanhangen.quote:Fuck it, mensen die openlijk Palestina en ISIS etc aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld. Natuurlijk kan je ze niet 123 oppakken, maar dit is wel een gegronde reden voor een goed onderzoek iig.
Dat is ongeveer drie pagina's geleden al vastgesteld.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef Dastan het volgende:
Er wordt hier niets verheerlijkt, enkel vergeleken en het nazisme wordt neergezet als iets negatiefs. Misleidende TT en domme reacties hier.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it, mensen die openlijk Palestina [...] aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld.
Ik ben helemaal niet bang voor etnische minderheden, ik doel juist op het feit als jij mensen zo noemt dat je opeens op eieren moet lopen omdat je anders weer een nazi bent.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent bang voor etnische minderheden? Relativeer die angst eens...
[..]
Jij bent eng. Pro een Palestijnse staat zijn is niet hetzelfde al terrorisme aanhangen.
Maar , als wel. dan is de democratie belangrijker dan haat naar die mensen.
Dit soort meningen leiden soms zelf tot terreur.
anti-democratische reacties...quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef Dastan het volgende:
Er wordt hier niets verheerlijkt, enkel vergeleken en het nazisme wordt neergezet als iets negatiefs. Misleidende TT en domme reacties hier.
Waarom is de TT dan nog steeds een geciteerde Telegraafkop?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is ongeveer drie pagina's geleden al vastgesteld.
Waarom ben ik degene die iets van de TT moet vinden precies oh verlichtte Guru?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom is de TT dan nog steeds een geciteerde Telegraafkop?
O ja, omdat Heatwave die opruiende titel wel best vindt zo.
Wat is er opruiend aan, het is toch gewoon een feitelijke constatering?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom is de TT dan nog steeds een geciteerde Telegraafkop?
O ja, omdat Heatwave die opruiende titel wel best vindt zo.
Je kunt 'm toch veranderen?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ben ik degene die iets van de TT moet vinden precies oh verlichtte Guru?
ja, dat kan idd, ik zat te denken aan : "Go Isreal, nuke die terrorsten terug het stenentijdperk in"quote:
De term etnische minderheden is een normale aanduiding van groepen mensen die zich onderscheiden van de etnische meerderheid . Niks mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor etnische minderheden, ik doel juist op het feit als jij mensen zo noemt dat je opeens op eieren moet lopen omdat je anders weer een nazi bent.
Vroeger waren er mensen die joden naar en onguur vonden. Je maakt diezelfde fout .quote:Fijn dat jij mij eng vindt, ik vind palestijnen een vrij naar en onguur volk en geef Israel op elk vlak gelijk in dit kansloze conflict.
Isrealquote:Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat kan idd, ik zat te denken aan : "Go Isreal, nuke die terrorsten terug het stenentijdperk in".
Neuh, de joden deden ook echt niets en mensen konden dat niet weten want geen internet oid.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De term etnische minderheden is een normale aanduiding van groepen mensen die zich onderscheiden van de etnische meerderheid . Niks mis mee.
Dat deze term verkapt jou voor een nazi uitmaakt is jouw probleem.
Je overdrijft
[..]
Vroeger waren er mensen die joden naar en onguur vonden. Je maakt diezelfde fout .
wat zeg je nou? atoombom op Den Haag gooien ?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat kan idd, ik zat te denken aan : "Go Isreal, nuke die terrorsten terug het stenentijdperk in".
Het is een selectieve constatering. Het hakenkruis was niet het enige op die vlaggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is er opruiend aan, het is toch gewoon een feitelijke constatering?
Wat ben je? 12?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat zeg je nou? atoombom op Den Haag gooien ?
Ik zag deze vlag, is een vlag van het oude Kalifaat, geen IS-vlag.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Grappig dat niemand hier over de Jihad vlaggen valt. Die werden ook nog even geshowed. Dat soort vlaggen zouden met harde hand neergehaald moeten worden, maar ja.... alles moet maar kunnen hier.
Nee idd er waren ook Jihadvlaggen en ISIS vlaggen, dat maakt het wel beter iddquote:Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is een selectieve constatering. Het hakenkruis was niet het enige op die vlaggen.
Als ik op een doek verf 'Stop dierenmoord' is een mededeling als 'Vlaggen met dierenmoord bij demonstratie' ook belachelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van vrijheid van meningsuiting ?
Mijn sarcasme kwam niet door, excuus voor mijn falen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
hummmmmm ik vind jou ook best wel een echt monster....quote:Op maandag 14 juli 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de joden deden ook echt niets en mensen konden dat niet weten want geen internet oid.
Palestijnen schieten raketten af, krijgen een waarschuwing waar de vergelding komt en zetten daar vrouwen en kinderen neer voor propaganda tegen isreal. Dat zijn de echte monsters.
Laat maar zien dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd er waren ook Jihadvlaggen en ISIS vlaggen, dat maakt het wel beter idd.
Mag hoor, alleen doe ik verder niets eraan, ik heb alleen een mening.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hummmmmm ik vind jou ook best wel een echt monster....
Terecht mag je boos zijn over die raketten op Joden.
Maar je bent niet boos over die bommen op Palestijnen.
Je bent niet boos dat in deze opgelaaide geweldsorgie.. vooral. Palestijnen vermoord worden.
Jawel, maar die vlag wordt vaak door jihadsympathisanten gevoerd. Niet alle jihadsympathisanten staan achter IS.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik zag deze vlag, is een vlag van het oude Kalifaat, geen IS-vlag.
[ afbeelding ]
Nokken met je verzetten tegen verkrachters, dan word je ook niet meer verkracht.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Mag hoor, alleen doe ik verder niets eraan, ik heb alleen een mening.
En nee ik ben niet boos dat er voornamelijk Palestijnen vermoord worden, dat is namelijk vrij eenvoudig te voorkomen, nokken met raketten afschieten en klaar.
Niet verboden in dit land volgens Opstelten.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jawel, maar die vlag wordt vaak door jihadsympathisanten gevoerd. Niet alle jihadsympathisanten staan achter IS.
Zij mogen hem opzich ook uiten, maar ik vind het niet meer dan terecht dat er even goed naar gekeken wordt als het om dit soort zaken gaat.quote:
nee 13... stelde ik een domme vraag?quote:
Zo lang je je dreigement niet uitvoert moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zij mogen hem opzich ook uiten, maar ik vind het niet meer dan terecht dat er even goed naar gekeken wordt als het om dit soort zaken gaat.
Of denk je dat het prima gaat als ik morgen met een "I love Breivik, morgen is jouw kind next" bord ga lopen?
Inderdaad. Aan beide zijden.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nee ik ben niet boos dat er voornamelijk Palestijnen vermoord worden, dat is namelijk vrij eenvoudig te voorkomen, nokken met raketten afschieten en klaar.
Dat is een bedreiging. Heel wat anders dan een ISIS-vlag.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zij mogen hem opzich ook uiten, maar ik vind het niet meer dan terecht dat er even goed naar gekeken wordt als het om dit soort zaken gaat.
Of denk je dat het prima gaat als ik morgen met een "I love Breivik, morgen is jouw kind next" bord ga lopen?
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet meen. En de hakenkruisfoto's staan in de OP.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nee 13... stelde ik een domme vraag?
Beter dom dan moordzuchtig toch ?
Maar ik neem genoegen met je damagecontrolverklaring dat je het niet echt meende
De TT is wel onjuist. Er waren geen vlaggen met hakenkruis
Met zo'n visie ondersteunt men het geweld. Al bijna 70 jaar. Vooral vijandsdenken en Israel steunenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ojee.... je meent het dus wel ?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet meen. En de hakenkruisfoto's staan in de OP.
En daar mag best weleens goed naar gekeken gaan worden. Jihad houdt onder andere de strijd tegen ongelovigen in, en ds ben je feitelijk gewoon een vijand van onze staat, indien je dergelijke vlaggen voert.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet verboden in dit land volgens Opstelten.
Oh, ze staan niet op een vlag, dus ze zijn er nietquote:Op maandag 14 juli 2014 11:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ojee.... je meent het dus wel ?
Of...
Je wilt graag roepen dat men Palestijnen moet vermoorden met atoombommen ?
ps... ik zie geen hakenkruis op een VLAG.
Onzin. Dan kun je de vlag van Saoedi-Arabië ook gaan verbieden. Nederland heeft in het verleden samengewerkt met het Ottomaans Kalifaat tegen de Spanjaarden. Ken je geschiedenis.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
En daar mag best weleens goed naar gekeken gaan worden. Jihad houdt onder andere de strijd tegen ongelovigen in, en ds ben je feitelijk gewoon een vijand van onze staat, indien je dergelijke vlaggen voert.
Naar wat ik heb begrepen betekent jihad niet per se gewapende strijd. Maar los daarvan ben ik geen fan van het verbieden van symbolen. Als mensen met een hakenkruis willen marcheren en de Hitlergroet willen brengen, dan zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En daar mag best weleens goed naar gekeken gaan worden. Jihad houdt onder andere de strijd tegen ongelovigen in, en ds ben je feitelijk gewoon een vijand van onze staat, indien je dergelijke vlaggen voert.
Lekker boeiend. We leven nu.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Onzin. Dan kun je de vlag van Saoedi-Arabië ook gaan verbieden. Nederland heeft in het verleden samengewerkt met het Ottomaans Kalifaat tegen de Spanjaarden. Ken je geschiedenis.
OK, daar kan ik me dan nog wel in vinden. Maar hoe ga je dan Zwarte Piet is racisme verdedigen? Als je met een symbool voor massamoord en heilige oorlog mag rondlopen in Nederland dan zou ZP echt geen enkel probleem moeten zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen betekent jihad niet per se gewapende strijd. Maar los daarvan ben ik geen fan van het verbieden van symbolen. Als mensen met een hakenkruis willen marcheren en de Hitlergroet willen brengen, dan zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik.
Oké, daar heb je dan gelijk in (die witte is trouwens geen jihadvlag). Echter geen ISIS-vlag en de jihad is niet per se gewelddadig.quote:
Ik heb dan ook geen problemen met Zwarte Piet.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, daar kan ik me dan nog wel in vinden. Maar hoe ga je dan Zwarte Piet is racisme verdedigen? Als je met een symbool voor massamoord en heilige oorlog mag rondlopen in Nederland dan zou ZP echt geen enkel probleem moeten zijn.
Klopt, je moet dan ook rekening houden met de 2 miljard moslims in de wereld en hen niet teveel schofferen. Die vlag wordt dan ook nooit verboden.quote:
Mogen ze ook op die manier marcheren tijdens bijvoorbeeld dodenherdenking?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen betekent jihad niet per se gewapende strijd. Maar los daarvan ben ik geen fan van het verbieden van symbolen. Als mensen met een hakenkruis willen marcheren en de Hitlergroet willen brengen, dan zou dat gewoon moeten kunnen, vind ik.
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mogen ze ook op die manier marcheren tijdens bijvoorbeeld dodenherdenking?
Demonstreren door bewust mensen te beledigen?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoe is demonstreren precies een aantasting van andermans vrijheid?
Jij kiest ervoor om je beledigd te voelen... (een veelgehoord argument tijdens de Mohammed-cartoons).quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef raptorix het volgende:
Demonstreren door bewust mensen te beledigen?
Anderen beledigen zou niet moeten mogen? En jij bent libertarier?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach ja, het enige dat bij een Jood langer is dan zijn neus, zijn zijn tenen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn grensgevallen waarin een mening kwetsend voor een ander kan zijn, echter het zetten van hakenkruizen heeft geen enkele zin.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anderen beledigen zou niet moeten mogen? En jij bent libertarier?
Mensen beledigen valt naar mijn idee onder de vrijheid van meningsuiting. Of beledigen altijd verstandig of wenselijk is, is een tweede. Dat is echter geen reden om er paal en perk aan te stellen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn grensgevallen waarin een mening kwetsend voor een ander kan zijn, echter het zetten van hakenkruizen heeft geen enkele zin.
Als er 1 volk is wat goed om kan gaan met kritiek dan zijn het de joden, ooit wel eens van islamitische humor gehoord?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ach ja, het enige dat bij een Jood langer is dan zijn neus, zijn zijn tenen.
Een belediging moet kunnen als het een doel heeft, dit is het bewust shoqueren zonder dat daar een doel achter zit, behalve het zaaien van haat.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen beledigen valt naar mijn idee onder de vrijheid van meningsuiting. Of beledigen altijd verstandig of wenselijk is, is een tweede. Dat is echter geen reden om er paal en perk aan te stellen.
Wilders proberen te veroordelen vond ik bijvoorbeeld grote onzin. Ondanks dat ik Wilders een grote lul vind.
Jaja, maar waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een belediging moet kunnen als het een doel heeft, dit is het bewust shoqueren zonder dat daar een doel achter zit, behalve het zaaien van haat.
Ik ben nooit beledigd, men mag van mij alles vinden van alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om je beledigd te voelen... (een veelgehoord argument tijdens de Mohammed-cartoons).
Wat is islamitische humor? Grappen maken gebaseerd op de islam? Of een comedian die een moslim is?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef raptorix het volgende:
Als er 1 volk is wat goed om kan gaan met kritiek dan zijn het de joden, ooit wel eens van islamitische humor gehoord?
Hoezo zit er geen doel achter? De demonstranten maken de vergelijking tussen Israël en de nazi's met als doel de aanvallen te laten stoppen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een belediging moet kunnen als het een doel heeft, dit is het bewust shoqueren zonder dat daar een doel achter zit, behalve het zaaien van haat.
Dezelfde reden als dat ik geen varkenskop voor een moskee leg.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, maar waarom zou dat niet mogen?
Ja, ik zie geen enkele reden waarom dat niet zou mogen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ik geen varkenskop voor een moskee leg.
Dat heeft alles met fatsoen te maken. Maar je kunt mensen niet verbieden om onfatsoenlijk te handelen. Althans, dat moet je niet willen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ik geen varkenskop voor een moskee leg.
Volgens Wilders was de bedoeling niet om te kwetsen, maar om te choqueren.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:21 schreef raptorix het volgende:
In Nederland hebben we gewoon in de wet staan dat je geen hakenkruizen mag gebruiken, alleen daar om is de discussie zinloos.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo zit er geen doel achter? De demonstranten maken de vergelijking tussen Israël en de nazi's met als doel de aanvallen te laten stoppen.
Overigens is het onzin dat een belediging een doel moet hebben. Als je dat gaat verbieden, kom je echt op een hellend vlak terecht.
Een heel rare mening voor iemand die naar eigen zeggen vrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Of dat gaat vrijheid alleen op voor meningen die jou niet onwelgevallig zijn?
Onfatsoenlijk is als ik ga roepen dat ik met een Aubergine in mijn reet wil worden geneukt op het binnenhof.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft alles met fatsoen te maken. Maar je kunt mensen niet verbieden om onfatsoenlijk te handelen. Althans, dat moet je niet willen.
Ah, dus nu ga je plots op die toer.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Nederland hebben we gewoon in de wet staan dat je geen hakenkruizen mag gebruiken, alleen daar om is de discussie zinloos.
Niet echt een cultuur waar ik me qua cabaret in heb verdiept. Feit is wel dat er diverse Joodse belangengroepen zijn die zich regelmatig beledigd of gekrenkt voelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er 1 volk is wat goed om kan gaan met kritiek dan zijn het de joden, ooit wel eens van islamitische humor gehoord?
Waar wordt er precies opgeroepen tot massamoord en jodenhaat?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk is als ik ga roepen dat ik met een Aubergine in mijn reet wil worden geneukt op het binnenhof.
Dit is oproepen en steunbetuigen voor terrorisme, massamoord en jodenhaat, dat is net ff iets anders dan "onfatsoenlijk".
Wat is een steunbetuiging tegen Nederland? Als je voor Palestina bent?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit zijn geen beledigingen, dit zijn steunbetuigingen tegen ons eigen land.
Hamas verwerpt Nederland? Of is Palestina=terrorisme? De niet-bestaande IS-vlaggen? Wees eens specifieker.quote:Steunbetuigingingen voor terrorisme en voor organisaties die dit land verwerpen, want niet islamitisch.
Oproepen tot terrorisme is verboden.quote:Oproepen tot terrorisme moet allemaal kunnen, maar een kindertraditie moet worden afgeschaft.
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar wordt er precies opgeroepen tot massamoord en jodenhaat?
En wie heeft die leuzen precies geuit tijdens deze demonstratie? En waarom zou je een complete demonstratie verbieden wanneer een handvol figuren zich misdraagt?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door dit soort leuzen te verkondigen oa.
Sovjet-Unie bestaat niet meer, zijn de inwoners uitgemoord?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Door dit soort leuzen te verkondigen oa.
Waarom zou je Ajaxsupporters verbieden om naar Rotterdam te komen wanneer slechts een klein deel van hen zich misdraagt?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wie heeft die leuzen precies geuit tijdens deze demonstratie? En waarom zou je een complete demonstratie verbieden wanneer een handvol figuren zich misdraagt?
Je doelt waarschijnlijk op het CIDI, het CIDI is geen joodse belangenvereniging maar een direct door Israel betaalde organisatie die inderdaad altijd huilie huilie doet.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Niet echt een cultuur waar ik me qua cabaret in heb verdiept. Feit is wel dat er diverse Joodse belangengroepen zijn die zich regelmatig beledigd of gekrenkt voelen.
Verbieden heb ik nooit gezegd, alleen goed in de gaten blijven houden dit soort dingen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wie heeft die leuzen precies geuit tijdens deze demonstratie? En waarom zou je een complete demonstratie verbieden wanneer een handvol figuren zich misdraagt?
Het is juist in het belang van Nederland om niet mee te werken aan de onderdrukking van de Palestijnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
er komt zeker weten nooit iets goeds en positiefs voor Nederland uit dit soort dingen.
Als het conflict kansloos is moet je je er ook niet mee bemoeien en ze het lekker zelf laten uit zoeken. Dat betekent ook dat de Nederlandse staat zich neutraal in het conflict op moet stellen en niet Israel voor moet trekken.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor etnische minderheden, ik doel juist op het feit als jij mensen zo noemt dat je opeens op eieren moet lopen omdat je anders weer een nazi bent.
Fijn dat jij mij eng vindt, ik vind palestijnen een vrij naar en onguur volk en geef Israel op elk vlak gelijk in dit kansloze conflict.
Neuh, Israel is een stuk beter om te vriend te houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het is juist in het belang van Nederland om niet mee te werken aan de onderdrukking van de Palestijnen.
Je moet je goede vriend niet gaan aanmoedigen wanneer ie fout bezig is, dan ben je een slechte vriend.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, Israel is een stuk beter om te vriend te houden.
Klopt, wel als ie prima bezig is zoals nu.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je moet je goede vriend niet gaan aanmoedigen wanneer ie fout bezig is, dan ben je een slechte vriend.
Ze zijn alleen maar prima bezig volgens de VS en Micronesië, voor de rest keurt de internationale gemeenschap de Israëlische bezetting af.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Klopt, wel als ie prima bezig is zoals nu.
Waar en hoe wordt dat precies gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Dit is oproepen en steunbetuigen voor terrorisme, massamoord en jodenhaat, dat is net ff iets anders dan "onfatsoenlijk".
De VS is voor mij reden genoegquote:Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar prima bezig volgens de VS en Micronesië, voor de rest keurt de internationale gemeenschap de Israëlische bezetting af.
Ja, maar jouw gedachtengang is redelijk verknipt zoals al gebleken, dus dat geeft niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 12:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik vat dit op als een steunbetuiging tegen Nederland.
Pleiten voor het droppen van een kernbom op Palestina (en tegelijkertijd Israël onleefbaar maken en jezelf een vriend van Israël noemen) is behoorlijk verknipt.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar jouw gedachtengang is redelijk verknipt zoals al gebleken, dus dat geeft niet hoor.
Ja, want dat was ook echt serieus de optiequote:Op maandag 14 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Pleiten voor het droppen van een kernbom op Palestina (en tegelijkertijd Israël onleefbaar maken en jezelf een vriend van Israël noemen) is behoorlijk verknipt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want dat was ook echt serieus de optie.
Beeldspraak, leer het.
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet meen.
Nuken is gewoon een term, een uitdrukking voor wegvagen, van de planeet verwijderen, het afval wegmieteren.quote:
Maar natuurlijk wel moord en brand schreeuwen als figuren dat over Israël roepen. Als beeldspraak dan hè.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nuken is gewoon een term, een uitdrukking voor wegvagen, van de planeet verwijderen, het afval wegmieteren.
Nogal wiedes dat je niet op je eigen grond een letterlijk een nuke afsteekt, maar goed, het moest weer even ge-teletubbied worden voor sommige mensen.
In Feyenoord-hooligan-kringen zeker? Het is mijn schuld. Ik had mezelf ook niet moeten verlagen naar jouw tokkie-niveau.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Nuken is gewoon een term, een uitdrukking voor wegvagen, van de planeet verwijderen, het afval wegmieteren.
Nogal wiedes dat je niet op je eigen grond een letterlijk een nuke afsteekt, maar goed, het moest weer even ge-teletubbied worden voor sommige mensen.
Nee, dat is heel anders.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel moord en brand schreeuwen als figuren dat over Israël roepen. Als beeldspraak dan hè.
Ah, je komt er niet meer uit qua argumenten, is allemaal net ff te ingewikkeld en te snel, dus maak je snel ff iemand uit voor tokkie en heb je in je eigen wereldje gewonnenquote:Op maandag 14 juli 2014 12:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
In Feyenoord-hooligan-kringen zeker? Het is mijn schuld. Ik had mezelf ook niet moeten verlagen naar jouw tokkie-niveau.
Goede vraag. Ik vind die maatregel dan ook onzin.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waarom zou je Ajaxsupporters verbieden om naar Rotterdam te komen wanneer slechts een klein deel van hen zich misdraagt?
Gewoon nuken dat soort mensen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, je komt er niet meer uit qua argumenten, is allemaal net ff te ingewikkeld en te snel, dus maak je snel ff iemand uit voor tokkie en heb je in je eigen wereldje gewonnen.
Nee hoor, je roept maar een eind weg, wel het liefst daar, met een steen in je hand.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel moord en brand schreeuwen als figuren dat over Israël roepen. Als beeldspraak dan hè.
Het heeft er veel van weg dat jij daar beter op je plek bent.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, je roept maar een eind weg, wel het liefst daar, met een steen in je hand.
Nee hoor, ik blijf liever lekker hier, ik ga hier ook niet een ME peloton aanvallen en daarna klagen dat ze me geslagen hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het heeft er veel van weg dat jij daar beter op je plek bent.
Heb je het nu over Israël en Palestina?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf liever lekker hier, ik ga hier ook niet een ME peloton aanvallen en daarna klagen dat ze me geslagen hebben.
Waarom? Waarom mogen joden wel een land en de Palestijnen niet terwijl in Israël vooral importjoden wonen?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it, mensen die openlijk Palestina aanhangen zijn mensen met een gevaarlijk denkbeeld.
En deze post is het bewijs dat wetenschappers ook niet alwetend zijn, of per se een goed beoordelingsvermogen hebbenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat mensen volledig ontoerekeningsvatbaar maakt, die met zulke borden lopen?
Infantiel volk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat mensen volledig ontoerekeningsvatbaar maakt, die met zulke borden lopen?
Infantiel volk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het bewijs dat men niet eerst leest voordat ze gaan schreeuwen, en maar automatisch de kant kiezen van dat "och arme, wat zijn het toch een stel zielige lui die door iedereen worden gehaat"-volkquote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oké, waarschijnlijk toch onwetend dus. Uitgelegd, ze lijkt het te snappen nu. Zit nu vast goed, ze lopen dus niet zomaar met hakenkruizen te zwaaien. Er is een context, een kader waarbinnen dit moet kunnenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Matige trol.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
En deze post is het bewijs dat wetenschappers ook niet alwetend zijn, of per se een goed beoordelingsvermogen hebben
Als je in die veronderstelling verkeerde is dat wel enigszins naïef.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
En deze post is het bewijs dat wetenschappers ook niet alwetend zijn, of per se een goed beoordelingsvermogen hebben
Hypocriet ventje ben je ook hé.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bedankt voor deze, zeer waardevolle, mening
Christenen zijn heel schaars in Israel.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef DustPuppy het volgende:
Vraag me wel af hoeveel Israëli's daadwerkelijk de "Dood hen allen. God herkent de zijnen." mentaliteit aanhangen.
Je hoeft niet Arnaud Almaric te heten om zulke denkbeelden te hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Christenen zijn heel schaars in Israel.
Maar wel het Israëlisch staatsburgerschap hebben, toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je hoeft niet Arnaud Almaric te heten om zulke denkbeelden te hebben.
Jij bent bekend met de motivering van de IDF? Of hoor jij dat een huis is opgeblazen en neem jij dan je eigen conclusies als waarheid aan?quote:Daarbij hebben we al eerder vastgesteld dat de Israeli's ook geen probleem met erfzonde hebben.
("Jouw pappa een boef, wij jouw huis opblazen")
Enkel met een verkapte ad hominem op Lyrebird reageren en hem vervolgens op zijn reactie verwijten geen (inhoudelijke) mening te hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Want... Waarom precies? Vreemde conclusie trek jij uit mijn post zeg.
Omdat de Palestijnen en sympathisanten goed georganiseerd zijn in tegenstelling tot de Rohingya-moslims die in Myanmar worden afgeslacht door de boeddhistische terroristen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef Loekie1 het volgende:
Over de hele wereld zitten moslims dood en verderf te zaaien maar als Israel zich verdedigt tegen raketgooiende Palestijnen, gaat men de straat op.
Tja, niemand die er iets aan kan doen dat er nauwelijks pro-israel demonstraties zijn in de wereld...quote:Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef Loekie1 het volgende:
Over de hele wereld zitten moslims dood en verderf te zaaien maar als Israel zich verdedigt tegen raketgooiende Palestijnen, gaat men de straat op.
Totaal niet. Dit is gebleken uit onderzoek van de universiteit van Tel Aviv. Sterker nog, 96% juicht het toe.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef Loekie1 het volgende:
Vinden moslims het niet erg dat moslims elders hun broeders en zusters afslachten?
En waarom gooien ze raketten? Denk daar maar eens over na.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:22 schreef Loekie1 het volgende:
Omdat ze weten dat iedereen dan de straat opgaat.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En waarom gooien ze raketten? Denk daar maar eens over na.
Nee, vanwege de Israëlische onderdrukking en bezetting.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat iedereen dan de straat opgaat.
Misschien kun je proberen serieus te antwoorden?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Totaal niet. Dit is gebleken uit onderzoek van de universiteit van Tel Aviv. Sterker nog, 96% juicht het toe.
Dat is helaas niet de waarheid.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, vanwege de Israëlische onderdrukking en bezetting.
Anti-ISIS:quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien kun je proberen serieus te antwoorden?
Als bij elke onderdrukking van niet-moslims in moslimlanden een demonstratie zou worden georganiseerd, zouden er bijna elke dag in Den Haag demonstraties zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen en sympathisanten goed georganiseerd zijn in tegenstelling tot de Rohingya-moslims die in Myanmar worden afgeslacht door de boeddhistische terroristen.
Die niet-moslims zijn gewoon niet goed georganiseerd, net als de Rohingya's. Als ze de macht hadden, hadden ze de moslims uitgeroeid.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Zienswijze het volgende:
Als bij elke onderdrukking van niet-moslims in moslimlanden een demonstratie zou worden georganiseerd, zouden er bijna elke dag in Den Haag demonstraties zijn.
Volgens mij zijn de niet-moslimlanden militair de sterkste landen ter wereld. Misschien wilt niet een ieder dood en verderf zaaien? Ik noem maar iets hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die niet-moslims zijn gewoon niet goed georganiseerd, net als de Rohingya's. Als ze de macht hadden, hadden ze de moslims uitgeroeid.
Misschien kun je proberen serieuze vragen te stellen?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien kun je proberen serieus te antwoorden?
Geldt ook voor moslimlanden, bijvoorbeeld Pakistan. Als ze genieten van dood er verderf, dan hoeven ze alleen maar 111 kernbommen op India te droppen, daarmee zullen ze meer hindoes doden dan er moslims zullen omkomen, want India telt meer inwoners.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:07 schreef Zienswijze het volgende:
Volgens mij zijn de niet-moslimlanden militair de sterkste landen ter wereld. Misschien wilt niet een ieder dood en verderf zaaien? Ik noem maar iets hoor.
Dat zullen radicalen binnen dergelijke landen wellicht al te graag willen. Vind je het daarom gek dat landen als Israel willen dat moslimlanden zo zwak mogelijk blijven?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Geldt ook voor moslimlanden, bijvoorbeeld Pakistan. Als ze genieten van dood er verderf, dan hoeven ze alleen maar 111 kernbommen op India te droppen, daarmee zullen ze meer hindoes doden dan er moslims zullen omkomen, want India telt meer inwoners.
Radicale joden willen de al-Aqsa vernietigen en radicale hindoes willen de moslims dood hebben. Vind je het daarom gek..........................quote:Op maandag 14 juli 2014 17:26 schreef Zienswijze het volgende:
Dat zullen radicalen binnen dergelijke landen wellicht al te graag willen. Vind je het daarom gek dat landen als Israel willen dat moslimlanden zo zwak mogelijk blijven?
Oh, eigenlijk alle moslims die ik ken of heb zien spreken over isis vinden ze een moordbende die ze afschuwelijk vinden.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Welke godsdienst kon zich niet in haar eigen regio houden waar zij is ontstaan (namelijk het Arabische schiereiland) maar moest per se, al dan niet met geweld, uitdijen, waardoor met in botsing met andere culturen komt? Sterker nog, de islam wilt zich nog steeds verder uitbreiden en dat levert conflicten op. Net zoals het christendom dat wil. Het jodendom daarentegen hoeft niet de hele wereld te overheersen maar is klein in eigen regio gebleven.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Radicale joden willen de al-Aqsa vernietigen en radicale hindoes willen de moslims dood hebben. Vind je het daarom gek..........................
De islam is een universele religie en geen racistische religie die gebonden is aan één plek voor één übermenschen-volk.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Zienswijze het volgende:
Welke godsdienst kon zich niet in haar eigen regio houden waar zij is ontstaan (namelijk het Arabische schiereiland) maar moest per se, al dan niet met geweld, uitdijen, waardoor met in botsing met andere culturen komt? Sterker nog, de islam wilt zich nog steeds verder uitbreiden en dat levert conflicten op. Net zoals het christendom dat wil. Het jodendom daarentegen hoeft niet de hele wereld te overheersen maar is klein in eigen regio gebleven.
Vind je het gek dat er trammelant is overal waar de islam aan andere culturen grenst?
En door dat eerste zullen de conflicten dus blijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De islam is een universele religie en geen racistische religie die gebonden is aan één plek voor één übermenschen-volk.
Conflicten bestaan al sinds mensenheugenis.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Zienswijze het volgende:
En door dat eerste zullen de conflicten dus blijven.
Religieuze conflicten ontstaan als de leden van de ene club haar denkwijze op de leden van de andere club wil opleggen en die ene club wil dat zijn club vroeg of laat de wereld zal moeten overheersen. Oftewel; je houdt je religie niet binnenshuis en niet voor jezelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Conflicten bestaan al sinds mensenheugenis.
Hunnie! Dus relevant! Hunnie doen het ook!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe dit in godsnaam relevant is?
Conflicten horen bij de mensheid, ik zie niet in waarom ik religieuze conflicten erger moet vinden dan niet-religieuze conflicten. Conflicten verdwijnen niet als de islam en het christendom verdwijnen. Als het niet om een conflict tussen de aanhangers van de islam en het christendom gaat zoals in Soedan, dan gaat het wel om christenen die elkaar onderling afslachten in Zuid-Soedan tijdens "cattle raids".quote:Op maandag 14 juli 2014 17:56 schreef Zienswijze het volgende:
Religieuze conflicten ontstaan als de leden van de ene club haar denkwijze op de leden van de andere club wil opleggen en die ene club wil dat zijn club vroeg of laat de wereld zal moeten overheersen. Oftewel; je houdt je religie niet binnenshuis en niet voor jezelf.
Dat gebeurt dus bij het christendom en de islam. Die godsdiensten zijn niet in eigen regio waar ze ontstaan zijn gebleven maar hebben zich continu, al dan niet met geweld, uitgebreid. En willen zich steeds verder uitbreiden. Tot en over de grenzen van andere culturen waar daar dus de botsingen ontstaan. Je ziet dat in de gebieden waar de islam met andere culturen grenst, waar het christendom en de islam samenkomen (vooral in Afrika) en waar de islam en het jodendom samenkomen.
Wat vind jij van Isis?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien kun je proberen serieuze vragen te stellen?
Omdat sommige religies oproepen tot geweld en dat is per wet verboden.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Conflicten horen bij de mensheid, ik zie niet in waarom ik religieuze conflicten erger moet vinden dan niet-religieuze conflicten. Conflicten verdwijnen niet als de islam en het christendom verdwijnen. Als het niet om een conflict tussen de aanhangers van de islam en het christendom gaat zoals in Soedan, dan gaat het wel om christenen die elkaar onderling afslachten in Zuid-Soedan tijdens "cattle raids".
Waarom zou je religie binnenshuis moeten houden. Dit is een vorm van atheïstische onderdrukking. Wie heeft hen het recht gegeven om te bepalen dat religie binnenshuis moet zijn.
Dat is een beetje als negers willen verbieden omdat sommige negers oproepen tot geweld natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Omdat sommige religies oproepen tot geweld en dat is per wet verboden.
Tjeempig zeg, heb je echt niet door dat je zelf een beeld schept om je eigen idee door te drammen?quote:
Sommige mensen zijn pedoseksueel, aan kinderen zitten is bij wet verboden. Mensen dan maar verbieden.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:12 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Omdat sommige religies oproepen tot geweld en dat is per wet verboden.
Nee joh. Veel te lastig.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik niet. Leg uit?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef jamesdeen het volgende:
Maar wel het Israëlisch staatsburgerschap hebben, toch?
Nee, ik constateer dat een zoon of dochter gestraft wordt voor de misdaden van zijn of haar vader.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef jamesdeen het volgende:
Jij bent bekend met de motivering van de IDF? Of hoor jij dat een huis is opgeblazen en neem jij dan je eigen conclusies als waarheid aan?
Lijkt me niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef jamesdeen het volgende:
Kan ik nu trouwens ook vaststellen dat de Palestijnen geen enkel probleem hebben met de dood van Israëlische burgers d.m.v. zelfmoordaanslagen, kidnappings en raketten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |