omdat ik heel hard van mijn roze wolk af en gedonderd toen het achteraf toch niet met liefde bleek te zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
Waarom ga je dan niet eens proberen om de beste seks 'eva' te hebben met iemand waar je die liefde wel voor voelt.
wat dacht je van bijvullenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef kree het volgende:
Zeefje doe ff dat onderste plaatje in de OP bovenaan zetten en die ander weg
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef kree het volgende:
Zeefje doe ff dat onderste plaatje in de OP bovenaan zetten en die ander weg maar wel alles laten staan van de overige gifjes
Jaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef kree het volgende:
Zeefje doe ff dat onderste plaatje in de OP bovenaan zetten en die ander weg
Niet van jouw kant of zijn kant?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat ik heel hard van mijn roze wolk af en gedonderd toen het achteraf toch niet met liefde bleek te zijn
Dus dan stap je maar helemaal van het idee af?quote:
Oh das wel jammer dat die weg zijn.quote:
Gelukkig kun je altijd weer terug naar #538 als je ze mist.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh das wel jammer dat die weg zijn.
Ik had zelfs speciaal voor de dames Ryan Gossling erin gezet die 'come on' zegt...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh das wel jammer dat die weg zijn.
Zeefje, kan je die gifjes terugplaatsen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had zelfs speciaal voor de dames Ryan Gossling erin gezet die 'come on' zegt...
Vernieuwing, ik wil graag nieuwe!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje, kan je die gifjes terugplaatsen?
kloptquote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan stap je maar helemaal van het idee af?
weet niet hoequote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje, kan je die gifjes terugplaatsen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vernieuwing, ik wil graag nieuwe!
Niet iedereen is zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
klopt
Het klinkt heel resoluut. Maar ik werd van mijn 16e tot 18e gewoon keihard bedrogen. Ik wist niks van mensen danwel van deze wereld.
Omdat iedereen weleens de behoefte heeft maar de 'liefde' voor iemand voelt of de tijd en zin heeft daarop te wachten op dat moment?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
Waarom ga je dan niet eens proberen om de beste seks 'eva' te hebben met iemand waar je die liefde wel voor voelt.
Niet bang zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik was bang dat dat niet goed ging, ivm link enz. Maar merk nu dat je er ook op kan klikken
-faal-quote:
Was eigenlijk richting zeefje bedoeldquote:Op zondag 13 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat iedereen weleens de behoefte heeft maar de 'liefde' voor iemand voelt of de tijd en zin heeft daarop te wachten op dat moment?
Ik had ze nog wel hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef complicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je precies? Zij hij na 2 jaar dat hij nooit iets had gevoeld of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
klopt
Het klinkt heel resoluut. Maar ik werd van mijn 16e tot 18e gewoon keihard bedrogen. Ik wist niks van mensen danwel van deze wereld.
quote:
Hallo...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Zij hij na 2 jaar dat hij nooit iets had gevoeld of hoe moet ik dat zien?
Het is alsof mannen hun eigenwaarde baseren om het aantal vrouwen waarmee ze neuken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Was eigenlijk richting zeefje bedoeld
Maar wat is dan het probleem om geen seks te hebben? Deze maatschappij is zo bezig té veel bezig met seks.
klopt iddquote:
hij bleek na twee jaar met mij samen te zijn ng getrouwd te zijn en drie kinderen te hebenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Zij hij na 2 jaar dat hij nooit iets had gevoeld of hoe moet ik dat zien?
halloquote:
Welkom.quote:
WAT?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:27 schreef zeefje het volgende:
hij bleek na twee jaar met mij samen te zijn ng getrouwd te zijn en drie kinderen te heben
Mannen kunnen neuken zonder gevoel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
WAT?![]()
Maar hoezo kan er dan geen liefde van hem richting jou geweest zijn?
WAT!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:27 schreef zeefje het volgende:
hij bleek na twee jaar met mij samen te zijn ng getrouwd te zijn en drie kinderen te heben
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | [img]http://i.imgur.com/zerNQKu.jpg[/img] [b]:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W[/b] [b]:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?[/b] [i] Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7 [/i] [b] *O* Okéééé tof, en nu? *O* [/b] [i] Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;). [/i] [i]SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)[/i] [b] :D Heel veel plezier :D [/b] [img=500,281]http://25.media.tumblr.com/31290bb811fc121984a9ac593e3ada48/tumblr_mw4q7qYqXo1scf14bo1_500.gif[/img] [img=500,240]http://38.media.tumblr.com/50a5a63670d694717f3e38a2f4448b22/tumblr_n676j0Cp4x1tbxppho1_500.gif[/img] [img=500,249]http://i2.pinger.pl/pgr235/330bac8b0010b8885380f38a/6fb218420010b8885333257b.gif[/img] |
Oh JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat moet in de OP...... Zeefje, kan je dat plaatsen??quote:Op zondag 13 juli 2014 22:30 schreef kree het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC
Wat is er gebeurd met de oude SC's?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten!![]()
Okéééé tof, en nu?
![]()
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt.
SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn!
Heel veel plezier
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Zo is ie goed evt meer gifjes
van mij wel naar hem, maar voor een 16 jarige is een tweejaar durende relatie relatief lang. en donder je heel snel van de wolk af. En geloof je niet meer zo snel in liefdequote:Op zondag 13 juli 2014 22:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
WAT?![]()
Maar hoezo kan er dan geen liefde van hem richting jou geweest zijn?
ik was 16 toen het begonquote:Op zondag 13 juli 2014 22:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
WAT!![]()
En jij was 18? Was hij een stuk ouder?
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:30 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
slapen
en jongens handjes boven de dekens
[ afbeelding ]
Dan kies je blijkbaar de verkeerde mannen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
van mij wel naar hem, maar voor een 16 jarige is een tweejaar durende relatie relatief lang. en donder je heel snel van de wolk af. En geloof je niet meer zo snel in liefde
Ja maar wanneer is iets met gevoel, wanneer niet en wanneer zit het er tussenin dat het nog oké is?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Mannen kunnen neuken zonder gevoel.Oh wacht....sommige vrouwen ook.
Op zich is dat geen probleem, totdat je behoefte daartoe je geduld overstijgt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Was eigenlijk richting zeefje bedoeld
Maar wat is dan het probleem om geen seks te hebben? Deze maatschappij is zo bezig té veel bezig met seks.
Het 'aantal' interesseert mij in ieder geval niet. Anders was ik niet voor mijn derde bedpartner op de knieën gegaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is alsof mannen hun eigenwaarde baseren om het aantal vrouwen waarmee ze neuken.
Dat valt best te begrijpen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
van mij wel naar hem, maar voor een 16 jarige is een tweejaar durende relatie relatief lang. en donder je heel snel van de wolk af. En geloof je niet meer zo snel in liefde
maakte jij alleen maar slimme keuzes op je 16e?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kies je blijkbaar de verkeerde mannen.
Je weet heel goed wat ik bedoel. Seks uit lust is niet hetzelfde als seks uit liefde.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is iets met gevoel, wanneer niet en wanneer zit het er tussenin dat het nog oké is?
bedankt dat jij mij begrijpt, de rest vind dat ik allen maar verkeerde keuzes maaktequote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt best te begrijpen.
Ow, en truste zeefje
Ik heb dat niet gezegd!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
bedankt dat jij mij begrijpt, de rest vind dat ik allen maar verkeerde keuzes maakte
Euh ik heb daar geen opmerking over gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
bedankt dat jij mij begrijpt, de rest vind dat ik allen maar verkeerde keuzes maakte
suggereerde danquote:
Sorry jij niet neequote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh ik heb daar geen opmerking over gemaakt.
Ik was 18 en maakte een ongeloofelijk grote fout.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
maakte jij alleen maar slimme keuzes op je 16e?
En toch associeer je "geen seks hebben" met een faal gevoel!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
Het 'aantal' interesseert mij in ieder geval niet. Anders was ik niet voor mijn derde bedpartner op de knieën gegaan.
jij hebt toch een exvriendin die je lang bedroog?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was 18 en maakte een ongeloofelijk grote fout.
En ik zeg ook niet dat het jouw fout of verkeerde keuze was, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind het wel ver gaan dat je daarom dan maar je denkwijze veranderd.
Ja maar bij liefde speelt lust ook zeker mee en contra versa net zo. Seks met veel liefde maar zonder lust lijkt me ongezond.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel. Seks uit lust is niet hetzelfde als seks uit liefde.
Dat kan gebeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
Sorry jij niet nee
Ik ben moe en zeg stomme dingen
Een ONS kan je echt niet vergelijken met seks met iemand waarop je verliefd bent.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja maar bij liefde speelt lust ook zeker mee en contra versa net zo. Seks met veel liefde maar zonder lust lijkt me ongezond.
Ik heb een relatie gehad van 7 jaar (met dochter) die in de laatste maanden inderdaad vreemdging.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij hebt toch een exvriendin die je lang bedroog?
Ik vroeg meer hoe oud hij was, aangezien hij getrouwd was.quote:
Vertrouwde jij, nadat het ''uit'' ging, gelijk weer 100% vrouwen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad van 7 jaar (met dochter) die in de laatste maanden inderdaad vreemdging.
Maar er zit nog meer aan vast hoor dan alleen dat.
20 jaar ouder.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vroeg meer hoe oud hij was, aangezien hij getrouwd was.
op die leeftijd snap ik de keuze wel. Jong enz.
Ach, wie maakte er op zijn 16e wel verstandige keuzes? Op die leeftijd denkt in ieder geval een man met een ander lichaamsdeel dan met zijn hersenen. Althans, dat deed ik welquote:Op zondag 13 juli 2014 22:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik er vanuit ga dat je alleen seks hebt met iemand waar je op zijn minst in geïnteresseerd/toe aangetrokken bent. Dat je zo'n persoon niet vind geeft het idee dat je dat dus blijkbaar niet bentquote:Op zondag 13 juli 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch associeer je "geen seks hebben" met een faal gevoel!
Dat heeft bij mij bijna een jaar geduurd.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vertrouwde jij, nadat het ''uit'' ging, gelijk weer 100% vrouwen?
dacht je toen weer bij elke vrouw die je ontmoette, dze vertrouw ik weer voor 100%
Ja. Simpelweg omdat ik wist dat niemand hetzelfde is, natuurlijk zullen er meer mensen zijn dit dit flikken. Maar als je dat risico niet durft te nemen zul je ook nooit meer 100% voor een relatie kunnen gaan en altijd zelf onzeker zijn waardoor de relatie nooit kan werken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vertrouwde jij, nadat het ''uit'' ging, gelijk weer 100% vrouwen?
dacht je toen weer bij elke vrouw die je ontmoette, dze vertrouw ik weer voor 100%
En wat als je veel liefde koesterd voor je ONS en de verliefdheid in een relatie kan toch ook overgaan. Ik vind je stellingen nog al zwart-wit, er is toch ook een middenweg..quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Een ONS kan je echt niet vergelijken met seks met iemand waarop je verliefd bent.
Precies!. Dus ja mijn denkwijze is veranderd het is ''pas'' 10 maanden geleden dat het uitkwam en ik verwacht nog wel dat het even duurt voordat ik er echt helemaal bovenop benquote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef yats het volgende:
P
Ach, wie maakte er op zijn 16e wel verstandige keuzes? Op die leeftijd denkt in ieder geval een man met een ander lichaamsdeel dan met zijn hersenen. Althans, dat deed ik wel
[..]
Ja, omdat ik er vanuit ga dat je alleen seks hebt met iemand waar je op zijn minst in geïnteresseerd/toe aangetrokken bent. Dat je zo'n persoon niet vind geeft het idee dat je dat dus blijkbaar niet bent
[..]
Dat heeft bij mij bijna een jaar geduurd.
Dus voel je je falen??quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef yats het volgende:
Ja, omdat ik er vanuit ga dat je alleen seks hebt met iemand waar je op zijn minst in geïnteresseerd/toe aangetrokken bent. Dat je zo'n persoon niet vind geeft het idee dat je dat dus blijkbaar niet bent
dus een week erna vertrouwde je gelijk alle vrouwen. onder het mom ''niet iedereen is hetzelfde''?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja. Simpelweg omdat ik wist dat niemand hetzelfde is, natuurlijk zullen er meer mensen zijn dit dit flikken. Maar als je dat risico niet durft te nemen zul je ook nooit meer 100% voor een relatie kunnen gaan en altijd zelf onzeker zijn waardoor de relatie nooit kan werken.
Dat mag jij absoluut vinden, hoor. Ik vind het helemaal niet erg. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wat als je veel liefde koesterd voor je ONS en de verliefdheid in een relatie kan toch ook overgaan. Ik vind je stellingen nog al zwart-wit, er is toch ook een middenweg..
Dat je zo'n persoon niet vind kan ook betekenen dat je je verkeerd opstelt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Nogmaals ja. Omdat mijn ex zoiets flikte hoeft het niet gelijk te betekenen dat iedereen zo is. En niet alleen omdat niet iedereen hetzelfde is, maar ook omdat ik er vanuit ga dat er mensen bestaan met een goed hart. Die het gewoon vertellen als ze de relatie niet meer goed vinden gaan en niet direct vreemdgaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
dus een week erna vertrouwde je gelijk alle vrouwen. onder het mom ''niet iedereen is hetzelfde''?
Genoeg gifjes in de OP toch?quote:
Oh Godquote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef kree het volgende:
Ondertussen loopt er een streaker rond op het veld bij het WK hoor ik
Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals ja. Omdat mijn ex zoiets flikte hoeft het niet gelijk te betekenen dat iedereen zo is. En niet alleen omdat niet iedereen hetzelfde is, maar ook omdat ik er vanuit ga dat er mensen bestaan met een goed hart. Die het gewoon vertellen als ze de relatie niet meer goed vinden gaan en niet direct vreemdgaan.
Die bestaanquote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals ja. Omdat mijn ex zoiets flikte hoeft het niet gelijk te betekenen dat iedereen zo is. En niet alleen omdat niet iedereen hetzelfde is, maar ook omdat ik er vanuit ga dat er mensen bestaan met een goed hart. Die het gewoon vertellen als ze de relatie niet meer goed vinden gaan en niet direct vreemdgaan.
Helaas gaan ze alleen ten onder aan het overtal aan klootzakken in deze wereld.quote:
Dat komt wel goed. Zoiets kost tijd, en betekent echt niet dat je tot die tijd geen seks kunt hebben of iets.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Precies!. Dus ja mijn denkwijze is veranderd het is ''pas'' 10 maanden geleden dat het uitkwam en ik verwacht nog wel dat het even duurt voordat ik er echt helemaal bovenop ben
Ja, zo voel het geregeld. Al heb ik gelukkig ook momenten dat ik me niet zo voel.quote:
Geen idee wat het is. Ik hoor van iedereen die me kent dat ik een ontzettend vriendelijke humoristische gozer ben en dat ze niet begrijpen waarom ik vrijgezel ben. Dat kan best zo zijn, maar zelf zie ik mezelf niet zo. Zeker ook omdat ik geen 'date/versier wonder' ben. Maar dat kan complicate bevestigen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je zo'n persoon niet vind kan ook betekenen dat je je verkeerd opstelt.
Niet allemaalquote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas gaan ze alleen ten onder aan het overtal aan klootzakken in deze wereld.
Wat maakt het uit dat je geen versierder bent. Iedereen komt iemand tegen, of je nou een versier wonder bent of niet. Je moet soms alleen wel eens uit je comfortzone kunnen stappen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Zoiets kost tijd, en betekent echt niet dat je tot die tijd geen seks kunt hebben of iets.
[..]
Ja, zo voel het geregeld. Al heb ik gelukkig ook momenten dat ik me niet zo voel.
[..]
Geen idee wat het is. Ik hoor van iedereen die me kent dat ik een ontzettend vriendelijke humoristische gozer ben en dat ze niet begrijpen waarom ik vrijgezel ben. Dat kan best zo zijn, maar zelf zie ik mezelf niet zo. Zeker ook omdat ik geen 'date/versier wonder' ben. Maar dat kan complicate bevestigen.
Dat dus!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
Wat maakt het uit dat je geen versierder bent. Iedereen komt iemand tegen, of je nou een versier wonder bent of niet. Je moet soms alleen wel eens uit je comfortzone kunnen stappen.
Maar leg er nooit teveel de nadruk op dat je naar seks, liefde of wat dan ook op zoek bent. Dat stoot juist af.
Helaas wel teveel, kijk hier de reacties maar als iemand hen belazert.quote:
Jouw "gevoelens" moeten op de juiste plaats komen. Je voelt je falen om verkeerde redenen, of toch voor dingen waarvoor je het niet zou moeten voelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Zoiets kost tijd, en betekent echt niet dat je tot die tijd geen seks kunt hebben of iets.
[..]
Ja, zo voel het geregeld. Al heb ik gelukkig ook momenten dat ik me niet zo voel.
Ik ben het eens met de post van Aeque.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef yats het volgende:
. Zeker ook omdat ik geen 'date/versier wonder' ben. Maar dat kan complicate bevestigen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat je geen versierder bent. Iedereen komt iemand tegen, of je nou een versier wonder bent of niet. Je moet soms alleen wel eens uit je comfortzone kunnen stappen.
Maar leg er nooit teveel de nadruk op dat je naar seks, liefde of wat dan ook op zoek bent. Dat stoot juist af.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar dat is volgens complicate ook mijn grootste issue, dat ik niet durf te zeggen dat ik een vrouw leuk vind uit angst voor afwijzing.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar dat is volgens complicate ook mijn grootste issue, dat ik niet durf te zeggen dat ik een vrouw leuk vind uit angst voor afwijzing.
Hoezo?quote:
Waarom perse willen zeggen dat je iemand leuk vind? Aanspreken kan ook op andere manieren hoor. Je moet altijd eerst aftasten of de ander wel interesse heeft. Heeft ze geen interesse? Nou dan niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar dat is volgens complicate ook mijn grootste issue, dat ik niet durf te zeggen dat ik een vrouw leuk vind uit angst voor afwijzing.
We zien jouw gifje niet.quote:
Het is helaas geen gif maar gewoon een afbeelding...quote:
Het is meer dat hij bang is om afgewezen te worden. Dat laatste dus (vetgedrukt) met ik het mee eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom perse willen zeggen dat je iemand leuk vind? Aanspreken kan ook op andere manieren hoor. Je moet altijd eerst aftasten of de ander wel interesse heeft. Heeft ze geen interesse? Nou dan niet.
Het is niet zo dat als je iemand tegenkomt je spontaan gelijk verliefd bent. Zoiets groeit naarmate je elkaar leert kennen. Voor hetzelfde geld leer je iemand kennen en blijkt diegene helemaal niet zo leuk te zijn als je dacht.
Je moet niet bang zijn voor afwijzingen. Het gaat er niet om dat ze jou als persoon dan 'slecht' vinden. Maar in hun ogen pas je dan niet bij 'haar' en dat kan. Niet iedereen past bij elkaar.
Ohquote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is helaas geen gif maar gewoon een afbeelding...
Ik bedoelde meer het punt waarin je als je iemand leert kennen van 'gezellig ouwehoeren' overschakelt naar 'damn, daar wil ik best een beschuitje mee eten'. Dat gezellig ouwehoeren gaat me prima af en ik ken daardoor genoeg leuke vrouwen, maar zoals eerder gezegd, daar is die friendzone weer.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom perse willen zeggen dat je iemand leuk vind? Aanspreken kan ook op andere manieren hoor. Je moet altijd eerst aftasten of de ander wel interesse heeft. Heeft ze geen interesse? Nou dan niet.
Het is niet zo dat als je iemand tegenkomt je spontaan gelijk verliefd bent. Zoiets groeit naarmate je elkaar leert kennen. Voor hetzelfde geld leer je iemand kennen en blijkt diegene helemaal niet zo leuk te zijn als je dacht.
Je moet niet bang zijn voor afwijzingen. Het gaat er niet om dat ze jou als persoon dan 'slecht' vinden. Maar in hun ogen pas je dan niet bij 'haar' en dat kan. Niet iedereen past bij elkaar.
Dat ligt er maar net aan hoe je je opstelt tegenover haar. Als je alleen gezellig ouwehoert kun je niet verwachten dat zij ook maar enig idee heeft dat jij haar leuk vind. Voor haar kan het net zo goed gewoon een vriendschap zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het punt waarin je als je iemand leert kennen van 'gezellig ouwehoeren' overschakelt naar 'damn, daar wil ik best een beschuitje mee eten'. Dat gezellig ouwehoeren gaat me prima af en ik ken daardoor genoeg leuke vrouwen, maar zoals eerder gezegd, daar is die friendzone weer.
Dat heeft hij (Aeque) al gezegd hè Yatsie.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het punt waarin je als je iemand leert kennen van 'gezellig ouwehoeren' overschakelt naar 'damn, daar wil ik best een beschuitje mee eten'. Dat gezellig ouwehoeren gaat me prima af en ik ken daardoor genoeg leuke vrouwen, maar zoals eerder gezegd, daar is die friendzone weer.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
Nou ja comp, het is wel anders als je elkaar al langer spreekt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gezegd hè Yatsie.:
[..]
Yupquote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja comp, het is wel anders als je elkaar al langer spreekt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ja nu is het wel weer genoeg met de gifjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat wisselt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je je opstelt tegenover haar. Als je alleen gezellig ouwehoert kun je niet verwachten dat zij ook maar enig idee heeft dat jij haar leuk vind. Voor haar kan het net zo goed gewoon een vriendschap zijn.
Als jij complimenten blijft geven en bijvoorbeeld vraagt of ze niet een keer op date wilt dan merk je snel genoeg of er op dat gebied wederzijds interesse is.
Dat dusquote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ja nu is het wel weer genoeg met de gifjes...
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik vind het soms ook moeilijk om de signalen goed te begrijpen.
Maar als ik iemand langer spreek, wordt het vaak vanzelf duidelijk.Autch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik vind het soms ook moeilijk om de signalen goed te begrijpen.
Maar als ik iemand langer spreek, wordt het vaak vanzelf duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Je altijd met je stiltequote:
Helaas gebeurt iedereen dat weleensquote:
Ooooh Dank jequote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vind dat belgie had moeten winnen.
Die verdienen dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ooooh Dank je![]()
Wat een liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Nederland meer...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vind dat belgie had moeten winnen.
Die verdienen dat.
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef complicate het volgende:
Hehe krijg net appjes van mijn vrienden "Duisland heeft gewonnen"
Ja dat is wel gek dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich raar want er zitten hier een hoop Duitsers nu.
Nee hoor, je komt echt niet zomaar iemand tegenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Nietes.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
Nja laat maar, gaat toch weer welles/nietes worden
Nietus?quote:
Ik mag niet klagen.quote:
quote:
Droom zachtquote:
Morge, heerlijk dat vroege opstaan jahquote:Op maandag 14 juli 2014 05:00 schreef zeefje het volgende:
Goooedemorgen
Lang geleden dat ik zo vroeg op ben geweest. Het is zelfs nog donker buiten. Om 6 uur lekker sportief een uur fietsen naar mijn nieuwe werk. Word ik hopelijk wat wakkerder van.
Ook weinig geslapen danquote:Op maandag 14 juli 2014 08:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben pas om kwart over vier gaan slapen. Nu is het tijd om naar mijn werk te gaan.
Ik dacht eerst ook 'lekker' vroeg opstaanquote:Op maandag 14 juli 2014 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
Morge, heerlijk dat vroege opstaan jah
Ik hou er onwijs niet van, maar het went altijd wel na een weekje ofzo :p
Mogguh moppiequote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef keste010 het volgende:
Goedemorgen! Zo, er is nogal wt besproken in zo'n weekend zie ik
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:48 schreef zeefje het volgende:
Tevens Pauze![]()
En word hier guns ' n roses gedraaid
O hello Aphaquote:
Nu weten we uiteraard niet of jij neukt met of zonder liefde.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef keste010 het volgende:
Goedemorgen! Zo, er is nogal wt besproken in zo'n weekend zie ik
Het is geen ochtend meer.quote:
Bijna avond alquote:
Je bent geniaalquote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bijna avond alsollicitatiegesprek
![]()
Wat een disciplinena een dag hard werken nu onderweg naar de sportschool. Sta versteld van mezelf
Met niets anders dan liefde!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu weten we uiteraard niet of jij neukt met of zonder liefde.![]()
Amenquote:
Euh staat niet in mijn woordenboek! dus neequote:
Goed bezig weer.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
![]()
Wat een disciplinena een dag hard werken nu onderweg naar de sportschool. Sta versteld van mezelf
Toe maar. Straks 's avonds wel een wijntje verdiendquote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
![]()
Hoe crazy is je dagquote:
Ok ik zal je eentje (jupilerke) sturen met kerst.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ik zal je eentje (jupilerke) sturen met kerst.
Hola que tal...quote:
Krijg ik dan ook iets ?quote:
Oei ik ben eigenlijk niet zo van alcohol. Heb het vorig jaar nog eens geprobeerd maar ik word er altijd misselijk van en vind het niet zo lekker. Oh ja ik word vooral stil van alcohol, kun je nagaan.quote:
Dat kan ook hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 16:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Oei ik ben eigenlijk niet zo van alcohol. Heb het vorig jaar nog eens geprobeerd maar ik word er altijd misselijk van en vind het niet zo lekker. Oh ja ik word vooral stil van alcohol, kun je nagaan.![]()
Misschien, Noord-Hollandse kaas?
Mercikes.quote:
Nee ik ben niet zo van suiker.quote:
Er gaan bij mijn altijd alleen maar goede dingen inquote:
Straks een superwoman die Zeefje.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Er gaan bij mijn altijd alleen maar goede dingen in
Ook weer uit?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Er gaan bij mijn altijd alleen maar goede dingen in
Super Zeef.quote:
Want megan fox vind jequote:Op maandag 14 juli 2014 17:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het Megan Fox is, maar outfit raad ik elke dame (met zo'n figuur) aan.
Waarom? Megan Fox is toch knap??quote:Op maandag 14 juli 2014 17:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het Megan Fox is, maar outfit raad ik elke dame (met zo'n figuur) aan.
quote:
quote:
Ik heb de tieten nietquote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
Al ben ik nu dan ook wel benieuwd naar zeefje in zo'n outfit natuurlijk.
Na haar chirurgie al een stuk minder ja. Plus tis mij allemaal net iets te gemaakt.quote:
Er is ook niks mis met die van mijquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou van wat ik gezien heb in kpd is er niks mis met die van jou.
Als ze maar mooi in verhouding zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met die van mij
Maar itt megan klein
Mja jij valt op plattelandsvrouwenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Na haar chirurgie al een stuk minder ja. Plus tis mij allemaal net iets te gemaakt.
Wil niet zeggen dat ze een ork is, maar er is wel beter.
Angelquote:Op maandag 14 juli 2014 17:58 schreef xFriendx het volgende:
Moet door Superwoman ook denken aan Wonderwoman.....en dan specifiek in Bones.
[ afbeelding ]
Vind haar ook altijd iets liefs hebben en speciaals zonder dat ze heel aanwezig is (in haar rol dan, ken haar uiteraard niet persoonlijk).
En held David Boreanaz (oid) natuurlijk, ook al in Buffy.
Megan Fox kan er mee door.quote:
Of die al sportende onder het zweet zittenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja jij valt op plattelandsvrouwen
Juistem.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of die al sportende onder het zweet zitten![]()
Klot, mja ze zijn wel in verhouding.met de rest.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mooi toch ook al zijn het niet de grootste.
Samen douchenquote:
mm liever samen in bad.quote:
Been there done that. Lekker jaquote:
Mag je raden wat eronder al dat schuim zitquote:Op maandag 14 juli 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen.
Nou ja niet samen dan helaas.
Maar ik heb wel lekker badschuim
Oh heerlijk!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen.
Nou ja niet samen dan helaas.
Maar ik heb wel lekker badschuim
Dat hoef ik toch niet te raden?quote:Op maandag 14 juli 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mag je raden wat eronder al dat schuim zit
Ik las het denk ik verkeerdquote:Op maandag 14 juli 2014 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet te raden?
Ik weet wat er onder het schuim zit.
Is Royco jouw echte naam?quote:
Jammer.quote:
Vind het een mooie naam. Mag ik?quote:
Ja dat is zeker leukquote:Op maandag 14 juli 2014 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag.
Maar gewoon Roy is toch ook leuk?
quote:
Girl next doorquote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja jij valt op plattelandsvrouwen
Inmiddels opgedroogdquote:Op maandag 14 juli 2014 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of die al sportende onder het zweet zitten![]()
Ook geen natte vingerwerk dus.quote:
Waar je mee om gaat word je mee besmetquote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat kan nog een dubbelzinnige betekenis hebben
Need some?quote:
Vooral als ze zegt: ik heb worst naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat kan nog een dubbelzinnige betekenis hebben
Ja blijkbaarquote:Op maandag 14 juli 2014 18:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waar je mee om gaat word je mee besmet
Het is wat eruit komt dat je naar binnen werkt.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need some?
[..]
Vooral als ze zegt: ik heb worst naar binnen gewerkt.
je bent verliefd das normaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En toch ben ik moe/slaperig. Ik slaap de laatste tijd gewoon te weinig.![]()
Ik zei vleeschquote:Op maandag 14 juli 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need some?
[..]
Vooral als ze zegt: ik heb worst naar binnen gewerkt.
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgelopen weekend helaas om een andere reden, maar goed. :/
Ik zou anders ook wel een dutje kunnen doen...quote:Op maandag 14 juli 2014 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En toch ben ik moe/slaperig. Ik slaap de laatste tijd gewoon te weinig.![]()
wat was erquote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgelopen weekend helaas om een andere reden, maar goed. :/
quote:
Vleeslollie!quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten.
[..]
Sterfgeval.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten.
[..]
Sterfgeval.
'n Avond Tijnquote:
Datingsitesquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
Echt, soms snap ik de vrouwen op PaiQ ook niet he. Dan is het gesprek leuk, en dan worden de foto's zichtbaar en krijg je enkel 1-woord-antwoorden
Dan ben je niet leuk genoeg. Nextquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
Echt, soms snap ik de vrouwen op PaiQ ook niet he. Dan is het gesprek leuk, en dan worden de foto's zichtbaar en krijg je enkel 1-woord-antwoorden
Helloooooquote:
True. Al heb ik via PaiQ wel het meeste succes gehadquote:
Her lossquote:
Succes als in "relatie"?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Al heb ik via PaiQ wel het meeste succes gehad
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 juli 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Al heb ik via PaiQ wel het meeste succes gehad
[..]
Her loss
quote:
Ik heb er 1, al zij het kortstondig, een relatie aan overgehouden.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Maar goed bij gebeurd dat dus ook regelmatig. En was is succes?
Allee, wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 1, al zij het kortstondig, een relatie aan overgehouden.
Voor de rest zeker 3 goede vriendinnen
Feliquote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef zeefje het volgende:
Officieel vanaf 8 september een vaste (bij)baan![]()
![]()
![]()
Wat ik nu heb telt al als mijn langste en enige relatiequote:Op maandag 14 juli 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 1, al zij het kortstondig, een relatie aan overgehouden.
Voor de rest zeker 3 goede vriendinnen
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef zeefje het volgende:
Officieel vanaf 8 september een vaste (bij)baan![]()
![]()
![]()
Bonsoir.quote:
Hoe lang zijn jullie nu samen ,Tijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ik nu heb telt al als mijn langste en enige relatie
Iets meer dan 1 maand nuquote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nu samen ,Tijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |