Nou ja comp, het is wel anders als je elkaar al langer spreekt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gezegd hè Yatsie.:
[..]
Yupquote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja comp, het is wel anders als je elkaar al langer spreekt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ja nu is het wel weer genoeg met de gifjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat wisselt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je je opstelt tegenover haar. Als je alleen gezellig ouwehoert kun je niet verwachten dat zij ook maar enig idee heeft dat jij haar leuk vind. Voor haar kan het net zo goed gewoon een vriendschap zijn.
Als jij complimenten blijft geven en bijvoorbeeld vraagt of ze niet een keer op date wilt dan merk je snel genoeg of er op dat gebied wederzijds interesse is.
Dat dusquote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef aeque het volgende:
Ja nu is het wel weer genoeg met de gifjes...
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik vind het soms ook moeilijk om de signalen goed te begrijpen.
Maar als ik iemand langer spreek, wordt het vaak vanzelf duidelijk.Autch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik vind het soms ook moeilijk om de signalen goed te begrijpen.
Maar als ik iemand langer spreek, wordt het vaak vanzelf duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Je altijd met je stiltequote:
Helaas gebeurt iedereen dat weleensquote:
Ooooh Dank jequote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vind dat belgie had moeten winnen.
Die verdienen dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ooooh Dank je![]()
Wat een liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Nederland meer...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik vind dat belgie had moeten winnen.
Die verdienen dat.
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef complicate het volgende:
Hehe krijg net appjes van mijn vrienden "Duisland heeft gewonnen"
Ja dat is wel gek dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich raar want er zitten hier een hoop Duitsers nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |