Mooi, is weer eens een nieuwe kaart.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Het kan uiteraard niet ontkend worden dat het op racistische beginselen gegrondveste Israel Lebensraum zoekt in de Palestijnse gebieden...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als joden deze vlag confronterend vinden, kan ik dat goed begrijpen.
Tijd dus dat ze hun stem tegen de juiste partij verheffen; tegen de Staat Israel en niet tegen wat bebaarde (in dit geval nuttige) idioten.
Alleen bij reeksen. En het reeksen van iets gebeurt nog handmatig.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:04 schreef Kees22 het volgende:
Ik mis nou de #2 bij de TT. Heb aangenomen dat het starten van een nieuw draadje geautomatiseerd was.
Om 8 uur haar reet afvegen met een keppeltje denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:21 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Fatima Elatik op 4 mei doet.
Frappant dat men vol blijft houden dat die hakenkruizen waren bedoeld om de nazi's te verheerlijken.quote:'Tijdens de demonstratie werd veelvuldig de Hitlergroet gebracht en de demonstranten zwaaiden met hakenkruizen en jihadvlaggen', aldus FJN.
Waar waren ze dan voor bedoeld volgens jou?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
Aangifte tegen anti-Israel betoging
[..]
Frappant dat men vol blijft houden dat die hakenkruizen waren bedoeld om de nazi's te verheerlijken.
Volgens mij is dat hier al iets van duizend keer uitgelegd.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waar waren ze dan voor bedoeld volgens jou?
Zoals ik het nu zie is het om de beleid van het huidige Israel te vergelijken met dat van Nazi Duitsland.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waar waren ze dan voor bedoeld volgens jou?
Wat mensen volledig ontoerekeningsvatbaar maakt, die met zulke borden lopen?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef DustPuppy het volgende:
Maar: "Wat Israel nu met de Palestijnen doet is gelijk aan wat de Nazi's met de Joden deden."
Is er een journalist die dat aan ze gevraagd heeft?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie is het om de beleid van het huidige Israel te vergelijken met dat van Nazi Duitsland.
Dus niet: "De Nazi's zijn awesome want ze hebben heel veel Joden vermoord."
Maar: "Wat Israel nu met de Palestijnen doet is gelijk aan wat de Nazi's met de Joden deden."
Met het bord Israël = hakenkruis, bedoelen ze stiekem dat de nazi's keihard kont schoppen?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Is er een journalist die dat aan ze gevraagd heeft?
Dat stond ook op het bord, spuit 11.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als iemand met een bord loopt op een demonstratie moet je zo'n omweg maken qua interpretatie? Waarom staat er dan niet Israël=hakenkruis oid?
Dat is echt precies wat er op het bord staat!quote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als iemand met een bord loopt op een demonstratie moet je zo'n omweg maken qua interpretatie? Waarom staat er dan niet Israël=hakenkruis oid?
Oké. Dus het slachtoffer van de nazi's zijn nu de nazi's.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is echt precies wat er op het bord staat!
Dat is iets wat je wel vaker ziet bij 'misbruik'. Het slachtoffer wordt de dader.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oké. Dus het slachtoffer van de nazi's zijn nu de nazi's.
Dat is het idee achter het bord ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Oké. Dus het slachtoffer van de nazi's zijn nu de nazi's.
En zo kun je toch lekker dat hakenkruis gebruiken.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is het idee achter het bord ja.
Het is wel zorgwekkend, omdat de mensen die met die borden rondlopen ze niet allemaal op een rijtje hebben, maar je zou hopen dat er nog een vrijheid van meningsuiting is.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Roceco het volgende:
Weet niet wat er verder rondliep/geroepen werd, maar wat ik lees en in het fotootje van de OP zie vind ik niet erg zorgwekkend.
Stiekem betuigen ze hun onvoorwaardelijke steun aan Hitler, inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En zo kun je toch lekker dat hakenkruis gebruiken.
Zoveel gebrek aan historisch besef bij zo'n grote groep vind ik toch wel behoorlijk zorgwekkend.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:43 schreef Roceco het volgende:
Weet niet wat er verder rondliep/geroepen werd, maar wat ik lees en in het fotootje van de OP zie vind ik niet erg zorgwekkend.
Idd, ik zeg niet dat ik het netjes/terecht vind, maar enkel dat ik vervolging hiervoor te ver vindt gaan. Enkel een vergelijking maken moet nog (net) kunnen vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Zoveel gebrek aan historisch besef bij zo'n grote groep vind ik toch wel behoorlijk zorgwekkend.
Waarom niet?quote:
Waarom vraag je je dat af? Heeft iemand verklaard dat een dergelijke vergelijking ongehoord is?quote:
Vraag het ze maar, ik denk dat je dat antwoord krijgt.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat af? Heeft iemand verklaard dat een dergelijke vergelijking ongehoord is?
Dus jij wilt een discussie voeren op basis van wat jij denkt dat een groep demonstranten gaat zeggen over een dergelijke vergelijking?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vraag het ze maar, ik denk dat je dat antwoord krijgt.
Isis zijn ze toch niet zelf?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij wilt een discussie voeren op basis van wat jij denkt dat een groep demonstranten gaat zeggen over een dergelijke vergelijking?
Ik denk dat niemand echt warm loopt voor nazi-vergelijkingen als hij zelf het doelwit is daarvan. Zie de PVV.
Wat een vermoeiende en nutteloze discussie is dit.quote:
Dit noem je een stroman argument.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Vraag het ze maar, ik denk dat je dat antwoord krijgt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier al iets van duizend keer uitgelegd.
Israël = hakenkruis. Met die borden liepen de demonstranten rond.
Ze vinden de Israëli's dus nazi's. En ze protesteren tegen Israël. Hoe kun je dat in godsnaam de nazi's verheerlijken? Of wat het stiekem toch een pro-Israël betoging?
quote:Volgens een woordvoerder van de gemeente was dat niet nodig. Ze zegt dat de politie de vlaggen direct heeft laten weghalen en dat de burgemeester niet eens aan bod is gekomen.
Wat is Zionisme, en waarom zou dat hetzelfde zijn als Nazisme?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:07 schreef DustPuppy het volgende:
Voor Zionisme = Nazisme daarentegen valt wel wat te zeggen.
Ik heb geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:06 schreef Loekie1 het volgende:
Ik geloof dat ik je begrijp: moslims mogen misdaden plegen jegens moslims omdat het nu moslims zijn en in geen geval worden moslims beschuldigd door andere moslims. Dat is 'not done'.
Van de wiki:quote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat is Zionisme, en waarom zou dat hetzelfde zijn als Nazisme?
quote:Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroegere tijden de Israëlitische koninkrijken Israël en Judea lagen. De term verwijst naar de berg Zion waarmee Jeruzalem wordt aangeduid en werd voor het eerst gebruikt in 1890 door Nathan Birnbaum. Het heimwee naar Zion stamt uit de tijd van de Joodse ballingschap in Babylonië die in de Bijbel wordt beschreven. De huidige vorm ontstond na de Joodse verstrooiing ten gevolge van de opstand van Sjimon bar Kochba. Het heimwee naar Zion en verlangen naar een eigen Joods vaderland komt in het lied Hatikwa tot uitdrukking.
Je hebt het me net uitgelegd en nu is jouw naam 'haas'!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.
Op dat vlak zeker ja.quote:
http://www.pvv.nl/index.p(...)el-demonstratie.htmlquote:Bent u bereid alsnog via videobeelden te achterhalen welke demonstranten de genoemde symbolen toonden en de Hitlergroet maakten, en hen alsnog op te pakken, vast te zetten en in geval van een dubbel paspoort het Nederlandse exemplaar af te nemen, tot persona non grata te verklaren en Nederland voor altijd uit te zetten? Zo neen, waarom niet?
Daarom gewoon honden op dit soort lui loslaten.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:23 schreef DrMabuse het volgende:
De debilisering van dit land gaat vrolijk voort.
Een vertoning met volop openlijk haat in de ogen en mond , in mijn stad en in mijn land.
De sfeer behoorlijk intimiderend en dreigend zoals te verwachten is van dit soort fijne groeperingen.
Ons land wederom met de billen omhoog om politiek correct te dienen en te plezieren.
Ranzig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |