omdat ik heel hard van mijn roze wolk af en gedonderd toen het achteraf toch niet met liefde bleek te zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
Waarom ga je dan niet eens proberen om de beste seks 'eva' te hebben met iemand waar je die liefde wel voor voelt.
wat dacht je van bijvullenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef kree het volgende:
Zeefje doe ff dat onderste plaatje in de OP bovenaan zetten en die ander weg
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef kree het volgende:
Zeefje doe ff dat onderste plaatje in de OP bovenaan zetten en die ander weg maar wel alles laten staan van de overige gifjes
Jaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef kree het volgende:
Zeefje doe ff dat onderste plaatje in de OP bovenaan zetten en die ander weg
Niet van jouw kant of zijn kant?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat ik heel hard van mijn roze wolk af en gedonderd toen het achteraf toch niet met liefde bleek te zijn
Dus dan stap je maar helemaal van het idee af?quote:
Oh das wel jammer dat die weg zijn.quote:
Gelukkig kun je altijd weer terug naar #538 als je ze mist.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh das wel jammer dat die weg zijn.
Ik had zelfs speciaal voor de dames Ryan Gossling erin gezet die 'come on' zegt...quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh das wel jammer dat die weg zijn.
Zeefje, kan je die gifjes terugplaatsen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had zelfs speciaal voor de dames Ryan Gossling erin gezet die 'come on' zegt...
Vernieuwing, ik wil graag nieuwe!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje, kan je die gifjes terugplaatsen?
kloptquote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan stap je maar helemaal van het idee af?
weet niet hoequote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje, kan je die gifjes terugplaatsen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vernieuwing, ik wil graag nieuwe!
Niet iedereen is zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
klopt
Het klinkt heel resoluut. Maar ik werd van mijn 16e tot 18e gewoon keihard bedrogen. Ik wist niks van mensen danwel van deze wereld.
Omdat iedereen weleens de behoefte heeft maar de 'liefde' voor iemand voelt of de tijd en zin heeft daarop te wachten op dat moment?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
Waarom ga je dan niet eens proberen om de beste seks 'eva' te hebben met iemand waar je die liefde wel voor voelt.
Niet bang zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik was bang dat dat niet goed ging, ivm link enz. Maar merk nu dat je er ook op kan klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |