Hij heeft aandacht nodig.quote:
Daarom doen ze het nog een keer.quote:
Voor of tijdens de verlenging?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
92ste min Duitsland goal you all know it.
Ja, dat enorme Jezus-beeld had ik nou niet gezien.quote:
Bedankt Hans betekent wat een onnodige kutpostquote:
De anus is gebroken. Ik herhaal: de anus is gebrokenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Evertjan het volgende:
DE AARDAPPELEN VAN JEAN ZIJN GELAND IK HERHAAL DE AARDAPPELEN VAN JEAN ZIJN GELAND
Bedankt Hans.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen daar op de berg bij jezus zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het hier.
Keeper is Hij toch? Jezus redt...quote:
Geeft toch een warm gevoel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel interessant dat het Jezusbeeld in beeld wordt gebracht, meermaals, op een zondag.
Is goed man.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen daar op de berg bij jezus zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het hier.
Op tv is het anders ook prima te volgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans betekent wat een onnodige kutpost
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op tv is het anders ook prima te volgen.
Heb je ooit die uittrappen gezien?quote:
Vooral goede dekking op de paalquote:
Je bent zelf stom.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef rachieee het volgende:
Hoi!
Ik vind de mensen die zeiden dat Duitsland sowieso zou gaan winnen van Argentinie of Nederland, stom!
pics?quote:
De belangrijkste vraag is natuurlijk hoe lekker Je zus isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi begeurtquote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef robuust89 het volgende:
Is er überhaupt wat begeurt in de eerste helft?
Ja Kramer deed een wissel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef robuust89 het volgende:
De onderbroek van Messiquote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op tv is het anders ook prima te volgen.
Hoe groot is Messi?quote:
Was geen schwalbequote:
Van Robben was ook een pingel jaquote:
Ja, Kramer wist het niet meerquote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is ook een mooi beeld, als je dat niet ziet ben je blind.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is ook een mooi beeld, als je dat niet ziet ben je blind.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken of je christen bent of niet
quote:
quote:
Mogen jullie wel voetbal kijken op deze heilige dag?quote:
Waarom denk je dat het een Duits woord is?quote:
Pardon myself 1.69quote:
Oh, dan ben ik niet groter dan Messiquote:
alweer?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen daar op de berg bij jezus zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het hier..
Oké man.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen daar op de berg bij jezus zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het hier..
Je valt in de herhaling.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Duitsland heeft zelf om Argentinie gevraagdquote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Duitsland heeft moeite met ARG.
We wachten met smart daarop!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heb je daar twee vrienden?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
neequote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Echt ga vissen met die vriend.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hilarisch man.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef CrashO het volgende:
Die mensen daar op de berg bij mozes zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het niet hier..
Of het blijft 1-0quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
als je met 1-0 achterkomt heb je 2 scenario's, of je maakt de 1-1 of je krijgt nog een doelpunt tegen en het word 2-0
niksquote:
Ja eigenlijk wel.quote:
Nice.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Die mensen daar op de berg bij mozes zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het niet hier..
En ook hier komt de keeper ermee weg.quote:
Spreekt die Nederlands?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu klink je als die Engelstalige BBQ-kok op 24kitchen
Hij zet zijn gezicht tegen de knie van Neuerquote:
quote:
Iddquote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat een mongolische kut scheids, op welke manier kan higuain hier een overtreding begaan? ik kan het niet bedenken
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat een mongolische kut scheids, op welke manier kan higuain hier een overtreding begaan? ik kan het niet bedenken
Poer natoer! Hij is stom. Geef mij maar Jamie, Bill, Rudolph, Mounir of Roberta.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu klink je als die Engelstalige BBQ-kok op 24kitchen
Bradwurst.quote:
patatquote:
Hij liep in de weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, want het gebeurde niet in het strafschopgebied.
jouwquote:
Mongoloïde is het woord wat je zocht.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg griepquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen daar op de berg bij jezus zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het hier...
Dat mag jij zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Die mensen daar op de berg bij mozes zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het niet hier
Als het een vrije trap is, is het ook hands.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe kan dit geen vrije trap Argentinie zijn?
En penal.quote:
Krijg griep.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
WELKE SLET ZOUDEN JULLIE NOG EEN KEER EEN VEEG WILLEN GEVEN?
Jouw moeder.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog te beroerd om die schaamlippen op de verwarming te leggen.
Rihannaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die mensen daar op de berg bij jezus zijn daar omdat ze vanaf daar de wedstrijd kan volgen. Een vriend van mij is nu ook daar en zegt dat hij goed zicht heeft op het veld. Ik vroeg aan hem om een foto te maken, als die mij het foto stuurt dan plaats ik het hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je moeder en hou nu maar op.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
Al je zusjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Maxima.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
okquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik weet niet of het er binnen was, maar zo ja, dan uiteraard een penalty ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En penal.
De bbc is het met mij eens.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
HEBBEN JULLIE OOK EEN HEKEL AAN MENSEN DIE SCHREEUWPOSTS MAKEN?
Twelftalquote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen, ik weet niet of jullie hem al kennen maar ik wil hem toch even delen met jullie. Ik vond hem grappig!
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als het een vrije trap is, is het ook hands.
Nou nee...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En penal.
De bbc is het met mij eens.
Het is garppig!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik kwam net een plaatje tegen, ik weet niet of jullie hem al kennen maar ik wil hem toch even delen met jullie. Ik vond hem grappig!
[ afbeelding ]
watte?quote:
1 shot kon je zien dat die er binnen was.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er binnen was, maar zo ja, dan uiteraard een penalty ja.
een hoop troep.quote:
Je gebruikt de verkeerde smilie.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Tess Milnequote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef NoNickOne het volgende:
Laat het een les voor je zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn plaatje is echt binnen de seconde weg
Schrijf er anders een weblog over.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn plaatje is echt binnen de seconde weg
TJAPTJOEPGODquote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef alors het volgende:
Waar is tjaptjoep/tjoeptjap als je hem nodig hebt?
Op dit wk is dat geen rood hoor...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klopt.
Al zal de scheids zeggen dat de 'overtreding' van higuain eerst was.
Maar je zag in herhaling dat het binnen 16 was. Dus rood en penal.
Wel dat Higuain geen overtreding maakte.quote:
TDF is itt de vorige jaren veel rustiger en prettigerquote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelfs in TDF hebben we niet zoveel trolls
Kan ik beter over jouw kutposts doenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schrijf er anders een weblog er over.
Oh haha leuken plaatje nooit eerder gezienquote:
Arbitrage is elke wedstrijd om te huilen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |